Cure mole momke da svrše u njih

Moja supruga June i ja smo u braku 7 godina i zbog posla i uopšte nedostatka sredstava nikada nismo imali godišnji odmor gde smo morali negde da odemo i zaista pobegnemo od svega. Uštedjeli smo i uštedjeli za zaista lijep odmor i odlučili smo otići na Bahame.

Sedmica prije našeg odlaska prošla je polako dok je iščekivanje bilo sve veće. Cijelu sedmicu da se opustimo i uživamo u međusobnom društvu. Naš ljubavni život se smanjivao na možda jednom sedmično. I jun i ja imamo veoma užurbane poslove i uvijek se čini kao da smo uvijek pod stresom zbog posla ili potpuno iscrpljeni od njega. Vođenje ljubavi je postalo mehanička stvar koju smo oboje mislili da treba da radimo jer smo se voljeli i povremeno bismo se napalili i trebali jedno drugo.

Ovaj odmor je trebao biti bijeg od svega i ponovno otkrivanje našeg seksualnog života.

June je ostala u odličnoj formi i visoka je 5'10 inča sa dugom plavom kosom koja joj seže do pola leđa. Ima prelepe dobro definisane noge. Nisu mišićave, ali sa dovoljno mišića da izgledaju zategnuto. stomak je ravan i ima samo nagoveštaj šestice. Njeno dupe je jedan od njenih najboljih dodataka. Lepo je i čvrsto i okruglo. Ja to zovem mjehurić guzicom. Njene grudi su stvar koja privlači najveću pažnju. Ona ima 36 DD sa vrlo malo opuštenim i bradavicama su joj skoro uvijek uspravne.Čak i kada nosi grudnjak, možete uočiti tračak bradavica ispod njene odjeće.

Džun i ja smo se upoznali na koledžu i ona je tada bila divlja stvar. Voljela je da se zabavlja, a ja nisam bio prvi muškarac s kojim je bila. Mnoge priče od prije mene jednostavno ne želim da čujem jer me pomisao na nju s nekim drugim izluđuje.

Hvatali smo avion u petak uveče nakon što sam se vratio kući s posla da bismo što više vremena mogli da provedemo u raju.

Došao sam kući s posla, a ona me je čekala. Imala je spakovane kofere i na ulaznim vratima.Izgledala je blistavo u novom sarafanu koji je kupila za tu priliku. Nosila je par sandala sa visokom potpeticom koje su joj pristajale uz noge.

Bila je zaista uzbuđena: "Požuri, moramo krenuti. Idi presvući se, spremila sam ti odjeću da obučeš."

Skočio sam pod tuš da isperem danu prljavštinu i osjećao se kao nov čovjek. Otišao sam u dnevnu sobu i zgrabio kofere i utovario ih u auto.

Pitao sam: "Jesi li dobio sve?"

Ona je odgovorila: "Da. Cure mole momke da svrše u njih Hajdemo ili ćemo propustiti avion."

Uskočili smo u auto i krenuli na aerodrom. Stigli smo do naše kapije baš kad su obavili prvi poziv za ukrcavanje.

Potrošili smo se i dobili sjedala u prvoj klasi tako da nam je udobno za dug let. Avion je poleteo i konačno smo krenuli. Let je trajao šest sati pa smo se držali za ruke, razgovarali i gledali film u letu. Usput smo i malo dozirali.

Sa promjenom vremena bilo je jako kasno ili da kažem vrlo rano ujutro kada smo stigli. Konačno smo stigli do hotela i stigli do naše sobe. Soba je bila još jedna stvar za koju smo se potrošili. Bila je velika i vrlo ukusno uređena. Bio je tu plišani kraljevski krevet. Prostor za sjedenje sa kaučem i dvije stolice i đakuzijem koji bi lako primio šest osoba koji je ugrađen u pod u kupaonici. Kupatilo je bilo potpuno mermerno sa tušem u koji se opet moglo tuširati najmanje šest osoba. Tuš je imao mlaznice za vodu svuda po sebi. Zakoračili smo na balkon i zbog mraka nismo mogli vidjeti okean, ali smo ga mogli čuti.

