Oralni seks na djelu

Mislio sam da vam ispričam o našem nedavnom događaju koji se nedavno dogodio na odmoru na Gran Canarii. Prvo da vam kažem nešto o nama. Oboje smo u ranim tridesetim i u braku smo nekoliko godina. Imamo prilično dobar seksualni život zajedno i oboje smo vjerni jedno drugom i jako se volimo. Visoka sam tamne puti, atletske građe i prosječnog izgleda. Moja žena, Helen, je seksi, vitka, dugonoga brineta. Ona ima izgled modela za koji treba umrijeti, uključujući prekrasne velike plave oči i dugu ravnu savršeno održavanu kosu.

Unatoč našem dobrom seksualnom životu, ona je još uvijek pomalo razborita kada je u pitanju pričanje o seksu i isprobavanje novih stvari. Rekavši da me oduševljava time što uvijek nosi seksi odjeću, ali nikad ne izgleda kao da je prljavo. Znate kakve stvari - ona ponekad neće nositi grudnjak na blago providnom vrhu i vrlo kratku, ali skupu suknju.

Vrijeme je da nastavite sa iskustvom. Odmor smo rezervisali kasno preko interneta i znali smo da želimo opuštajući odmor na plaži sa zagarantovanim dobrim vremenom i dobrim restoranima. Gran Canaria i letovalište Playa del Ingles bili su odgovor jer smo tamo bili dva puta ranije i zaista smo uživali u barovima, noćnom životu, hrani, vremenu i plaži. Za one koji Tinejdžerke sa malim sisama već bili, siguran sam da znate na šta mislim.

Prva sedmica je prošla bez većeg događaja - samo smo se dobro zabavili sunčajući se i pijući. Većinu dana išli smo na plažu u blizini šetališta i restorana. Uprkos svojoj pronicljivosti, nedavno je počela da se sunča u toplesu i ima veoma oskudne donji deo bikinija.

Uvijek je potpuno obrijana i cijelu sedmicu su me palili njeni seksi bikiniji i količina pažnje koju je Helen dobijala od momaka koji su prolazili i većinu vremena je provodila pokušavajući da se ne nagriza na plaži.

Helen je rekla da je primijetila da momci gledaju kada sam je ispitivala, ali je rekla da su samo perverznjaci.

Oboje smo se spremali jedne noći početkom druge nedelje i Helen je rekla da imam „bele gaće“ koje se odnose na maslinasto preplanulu kožu koja se isticala naspram tamno smeđe na ostatku mene.

Rekao sam da znam i da mi se sutra sviđa izlet na nudističku plažu.

Rekla je u redu, ali da nema šanse da ode gola. Bio sam razočaran, ali nisam dozvolio. I dalje sam se nadao!

Tako se spuštamo do nudističke plaže koja je udaljena dugo hoda od glavne turističke lokacije i nalazimo jedine dvije rezervne ležaljke za sunčanje i kese na začelju grupe. Bilo je prilično prometno. Obojica smo se zajedno šalili da više liči na Crimewatch nego na Baywatch s tamošnjim uglavnom starijim njemačkim turistima. Mislim 50+ godina sa Gole fotografije Stacy Keibler stomacima. Rekavši da je bilo nekoliko mlađih poput nas raštrkanih. Oralni seks na djelu Izvinjavam se ako zvučim starosno!!. Ne želim.

Skinula sam se i konačno skinula svoj par novih vrlo uskih niskih kupaćih šorcova. Mnogo ljudi nas je posmatralo sa voajerističkim namjerama. Helen se skidala, ali je ostavila donji dio bikinija s kravatom sa strane. Bilo je zadovoljstvo vidjeti je ponovo u toplesu. Njene grudi su veličine C i vrlo su snažne. Odmah sam legao na prednji dio da prikrijem uzbuđenje.

Svi su je gledali kako se saginjala i samo nosila mali bikini donji dio. Bilo je to skoro kao da ljudi dobijaju udarac od nekoga sa nekom odjećom i pitaju se kako izgleda njena maca!

Konačno je legla i malo smo se okupali. Pričali smo o tome da je na ovom dijelu plaže malo mirnije i mirnije iako su svi kreveti bili zauzeti, a Helen je komentirala da su skoro svi obrijani, uključujući i momke.

Prošlo je nekoliko sati, a Helen je još uvijek nosila svoje zadnjice. Pitao sam da li želi da ih ukloni, a ona je rekla ne. Nisam htio gurati jer kada ja to radim ona radi suprotno i prelazi u razborit način.

