Seks sa djevojkom na menstruaciji

Zahvaljujući Lustyleaderu na njenom uređivanju priče, bila je od velike pomoći. Ovaj nalog je izmišljen i osobe na slikama nisu učestvovale u događajima ispod.

+++++++

„Idemo na Antigvu“, rekao mi je moj muž Džon pre nekoliko nedelja. Bilo je vrijeme za odmor i malo vremena daleko od djece i njegovog stresnog posla. Moj muž je poslovni direktor, poznat u zajednici, tako da zaista ne mogu razgovarati o našim privatnim stvarima sa svojim prijateljima, jer bi malo ogovaranja naših ljubavnih susreta moglo pokvariti njegovu karijeru. Ja sam Viktorija. Volim Literotica, koja mi omogućava da pišem anonimno, govoreći o tome kako mi je on učinio život uzbudljivim.

John je avanturistički ljubavnik, a naši odmori su ispunjeni neočekivanim iznenađenjima. Putujemo jednom ili dva puta godišnje, glumeći svoje seksualne fantazije tokom ovih putovanja. Imam 42 godine i veoma sam fit. John me naziva "moja MILF" kad god smo sami. Kad idemo na odmor, vodi me u najbolje restorane, a mi odsjedamo u najluksuznijim smještajima. Zauzvrat, on insistira da uvijek nosim haljine ili suknje, i dok su najlonke prihvatljive (on i ja volimo evropske najlonke, poput Levantea, koje imaju sjajni finiš), on jako preferira čarape, koje se nosi sa zavodljivim štiklama za večeru i večernja zabava. Inzistira na odobrenju svake cipele koju kupim, stavljajući veto na moj razumniji izbor obuće. Rado pristajem na njegovu sklonost ka čarapama, često nosim Berkshire čarape koje glađe prianjaju uz moje noge tokom dana. Za posebne prilike, vintage par ojačanih čarapa na prstima i peti (njegove omiljene imaju ojačani đon i šavove) su de rigueur, posjeduju glatku prozirnost koja uvijek vodi do intenzivnog vođenja ljubavi. On bez stida priznaje najlonski fetiš, obožava moje zatvorene zategnute i preplanule noge počevši od mojih crvenih noktiju, završavajući na vrhu rane, ližući glatki najlon kao kućni ljubimac koji uživa u svojoj omiljenoj poslastici.

Dok smo se spremali za polazak na aerodrom, dao mi je nove gaćice da obučem za let za Antigvu. Nije neočekivano, jer John uvijek planira erotsku avanturu na putovanjima na odmoru. Otišla sam u kupatilo i zamijenila gaćice novim parom. Imale su malo istezanja, bile su nešto manje od moje uobičajene veličine, ali su se osjećale ugodno kada sam ih obukla. Preko vrha sam obukla njegov omiljeni par tamnocrvenih najlonskih čarapa i štikle srednje visine sa velikim prstom. Želio bi da nosim čarape jer voli da me vidi u javnosti kako preuređujem suknju da sakrijem vrh čarapa. Seks sa djevojkom na menstruaciji Ali, podsjetio sam ga da bi moglo biti vrlo neugodno proći kroz detektor metala na našem lokalnom aerodromu s metalnim podvezicama koje drže čarape. Nosio sam pletenu plavu suknju koja mi je dopirala do iznad koljena i bijelu bluzu sa širokim reverom koji se zakopčava na dugme između dekoltea, elegantnu i pristojnu ženu.

Pronašli smo svoja sjedala u kabini prve klase i ja sam utonuo u veliko sjedište kraj prozora pripremajući se da se udobno smjestim za let. Poslužitelj nam je donio svakome po čašu finog šampanjca dok su ostali putnici zauzeli svoja mjesta. John je to morao naručiti jer zna da šampanjac ima trenutni učinak, ublažavajući moje inhibicije, pokrećući moju tranziciju da postanem konkubina, žudeći za njegovim razvratom. Vezali smo pojaseve i ubrzo je avion bio na putu za naš odmor na Antigvi.

