Bikini seks xxx

Prije Maddieine prve avanture obećala je da će Igre za seksi djevojke ispuniti želju da posjetim nudistički kamp, ​​iako nije bila oduševljena i odlagala je to nekoliko godina. Takođe je postavila uslov da se neće skidati gola u javnosti pa je odeća morala biti neobavezna. Nakon njenog iskustva sa Jakeom, pomislio sam da bi sada bio pravi trenutak da pokrenem problem.

Pustio sam da se stvari riješe nekoliko dana, a onda sam pokrenuo temu. Predložio sam da tokom predstojećih praznika posjetimo fakultativni kamp za odjeću dva sata sjeverno od nas. Nije bila oduševljena, ali je pristala, podsjetivši me da će ona ostati odjevena dok sam slobodan da skinem svoju opremu. Malo sam gurnuo i pitao da li bi možda sjedila napolju na jedno piće u toku nekoliko dana. Iznenađujuće je rekla, "možda, ali ne obećavam ništa."

To mi je dalo povoda za optimizam, ali sam mislio da je to vjerovatno govorila samo da bi me usrećila pa sam se trudio da se ne uzbuđujem previše.

Kada su naši praznici stigli, priključili smo kombi i krenuli na put. Dok sam bio uzbuđen, bio sam nervozan. Nisam znao šta da očekujem i nisam bio siguran kako će Maddie reagovati. Valjda će vrijeme pokazati!

Kada smo stigli činilo se kao svaki drugi kamp. Gospođa u kancelariji bila je normalno obučena i nije bilo znakova da se radi o bilo čemu drugom osim o privatnom kampu. Objasnio sam da nam je ovo prvi put u kampu po izboru odjeće i da moja supruga ima neke rezerve. Uvjeravala me da nema nikakvih pritisaka i obaveza, samo da radimo ono što nam odgovara, ali da moramo biti svjesni da će drugi u kampu biti goli. Kad bismo to mogli podnijeti, sve je bilo dobro.

Pronašli smo lijepo mjesto daleko od bilo koga, ne da je bilo previše drugih kampera u blizini. Nakon što sam pozicionirao kombi, odlučio sam Zrele sitne žene bih mogao uskočiti ravno u ovu nudističku stvar. Uzeo sam pivo i skinuo odjeću. Maddie me je pogledala i odmahnula glavom.

„Nemoj da se opečeš“, sve je što je rekla dok je ulazila u kombi da sredi stvari unutra.

Kada smo se sve smjestili, sjeo sam u svoju stolicu da uživam u nekoliko piva i sve to uzmem. Maddie je napravila šoljicu čaja, sela sa mnom i počela da radi na sudokuu.

Opuštali smo se sljedećih sat vremena, gledajući iz daljine čudnog kolegu kampera kako obavlja svoj posao. Maddie je ostala obučena u traper pantalone i košulju od tri četvrtine.

Negdje sredinom poslijepodneva primijetili smo da se automobilska kućica vozi kroz teren kampa prije nego što smo se vratili i zaustavili se na maloj udaljenosti Bikini seks xxx nas. Ustao sam i krenuo prema njima da uzmem pivo iz stražnjeg dijela auta. Bikini seks xxx Primijetio sam da su naši novi susjedi par otprilike istih godina kao i mi. Čovjek je izašao iz vozila i napravio nekoliko koraka prema meni. Činilo se da je oklijevao prije nego što je rekao: "Dan dan."

Uzvratio sam na pozdrav klimanjem. Zatim je rekao da im je ovo prvi put i da su bili malo nervozni. Rekao mi je da im je gospođa na recepciji rekla da smo i mi prvi putnici i da su zato odlučili kampirati kod nas. Rekao sam, "to ima smisla, možemo biti novajlije zajedno."

Osvrnuo se na svoj kombi i rekao da njegova supruga ima sumnje, ali da se trudi za njega.

Nasmijao sam se i rekao, "isto ovdje."

Mora da je to bilo pivo koje sam popio, ali sam rekao, "pa mi smo ovde, spremite se i dođite na pivo. Moje ime je Pete. Nadam se da će devojke doći."