Tada se pojavio momak u kasnim dvadesetim i spustio svoje stvari na sada rezervni krevet ispred nas. Bio je potpuno odjeven i samo je sjedio i gledao okolo. Prošlo je 20 minuta, a još uvijek je imao šorc i majicu. Helen mi je šapnula "šta namjerava?"

Rekao sam da ne znam i pitao se da li negdje snima tajne fotografije za neki sajt!

Nakon još nekoliko minuta ustao je Oralni seks na djelu prešao nekoliko koraka do nas pitajući Helen da li "ima malo ogledalo koje bi mogao posuditi?"

Oboje smo rekli ne izvini. Djelovao je razočarano i ponovno je sjeo na rub svoje ležaljke. Bili smo zbunjeni i pitali smo se šta on želi i zašto je samo pitao nas, a niko drugi i zašto je mislio da će neko imati takav predmet. Našalio sam se i rekao da bi to mogla biti neka vrsta nudističkog svingerskog koda za "hajde idemo na dine za trojku". Helen se nasmijala.

Tip je prilično dobro izgledao i zvučao je kao da je Holanđanin ili Nijemac po njegovom naglasku. Prošlo je još nekoliko minuta i Helen mi je rekla da on stalno bulji u nju i da je, kada je došao, buljio u njene sise.

Rekao sam da ga ne krivim. Primijetio sam kako nekoliko puta gleda i u Helenino međunožje.

Helen je postala malo ljuta zbog njegovih zapažanja i na kraju mi ​​je rekla "Ok. dosta je - daću mu nešto da pogleda!"

Rekla je to prilično glasno da bi mogao čuti. U ovom trenutku je nosio naočare za sunce u pokušaju da prikrije svoj izgled. Helen je ustala i prišla nekoliko koraka bliže tipu dok sam se ja pitao šta dovraga radi. Stala je sučelice njemu i polako spustila donji dio bikinija pravo ispred njega otkrivajući obrijanu macu.

Od šoka je nekako odskočio i podigao zastore. Helen se okrenula i sagnula da povrati svoje zadnjice dajući mu privremeni pun pogled. Vratila se u krevet i nastavila da leži širom otvorenih nogu prije nego što je počela polako masirati kremu za sunčanje po svojoj mački.Nastavila je na erotski način milovati usne i klitoris. Tip je u ovom trenutku slinio kao pas. Nakon što je završila samomasažu, ona je momku konačno rekla "nastavi da sanja" prije nego što je sklopila noge i stavila gornji dio preko mace kako bi spriječila dalje gledanje.

Momak je bio totalno tih i ubrzo je ustao otišavši sa očiglednim jakim u šortsu!!. Činilo se da svi gledaju s nekoliko parova koji se smiju da osramote ovog prolaznog voajera.

Kasnije te večeri Helen i ja smo se šalili na tu temu. Rekao sam da me je zaista oduševilo kad sam je vidio kako blista kao savršeni stranac, a ona je rekla da je i nju uzbudilo što je bila jako nestašna i da je uživala da ga drži lekciju. putovanja First time Čak mi je rekla da je razmišljala i o tome da ga zamoli da joj utrlja kremu za sunčanje na njene sise, ali je mislila da to ide predaleko i da bi bljeskanje njene mace moglo biti još šokantnije i primamljivije.

Wow!!!. Jedva sam mogao vjerovati. Pogotovo kada je pitala možemo li se sutra vratiti na nudističku plažu. Nije morala da pita.

Tako se sutradan na plaži i Helen potpuno skinula do gola, dosta se protezala i općenito se ponašala kao egzibicionista na svačije zadovoljstvo. Sasvim van karaktera. Ispred nas je bio španjolski par koji su oboje gledali u Heleninu macu dok je ležala na leđima sa nogama s obje strane kreveta dok je čitala knjigu. Imao sam poluerekciju zbog cijele situacije, a oni su i ovo gledali i kikotali se zbog toga.

Ubrzo me u radnji čekalo još veće iznenađenje kada je došao momak i pitao ljude da li bi hteli na masažu. Bio je prilično mlad - oko 25 godina - i imao je španski naglasak. Imao je plivačke šorc u stilu speedo i nije ostavljao ništa mašti i bio je prilično zgodan momak. Niko nije prihvatio njegovu ponudu uprkos velikoj plastičnoj kutiji službenog izgleda koju je nosio sa imenom svoje firme za masažu sa strane.

