Enciklopedija ruske pravoslavne crkve

Moje ime je Alice i moj muž je Rob. Oboje imamo 48 godina, u braku smo 28 godina i imamo sina i ćerku. Radim za veliku kompaniju koja isporučuje robu i usluge za industriju nafte i gasa. Radim u glavnoj kancelariji u Hjustonu, ali imamo kancelarije širom jugozapada.

Prije otprilike 3 godine, kompanija je odlučila nadograditi inventar i sistem naplate i svi smo morali pohađati jednonedeljnu obuku. Imao sam zakazan godišnji odmor za tu sedmicu, pa sam po povratku prebačen na trening u kancelariju u Dalasu.

Nedelju dana nakon što sam se vratio, otišao sam u Dalas i nisam se radovao tome. Nisam poznavao nikog od ljudi tamo i nisam imao porodicu ili prijatelje tamo. Ovo će biti dosadna i dosadna sedmica, pohađati treninge, jesti sam i gledati TV u hotelu.

Kada je čas počeo, bila su obavezna upoznavanja. Svi smo morali Mala rachel maca kažemo svima ko smo i šta smo radili. Bilo nas je samo dvoje koji nisu bili iz ureda u Dallasu, Eric, koji je bio iz ureda Oklahoma Cityja i ja. Kad je došlo vrijeme za ručak, svi su se okupili sa kolegama i otišli. Niko nije pitao Erica ili mene da im se pridružimo, pa smo zajedno otišli da nađemo neko mjesto za jelo. Nijedno od nas nije poznavalo to područje, pa smo samo prošetali do prodavnice sendviča preko puta.

Uzeli smo hranu, sjeli i počeli razgovarati. Rekao sam: "Mrzim ove vangradske treninge. Ne poznajem nikoga i osjećam se kao da nije na mjestu i izostavljeno. Možete li vjerovati da nas niko nije pozvao da im se pridružimo na ručku?"

Rekao je: "To je bilo prilično nepristojno. Volio bih da sam to mogao učiniti kod kuće, ali to je bila sedmica kada sam planirao da posjetim svoju kćer. Razveden sam i moja bivša žena mi nije dopustila da to odložim. Dakle, koja je tvoja priča?"

Rekao sam: "Već smo zakazali odmor i nismo mogli da ga promenimo. Išli smo u Durango i moja deca i muž bi me ubili. Imam ćerku koja je brucoš u A&M-u i sina koji je junior srednja škola."

Rekao je: "Stvarno. Enciklopedija ruske pravoslavne crkve Moja ćerka je druga godina srednje škole i želi da ide tamo na kolaž. Možda će se tamo videti za nekoliko godina." Nasmijali smo se i vratili u razred.

Na kraju dana svi su otišli kući i opet smo Eric i ja ostali sami. Kompanija nas je oboje rezervisala u Hiltonu, pa smo uzeli taksi i otišli da se prijavimo. Eric je pitao želim li večerati s njim, a ja sam rekao da bi to bilo u redu. Dogovorili smo se da se nađemo u predvorju za sat vremena. Otišao sam u svoju sobu, raspakirao se i nazvao Roba. Pitao je kako je, a ja sam mu rekao da je baš kako sam i mislio. Nisam poznavao nikoga i osjećao sam se kao da nisam na mjestu. Rekao sam mu da idem na večeru i da ću ga nazvati kasnije večeras. Iz nekog razloga, nisam mu pala na pamet reći da idem s Erikom.

Kada sam došao u predvorje, Eric me pitao da li mi se sviđa italijanski i rekao sam mu da volim. Rekao je da je razgovarao s konsijeržom i dobio upute do lijepog talijanskog restorana na pješačkoj udaljenosti od hotela. Imali smo lijepu večeru i nekoliko pića. Dok smo razgovarali, postalo mi je ugodnije s njim i rekao sam mu više o svojoj djeci i Robu. Pričao mi je malo o svom razvodu. Njegova žena je odlučila da ga više ne voli i uzela je bukvalno sve, uključujući i njegovu kćer. Zatim ih je preselila u Ohajo i on je nije često viđao. Zbog toga je morao da propusti trening. Rekao sam mu koliko mi je žao. Završili smo s jelom i vratili se u hotel. Dogovorili smo se da se nađemo za doručak i podijelimo taksi do ureda.

