Žene lilu ruski

"Nikad joj nisam trebao reći koliko volim njeno dupe" pomislio sam u sebi odmahnuvši glavom kada sam je još jednom ugledao kroz prozor. Bio sam vani u dvorištu i radio na travnjaku, a ona je čistila unutra. To je bila naša subotnja tradicija od kada sam je zamolio da se useli kod mene. Volio sam održavati prekrasan zeleni njegovan travnjak, a ona je voljela održavati kuću čistom. Ono što je voljela još više me je nemilosrdno iskušavala.

Već sam ustao i obukao par tankih košarkaških šortsova i svoje stare tenisice prije nego što sam krenuo u šupu da izvadim kosilicu i brijač. Još je bilo rano, ali sunce je već virilo preko dalekih planina i sijalo tako da se nisam zamarao košuljom. Ona Girl gola zabava spavala kada sam Jebi se u teretani napolje, ali Seks cijev visoke definicije sam počeo sa poslom kada sam ugledao kretanje kroz roletne. Ljusak njene žute ljetne haljine koja se vrti oko njenih dugih vitkih bedara privukao mi je pogled i zastao sam da se zagledam u nju.

Plesala je po dnevnoj sobi, očigledno svirajući pop pesmu koja joj je bila omiljena te nedelje. Haljina koju je nosila bila mi je jedna od omiljenih. Tanke naramenice koje ga drže na ramenima, dubok vrat i dovoljno kratak da joj jedva pogađa sredinu bedra. Ponovo se okrenula, haljina se dovoljno podigla da mi pokaže golu guzicu prije nego što joj se vrati oko nogu. Znala je da gledam i znala je koliko mi se to sviđa.

Još jednom sam odmahnuo glavom okrenuo sam leđa divnom prizoru i odmaknuo se red od kuće. Kad sam stigao do trotoara i okrenuo se, još uvijek sam mogao vidjeti njenu figuru kroz prozor, iako je udaljenost otežavala da je razaberem. Dok sam se približavao, ona se polako sagnula, praveći predstavu kako je preuredila jastuke na kauču, ispravljenih nogu i haljine koja joj je podigla dupe. Da sam bio bliže znam da bih mogao da vidim njenu glatku ružičastu macu kako viri ispod haljine.Kao da je osjetila glad, moj pogled se okrenula i nasmiješila mi se prije nego što se uspravila i nastavila svoj razigrani ples dok je čistila.

Završio sam svoj posao sa svojim debelim penisom koji je virio iz mog tijela, navlačeći tanke kratke hlače koje sam opsceno nosio. Svaki put kad bi počelo da pada, još jednom bih je ugledao. Taman sam bio gotov kada sam slučajno pogledao prema kući i vidio je kako pere prozor. Bila je na vrhovima prstiju ispruženih prema vrhu prozora, grudi su joj bile isturene naprijed vjerovatno više nego što je potrebno, a donji rub haljine zadirkivao je dovoljno nisko da pokrije njeno blago.

Svaka šansa da moj kurac omekša bila je momentalno prevaziđena i stajala je naša jaka i ponosna ispod mojih šortsa, baš kao što je gđa. Prošao je Broadbent s ulice. Pogled mi je rekao da je moja nestašna mala zadirkivanja nestala s prozora, ali se nije moglo sakriti opsceno izbočenje uzrokovano mojom bijesnom erekcijom. Žene lilu ruski Gledao sam kako njene oči spuštaju prema dolje i zakopčavaju moje kratke hlače prije nego što se trznu natrag u susret s mojima. Pojavio se crvenilo i pomislio sam da će me ošamariti, ili barem požuriti da ode izgledajući uvrijeđeno.

Umjesto toga, ona mi se stidljivo nasmiješila i rekla: "Pa neko uživa u svom dvorištu."

Uzeo sam dah da objasnim, ali umjesto toga jednostavno slegnem ramenima i nasmiješim se, dok je moja osovina još uvijek ponosno bila izložena ispod tankog pamuka. "Mora da je krajolik", rekla sam, razmišljajući o dugim nogama i savršenom tijelu koje su me zadirkivale cijeli dan.

gđa. Broadbent se dublje zacrvenio i pogledao me koji nisam mogao pročitati prije nego Žene lilu ruski mi je poželio dobar dan i prošetao ulicom. Zbunjen sam završio svoj travnjak i sklonio svoj alat prije nego što sam krenuo u kuću. Tek kada me je udario hladan vazduh, shvatio sam koliko sam se zagrejao i znojio. Osjetila sam kako mi se znoj na grudima hladi, a bradavice su mi se stvrdnule kao odgovor. Moja erekcija je također konačno popustila i sada je ležala uz moje bedro, ne potpuno mekana, ali više nije bila neugodna u mojim šorcovima.