Kada smo bili u visini, znak za pojas je isključen nakon dostizanja visine krstarenja. John mi je poklonio malu kutiju umotanu u crveni papir za umotavanje sa zlatnom mašnom. Prošaptao mi je na uho "odnesi ovo nazad u toalet, i stavi ovaj mali predmet među svoje noge. Siguran sam da ćeš to shvatiti." Ispričao sam se i ušao u toalet prve klase. Unutar kutije nalazila se plastična naprava u obliku cijevi, a oba kraja su bila zaobljena.

(Pogledajte http://www.drugstore.com/intimina-kiri-personal-massager-cerise/qxp366913?catid=181993).Pretpostavljam da je ovo bio vibrator jer je bio jarko ružičaste Seks sa djevojkom na menstruaciji, ali nije bilo prekidača za uključivanje-isključivanje. Stavila sam vibrator na mjesto u mali džep na gaćicama koji ga je držao između mojih stidnih usana. Nije bilo neprijatno, jedva primetno. Navukla sam najlonke preko gaćica i vibratora, čvrsto ih pričvrstila. Kada sam se vratila na svoje mjesto, John mi se nasmiješio, senzualno dodirnuo moju najlonom obloženu butinu, nakratko je milujući ispod moje suknje prije nego što je zatvorio oči da spava.

Čitao sam romantični roman koji sam ponio sa sobom na let. Nakon otprilike sat vremena, čuo sam preko zvučnika

"Kapetan je uključio znak za vezivanje pojasa, molimo vas da dobro vežite pojas jer se približavamo turbulencijama"

Ja sam to rekao. Čim se upalio znak za sigurnosni pojas i ja sam se vezao pojasom, počeo sam da osjećam suptilnu vibraciju koja dolazi iz vibratora. Svakako stimulacija ne bi bila dovoljna da me dovede do orgazma, pogotovo u ovoj javnoj situaciji. Međutim, to je bilo dovoljno da me natjera da odložim knjigu i zatvorim oči. Lagano seksualno uzbuđenje vratilo je mentalne vizije našeg vikenda u New Yorku nedavno. Podigao sam koljena, okrenuo se na bok i zatvorio oči dok sam se prisjećao prethodne avanture.

Smjestili smo se u luksuzni Oglasi za seks za odrasle u New Yorku i bili smo na 15. spratu u sobi s balkonom koji gleda na Central Park. Nosila sam potrebne tamnocrvene čarape sa sandalama sa visokom petom od 4 inča koje su bile pričvršćene na mjestu s dvije male trake oko svakog mog gležnja (Johnov izbor), i usku haljinu. Moj muž mi je dao komplet donjeg rublja uključujući čipkasti pojas sa podvezicama, četvrtina grudnjak sa čašama i odgovarajuće tange (pogledajte http://lomejordeldia.tumblr.com/post/29192714625 za odjeću). Imali smo divnu večeru, a kada smo se vratili u hotelsku sobu, on je spremio jagode sa slatkim šlagom, i šampanjac za vrhunac večeri.Nakon što je popio nekoliko čaša šampanjca, uključio je muziku za romantično raspoloženje, ugasio sva svjetla, skinuo mi haljinu i tange (inzistira da nosim tange preko podvezica) ostavivši me u čarapama, štiklama, podvezicama i grudnjaku. Za ruku me odveo do balkona, stavio mi ruke na ogradu i šapnuo mi na uho "Raširi noge---široko". Očigledno je pažljivo odabrao hotel, jer je balkon imao pregrade tako da se nisam vidio iz susjednih soba, samo iz ulice 15 spratova ispod u mračnoj noći.