Otišao sam u svoju sobu, istuširao se i spremio za spavanje. Nazvala sam Roba i on mi je rekao o stvarima kod kuće. Pitao je kako mi je večera, a ja sam mu rekao za italijansko mjesto. Opet sam zaboravio da mu kažem da sam otišao sa Erikom. Ženke i hrskavo dupe se nije dešavalo, ništa nije bilo ni najmanje neprikladno, ali ja ga nisam spomenuo. Rekla sam mu da ga volim i da ću se javiti sutra.

Isti scenario se odigrao i u utorak i srijedu. Zaista sam uživao u Ericovom društvu.Bio je zabavan, fin i zgodan, čak i Dildo. Nisam mogao da shvatim zašto ga je žena napustila i štaviše, zašto se nije ponovo oženio.

U četvrtak za ručkom, Eric je rekao: "Večeras je naša posljednja noć ovdje. Idemo na večeru u Savoy Room. To bi trebao biti jedan od najboljih restorana u Dallasu. Malo je skup, ali to je moja poslastica." Oboje smo se smijali jer smo znali da to ide na naše račune troškova. Elektra Elit Dildo Rekao je: "Ozbiljno, trebalo bi da bude odlično. Nakon što smo morali da izdržimo nedelju dana treninga, mi to zaslužujemo." pristao sam. Rezervisao je za 19:30.

Kad sam stigla u svoju sobu, morala sam odlučiti šta ću obući. Ovo je bilo jako lijepo mjesto i nisam ponijela pravu večernju odjeću, ali sam smislila nešto lijepo. Na brzinu sam se istuširala i popravila šminku. Stavila sam kosu na glavu i odabrala neki od mojih najljepših nakita. Kada sam završio, pogledao sam se u ogledalo i zaključio da izgledam prilično dobro. Eric bi trebao biti zadovoljan. Onda sam pomislio, zašto sam to pomislio. Nisam išla na sastanak s njim, pa zašto sam pokušavala da ga impresioniram. Nazvala sam Roba i rekla mu da, pošto je bila zadnja noć, nekoliko nas ide u centar grada u lijep restoran. Rekao sam mu da će vjerovatno biti kasno prije nego što se vratimo i da ću ga nazvati sutra, kad budem na aerodromu spreman za polazak. Rekla sam mu da ga volim i da jedva čekam da ga vidim. Opet sam se zapitao zašto sam mu rekao nekoliko kad smo bili samo Erik i ja. Zato što sam znao da bi mogao misliti da je to neprikladno. Možda i jeste, ali ništa se neće dogoditi. Samo smo hteli da imamo lepu večeru.

Upoznao sam Erica u predvorju. Pogledao me je i rekao: "Vau, super izgledaš. Obožavam tvoju kosu. Voleo bih da je moj bivši pokušao da izgleda tako lepo za mene. Rob je veoma srećan čovek što ima tako divnu ženu. volio bih da sam te prvi pronašao." pocrveneo sam. Rekao je: "Žao mi je. Nisam hteo da impliciram ništa neprikladno, samo da izgledaš prelepo."

Rekao sam: "Znao sam da nisi. Hvala ti." Uhvatili smo taksi i otišli u restoran.Bilo je jako lijepo, a hrana i usluga odlični. Nakon što smo završili s jelom, otišli smo u bar na piće. Našli smo separe i sjeli. Svirao Uživo goli ples bend, uglavnom džez, a bio je i mali plesni podij. Pili smo i slušali muziku i ja sam se jako dobro zabavljao.

Nakon nekog vremena, Eric me pitao da li bih plesala s njim. U mislima sam znao bolje, ali sam pristao. Dildo svršavanje po licu Držali smo se i dok smo plesali, čvršće smo se držali jedno za drugo i ja sam stavila glavu na njegovo rame. Bilo je tako dobro, predobro. Kada je pjesma završila, nisam htjela da ga pustim. Kao i ja, on se sagnuo i poljubio me. Znala sam da nije u redu, znala sam da ne bih trebala, ali uzvratila sam mu poljubac, puštajući jezikom da dodirne njegove usne. To je bilo to. Strastveno smo se poljubili, a zatim nastavili da plešemo dok je svirala sledeća pesma. Ovo nije moglo da se desi, ali jeste. I u tom trenutku nisam imao nameru da to zaustavim.