Prišao nam je i pitao nas da li bismo željeli masažu i oboje smo odbili zbog čistog iznenađenja ovakvom vrstom usluge na plaži. U svakom slučaju dao je Heleni svoju karticu i odlutao do nekih drugih ljudi. Dok je bio tamo, primijetio sam da Helen poprilično gleda u njegove kupaće gaće, budući da se oblik njegovog prilično velikog penisa jasno vidio u njegovim blijedoplavim brzicama.

Znao sam da je ovo palilo Helen - voljela je muškarce u uskim šortsevima. Helen me je pitala da li je to Vruća djevojka daje bj sam da tako mislim i da izgleda kao da ima svu svoju opremu u velikoj plastičnoj kutiji koju nosi. Vizit karta je također izgledala prilično profesionalno i navela je njegovo mjesto u Maspalomasu.

Helen je rekla da se zabrinula da bi on mogao biti samo neki šašavi blok koji ga pokušava i to ju je odvratilo. Rekla je da je mogla učiniti sa masažom leđa i ramena.

Srećom, vratio se oko sat vremena kasnije i Helen je pitala koliko košta.

Rekao je 5 eura za 5 minuta masaže vrata i ramena, 10 eura za potpunu masažu leđa itd. itd. prije završetka sa "25 eura za 15-minutnu masažu cijelog tijela sa uljima za aromaterapiju".

Kako je Helen nekada davno radila kao terapeut ljepote i aromaterapeut, počela je postavljati pitanja o uljima koje koristi i tehnikama. Rekao joj je i pokazao izbor u njegovom slučaju.

Dok su ćaskali, Helenin se pogled s vremena na vrijeme prebacivao na ovu izbočinu u njegovim uskim kupaćim gaćama. Zaista me je napalila jer se čak počela smijati i pomalo flertovati - povremeno mu dodirujući nogu. Nikada je ranije nisam vidio da radi nešto slično (ili pre neki dan). Mogao sam shvatiti zašto je flertovala - bio je tipičan španjolski mladić po boji i izgledu s paketom od šest komada. I on je uzvratio flertovanjem i povremeno je pogledao u mene kao da mu je neugodno ili da se brine šta bih mogla reći.

Helen se konačno okrenula prema meni i pitala da li možemo priuštiti 25 eura.

Nisam mogao vjerovati. Nije htela da ide na masažu celog tela na užurbanoj nudističkoj plaži, zar ne. Da bila je i imao sam novac!!!

Platio sam mu i on je zamolio Helen da joj legne ispred.

Rekao nam je šta je radio u svakoj fazi i da će prvo nanijeti sredstvo za čišćenje kako bi uklonio kremu za sunčanje. Opet su ljudi gledali jer smo mi prvi uzeli njegove usluge. Helen im je lagano razmaknula noge dok joj je on s obje ruke trljao prozirni losion gore-dolje po leđima. Svakim udarcem približavao se njenoj čvrstoj zadnjici. Prošetao je dalje dole i započeo istu proceduru na leđima na njenim nogama počevši od njenih listova i do bedara. Mogao sam ga vidjeti kako hvata podmuklo pogled na njenu obrijanu macu koja je bila samo vidljiva. Samo sam sjedio uspravno i gledao pokušavajući da se ne očvrsnem.

Zatim je prešao na guzu moje žene trljajući svaki obraz kružnim pokretima. First time Viktor Troicki Svaki put su joj se obrazi lagano razdvojili i vidjele su se ružičaste usne. Posegnuo je u plastičnu kutiju i izvukao celofanom umotan peškir, odmotao ga i trljao ga gore-dole po telu moje žene. Nekoliko parova sjedilo je uspravno i zureći. Masažar je utrljao svoje ruke malo ulja iz male bočice. Imao je sladak, blago opojan miris. Polako je počeo masirati Helenina ramena i vrat, a ona je stenjala da je to bilo lijepo. Proradio je niz njezina leđa i niz bokove, lagano dodirujući bočne strane njenih grudi.

Zatim se pomaknuo iz klečećeg položaja u kojem je bio sa strane kreveta opkoljevši moju ženu na krevetu s kolenom s obje strane bedara. Sagnuvši se nad nju, nastavio je trljati leđa povremeno dodajući još ulja u ruke. To nije bila moja mašta, ali ovaj tip je imao problema s obzirom da se veličina njegovog penisa udvostručila u njegovim šorcovima. Helenine oči su bile zatvorene i nastavila je stenjati od zadovoljstva svake minute. On se spustio dalje nakon nekoliko minuta i počeo joj masirati guzu prije nego što je prešao na vrhove njenih bedara.Nježno je protrljao vrhove prstiju preko njenih bedara uvlačeći ih u unutrašnjost skoro dodirujući njene usne.