Mogao sam osjetiti ljetni povjetarac, ponekad topao, ponekad hladan, kako se kovitla između mojih bedara, lagano treperi na stidnim dlačicama. Ispred mene je bio mrak Central parka i okolnih gradskih svjetala. Noge su mi bile raširene koliko su mogle biti, a da mi nije bilo pretjerano neugodno. "Nastavi da gledaš pravo ispred sebe", rekao mi je blagim glasom. Zatim je otišao iza mene i počeo na mom gležnju, ližući moju nogu obučenu u čarapu do vrha čarapa, a zatim ližući iznad čarape na drugoj nozi. Tada sam osjetila njegove prste kako razdvajaju moje usne. BDSM davljenje First time "Uštipni bradavice", rekao mi je i ja sam ga poslušno poslušala, stišćući areolu koja je virila iznad ruba čašice grudnjaka. "I držite noge razdvojene; ​​ako se pomaknete, morat ću stati!" Visoke potpetice su mi nagnule zadnjicu prema gore, tako da nije bilo otpora njegovom prstu da mi miluje vaginu, počevši od klitorisa, preko mog proreza, do mekog skrivenog mjesta između moje vagine i anusa. Mogao sam osjetiti da se premješta tako da njegov jezik može lizati moj klitoris, trzajući ga vrhom jezika nakon čega je uslijedilo duboko prodiranje u moj vaginalni otvor.

Mora da su me smatrali previše ranjivim, suviše prijatnim, previše pohotnim da bih ovo doveo do preranog zaključka. Čula sam ga kako odlazi sa balkona, uštinula sam se za bradavice kako bih umanjila uzbuđenje skoro do orgazma. Ušao je u hotelsku sobu, a onda se vratio, ali ja ga nisam mogao vidjeti.Tada sam osjetila kako nanosi hladan šlag koji je ostao iz kolica za deserte duž pukotine moje zadnjice. Stavio je jednu od velikih jagoda u moj vaginalni otvor, dovoljno duboko da se ne pomakne. Njegov jezik je počeo na vrhu moje zadnjice polako čisteći duž pukotine. Sa srednjim prstom sam posegnula između nogu, ali on me je pljesnuo po ruci i rekao: "Dozvolio sam ti samo da dodirneš bradavice."

Šlag je počeo da se teči od toplote mog tela, uzrokujući curenje zaslađene tečnosti prema mojoj vagini. Jezik mu je zastao na mojoj analnoj rupici. Moje disanje je postalo nepravilno, oklevajući, pitajući se hoće li istražiti moj zabranjeni tunel. Nastavio je s lizanjem, stigao do donjeg dijela zadnjice. Moj seks je bio zasićen bijelom tekućinom. Dok sam spuštao pogled, John se postavio kako leži između mojih nogu, otvorenih usta da skupi sve zalutale kapljice. Pogledala sam ga u oči, vrat mu se savio da mi uzvrati pogled. Jezik mu je malo isplazio, pokazujući blagu kovrdžavu vrha, njegov poseban talenat koji ga je obdario jedinstvenom veštinom lukavstva. Drhtajući gležnjeve sa štiklama, čvrsto sam uhvatila ogradu balkona i čučnula preko njegovog lica, istegnuvši najlon preko svojih oslabljenih koljena, proširivši podvezice do krajnjih granica, široko raširivši usne usne, predajući i posljednji tračak skromnosti. Ispružio je obje ruke, uhvatio me za struk moje podvezice i sigurno me privukao svojim ustima. Njegov je jezik ušao u moj tunel, pipajući ivice jagode, spremajući se da izbaci ukusnu nagradu. Iznenadnim strijelom jezikom izmanipulirao je bobicu u usta, a zatim mi je pustio podvezicu kako bi mogao uživati ​​u bobici. Vratio se na moj otvor, dok je jagoda zadržavala sadržaj mog ljubavnog kanala, halapljivo gutajući mješavinu slatke pavlake i ženskih nektara kao da je opijena njenim afrodizijačkim moćima.Samo nekoliko poteza jezikom ostavilo je od mene drhtavu orgazmičnu bludnicu, koja je bez stida sjedila na balkonu za javno gledanje.

"Kapetan je isključio znak za vezivanje pojasa i slobodno se krećete po kabini", čuo se zvučnik. Probudio sam se iz transa, a vibrator je prestao. Džon je nepomično spavao pored mene.