Kad je pjesma završila, vratili smo se u hotel i u moju sobu. Počeli smo da se ljubimo i milujemo, dok smo se brzo skidali. Počeo je da me ljubi i liže grudi, prelazeći s jedne na drugu i nazad. Bio je tako nježan. Stalno me je mazio i osjećala sam se dobro. Zatim se spustio i raširio mi noge i počeo ljubiti moju macu. Držao je moje usne otvorene i lizao me, naizmjenično između brzog i sporog i tvrdog i mekog. Zatim bi usisao moj klitoris u svoja usta i klecao ga usnama. Bio je fantastičan. Nisam mogla prestati stenjati, njegov jezik i usta nisu prestajali. Bližila sam se svom orgazmu kada je stavio prst u mene i pomilovao moju G-tačku. Odmah sam došla, glasno stenjajući, dok je on nastavio da me liže i prstima. Imala sam jedan od najintenzivnijih orgazama ikada i kada sam završila, on me je čvrsto držao i nežno me poljubio. Samo sam ležao i uživao u osećaju.

Konačno sam se spustila i počela ga maziti i lizati. Bio je oko 2 inča duži od Roba i poprilično deblji, ali nisam imao problema da ga uzmem duboko u usta.Tiho je stenjao i počeo mi gurati u usta. Nije dugo izdržao i upozorio me da će svršiti. Sisala sam ga i mazila sve dok mi nije eksplodirao u ustima. I zaista mislim eksplodirao. Bilo je više sperme nego što je Rob ikada imao. Nisam mogao pratiti i neki su mi pobjegli iz usta, niz bradu. Uživao sam u ovome kao i on. Kad je završio, progutala sam, obrisala bradu i podigla se da ga zadržim. Rekao sam: "Vau. Nikad nisam znao da muškarac može imati toliko sperme u sebi."

Rekao je: "Pa, prošlo je oko godinu dana od razvoda i od tada nisam bio sa ženom. Valjda sam imao dosta toga."

Smijali smo se i samo držali jedno drugo dobrih 30 minuta dok smo silazili od orgazma. Želela sam ga u sebi. Rekao sam, "Hoćeš li, molim te, voditi ljubav sa mnom. Pošto nisi bio ni sa kim više od godinu dana, siguran sam da si dobro. Ni Rob ni ja nikada nismo imali seks sa nekim drugim, tako da sam U redu takođe. Ali, ako se ne osećaš prijatno, razumem."

Rekao je: "Vjerujem ti. Samo se nadam da večeras nećeš požaliti."

Rekao sam, "Mislim da neću."

Dok smo se ljubili, pomaknuo se na vrh i polako se gurnuo u mene. S obzirom da je bio duži i veći od Roba, doživjela sam nove užitke, dok mi je istezao vaginu i udarao u grlić materice. Milf Lilly price Nikada se nisam osjećala tako sitom i taj osjećaj je skoro izazvao još jedan orgazam. Kad je ušao skroz unutra, stao je i nježno me poljubio dok me je milovao po licu. Zatim je počeo polako da pumpa unutra i van, mijenjajući brzinu i naizmjenično duge i kratke udarce. Nikada se ranije nisam ovako osećao. Nakon otprilike 10 minuta, pitao sam ga da li mogu da se nađem na njemu. Promijenili smo položaje i ja sam se spustila na njegov kurac. Kada sam udario u dno, počeo sam da pomeram kukove, pokušavajući da ga uvučem u sebe. Zatim sam se polako digla do kraja, pa nazad dole, ponovo pomerajući kukove da ga uhvatim. Nakon što sam ovo uradio još nekoliko puta, postao sam opsjednut ženom. Jahao sam ga najjače i brže što sam mogao.Konačno, moj orgazam je pogodio i ja sam ga udarila još jače, vrišteći od zadovoljstva, svaki put kada bi on zabio u meni. Rob mi nikada nije pružio takvo zadovoljstvo. Eric je zastenjao i ušao u mene. Sa svakim grčem, osjećala sam kako se glava njegovog kurca širi u meni i bujica sperme ispunila mi je macu. Kada su naši orgazmi splasnuli, otkotrljala sam se s njega i držali smo jedno drugo. Oboje smo teško disali i mogla sam osjetiti kako se njegova sperma cijedi iz moje mace. Nikada se nisam osećala tako seksualno zadovoljnom. Ovo je bilo intenzivnije od svega što sam ikada iskusio sa Robom. Zaspali smo jedno drugom u zagrljaju.