Nastavio je buljiti u Heleninu macu cijelo vrijeme dok je ona nastavljala ispuštati dahte od zadovoljstva. Rekao joj je "da li uživaš", a ona je odgovorila "o da - nemoj stati". Radio je gore-dolje svaku nogu približavajući se njenoj mački sa svakim zamahom. Pogledao je prema meni i ja sam mu dao Ok. sign.

Konačno, vrhovima njegovih prstiju je nekoliko puta prešao po vanjskim usnama moje žene i po njenoj pukotini na zadnjici.

Ona je još više razmaknula noge, a on joj je milovao vanjske usne oko minutu. Onda je završio.

Helen je izgledala stvarno pocrvenjela kada se okrenula da mu zahvali. Njena maca je izgledala prilično crveno i natečeno od uzbuđenja. Zaista je odlazila kod drugog muškarca. Pitala ga je za put do posla koji ima i on nam je rekao. Pitala je o radnom vremenu i da li treba zakazati termin. Nažvrljao je svoj lični broj mobilnog na svojoj kartici i rekao da ga pozove. Onda je otišao.

Pitao sam je kako je, a ona je rekla da je fantastično i da on stvarno zna šta radi. Pitao sam da li ju je to Beth Williams gola, a ona je rekla ne budi glupa to je samo masaža. Nisam bio razočaran jer sam znao da laže. Kasnije te večeri, nakon nekoliko pića, priznala je da je zaista bila uzbuđena i da joj je bilo neugodno zbog toga koliko je pokisla. Bila je stvarno napaljena dok smo hodali po barovima i obukla je izuzetno kratku usku teksas suknju koja nije bila duža od 5 inča ispod njenog međunožja. Nosila je uski bijeli gornji dio oko vrata bez grudnjaka, a bradavice su joj jasno virile. Razgovarali smo o svim vrstama seksualnih stvari te večeri i mogao sam vidjeti da se možda ugasila njezina razboritost!

Nisam znao da je ovo vrh ledenog brega. Oko 1 ujutro te večeri smo otišli u noćni klub. Malo smo znali, ali te večeri je bilo muških striptizeta.Normalno bi Helen rekla da bi radije otišla negdje drugdje, ali je iz nekog razloga rekla da je super.

Bilo je vrijeme da je rekla da postoji nešto za žene umjesto ovog seksističkog aranžmana za go-go djevojke posvuda. Ni na koji način nisam bio zabrinut zbog striptizeta, ali bilo je dobro vidjeti njen entuzijazam. Priča o golom plesu još nekoliko pića ušle su striptizete. mišićavi tipovi skidaju odjeću do crnih i crvenih tangi tipično i plešu do žene u gomili.

Helen ih je bodrila i vikala da sve skinu, ali nisu - još. Ubrzo su napustili scenu i vratili se 10 minuta kasnije u novom ruhu. Tražili su volontera i pitao sam Helen da li joj se sviđa.

I ona je dobro rekla. i mahala rukama. Jedna od striptizeta ju je primijetila i odmah dotrčala do nas, pogotovo jer je bila valjda najljepša i najseksi žena u klubu. Odvukao ju je na binu i natjerao da sjedne na stolicu.

Druga striptizeta je radila isto sa drugom devojkom.

Sve je počelo pomalo zabavno kada se momak skinuo u tangi i opkoljavao Helen. Napravio je pokrete prema njenim ustima i ona se nasmijala, ali je izgledala posramljeno. Uzeo ju je za ruku i natjerao je da pogladi njegov kurac u kavezu - Dlakave bbw prici ga drkanje. braća jebu zajedno price Pogledala me je i slegnula ramenima. Stvarno sam se okrenuo do tog trenutka kada sam vidio svoju ženu u ovoj poziciji. Zatim je striptizeta stala iza Helen i počela joj milovati sise u uskom bijelom topu koji je nosila. Odmaknula mu je ruke.

Zatim ju je natjerao da mu skine tangi i oslobodio tvrdi kurac od 6 inča. Helen je to samo začuđeno pogledala. Povukavši joj gornji dio brzim pokretom, gurnuo je svoj član između otkrivenih sisa moje žene. Bila je crvena kao cvekla. Nastavio je da gura dok je ona uzalud pokušavala da spusti gornji dio. Odmaknuo se i ona je uspjela da ga povuče preko svojih sada tvrdih bradavica. Sjeo joj je na koljeno i zgrabio ruku moje supruge i natjerao je da ritmično drka njegov tvrdi penis.Helen me je pogledala malo zabrinuta kuda sve ovo vodi, samo sam joj dao palčeve i dao joj poljubac. Nasmiješila mi se sa bine.