Malo smo spavali u avionu pa smo bili odmorni i jako uzbuđeni zbog sobe i činjenice da smo konačno ovdje.

Bili smo na balkonu i Džun mi je prišla, obuhvatila me rukom i položila glavu na moje rame, a zatim rekla: "Vau, tu smo, možeš li da veruješ?"

Okrenuo sam se da je zagrlim i odgovorio: "Prošlo je dosta vremena i tako je osvježavajuće biti ovdje. Već se osjećam opuštenije."

Pogledala je prema meni i poljubila me jezikom. Uzvratio sam joj poljubac i prešao rukom na njeno okruglo čvrsto dupe. Nije bilo linije za gaćice. Došao sam do njenog struka Webcam hot chicks opet bez linije za gaćice.

Pogledala me je u oči i rekla: "Da li ti se sviđa ono što osjećaš?"

Posegnuo sam za rubom njene haljine i povukao ga prema gore kako bi moje ruke mogle osjetiti njeno dupe. Nije imala gaćice.

Rekla je: "Nisam čak ni ponijela gaćice sa sobom."

Moj kurac je postao težak samo čuvši te riječi. Poljubio sam je ponovo i prišao joj rukom do grudi, a ona takođe nije nosila grudnjak.

"Rekao si mi da spakujem malo", rekla je cereći se.

Posegnuo sam za dugmadima na njenoj haljini i otkopčao ih do njenog struka. Zavukao sam ruku u njenu haljinu i obujmio jednu od njenih grudi. Počela je teško da diše dok sam vrhovima prstiju prelazio duž obrisa njenih grudi, a zatim polako preko njene zategnute bradavice. Stenjala je dok su moji prsti plesali oko njene areole i bradavice. Stavio sam drugu ruku na njeno rame da joj otvorim haljinu dok joj je pala s ramena i pala na pod. Izašla je iz njega i nogom ga pomaknula u stranu. Bila je na balkonu naše sobe potpuno gola. Bilo je 3 ujutro tako da mislim da se nije previše brinula da će biti viđena.

Posegnula je za mojim pojasom i otkopčala ga. Otvorila mi je pantalone i otkopčala mušicu. Dohvatila je moj tvrdi kurac i počela ga maziti. Rekla je: "Vidim da nisam jedina koja je zaboravila donji veš."

Odgovorio sam: "Rekao sam da se spakujte".

Počela je da mi otkopčava košulju i svakim dugmetom ljubila kožu koja se otkrila. Skinula je moju košulju sa mene i ona je pala na pod balkona. ljudski nameštaj First time Zatim je posegnula za mojim hlačama i povukla ih. Izula sam cipele i izašla iz pantalona. Sada smo oboje bili goli na balkonu i slušali kako se razbijaju talasi okeana.

Jun je klizio niz moje tijelo ljubeći me u grudi, a zatim sišući bradavicu. Poljubila je moj zategnuti stomak, a zatim pustila da joj moj kurac uđe u usta.Osjećao sam baršunastu toplinu njenih usta i jezika dok me je lizao i sisao. Imala je ruku obavijenu oko osnove i lagano je milovala. Stavio sam joj ruke na glavu i prstima prošao kroz njenu svilenkastu plavu kosu i gledao kako se moj kurac omotava oko njenih sočnih usana.

Posegnuo sam za njom i privukao je k sebi. Na balkonu je bila ležaljka pa sam je naslonio na nju i položio je na nju. Sagnuo sam se nad nju i poljubio je duboko, a zatim sam krenuo prema njenom vratu poljubio do njenih grudi i uhvatio jednu u ustima dok su se dizale od njenog teškog disanja. Sisao sam njenu zategnutu bradavicu i tresnuo je jezikom. Izvuklo je tiho jaukanje s njenih usana. Poljubio sam njen čvrsti stomak do vrha njene mace. Tada sam naišao na svoje sljedeće iznenađenje. Obrijala je svoju macu na ćelavo.

Pogledala me je dok sam ja podigao pogled prema njoj i ona je pitala: "Da li ti se sviđa tako?"