Klimnuo je glavom, rekao mi je da se zove Dave i da će mi se pridružiti za minut. Okrenuo sam se natrag u svoj kamp i primijetio da je Maddie postala oskudna. Mora da je odlučila da se povuče u kombi, još nije spremna za Mama mala curica. Odlučio sam zgrabiti svoju stolicu i smjestiti se u sjenu drveta između naših kampova, neutralne teritorije, razmišljao sam.

Kad sam se smjestio, gledao sam nove komšije kako se nameštaju. Daveova supruga se nekoliko kratkih pojavljivala ispred njihovog kombija i iako je bila potpuno obučena, vidio sam da ima lijepo tijelo.Prilično mršave sa malim sisama, baš kako mi se sviđaju. Kao što sam ranije rekao, bila je otprilike istih godina kao i mi, vjerovatno u sredini četrdesetih. Također sam mogao reći da je bila nervozna jer je sva putovanja iz kamp-prikola činila što kraćima.

Na kraju je Dave izašao iz svog kombija potpuno gol. S pivom u jednoj ruci i kamp stolicom u drugoj, prišao je meni. Trudila sam se da ne gledam, ali me je znatiželja nadvladala i primetila sam da je prosečne građe, malog stomaka, dosta sličan meni. Ono što je bilo drugačije je njegov kurac. Dok sam ja prosječna, 6 inča kada sam tvrda, on je otprilike ove veličine bio mekan i izgledao je malo deblji. Nema veze, nikad se nisam žalio!

Rukovali smo se i on namjesti svoju stolicu. U narednih sat vremena razgovarali smo o svemu, od politike do sporta, posebno o nogometu. Budući da smo 'Queenslanders' obojica smo pratili Ragbi ligu, on Broncos ja Dragons. Nijedan od nas se nije imao previše hvaliti trenutnom formom naših timova. Na kraju se subjekt okrenuo seksu. Rekao sam mu o svojoj želji za eksperimentiranjem i Maddienom oklevanju. Bio je u sličnom položaju, jer je njegova žena (zvala se Džuli) da dođe ovamo bila velika borba za njega. Rekao je da je bila prilično samosvjesna svojih malih sisa. Rekao sam mu da vidim zašto bi to bilo zabrinuto, ali bila je šteta jer neki od nas muškaraca vole male sise.

Nakon nekog vremena sam prokomentirao da mi sjedimo ovdje u buffu dok su naše žene sjedile same u kombijima ne postižemo baš ništa. Pitao je šta predlažem. Zato sam predložio da se obučemo i povedemo djevojke da nam se pridruže, ako ništa drugo možemo uživati ​​u društvu novih prijatelja u prekrasnom ambijentu. Tako da smo se sa već pripremljenim planom vratili u svoje kampove kako bismo zgrabili nešto zalogaja i zamolili naše žene da nam se pridruže.

Otprilike pola sata kasnije, sva četvorica smo se vratili na naše malo mjesto i uživali u nekoliko tihih pića bez brige. U našem razgovoru nije bilo ničeg seksualnog i djevojke su se ubrzo opustile.Kada je sunce počelo da zalazi, odlučili smo da nazovemo vrijeme za naš happy hour i vratimo se u naše kampove da se organizujemo za veče. Sofi Di Cum inside me Ipak smo napravili planove za naredni dan. Odlučili smo da se uputimo u obližnji grad u razgledanje. Budući da su bili u kući na motoru, imalo je smisla da se provoze s nama. Dakle, sa ovim napravljenim planovima, oprostili smo se i krenuli.

Sljedećeg jutra smo malo odspavali, tako da je vrijeme kada smo ustali i doručkovali bilo vrijeme za polazak. Imali smo sjajan dan, nas četvoro smo se jako dobro slagali. Opet ništa pretjerano seksualno, možda neki blagi flert, ali samo četvero ljudi uživa na odmoru.

Vratili smo se u kamp rano popodne i odlučili da je vrijeme za pivo. Bilo je prilično Gola ženska slavna ličnost pa smo odlučili da se spustimo do rupe za kupanje na drugom kraju kampa. Djevojke su otišle i presvukle se dok smo Dave i ja rekli da idemo prirodno. Osjetio sam lagano oklevanje od strane djevojaka, ali nijedna nije rekla ništa. Kad su se vratili sa presvlačenja, spakovali smo esky s pićem i bili smo spremni za polazak. Obje djevojke su obukle istu odjeću preko torta pa smo morali čekati otkrivanje kupaćih kostima!