Bili smo oko 2 sata izvan Toronta, i nisam imao pojma kako je John uključio ovaj vibrator, ali sada se nadao da će ga uskoro ponovo pokrenuti. Mogao sam samo pretpostaviti da je imao uređaj za daljinsko upravljanje, ali nisam mogao vidjeti gdje je pomjerio ruke da pokrene uređaj. Džon je zadremao, nagnute glave od mene. Sada smo bili preko okeana. Odjednom, avion je brzo spustio visinu; znak sigurnosnog pojasa se odmah upalio.

"Kapetan. Jones je uključio znak vezanog pojasa zbog turbulencije. Molimo vas da se vratite na svoja sjedišta i vežite pojaseve."

Vezao sam pojas i odmah sam osjetio da je vibrator počeo, ali nešto intenzivniji nego prošli put. Još uvijek nedovoljno da bih ikada očekivao orgazam, ali još stimulativniji od prethodnog. Osjetila sam topli crvenilo po tijelu i trenutno povećanje vlage u međunožju mojih gaćica. First time pička se trlja o kurac Prekrstila sam noge, namjerno da pojačam efekat suptilnih vibracija na klitoris. Oči su mi se zatvorile i imao sam blagi osmijeh na licu, znajući da je preuzeo kontrolu nad mnom.

Sljedeća vizija koja mi je pala na pamet bio je naš odmor u Kostariki. Imali smo bungalov na otvorenom, na vodi, dobro zaštićen od javnosti, ali bez vrata ili prozora za privatnost (pogledajte na http://www.flipkey.com/puerto-viejo-vacation-rentals/p261237/). Bio je to tropski raj. Sa sobom sam ponio knjigu "Nijanse sive" koja je upravo izašla. Imali smo 2 prekrasna dana sunca i surfanja, na našoj privatnoj plaži, odmah ispred našeg bungalova. Trećeg dana padala je jaka kiša i zaista nije bilo ništa drugo nego ostati unutra.Čitao sam veći dio dana dok smo se opuštali, čekajući da kiša nestane. Sljedećeg dana padala je još kiša, a John i ja smo ležali na krevetu jedan pored drugog. Zaspao je raširenih ruku preko glave. Nastavio sam sa čitanjem. John je izgledao tako ranjivo; Znao sam da mogu da dodam malo avanture našem popodnevu, inspirisan erotizmom knjige.

Otišla sam do svog kofera i ponijela 3 para čarapa (John bi mi dao da stalno nosim čarape da je mogao). Vrijeme je bilo toliko toplo i vlažno da sam znao da ih neću nositi tokom ovog putovanja, jednostavno će biti previše neudobne. Džon veoma teško spava. Ustao sam iz kreveta, odmotao pakete čarapa tako da sam imao 6 na raspolaganju. Vrlo nježno, vezao sam po jednu čarapu za svaku ruku i nogu, a zatim svaku pričvrstio za stopalo i uzglavlje kreveta. Krevet je imao drveni okvir sa stupovima na sva 4 ugla i uzglavljem. Zatim sam uzela povez za oči koji koristim za putovanja, stavila mu ga preko očiju i navukla mu jednu čarapu preko glave Hot gole kaubojke učvrstim povez za oči. Čvrsto sam povukla čarapu tako da mu je čvrsto pristajala uz lice, a onda sam mu podigla ram preko nosa, ostavljajući mu usta nepokrivena. Vidio sam kako trza rukama i nogama i vjerujem da je imao poruku da je sada pod mojom komandom. Nikad nije progovorio ni reč. Glatki najlon zategnuo mu je nos, a nozdrve stisnute do otvora nalik prorezu. Testirao sam sve vezice i čvršće ih pričvrstio sada kada je bio budan. Svaki od njegovih ekstremiteta bio je maksimalno rastegnut, pričvršćen za uglove kreveta. Kao dio otpora, šestu čarapu sam mu čvrsto zavezao oko kite i jaja, a ostatak čarape držao prebačen preko njegovih grudi. Prošaptala sam mu na uho "kako je to biti moj dečko igračka"

Bio je prizor za uživanje. Prstom sam dotaknuo glavu njegovog penisa, praveći polako kružne kretnje oko ruba, držeći njegov sada kruti alat uspravno.Moja jedina varijacija bila je naizmjenično kružno kretanje u smjeru kazaljke na satu i suprotnom smjeru, uz kratku pauzu između promjene smjera. Pročitao sam sljedeće poglavlje knjige i dok sam to činio, neprestano sam se igrao njegovom glavom kurca, znajući da stimulacija nikada neće biti dovoljna za orgazam bez milovanja njegovog penisa.