Rekao sam, "Dozvolite da vam pokažem koliko mi se sviđa na taj način."

Polizao sam od dna njenog proreza do vrha i tamo je poljubio. Jezikom sam ocrtao njene spoljne usne, a zatim uvukao jezik u njene meke slatke nabore. Mogao sam okusiti njene slatke sokove na svom jeziku i uživati ​​u svakoj kapi. Prošao sam jezikom do njenog tvrdog malog klitorisa i nježno ga usisao u usta.

Zastenjala je, "Oh dasssss."

Uhvatila me je za glavu i mljela svoju macu u moje lice dok sam joj crtao krugove oko klitorisa.

Izvila je leđa i počela da drhti od prvih talasa orgazma, "O moj bože", zastenjala je i pustila da njeni sokovi teku na moje lice i bradu.

Ustala je sa ležaljke i ja sam je poljubio, a zatim je okrenuo. Naslonila se rukama na balkonsku ogradu dok sam vodio svoj tvrdi kurac u njenu čekajuću i mokru macu. Bila je toliko mokra i spremna da mi se kurac osjećao kao da ga guram u pećnicu. Meka toplina njene mace obavila je moj kurac. Utonuo sam u nju i stao. Um mi je pomislio kakva erotska scena.Moja prelijepa žena se sagnula za mnom dok su valovi Seksi slike golih muškaraca negdje ispod balkona naše sobe na Bahamima. Polako sam se povukao, a zatim ponovo u nju, a ona je zamjaukala još jedno tiho stenjanje. Želio sam da ovo traje zauvijek i da nikada ne moram maknuti kurac iz njene topline.

Zastenjala je: "Jebi me Rick. Trebaš mi da me jebeš!"

Počeo sam da joj guram i izvlačim macu dok je hvatala ogradu našeg balkona. Posegnuo sam ispod nje i ispunio svoje ruke njenim grudima koje su visile dole i ljuljale se sa svakim mojim udarom u nju. Uštipnuo sam joj bradavice, a ona je zastenjala: "O bože, kako je to dobro."

Zatim sam premjestio ruku na njen čvrsti i prošireni klitoris i masirao ga prstima dok sam iznova i iznova uranjao u nju.

Sagnula se još više tako da joj je glava bila ispod ograde, a zglobovi su pobijelili.

Prošaputala je: "Oh, jebote, svršavam!"

Njena maca se stisnula na moj penis poput škripca, a ja sam stenjao dok sam otpuštao svoj teret sperme duboko u njoj.

Tako smo ostali jedan minut, oboje teško dišući. Slušali smo valove koji su se razbijali ispod nas i uživali u osjećaju zadovoljstva. Moj kurac je iskliznuo iz njene mace i ona je ustala, okrenula se i poljubili smo se.

Rekla je: "Bolje da idemo u krevet ili se sutra nikada nećemo probuditi da započnemo dan."

Zajedno smo skočili u veliki tuš i isprali tijela jedno drugom. Izašli smo osušeni i goli se uvukli u krevet. Jun obično nije volela da spava potpuno gola. First time dlakava pička Barem je morala da nosi gaćice, a možda i majicu. Pošto nije ponijela gaćice, pretpostavljam da je odlučila da može ići do kraja. Brzo smo zaspali.

Sljedećeg jutra smo se probudili i bilo je 11 ujutro po lokalnom vremenu.

June se prevrnula i rekla: "Dobro jutro ljubavniče!"

Poljubili smo se i ona je pitala: "Pa šta ćemo danas?"

Odgovorio sam: "Hajde da se očistimo i ručimo, a onda na plažu!"

Rekla je: "Zvuči mi odlično."

Ustala je iz kreveta i omotala čaršavom dok je išla na balkon. Rekla je, "O Rick, moraš vidjeti pogled!"

Navukao sam pantalone i otišao na balkon. Bilo je apsolutno predivno. Nebo je bilo blistavo plavo, a voda azurno plava. Pogledao sam dole i tačno ispod nas je bio bazen. Oko bazena je bilo puno ljudi i morao sam primijetiti da je većina žena u toplesu.