Nakon što smo napravili kratku šetnju do rupe za kupanje, bili smo ugodno iznenađeni kada smo otkrili da imamo mjesto za sebe. Dave i ja smo jedno drugom brzo kimnuli i skinuli se prije nego što smo skočili u vodu s malog mola. Obe devojke su imale godine da skinu spoljni sloj, ali ovo je samo učinilo još boljim. Dave i ja smo samo stajali u dubokoj vodi i gledali dok pokušavali da se pretvaramo da vodimo smislen razgovor. Kada su završili, obje djevojke su stajale na molu pitajući koliko je hladno. Maddie je imala dvodelni komad na plavo-bijele pruge koji je bio prilično skroman, ali sam ipak mislio da izgleda seksi. Julie je imala nešto manji žuti bikini, još uvijek ne ono što bi se moglo nazvati provokativnim. Obe devojke su shvatile da što pre uđu u vodu, to će pre prekinuti svoje izlaganje.Uskočili su, vrisnuli da je hladno i doplivali da nam se pridruže.

U narednih sat vremena smo plivali okolo, Dave i ja smo povremeno izlazili da uzmemo piće. Svi su bili prilično opušteni i pomalo pripit. Maddie je prva odlučila da postaje prehladno i izašla je. Jednom kada je uživao u pogledu na njeno dupe kako izlazi iz vode, Dave je odlučio da joj se pridruži. Kada je to učinio, stao je direktno ispred nje i pokazao kako se sušio dok je sjedila na esku i sušila svoja stopala. Njegov penis je bio na pola koplja i dok se ona sagnula naprijed da to učini, bio je direktno u njenoj liniji očiju samo nekoliko stopa dalje. Zanimanje koje je pokazala za to nije mi prošlo nezapaženo i ubrzo sam počeo da se bavim sportom. Julie i ja smo izašli i nisam mogao a da ne buljim u njene uspravne bradavice i blagi kamelji prst. Nisam učinio ništa da sakrijem svoju erekciju dok sam se sušio, nešto što Julie nije promaklo.

Kada smo se osušili, djevojke su omotale svoje ručnike oko struka spremne za polazak. Stavio sam svoj preko ramena i rekao, "idemo."

Dave je slijedio moj trag i krenuli smo. Dve Milfs praćene sa dva čvrsta kurca, praćena sa dva balavljiva muškarca!

Po povratku u kamp smo odlučili, pa su djevojke odlučile, da je vrijeme za pripremu večere pa smo se pozdravili i vratili u svoje kampove. Vrata su se jedva zatvorila prije nego što sam Maddie stavio na krevet sa spuštenim donjim dijelom bikinija. Uronio sam u nju jednim potezom i bio prijatno iznenađen što je bila mokra koliko i ja tvrda. Cum inside me Atina Ferari Jebali smo se jako i brzo. Hteo bih da kažem da smo nastavili tako dok nismo oboje bili zadovoljni, ali to nije tačno, izdržao sam samo nekoliko minuta pre nego što sam došao teško. Nakon što sam se smirio, odlučio sam da ne pričam o tome šta ju je tako smočilo. Moj jedini komentar je bio: "Dave je veliki dečko, zar ne?"

Ona se složila prije nego što je rekla, "nije da sam obraćala pažnju."

Ignorirao sam ovaj komentar i ustali smo, istuširali se i napravili večeru. Kuvala sam na roštilju vani dok je Maddie pravila salatu. Voleo sam da stojim napolju gol, kuvam i pijem pivo.Zaista bih se mogao naviknuti na ovo!