Uzeo ju je za ruku i povukao sa stolice, tako da je legla na leđa na pod. Helen je sada mogla da vidi drugu devojku koja je još uvek bila na stolici, ali striptizeta je držala beli peškir oko sredine i glave devojke kako bi zaklonio ljude koji imaju dobar pogled. Glava joj je ljuljala gore-dolje - tjerao ju je da ga siše. Bio sam siguran da Helen nije imala pojma da će ovako nešto ispasti, a nisam ni ja. Ono što je dođavola bila trgovina za Helen Pitao sam se ko sada izgleda stvarno nervozno.

Striptizeta koja je žestoko bjesnila opkolila je moju ženu na način 69 i razmaknula joj noge i povukla joj suknju - nije da je trebalo mnogo podizanja. Nisam mogao vjerovati svojim očima kada sam vidio da nema gaćice!!. To je uradila samo jednom ranije u naše 4 godine braka. Nisam mogao vjerovati. Njegov penis se ljuljao sa jedne na drugu stranu na Heleninom licu i ona je davala sve od sebe da izbjegne da joj priđe blizu ustima ili da je dodirne.

Do sada je glava striptizete bila između nogu moje žene i kretala se unaokolo. Njegove su ruke držale njene noge širom otvorene do sredine bedara dok se činilo da je sisao i lizao macu moje žene. Helenine su oči bile zatvorene i nije se micala, ali su joj usta bila blago otvorena. Leđa su joj se više izvijala i znao sam da postoji velika šansa da će doći pa sam se pomaknuo da bolje vidim. Zaista se obrušio na nju - uopće se ne pretvarajući. Helen je počela da se napinje i povukla je stopala do guze dok je striptizeta nastavila da siše i liže. Počela je glasno stenjati prije nego što je rukom usmjerila njegov kurac u svoja usta, a zatim ga snažno sisala na kraju zvona i podražila ga rukom. Ovo se pokazalo kao ostvarenje sna. Nisam mogao vjerovati da se moja razborita žena i pretvorila u neku životinju gladnu seksa i penisa.

Striptizeta se povukla i ustala. Helen se nacerila dok je spuštala suknju i Shemale heaven forum usta o podlakticu. Brzo se udaljivši od bine uz aplauz, prišla mi je, uhvatila me za ruku i rekla idemo na plažu.

Na plaži smo se počeli strastveno ljubiti, jezicima duboko u grlu. Provukao sam ruku uz njenu kratku teksas suknju i mokra je curila preko cijele unutrašnje strane bedara. oksitocin First time Mislim na namakanje kao nikad prije.

Prestali smo da se ljubimo na trenutak i ja sam rekao "to te je stvarno preokrenulo večeras, zar ne?"

Odgovorila je da prigušenim glasom i dalje posramljena.

Želeo sam da saznam detalje i tražio od nje dalje odgovore.

Rekla mi je da je pokušavao da gurne prst u nju, ali ga je odgurnula govoreći mu NE. Očigledno je to bilo kada je ustao i ostavio je raširenu na podu. Takođe je rekla da je i on pokušavao da gurne jezik u nju. Rekla je da je to tjera da svrši i da ne zna šta bi uradila da se to dogodilo.

Helen mi je tada rekla da legnem na ležaljku, raskopčala pantalone i zgrabila moj kurac koji je još uvijek bio tvrd i odvela ga do svoje mace dok je stala na mene. Bila je toliko vlažna da sam ušao pravo u nju. Oboje smo bili toliko napaljeni da smo brzo ušli u brazdu i uspeo sam da joj otkopčam gornji deo i izmasiram njene divne sise.

Helen se zatim naslonila i izvila leđa gurnuvši grudi u zrak, a ja sam je uhvatio oko bokova povlačeći je na sebe dok sam joj punio macu svojom toplom spermom.

Čim sam završio, osjetio sam kako joj se tijelo napeto i glasno je zastenjala dok joj je tijelom prolazilo zadovoljstvo orgazma prije nego što se srušila na mene. Popravio sam joj gornji dio i vratili smo se u naš stan na noćnu čašicu i oboje smo se radovali još jednom danu na nudističkoj plaži sutra.