Kada sam došao do kraja poglavlja, zauzeo sam stojeći položaj preko njegovog lica, a zatim čučnuo u blizini njegovog jezika držeći se za uzglavlje da bih stabilizovao svoj položaj. Osjećala sam glatki najlon Dječaci pod tušem goli mu prekriva lice na svojim bedrima. Koristeći čarapu pričvršćenu za njegov kurac, povukla sam ga kao znak da počne lizati. Brzo je naučio svoju dužnost i intuitivno je znao da jače povlačenje njegovog stegnutog kura znači da želim da liže brže. Dozvolila sam mu da me nakratko zadovolji, a onda sam se vratila svojoj knjizi i stimulaciji njegovog kurca kažiprstom. Lagano sam podmazala jastučić prsta njegovom obilnom prethodnom spermom, minimizirajući trenje. Otvoreni prozori kolibe dodavali su odvažnost, dok su kapi kiše na krovu davale ritam mog kretanja.

Nakon što sam dovršio svako poglavlje knjige, vratio sam se čučnju preko njegovog lica, povlačeći povez oko njegovog kite kako bih fino podesio intenzitet njegovog lapljenja, kao da mu je jezik zamijenjen čudnim elektronskim izumom. Sa svakim susretom, vlažnost moje mace se povećavala i čučnula sam bliže njegovim ustima, dozvoljavajući jeziku da prodre i stimulira moju vaginu, skoro ga ugušivši svojom mačkom.

Imao sam oko 6 poglavlja da završim knjigu. Na kraju posljednjeg poglavlja, glasno sam zatvorio knjigu i bacio je na pod. Bio je krut dok je očekivao kulminaciju svog ropstva. Zategao sam čarapu oko njegovog kuraca i jaja da se uvjerim da je čvrsto na mjestu. Uzjahala sam njegov kurac, i tako polako se spuštala dok nije bio zakopan u moju vaginu.Pazio sam da mu ne pružim bilo kakvu nepotrebnu stimulaciju da nenamjerno izazovem njegov orgazam. Sjela sam na mjesto, stavila prst na klitoris i polako masturbirala. Nakon nekoliko minuta uspješno sam doživjela orgazam, vrištala dok nisam shvatila da su svi prozori širom otvoreni i tek tada sam prekrila usta.

Pažljivo sam mu odvezao ruke i spojio ih iza leđa, znajući dobro da će Ruskinja zene ukrajinke pobjeći, ako želi da se njegova nevolja završi. seks posle pedesete price Iako se borio, to je bilo polovično i na kraju sam imao njegove ruke čvrsto vezane iza leđa. Otkopčala sam mu stopala sa stupova, a zatim navukla čarapu pričvršćenu za njegov kurac i jaja. "Pođi sa mnom, igračka, ne želim da pobjegneš." Odveo sam ga do vrata koja vode u kupatilo i čvrsto pričvrstio čarapu na kvaku, ostavljajući oko 12 inča između zlatne kvake i glave njegovog penisa. Njegov kurac je ostao tvrd, osiguravajući da ne može iskliznuti iz genitalnog ropstva. Završio sam tako što sam mu povezao stopala. Bio je okrenut prema otvoru za kupatilo sa kadom u direktnom vidokrugu. Skinula sam masku za čarape.