Upalio mi se alarm i trebalo mi je nekoliko sekundi da shvatim gdje sam. Pogledala sam i Eric je još uvijek spavao pored mene. Uhvatila me panika kada sam shvatio šta sam uradio. Rado sam prevarila Roba i uživala sam u tome. Krivica je bila ogromna. Nisam voljela Erica. Volela sam Roba. Kako sam to sebi mogao dozvoliti. Šta sam nameravao da uradim. Moja prva pomisao je bila da moram reći Robu i moliti za oprost. Ali kako bih se mogao suočiti s njim. To bi ga jako povrijedilo i vjerovatno bi uništilo naš brak. Ja to sigurno nisam želeo. Danijel Alibabić Dildo Odlučio sam da mu ne mogu reći. Nekako bih mu se morao iskupiti.

Probudila sam Erica i rekla mu da mora u svoju sobu. Morao sam se istuširati i spakovati prije odjave i odlaska na čas. Htio je razgovarati o sinoć i rekao sam mu da hoćemo, za ručkom. Otišao je, a ja sam se dugo istuširala i pokušala da skinem sav Eric iz sebe. Rob nikada nije mogao ni posumnjati da nešto nije u redu. Zašto sam to uradio, zašto?

Oboje smo se odjavili i jedva stigli na čas na vreme. Za ručkom smo sjeli i razgovarali. Rekao sam, "Eric, sinoć je bilo divno. Ti si fin čovjek i odličan ljubavnik. Ne bi trebalo da imaš poteškoća da nađeš finu ženu. Ali, sinoć se nikada nije trebalo dogoditi. Ja volim svog muža, a ne tebe .Ono što sam uradio bilo je sebično i glupo i nadam se da me neće koštati braka.Jer ako bi Rob ikada saznao, mislim da to ne bi mogao prihvatiti.Ovo se ne može i nikada neće ponoviti."

Eric je rekao: "Slažem se, sinoć je bilo divno, ali razumem. Neću nikome ništa reći o ovome, obećavam. Ali, mislio sam ono što sam rekao, da je Rob veoma srećan čovek i voleo bih da te je prvi pronašao." Zagrlili smo se i vratili u razred. Kada je obuka završila, taksijem sam otišao na aerodrom i odleteo kući.

Tokom leta sam se stalno pitao kako sam to dozvolio. Kad sam razmišljao o tome, nisam Mladi modeli goli vjerovati da sam zaista iskoristio svoju vjernost s Robom da uvjerim Erica da sam siguran za jebanje. Šta nije u redu sa mnom. Nisam znao, ali sam bio odlučan da se iskupim Robu. Kada sam stigla kući, glupo sam ga jebala i mazila oko mjesec dana, prije nego što su se stvari vratile u normalu. Pitao je zašto poseban tretman. Rekla sam mu da mi nedostaje i da ga volim, to je sve. U šali je rekao da bi možda trebalo češće ići van grada. On se nasmijao, ali ja nisam.

Život je išao dalje. Naš sin je diplomirao i pridružio se svojoj sestri u A&M-u. Zvanično smo bili prazni gnijezdi. Iskoristio sam ovo vrijeme da oživim naš brak. Voljela sam Roba Slike maca Kate Winslet i povremeno, i dalje se osjećala loše zbog svoje afere. Ali, naš život, posebno naš seksualni život, bio je sjajan i ja sam bila zaista srećna.

Odnosno do prije otprilike mjesec dana. Moj šef je pozvao sve u konferencijsku salu da upoznaju novog člana našeg tima. Prelazio je iz naše kancelarije u Oklahoma Sitiju. Srce mi je poskočilo kada je Eric ušao. Skoro sam umro. Moj šef je zamolio sve da mu se predstave. Kada sam u pitanju, samo sam rekao zdravo i ko sam. Srećom, Eric nije ništa rekao. Sastanak je prekinut i dok su svi razgovarali sa Erikom i pozdravljali ga, ja sam otišla i vratila se u svoju kancelariju.