Rekao sam, "Dušo više nije bio u Kanzasu."

Ona je odgovorila: "Očigledno nije. Pretpostavlja se da bi i vi primijetili taj pogled", dok me bocnula u rebra.

Okrenula se i bacila čaršav na krevet, a zatim otišla u kupatilo da se spremi za odlazak. Stajao sam još trenutak posmatrajući oba pogleda koja smo imali.

Čuo sam je iz kupatila: "Vrati oči u glavu i spremi se."

Otišao sam do kofera da uzmem kupaće gaće. Nisam ih mogao naći. Pitao sam: "Hun, jesi li spakovao moje kupaće gaće?"

Izašla je iz kupatila i posegnula u kofer da izvuče mali komad tkanine i bacila ih na mene. Podigao sam ih i bio je to kupaći kostim kakav nose na Olimpijskim igrama.

"Želiš li da ovo nosim?" pitao sam

"Da. Na odmoru smo i niko nas ovde više neće videti. Osim toga, mislim da ćeš izgledati veoma seksi u njima", odgovorila je ona.

Navukao sam ih dok je stajala gledajući i nasmijana. Stajao sam sa dečacima u njima i gledao je.

Rekla je, "Baš kao što sam i mislila. SEEEEXY!"

Nasmiješio sam joj se i odgovorio: "Drago mi je što tako mislite, ali ako primijetite da se moj kurac i jaja vide kroz tanku tkaninu, malo ostavljate mašti."

"Želim da svaka djevojka Igraj se sa tim devojko plaži zna da je moj muškarac seksi i da ima veliki kurac", odgovorila je.

Posegnuo sam za šortsom i navukao ih, a zatim zgrabio majicu i obukao je.

Okrenula se i vratila u kupatilo da završi sa pripremama. Otišla sam na balkon da ponovo udahnem okeanski zrak i pogled. Izašla je iz kupatila i upitala: "Jeste li spremni za polazak?"

Okrenuo sam se, a ona je nosila pokrivač za plažu i sandale sa visokom potpeticom. Pitao sam: "Da vidim tvoje novo odijelo."

Rekla je: "Vidjet ćeš kad stignemo na plažu. Gladna sam, idemo."

Sišli smo u restoran u hotelu i ručali.

Zatim smo krenuli napolje na plažu. Vazduh je bio topao i sunce je sijalo jarko bez ni oblačka na nebu. Kako smo se približavali plaži, staza se odvojila. Jedna strana je pokazivala na porodičnu plažu, a druga na plažu samo za odrasle. Zaustavio sam se i pustio je da odabere plažu. Bez oklijevanja se okrenula prema plaži samo za odrasle.

Kada smo stigli na plažu bilo je ljudi u svim fazama svučenih od obučenih preko toplesa do potpuno golih. Svi su uživali u suncu i vodi.

Pronašli smo mjesto na kojem je suncobran za plažu bio nagnut u pijesak. Prostrli smo peškire. Džun je posegnula za dugmadima na pokrivaču za plažu i počela ih otkopčavati. Kada je skinula pokrivač, bila je u toplesu i nosila je jarko žuti bikini sa tangama koji je skrivao vrlo malo.

"WOW!" To je bilo sve što će izaći.

Nasmiješila se i upitala: "Pretpostavljam da ti se sviđa moje novo odijelo."

Rekao sam, "Sranje, volim to. Jednostavno ne mogu vjerovati da si ovdje u tome."

Rekla je: "Kao što sam rekla, mi smo na odmoru i daleko smo od kuće. Nikad više nećemo vidjeti ove ljude. Hoćeš li skinuti šorc i udobno se smjestiti?"

Odgovorio sam: "Bolje da pričekam minut ili bismo mogli biti uhapšeni i bačeni sa plaže prvog dana."

Moj kurac je bio u punom pozdravu za junsko novo odijelo. Džun je legla na peškir i počela da stavlja losion na svoje telo. Kada je došla do svojih sisa i utrljala ih losionom, moj kurac je još uvijek bio u pažnji.

Nasmiješila mi se i upitala: "Pretpostavljam da to uopće nije pomoglo vašoj situaciji?"