Okrenula sam vodu i skliznula u kadu, držeći pogled uperen u Johna na vratima. Evo mog voljenog muža, uglađenog biznismena, vođe zajednice pretvorenog u vezanog seksualnog ljubimca, koji se odrekao prefinjene pristojnosti, nespreman da okonča svoju degradaciju, predajući se mom hirovitom hiru uskraćenog seksualnog zadovoljstva. Dok sam nastavila da buljim u njega, podigla sam noge preko ivice kade i postavila klitoris ispred jednog od vodenih mlaznica, ispuštajući luksuzni mlaz vode i mehurića. Usredsredila sam svoj pogled na njegov kruti kurac i polako oblizala svoje crvene usne, moj drugi orgazam je evoluirao u njegovom punom pogledu, njegov penis čvrsto sputan, ruke nedostupne, njegovo jedino zadovoljstvo je da gleda svog mučitelja u muci ekstaze.

Oči mi se otvaraju dok čujem:

"Kapetan je isključio znak za pojas, slobodno se možete kretati po kabini." Vibrator je stao, duboko sam udahnuo i vratio se u stvarnost putovanja.

Sada smo bili oko sat i po od Antigve. Zadnji sat je bio miran, bez pojaseva. Međutim, tek što smo išli preko ostrva Portoriko, ugledala sam olujne oblake i odmah očekivala paljenje ikone sigurnosnog pojasa, što je pokrenulo talas vlage iz moje vagine. Upozorenje je objavljeno, međutim, ovog puta vibrator se nije odmah uključio. Moj muž je i dalje imao zatvorene oči, a ja sam se brinula da je zaista zaspao. Stavio sam ruku između nogu, pokušavajući se uvjeriti da ne postoji način da sam pokrenuo vibrator. Počela sam da se migoljim na svom sjedalu i izgledala sam sve uzbuđenije dok sam zurila u Johna, čekajući da počnu vibracije. Naša stjuardesa je tiho došla do sjedala "Gospođo, vežite pojas", rekao mi je, a ja sam primijetila kombinaciju strogosti u njegovom glasu, ali sparan osmijeh na njegovom licu. Sa škljocanjem pojasa, vibracija je ponovo počela. "Pobrinite se da vam kaiš bude čvrsto zategnut preko struka", dodao je dok sam već počela sanjariti.

Las Vegas, naše posljednje putovanje, bljesnuo mi je u mašti.

Otprilike mjesec dana prije odlaska u Las Vegas, John je naš odmor počeo nazivati ​​putovanjem u Grad grijeha. Imamo običaj čitati neke erotske priče u sklopu naše predigre, a on je objavio novu knjigu i odabrao vinjete koje opisuju erotski analni seks. Prije je povremeno prstom stimulirao moju naboranu rupu, ali nikad ništa odvažnije. Počeo sam imati nagoveštaj da bi ovo putovanje moglo biti malo podlonije. Ako je to bila njegova želja, ja sam želio da to bude uspjeh. Kada sam bio sam kod kuće, počeo sam da koristim svoj vibrator pored kreveta da smanjim osetljivost na anus. Koristio sam plastičnu šipku, prvo da se naviknem na penetraciju, a onda kasnije vježbam opuštanje dok mi je vibrator ulazio u anus.Nakon nekoliko dana primijetio sam da moj rektum više prihvata instrument. U međuvremenu sam uspeo da pronađem čep za vežbanje na Amazonu i isporučen je za 48 sati. (pogledajte http://www.amazon.com/Trinity-Vibes-Anal-Trainer-Set/dp/B001UOU98S za utikač(e) koji sam kupio) Sljedeće sedmice mogao sam umetnuti najmanji čep i Shemale priča kreten priča ga 5 minuta, a zatim progresivno povećavati vrijeme svaki dan. Dan prije nego što smo trebali krenuti, obukao sam čipkastu podvezicu, par modernih čarapa sa šavovima i par 3 1/2 inča lakiranih plavih štikle sa štiklama i umetnuo utikač srednje veličine sa malim otporom. Sljedećih sat vremena proveo sam usisujući, brišući prašinu i skupljajući dječiju sobu na spratu, sposoban da obavljam ove dužnosti kao i obično uprkos tome što mi je čep rastezao analni sfinkter. Uspješno sam se pretvorila iz prave domaćice; predviđajući najnevaljala djela.