Shemale cartoon priča prici besplatno

Bio je četvrtak uveče kada je moja prijateljica Sara došla da pomogne da ispeče čokoladne kolačiće za mog Doma i njenog novog dečka. Uključili smo zabavnu muziku i ćaskali dok smo tražili sastojke iz ormarića i počeli miksati. Kao i Serena lynn gole galerije, pokušali smo da ušunjamo zalogaje tijesta dok onaj drugi nije gledao. I često smo se hvatali. Posezao sam za komadićima čokolade i otvorio vrećicu kada sam je krajičkom oka ugledao s malo tijesta u ustima. Podigao sam drvenu kašiku i mahnuo joj: "Loša loša loša devojka!!" Oboje smo se nasmejali, ali sam primetio da Gang bang jebati dupe joj oči svetlije. Držao sam kašiku pored sebe.

Nastavili smo miješati tijesto za kekse sa čipsom. Ubrzo smo loptice valjali na pleh da se peku. Nagnuo sam se da provjerim temperaturu pećnice i iznenadio me udarac po guzici. "Sara!. Zavapila sam i naslonila se. Nacerila se, smijala se "Ha ha. Znam da ti se svidjelo." Nisam to mogao zaista poreći pa sam držao jezik za zubima. I počeo da razmišlja.

Ubacili smo prvi poslužavnik i sjeli za stol. Sara je izgledala kao žena sa nečim na umu. Uvijek smo bili otvoreni jedno prema drugom, znala je da sam pokorna. Ponekad je postavljala pitanja i šalili smo se jedno s drugim.

Gledao sam je sa druge strane stola. Imala je dugu smeđu kosu poput moje, ali ravniju. Oči su joj bile plave, a usta meka i nasmijana. Pogledao sam niže i vidio njenu nisko izrezanu majicu razvučenu preko velikih grudi. Shemale cartoon priča prici besplatno Vrtio sam drvenu kašiku u ruci, plašeći se kuda idu moje misli.

Podigla je oči ka mojima i oni su ispitivali, i neobično pozivali. Podigao sam obrve i snažno udario kašikom u ruku. Sara je skočila na svoje mjesto. Nacerila sam se.

„Vreme je da izvadim kolačiće pre nego što zagore“, šapnula sam dok sam išla do rerne. Nagnuo sam se i posegnuo sa rukavicama za rernu. Izvukao sam poslužavnik i stavio ga na šporet. Osjećao sam ruke na dupetu dok sam ustajao. Malo sam se odgurnuo, osjećajući kako te ruke oprezno miluju.Konačno sam ustao i okrenuo se. Ispružio sam ruku, vrteći joj pramen kose, razmišljajući o njoj. Tiho je prošaputala, spuštenih očiju: "Nauči me?" Podigao sam joj lice i pogledao je u oči. Zašto je bila uzbuđena kao i ja. Prošaptala sam: "Sara. Jesi li sigurna?" Stidljivo je klimnula glavom.

Okrenuo sam se, uhvatio je za ruku i poveo je do igraonice mog Gospodara. Posjeo sam je u veliku kožnu stolicu. Prišao sam video kameri duž drugog zida. Pogledao sam unazad. "Možemo ovo snimiti. Ne moramo pokazati Moj dom ili tvog dečka, osim ako se oboje slažemo." Zakrenula je ruke, a zatim pogledala pravo u mene, a usne su joj se lagano razmaknule. "Nastavi." Ona se nasmiješila, a ja sam joj uzvratio.

Rekao sam joj da ću se odmah vratiti i otišao do ormara. Ušao sam malo i pogledao gore-dole zid. Uklonio sam veslo, krop, manžetne i stezaljke. Zatim sam skinuo košulju i farmerke. Navlačim kožnu suknju i visoke čizme. Navlačim jaknu koju sam ostavila otvorenu preko grudi. Izašao sam nazad.

Sara je skoro skočila kada me je ugledala. Vrpoljila se u stolici dok joj nisam rekao da miruje. Čula je promjenu u mom glasu i ukočila se. Gledala me kako se približavam, s lisicama u jednoj ruci, veslajući u drugoj. Vidio sam njene oči na svojim grudima i osjetio kako sam vlažan ispod suknje.

"Sara, skini košulju i farmerke." Carlos falchi vintage je i ja sam udario veslom po butini. "Sad!!" Stajala je preda mnom, opčinjena, dok je raskopčavala farmerke, spuštajući ih niz svoje duge noge. Riki Martin Fuck mom Hodao sam malo naprijed-natrag, gledajući, tapšući veslo u ruci. Gledao sam kako je ustala i navukla košulju preko glave. Pogledala me je i nacerila se. Zjapila sam.