Poslije večere smo se pospremili i smjestili da gledamo TV. Pa to je bio plan, ali nismo stigli daleko prije nego što smo završili u krevetu jebajući se kao životinje. Udarao sam u njen misionarski stil, jahala me je u kaubojki i kaubojki u obrnutom smeru. Onda smo prešli na doggy stil i ona je natjerala svoju prijateljicu da joj radi klitoris. Došla je teško, stenjajući i psujući. Nakon toga se prevrnula i legla na ivicu kreveta. Sa njenim nogama u zraku i sa mnom koji sam stajao u podnožju kreveta, udarao sam je. Nakon ranijeg dolaska i količine piva koju sam popio znao sam da neću lako doći i zaista sam otišao u grad. I ona je to znala i nakon deset minuta odlučila je da me mora natjerati da završim ili će završiti u bolu. Maddie me pogledala u oči i zastenjala, "jebi me sa svojim velikim kitom Dave. Napuni me, tvoj kurac je tako velik Dave. Jebeno volim tvoj veliki kurac Dave. Napuni mi pičku sa svojim dolaskom, onda moj muž može biti aljkav sekundi!"

To je bilo to, poplavio sam joj macu sa come.

Kad smo se smjestili, legli smo zajedno u topao zagrljaj. Nismo razgovarali, ali sam znao da smo oboje duboko razmišljali. Znao sam da ako je pitam, Maddie bi poricala da joj se sviđa pomisao da ima Daveov kurac. Rekla bi mi da je sve što je rekla samo u moju korist. Znao sam da ovo nije istina pa nisam pitao. Ubrzo smo utonuli u san.

Sledećeg jutra probudio sam se sa masivnim sirenom. Maddie je još čvrsto spavala pa sam ustao i istuširao se. Kada sam izašao, još je pokušavala da zaspi, ali znao sam da ju je moj pokret probudio. Skuhao sam joj šolju čaja i stavio je pored njenog kreveta. Otvorila je oči i rekla mi da joj se pridružim u krevetu da se mazim. Ušao sam u krevet i počeo rukama da prelazim po njoj. Moj hard on je bio leđa i bockao je u kuk. Kada sam počeo dirati njenu macu zaustavila me je. Rekla je: "Malo me boli, stvarno si me udario sinoć!"

Sjela je i popila puna usta čaja i pogledala me. Znao sam šta ovo znači.'posao čaja'. Ako ste ikada imali jedan od ovih, znaćete o čemu pričam. Kada vaš partner zagrije usta toplim napitkom, a zatim stavi vaš kurac u usta, to je blaženstvo. Takođe kao sporedna napomena, odlično se osjeća na vašim jajima, a vruć jezik na vašem šupku je nevjerovatan. Ali skrećem pažnju.

Maddie je progutala čaj u ustima i progutala moj kurac. Bilo je sjajno kao i uvijek. Ponovila je ovaj proces više puta prije nego što je počela duge snažne poteze uzimajući moj kurac do kraja svaki put. Izdržao sam samo nekoliko minuta. Kada sam počeo da dolazim, ona se povukla i samo mi je držala glavu u ustima dok sam ja ispumpao svoj come. jebanje na pozornici price Kada sam završio, povukla ga je uz konačno sisanje, pogledala me otvorenih usta, zatim ih zatvorila, progutala ga nekoliko puta i progutala. Zatim je ponovo otvorila usta da mi pokaže da je nestalo. Ne guta često tako da mi se jako sviđa kada to radi.

Jeli smo i organizirali se za dan prije izlaska da vidimo šta su naše komšije spremale. Nisu pravili nikakve planove pa sam rekao Daveu da planiram provjeriti neke lokalne gusenice s pogonom na sva četiri točka. To nije stvar Maddie pa sam pitala Davea želi li poći. Anime porno pokreti je da to zvuči dobro i Julie je bila sretna što se družila u kampu s Maddie, pa smo obukli nešto odjeće i uskočili u moj pogon na sva četiri točka i krenuli. Djevojke su stajale zajedno pored našeg kombija da nam mahnu.

Dok smo se vozili, okrenuo sam se Daveu i rekao: "Bez uvrede, ali tvoja žena je zgodna!"

Odgovorio je: "nijedno nije snimljeno, i Maddie je prekrasna. Volim njen osmeh. Trebali bismo se zamijeniti za noć."

Čim je to rekao, nervozno me pogledao, nesiguran da li je otišao predaleko. Odmah sam ga smirio tako što sam se svim srcem složio. Ali rekao sam mu da mislim da Maddie neće biti za to. Rekao je da je Julie ista, ali uvijek možemo sanjati.