"Ne, gospođo, nije", odgovorio sam.

Ona je legla na leđa, a ja sam seo na peškir pored nje čekajući da se moj kurac smiri. Konačno je omekšao i ja sam ustala i skinula šorc.Moj penis nije bio potpuno mlohav i lako ste mogli vidjeti greben oko glave mog penis. Osjećao sam se gotovo golo.

June je rekla: "Sada o tome govorim."

Rekao sam, "Ćuti ili ćeš mu opet biti teško."

Tu smo ležali sunčajući se i uživajući u toplini sunca. Primijetio sam momke dok su hodali odlazeći u June. Nekoliko njih je napravilo nekoliko prolaza da bi imali dobar pogled. Ne mogu ih kriviti jer je bila super seksi, a njene velike grudi su bile nevjerovatne.

June se prevrnula i upitala: "Možete li mi staviti losion na leđa, molim vas?"

Uzeo sam losion i stavio malo na ruke, a zatim umasirao u njena leđa. jebanje kod ginekologa price Dodao sam još malo i utrljao u njene duge seksi noge. Moj kurac je počeo da reaguje dok sam joj trljao telo. Sljedeće sam joj nanio losion na dupe. Masirao sam to u njenu malu guzicu i moj kurac je bio tvrd kao kamen. Zgrabio sam peškir i pokrio međunožje, jer je odelo koje mi je kupila bilo toliko malo da mi je glava kuraca virila iz pojasa. Protrljao sam ruku duž pukotine njenog dupeta i dole između njenih nogu.

Rekla je: "Bolje budi oprezan ili će ti kurac izmaći kontroli."

Odgovorio sam: "Prekasno je za tu zabrinutost."

Pogledala me je i podigla peškir. "Vidi dušo on želi izaći i igrati se."

Iz glave mog kura je curila pred-sperma dok ju je hvatala prstom i gurala u usta, "MMMMMMMM jedva čekam da dobijem još toga", mjaukala je.

Samo se nasmiješila zlim osmijehom dok se otkotrljala natrag prema suncu. Sjedio sam tamo i gledao ljude koji čekaju da se moj kurac vrati u moj kupaći kostim.

Džun se prevrnula i oslonila se na laktove gledajući u okean, a ja sam sjedio i gledao ljude.

Odjednom smo čuli: "June i Rick?"

Mislio sam ko bi dovraga prozivao naše ime na Bahamima?

Pogledao sam gore i tamo su stajali Shane i žena. Shane je bio tip s kojim smo išli na koledž i tip s kojim se June viđala prije nego što smo se upoznali.

Shane je rekao, "Nek sam proklet. Nisam vas vidio od škole i zamislite da naletim na vas ovdje."

June je posegnula za peškirom da se pokrije, a ja sam ostala da sedim sa peškirom preko međunožja.

Shane je ispružio ruku da je protrese tako da sam zadržao ručnik omotan oko sebe i ustao. Džun je takođe ustala i omotala je peškirom da se pokrije.

Stisnula sam mu ruku i on je posegnuo da zagrli Džun i poljubi me u obraz.

Rekao je: "Želim da te upoznam sa svojom ženom Misty."

Oboje smo se rukovali sa Misty.

Misty je bila niska simpatična brineta koja je također bila u toplesu i nije joj smetalo što nas prvi put sreće gotovo gola. Imala je velike sise koje su bile dobro preplanule i vrlo oskudan donji dio odijela koji je bio samo uzice i trokut od tkanine koji joj je prekrivao macu.

Shane je rekao, "Wow, momci, izgledate sjajno", dok je gledao u June

Sjeli su u pijesak pored nas i mi smo sustizali stvari koje su se dešavale od škole. Džun je počela da se malo opusti i pusti peškir i vratila se sunčanju dok smo razgovarali. Mislim, nije da Shane već nije vidio svaki dio njenog tijela. Bila je to samo još jedna od onih priča o koledžu za koje nisam htio čuti.

Misty je upitala: "Pretpostavljam da je ovo juni o kojem sam toliko čula. Razumijem da ste ti i Shane bili predmet prije nego što je Rick došao."