Grudi su joj bile velike i čvrste, okrugle i meke. Kukovi su joj bili malo široki i imala je nešto viška kao i ja, ali se to otkrivalo u bujnim, glatkim oblinama. Vidio sam njenu čistu i obrijanu macu i lizao usne. Natjerao sam se da joj podignem pogled u lice i naredim joj da se predstavi. Nije znala kako pa sam joj pokazao. Razdvojio sam joj stopala na podu.Ispružio sam ruku, naslonjen na njeno tijelo dok sam joj stavljao ruke iza glave. Vratio sam ruke i prešao prstom niz njen obraz i nasmiješio se. "To je prisutno. Samo još jedna stvar." Zastao sam, a zatim šapnuo: "Spusti oči draga."

Nježno se nasmiješila i spustila oči. Klizim se oko nje puštajući da se moje tijelo trlja o njeno. Grudi su nam se trljale jedna uz drugu i osjetio sam njene bradavice uz svoje. Uskoro bih okusio te bradavice. Prišao sam joj leđa i uštipnuo je za dupe. Skočila je, a ja sam joj spustio veslo na dupe.

"Owwwwwwww" Zastenjala je. Gledao sam kako joj se obrazi crveni i šapnuo sam joj na uho. "Ne smiješ govoriti, niti se kretati." Moraću ponovo da te kaznim. Ispružio sam ruku i nježno joj spojio ruke. Odveo sam je do kuke na plafonu, sa lancem koji je visio. Zakačio sam lisice za lanac.

Video sam njene oči kako gledaju u lanac. Video sam je kako se bori da ostane mirna. Kleknuo sam na pod i zakačio mekanu manžetnu oko svakog gležnja i pričvrstio ih za lance na podu. Stopala su joj bila široko razmaknuta. Nasmiješio sam se i stao iza nje. Snažno sam je udario veslom po tri puta po guzici. Čuo sam je kako dahće, ali nije vrisnula. Nasmiješio sam se, "Vrlo dobro Sara."

Prešao sam rukama preko njenih guzica, osjećajući njihovu toplinu. Klizim prstima niže do njenih usana, igrajući se s njima. Fuck mom seksualno obrazovanje (edukacija) Ponovo sam čuo kako je dahće, kako joj bokovi klize naprijed-nazad. Zaigrano sam je udario po guzici i po butinama. Uvlačim prst u njenu vlagu i guram ga naprijed-nazad, dok je opet udaram. Zastenjala je i gurnula moju ruku.

Povukao sam ruku i ustao. Hodao sam okolo pre nje. Pogledao sam joj lice, njene oborene oči. Ispružio sam ruku i dodirnuo joj grudi, lagano ih trljajući i milujući. Prošaptao sam, "Možeš stenjati Saro. Želim da te čujem kako ječiš." Znao sam da moram biti nežan ili bih je mogao preplašiti. Bila je tako puna oduševljenja. Nadao sam se da će mi dozvoliti da podijelim traku.

Donio sam nisku stolicu iza nje i spustio lanac koji joj je držao lisice. Posjeo sam je i vezao joj ruke za naslon stolice. Koljena su joj bila podignuta i savijena, dupe malo iznad poda. Kleknuo sam između njenih bedara i poljubio je u stomak. Čuo sam njeno dahtanje, oštar udah dok su mi se grudi kretale duž njenog međunožja, a bradavice su mi se trljale u njenoj vlažnosti. Pogladio sam svoje ruke uz njeno tijelo do grudi i podigao jednu do svojih usana. Napao sam njenu bradavicu ustima, lizao i sisao. Uzdahnula je i stenjala, malo se previjajući, nesposobna da se pomakne. Ugrizao sam je za bradavicu, uhvatio je među zubima i lagano zagrizao. Onda sam ga sisao i lizao oko njenih grudi.

Moja druga ruka je povukla i uštinula njenu drugu bradavicu. Mogao sam osjetiti kako joj se tijelo trese. Uštipnuo sam i uvrnuo bradavicu, natjeravši je da zastenje duboko, rezonirajući kroz njeno tijelo do mog. Klizim niz njeno tijelo, ližući joj stomak. Nagnuo sam se nad njenu macu, vlastitu guzicu visoko u zraku, raširenih nogu. Taman kad sam poljubio vrh njene obrijane pičke osjetio sam kako su mi ruke uhvaćene iza sebe, a glava gurnuta prema dolje. Čuo sam da je Sara dahnula, znajući šta je vidjela.

Moj Dom je bio iza mene, milovao me po guzici, držeći moje ruke iza mene jednom svojom. Gurnuo sam svoje lice između Sarinih nogu, oblizujući joj usne, sišući njen klitoris u ustima. Ponovo sam čuo da je dahće i onda je utihnula. Podigao sam oči i vidio penis njenog dečka kako joj puni usta koja dahta.

Moj Dom se trljao o mene, skinute pantalone. Osjetila sam kako mi se njegov penis trlja između nogu, dok me je svojim širokim rukama lupio po guzi, udarajući me iznova i iznova. Postala sam tako mokra, usta su mi lizala Saru, znajući da njen dečko gleda kako me moj Gospodar udara u dupe. Osećajući kako ruke mog Gospodara miluju, rašire me i pipaju mi ​​mokru pičku. Konačno sam se odgurnula i osjetila kako se naginje naprijed da me uštipne za grudi. Glasno sam stenjao u Sarinoj mački, lajkujući je jezikom. Mrdam dupetom, želim tvrdi kurac mog Gospodara.Zavirio sam Fuck mom Saru kako guta penis svog dečka duboko u grlu, a njegova jaja joj se kotrljaju preko čela.