Oko ručka, Eric je pronašao moju kancelariju i pitao da li možemo da idemo na ručak. Rekao sam mu da sam previše zauzet, ali on me zamolio da idem, da možemo razgovarati. Nevoljno sam rekao OK.

Uzeli smo hranu i sjeli. Rekao je: "Sigurno je lijepo vidjeti te ponovo. Često sam mislio na Besplatne debele žene mene je bio sretan što ga vidi, ali drugi dio nije. Poprilično sam prebolio ono što sam radio, ali nisam bio siguran kako će to biti s nama da radimo u istoj kancelariji. Rekao sam: "I meni je drago da te vidim, mislim."

Nasmijao se i rekao: "Razumem. Ovo bi moglo biti nezgodno."

Rekao sam: "Zašto ste se, od svih mjesta, prebacili ovdje?"

Rekao je: "Pre svega, želim da vam kažem da sam pronašao finu ženu koju voli, koja voli mene." Pokazao mi je svoj prstenjak. "Brenda nije ista kao ti, ali je bliska koliko god ću ikada naći. Tražio sam da transfer bude U čarapama je mojoj ćerki. Zapamtite, rekao sam vam da je oduvek želela da ide u A&M. Bila je prihvaćena i započela je ovo pad.Hjuston je samo 100 milja odatle,mnogo bliža nego što sam joj bio od razvoda.Nikad nikome, čak ni ženi, nisam rekao ni reč o našoj zajedničkoj noći i nikad neću. možemo raditi zajedno i biti prijatelji."

Nasmiješio sam se i rekao: "Mislim da to možemo. Lijepo je vidjeti te ponovo. Čestitam ti na braku. Je li tvoja žena tu sa tobom?"

Rekao je: "Ne, ona još uvijek pokušava natjerati svog šefa da odobri njen transfer. Nadamo se da će to proći za mjesec dana. U međuvremenu ću početi da tražim kuće."

Razgovarali smo i bavili se našim životima. Zaista je bilo lijepo razgovarati s Erikom, ali znao sam da nikad neću dozvoliti da bude više.

Tokom sedmice smo se našli na ručku i grupa nas ga je izvela na piće nakon posla. Uvijek sam govorila Robu kad izlazim, samo ne s kim sam. Sljedećeg dana na ručku sam mu rekao na koje lokacije treba ići u lov na kuće i gdje treba izbjegavati.

U petak za ručkom, Eric je rekao da ima nekoliko oblasti koje želi da pogleda u subotu. Pitao je: "Znam da je ovo mnogo za pitati, ali možete li poći sa mnom u subotu da pogledamo okolo. Uopće nisam upoznat sa Hjustonom i zaista bih volio vašu pomoć."

Razmislio sam na trenutak. Znao sam da ne bih trebao, ali sam pristao. Rekao bih Robu nešto. Mrzeo sam da ga lažem, ali nisam mogao da mu kažem istinu.Dogovorili smo se da se nađemo u njegovom motelu u 9:00 ujutro. Rekao sam Robu da moram raditi u subotu i nije se činio uznemiren zbog toga. Rekao sam mu da ću pokušati doći kući što je prije moguće.

Uzeo sam Erica i on je imao dugu listu svih mjesta koje je želio pogledati. Od svih je pokupio brošure i informacije. Završili smo oko 15:00 i odveo sam ga nazad u njegov motel. Mora da ima hrpu debljine skoro 2 inča. Pitao me da li bih ušao i pomogao mu da ih sredi i ja sam to uradio. Trajalo je oko 10 minuta i sve smo završili. Postojala je hrpa mjesta za ponovno pogledati, s Brendom i mjesta na koja se zaboraviti.