June je odgovorila: "Da, Shane i ja smo izlazili dok smo bili u školi."

Shane se nije mnogo promijenio i dalje je bio visok, grub i zgodan muškarac.

Shane je upitao, "Koliko si još ovdje?"

Odgovorio sam: "Upravo smo stigli kasno sinoć. Imamo još nedelju dana ovde."

Misty je rekla: "Voljela bih da imamo još tjedan dana. Nažalost, odlazimo za još tri dana."

Shane je upitao: "Želite li nam se pridružiti na večeri?"

Pogledao sam Džun dok je slegnula ramenima i odgovorila: "Svakako zašto ne?"

"Super, naći ćemo se u restoranu dolje oko 19 sati?" Pitao.

Rekao sam: "Vidimo se onda oko 7."

Shane i Misty su ustali da odu. Misty je rekla: "Bilo mi je drago upoznati vas, momci."

Nakon što su otišli, rekao sam, "Misty je izgleda jako fina."

June je odgovorila: "Da, ima i ima sjajno telo. Ali, sigurna sam da to niste primetili kod nje."

"Dušo, da, primijetio sam kako ne bi bila skoro gola. Ali ona ti ne drži svijeću", odgovorila sam.

Rekla je, "Lepo spasiti gospodina."

Rekao sam, "Postaje kasno i mislim da niko od nas ne želi da izgori prvi dan."

Kada smo se vratili u sobu skočili smo pod tuš da isperemo znoj i pijesak.

Morao sam da pitam: "Da li viđenje Shanea budi neka sjećanja?"

Odmahnula je glavom. Pitao sam: "Dobra ili loša sjećanja?"

Rekla je: "Nešto od oboje."

Izašli smo pod tuš i obukli se za večeru. Džun je rekla: "Da sam znala da ćemo ovde naleteti na nekoga koga poznajemo, donela bih gaćice i grudnjake."

Rekao sam: "Dušo, tvoje sise Prsten igračke tako čvrste i zategnute da ti ne treba grudnjak i pretpostavljam da ću ja biti jedina koja zna da nemaš gaćice. sta je sa mnom. Nisi mi spakovao donji veš. First time Džim i blizanci će visjeti slobodni." Ovo joj je izmamilo osmijeh na lice.

Ona je rekla: „Jedini problem je što sam znala da nikoga nećemo poznavati ili vidjeti, a sve haljine koje sam ponijela za večeru su vrlo kratke, svilenkaste i neke su skoro prozirne. Htjela sam biti seksi za tebe ove sedmice. "

Odgovorio sam: "Dušo, u redu je. Siguran sam da će biti sasvim u redu."

Otišao sam u spavaću sobu da se obučem. Džun je izašla i izabrala haljinu, a zatim se vratila u kupatilo da popravi frizuru i šminku. u žbunju First time Sjedio sam na balkonu i gledao okean i sunce kako tone na nebu. June je izašla na balkon i moja vilica je udarila o pod.

"Prokleta djevojko, izgledaš sjajno!"

Pocrvenjela je i rekla: "Hvala, ljubazni gospodine", dok se okretala.

Bila je u pravu, haljina koju je nosila bila je vrlo kratka i kada se zavrtela, mogla se vidjeti donja oblina njenih guzica.Njene sise su se naprezale od materijala, a bradavice su joj bile tvrde i vrlo uočljive. Haljina je bila izrezana sa dubokim V koji se zaustavljao oko njenog stomaka. Nosila je par sandala sa visokom potpeticom i zlatnu narukvicu za gležanj. Posegnuo sam za njenim zglobom i privukao je k sebi dok sam sjedio u stolici. Podigao sam ruke ispod njene haljine i milovao meke kuglice njenih guzica. Zario sam lice u njen dekolte i duboko udahnuo. Nosila je moj omiljeni parfem. Moj kurac je opet bio tvrd. Prešao sam rukom na njenu obrijanu macu, a zatim podigao haljinu i poljubio njenu slatku macu. Ustao sam i poljubio je. Prešla je rukom do mog međunožja i primijetila moj tvrdi kurac.