Odjednom sam osjetio kako moj Učiteljev penis klizi u mojoj mački jako i duboko. Zastenjala sam i odgurnula se. Čula sam kako Sarinog dečka, Jakea, stenje i počela sam osjećati kako mi njena vlaga teče po jeziku, a tijelo joj se grči. Lizao sam i lizao, klizeći jezikom u nju.

Moj Gospodar je snažno napumpao svoj kurac u moju mokru macu, praveći zvukove šamaranja. Ali svuda je bilo zvukova. Osjetila sam kako me gleda kako se spuštam na Saru i osjetila sam da me gleda dečko. jebanje na moru price Majstor me je udario u dupe i natjerao me da brojim. Brojao sam svako zadnje lizanje na Sarinom prorezu. Brojao sam svaki put kada sam gurnuo jezik u njeno tijelo na vrhuncu. Kad sam imao pet godina, majstor je gurnuo jače i povukao me k sebi. Čula sam Sarinog dečka kako stenje, "Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Doći ću. pogledaj to dupe." Gurnuo je u Sarina usta koja gutaju, milujući je po kosi, a zatim se povukao, zahvativši joj cijelo lice. Kapao je niz njene grudi koje su se dizale. Master je zabio još pet puta dok sam brojao, dahćući, a onda sam osjetio kako ulazi duboko u mene, udarajući me po dupetu sve crvenije dok sam pulsirala i pulsirala, snažno dostižući vrhunac. Moji mišići su se stisnuli oko njega i vrisnula sam glasno i dugo, moji zvuci su bili prigušeni između Sarinih nogu, moje lice zakopano, dok je Moj Gospodar gurao sve jače i jače.

Nakon nekoliko trenutaka, Gospodar se polako povukao. Pozvao je i Sarinog dečka da se vrati. Rekao mi je da legnem i držao mi ruke iznad glave, sedeći iza mene. Klimnuo je Jakeu i pokazao jednom rukom na biro. Rekao mu je "Druga fioka, desna strana." Sara i ja smo gledali kako izvlači veliki žele poput dildoa. Oči su nam se raširile. Odmahnula sam glavom: "Ne znam."

Majstor je držao ruku preko mojih usta, "Tiho." Ja sam tih. Ostavio je ruku tamo. Jake je donio igračku i skinuo Sarine ruke, dajući joj dildo. Sjeo je iza nje, držeći je za noge dok se naginjala nad moje međunožje. Čuo sam svog Gospodara."Uradi to sada Sara." Vratila je pogled na Jakea i on je klimnuo.

Osjetio sam kako me Gospodar štipa za tvrde bradavice dok mi je Sara pritiskala dildo između mojih bedara. Osjetio sam to na otvaranju svoje mace i zastenjao na ruci mog Gospodara. Njegov palac se prevrnuo i uštinuo bradavicu dok je gledao kako igračka nestaje u mojoj mokroj pički. Sara se, širom otvorenih očiju, povukla i ponovo zabio dildo. Onda opet. Alexis Texas ropstvo sam kako mi se bedra napinju, drhte, trbuh mi je vruć Hot Russian Teens verzija 2010 trnci.

Master je klimnuo glavom i Jake je rekao Sari, "To je dobro. gledaj kako klizi unutra, vidi kako ga njene usne hvataju dok klizi." Čuo sam Priča o analnoj orgiji kako stenje i pomislio sam da je Jake sigurno pipa prstima, jer je sve brže trzala dildo, stenjala, naginjala se, lizala mi klitoris.

Majstor je stalno motao moje bradavice, stiskao ih i štipao, sve jače kako sam se približavao. Stenjao sam i preklinjao: "Molim te. Gospodaru. Molim te." Sara je nastavila zabijati dildo u moju macu, sada sve dublje i dublje. Master i Jake su je ohrabrili, znajući da ćemo oboje eksplodirati. masturbacija u javnosti Fuck mom Konačno, moj Gospodar je viknuo: "SADA. SADA!" Cijelo tijelo mi se ponovo napelo i ja sam došao, prelivši se preko Sarinog lica. Čuo sam je kako stenje i vrišti u moju macu, osjetio sam i njen vrhunac, otvorivši oči vidio sam njeno tijelo kako se trese i podiže kao i moje. Stenjala sam glasno i dugo, dok mi je tijelo pulsiralo, jašući valove.

Nakon trenutak ili dva, Sara je naslonila glavu na moje bedro i Gospodar me pustio, a ja sam se sklupčala u njegovom krilu, držeći Saru u svom. Jake je sjedio pored nje, milujući je po kosi.

Nasmiješio sam se i rekao im: "U kuhinji je jedna serija kolačića, gospodo." Sara se zakikota, dodajući: "Ipak, pazi na drvenu kašiku."