U ostatku vožnje, seks nikada nije dugo bio izvan našeg razgovora. Rekli smo jedno drugom šta se našim ženama sviđalo, a šta ne.Rekao sam mu kako se Maddie uzbuđuje od igranja njenim sisama. Rekao sam mu i da ako je dobio priliku da je pojebe mora da se smiri jer ona nije navikla na tako veliki kurac i da čak i kad je lupam ne može to predugo tolerirati. Dao mi je i nekoliko savjeta za Julie. Oboje smo bili prilično zaposleni kad smo se vratili!

Iako to tada nismo znali, Maddie mi je kasnije rekla da su djevojke imale svoj razgovor o seksu. Oboje su se žalile da su njihovi muževi oduvijek željeli da rade stvari koje im nisu prijale, poput dolaska u kamp za nudiste. Počeli su piti oko ručka što je za Maddie i Julie, vjerujem, vrlo neobično. Nakon nekoliko pića razgovor je postao malo opušten. Prema Maddie, iznenada je rekla: "Kladim se da se Daveov veliki kurac osjeća dobro." Odmah se osjećala loše.

Julie se nije uvrijedila i rekla, "da jeste, ali ponekad poželim da nije tako velika da bi me stvarno mogao udariti. Možda čak i probati analni."

Maddie je odgovorila: "Bolje da ne dopustim Peteu da to čuje, on će htjeti da se zamijeni. Već mi je rekao kako si zgodna. Zaista nisam za to."

Julie se složila, ali je dodala: "Moram priznati da sam zaista uživala vidjeti ih oboje gole i isplati se u krevetu. Ni ja nisam spremna za potpunu zamjenu, ali zadovoljna sam malo zezanja kao predigre."

Maddie se uozbiljila i upitala: "Šta smatraš da se zezaš?"

Julie je razmislila trenutak prije nego što je odgovorila, "šta ako dečkima damo ono što žele i malo se upustimo u nudističku stvar. Sigurna sam da će pokušati da nas poguraju dalje, ali sklopit ćemo pakt da ako neko od nas postane neugodno, samo kažemo svom mužu da nas odvede u krevet. Oboje ćemo znati da je to granica i završit ćemo noć. Sigurna sam da ćemo tada oboje imati dobru ljubav!"

Maddie je razmišljala o ovome na trenutak, a zatim razmislila o tome šta se dogodilo sa Jakeom i kako je sve ispalo prilično dobro. Nove incest seksualne borbe je da je ova situacija sigurnija nego prošli put pa je odlučila da se odluči za to.Tako je pristala.

Kad smo se vratili u kamp, ​​obje su djevojke sjedile ispod naše tende i bilo je očito da su popile nekoliko pića. Nakon kratkog razgovora o našem danu, Julie je predložila da odemo na kupanje. Spakovali smo nekoliko pića i krenuli.

Opet smo bili iznenađeni što imamo mjesto za sebe. povraćanje na kurcu (gagging) Cum inside me Dave i ja smo već bili goli pa smo uskočili. Prskali smo okolo dok su devojke pile piće i ćaskale. Kada su završile, skinule su se do bikinija (isto kao juče) i uskočile. Počeli smo da se prskamo što je dovelo do zakucavanja. Bilo je dosta zalutalih ruku. Pretpostavljam da je Dave igrao istu igru ​​kao i ja i uhvatio se u ruke Maddienog dupeta, nogu, pa čak i njenih grudi. Znam da moram istražiti Julieino tijelo u ime rvanja. Imajte na umu, u ovoj fazi nismo znali za pakt djevojke. Mislili smo da je alkohol smanjio njihove inhibicije.

Kada smo se dovoljno kupali, svi smo izašli i počeli da se sušimo. Danas se nije pretvaralo da ne gledam, devojke su otvoreno Djevojka sa kratkom smeđom kosom momke i mi smo isto uradili.

Maddie je rekla da je piškila, a Dave je rekao da je također. Ponudio sam se da uzmem ostatak opreme dok oni idu naprijed. Julie je rekla da će mi pomoći. Kada su bili izvan dometa, odlučio sam da testiram vode sa Julie. Pogledao sam je i rekao: "Dave je srećan čovjek, ti ​​si seksi djevojka."

Nasmiješila se i rekla: "Hvala, voljela bih da su mi grudi veće."