Ustala sam da odem, a on mi se zahvalio i snažno me zagrlio. Dok smo prekinuli zagrljaj, samo smo se pogledali. Onda sam ga poljubila. Nisam mogao vjerovati. Prije nego što smo znali, bili smo svučeni i jebani u njegovom krevetu. Bilo je divno ponovo biti s njim. Bilo je dobro kao i naš zadnji put, prije skoro 3 godine. Kada smo završili, legli smo jedno drugom u zagrljaj. Tada me je spopala osjećaj krivice i počeo sam plakati. Rekao sam mu da ne mogu da verujem da sam ponovo prevario Roba. Rekao je da mu je žao. Nikada nije varao Brendu ili svoju bivšu ženu, a osjećao se i loše. Konačno sam se obukao i otišao kući.

Rob je mogao reći da nešto nije u redu čim sam ušao na vrata. Rekao sam mu da imam jaku glavobolju i da mi je muka, što je bila istina. Rekao sam mu da ću se istuširati i otići pravo u krevet. Imao je puno razumijevanja i ništa nije rekao. U nedjelju sam se osjećao bolje, ali nisam mogao pogledati Roba u oči. Ostao sam u krevetu veći dio dana i rano zaspao.

U ponedjeljak na poslu izbjegavala sam Erica, a kada sam stigla kući, nastavila sam izbjegavati fizički kontakt s Robom. Jednostavno nisam mogla biti intimna s njim trenutno.

U utorak me je Eric pronašao i rekao da moramo razgovarati i riješiti ovo. Pristao sam, ali ne na poslu. Planirali smo da se nađemo u srijedu nakon posla. Večeras sam se morala pobrinuti za Roba. Otišao sam kući i dao sve od sebe da se ponašam normalno.Napravila sam finu večeru i zagrlila ga i poljubila kad je došao kući. Rekao sam mu da sam dobro i izvinio se za vikend. Rekao je da je u redu, da zna da se ne osjećam dobro. Kad smo otišli u krevet, mazila sam ga i htjela sam mu se iskupiti. Vodili smo ljubav, ali nije bilo isto. Morala sam glumiti svoj entuzijazam i svoj orgazam, nešto što nikada prije nisam morala. Ujutro sam mu rekao da stajem nakon posla i da ću malo zakasniti. Rekao mi je da ne pijem previše, jer sam tek ozdravio.

Poslije posla otišli smo u restoran i naručili večeru. Rekao sam: "Očigledno je da među nama postoji snažna seksualna privlačnost, ali moramo prestati. Osjećam se toliko krivim što sam ponovo prevarila Roba." Zapravo, bojao sam se da bi se mogla razviti i emocionalna privlačnost. Da sam zabrinuta više od seksa.

Rekao je: "Znam. Loše mi je što varam Brendu. Ali, u pravu si, među nama postoji snažna seksualna privlačnost. Razgovarali smo i jeli i složili se da moramo da se držimo podalje jedno od drugog koliko god Otišao sam vjerujući da možemo.

Da tačno. To je trajalo do petka, kada me Eric pitao da li bih mu pomogao da ponovo pogleda kuće u subotu. U početku sam odbio, ali sam znao da hoću. Rekao sam mu da ću se naći u njegovom hotelu u 9:00 ujutro. Te noći sam rekao Robu da ću raditi u subotu. Nije bio previše zadovoljan i rekao je da se nada da se nisam vratio kući kao prošlog vikenda. Osjećajući se krivim, rekao sam mu da ću mu to nadoknaditi sutra navečer. Napravio bih lijepu večeru i mogli bismo provesti cijelu noć udovoljavajući jedno drugom. Činilo se da ga je to smirilo.

Pokupio sam Erica i gledali smo kuće do oko podneva. Ručali smo i odveo sam ga nazad u njegovu sobu. Ovog puta nije bilo pretvaranja da se organizuju brošure. Svukli smo se i pojebali. Znali smo da ovo ne možemo zaustaviti. Morali smo pustiti aferu da ide svojim tokom.

Kad sam došao kući, počeo sam večerati. Osjećao sam se zločesto hodajući okolo s Ericovom spermom u sebi.Obećao sam Robu seks večeras i razmišljao sam o tome da se ne čistim i da pustim Robu neuredne sekunde. Ali nisam. Zaista mu to nisam mogao učiniti. Ne znam zašto mi je ta misao uopće pala na pamet. Šta nije u redu sa mnom. Rob i ja smo vodili ljubav, ali opet sam morala da glumim svoja osećanja i orgazam.