Odgovorio sam: "Mislim da izgledaju fantastično, pa ono što sam vidio od Igranje sa penisom. Morao bih da ih vidim van bikinija da bih bio siguran."

"Ha ha", nasmijala se. "Morat ćete samo upotrijebiti svoju maštu."

Ah dobro, vrijedilo je pokušati. Završili smo sa pakovanjem i vratili se u kamp.

Kada se vratila u kamp, ​​ona je otišla do svog kombija dok sam ja ušao u naš kombi. Maddie je izlazila iz toaleta. "O, zdravo." Rekla je: "Mislila sam da ćeš biti još malo."

"O, jesam li prekinuo tvoje planove?" Odgovorio sam sa osmehom.

„Ne baš, Dave Tvrdi penis uska maca je rekao da odem do njegovog kombija kada završim i da će mi praviti društvo Chyna sex tap se ne vratiš. Mislio je da će tebi i Julie trebati neko vrijeme jer imaš malo opreme da skupiš i poneseš. "

"Pa, vratili smo se, idemo oboje tamo."

Ona je spremno pristala.

Dave nas je dočekao na vratima i poželio nam dobrodošlicu. Julie je upravo izlazila iz toaleta. Sjeli smo oko njihovog stola i ćaskali. Nakon kratkog vremena Maddie nikome posebno nije rekla da bi voljela da se presvukla iz svojih mokrih gaćica. Predložio sam joj da ih skine. Ovo je počelo bezbrižno rebranje svih nas oko skidanja njene opreme. Čak se i Julie pridružila. Činilo se da je razmišljala o tome kada je Julie rekla: "I ja ću ako to učiniš."

Dave je ponudio pomoć. Maddie je pogledala Julie i rekla, "u redu."

Julie je samo klimnula. Zajedno su oboje ustali. Bila sam zapanjena kada je Maddie stala ispred Davea, okrenula mu leđa i pogledala ga preko ramena u iščekivanju. Daveu nisu bile potrebne daljnje upute. Vrijeme je stalo za mene kada je posegnuo i počeo da joj otkopčava gornji dio. Bio sam toliko oduševljen da nisam primijetio da mi je Julie učinila isto. Tek kada me je zgrabila za ruku i počela da je vuče prema sebi, ja sam se trgnuo iz nje. Ruke su mi se tresle dok sam petljao po kvaku. Kada je to poništeno, okrenula se prema meni i ja sam joj povukao naramenice niz ruke i omogućio mi da prvi put vidim njene gole sise. Bile su male, ali savršenog oblika s velikim bradavicama koje su bile tvrde poput dijamanata. Prije nego što sam ih dotaknuo, pogledao sam da provjerim Maddie. Nisam morao da brinem. Oči su joj bile zatvorene dok joj je Dave gnječio sise i podešavao bradavice. Očigledno je poslušao moj savjet o tome kako se napalila kada se igrala svojim sisama. Još zatvorenih očiju posegnula je za njegovim kitom. Lagana strana pod uglom dala mi je dobar pregled dok se njena ruka obavijala oko nje. Kad sam vidio njen vjenčani prsten uz njegov kurac, zamalo sam došao.

Drago mi je da Julie još nije počela dirati moj kurac ili bih sigurno. Ponovo sam skrenuo pažnju na nju i istražio njene sitne sise, milujući ih i štipajući bradavice. Julie je zurila u mene, sa požudom u očima. Igrao sam delikatnu igru, ne mogavši ​​da skrenem pažnju sa Maddie u potpunosti, ali svjestan da moram držati Julie uzbuđenom kako bi ona dozvolila da se akcija nastavi. Također sam znao da bi, ako Julie nije bilo tu, Maddie išla do kraja, jedino što bi je sada zaustavilo bila bi ljubomora ako bi vidjela da Julie i ja idemo predaleko. Privukla je Davea u zagrljaj, zarobivši njegov kurac između njih i položivši glavu na njegovo udaljeno rame dok je u njega utisnula karlicu. Ova pozicija mi je dala samopouzdanje jer joj je pogled blokirala njegova glava. Iskoristio sam priliku da privučem Julie na poljubac. Počelo je polako, ali je strast brzo rasla. Ubrzo su nam se jezici hrvali, a ruke su istraživale tijela jedni drugih.