Alyss nije bilo nigdje, ali sam pronašao čašu ledene vode na pultu i požurio prema njoj. Iskapila sam čašu i duboko udahnula, uživajući u osjećaju hladnog zraka na koži zagrijanoj od sunca. Ponovo napunivši čašu, otišao sam do kauča i sjeo, posegnuvši za daljinskim da uključim fudbalsku utakmicu. Zatim se vratila u sobu, natjeravši me da podignem pogled.

Još uvijek je nosila haljinu, a jedan remen joj je visio s ramena. Njena uvijena kosa padala joj je oko lica i nasmiješila mi se. "Zdravo tata", rekla je slatko, nevino, pretvarajući se da nije provela samo sat vremena zadirkivajući me kroz prozor. Njene oči su putovale niz moje tijelo, zastajkujući na mojim golim grudima, a zatim opet na mojim šortsama gdje su se samo vidjeli obrisi moje osovine. Obliznula je usne, a oči su joj zaigrano iskrile prema meni.

"Stara gospođa Broadbent je sigurno izgledala kao da uživa u pogledu koji joj pružaš tati", rekla je Alyss, s prizvukom ljubomore u glasu. Njene oči su ipak ostale uprte u moje i tiho se zakikotala.

"Jeste li uživali u tome?" upitala sam sa režanjem u glasu. "Mislio sam da će me prijaviti zbog nepristojnog ponašanja ili tako nešto. A "Stara" gospođa Broadbent je inače mlađa od mene."

Alyss se nacerila i krenula prema meni, gledajući kako mi pogled pada na njene duge prelijepe noge. "To je zato što si i ti star, tata", rekla je uz kikot. "Stari i mrzovoljni i bez zabave."

Čim je došla nadohvat, uhvatio sam je za zglobove i privukao k sebi. Iznenađeno je dahnula i tiho zacvilila dok sam je povukao u svoje krilo. Njene ruke su me nježno milovale po grudima, još uvijek vlažnim od znoja. Još jedno cviljenje joj se otelo dok se pretvarala da se bori protiv mog snažnog stiska i okrenula je glavu da me poljubi.

Međutim, povukao sam se i pogledao je strogo. „Šta sam rekao da će se desiti“, upitao sam, pretvarajući glas u strogo režanje. "Da si me danas ponovo zadirkivao?"

Pojavili su joj se zubi, strugajući po njenoj usnici dok je cvilila: "Rekao si da ćeš me kazniti, tata.Ali previše sam slatka da bih bila kažnjena!" uputila mi je svoj najlepši osmeh i ponovo pokušala da izgleda nevino, ali sjaj u njenim očima mi je govorio koliko je čeznula da oseti moju strogu disciplinu. Oboje smo znali da nisam strogo dovoljno često.

Uhvativši njeno telo rukama, počeo sam da je postavljam, vodeći njeno telo sve dok nije legla na stomak, sa bokovima direktno iznad mog krila, sa glavom sa moje leve strane na kauču. Cvilila je i stenjala kada je osjetila moje snažne ruke kako je pomiču, vode je, postavljaju je gdje god sam htio. Spustila je glavu na ruke i zatvorila oči dok je spuštala svoju težinu na moje krilo.

Naježile su joj se noge dok sam hvatao rub njene haljine i navlačio ga preko njenog nevjerovatnog dupeta.

Nisam mogao da zaustavim režanje koje mi je odjeknulo iz grudi pri tom pogledu, njeni okrugli bledi obrazi čvrsti i savršeni pod mojim pogledom. Čvrsto sam joj zgrabio obraze, gnječeći gipko meso i uzrokujući da joj se obrazi rašire. Jauk je začuo s moje lijeve strane dok se opuštala u mojoj pomoći. Nikola Kalinić Fuck Moj penis se brzo vratio u punu snagu, nabujao uz nju dok sam se nastavio igrati s njenim dupetom.

SMACK!

Dahnula je kada se moja ruka spustila s napuklinom na njenom obrazu, a bokovi su joj se podigli kao da traži još.

SMACK. SMACK!

Cvilenje kad su se otisci mojih ruku pojavili na njenoj glatkoj blijedoj koži. "Tata", tiho je zastenjala, rukama stežući rubove jastuka, a tijelo joj je bilo napeto u iščekivanju. Umjesto još jednog uboda iz mojih ruku, oni su nastavili svoju čvrstu, ali nježnu manipulaciju, gnječenje i gnječenje, masiranje i zadirkivanje. Kukovi su joj nastavili da se podižu sve dok joj leđa nisu bila savijena, a dupe se vitlalo u vazduhu, a cviljenje je postajalo sve glasnije i češće.

Konačno sam joj raširio obraze i noge, otvarajući njen čvrsti mokri prorez prema zraku i svom pogledu. Moji prsti su pronašli njene usne, klizeći po njima dok klize kroz njenu vlažnost koja ih je obložila. "Molim te tata, molim te", šapnula je dok sam zadirkivao njenu glatku malu pičku.Drhtanje je počelo u njenim nogama i sve više kreme je prekrilo moje prste kako je njeno uzbuđenje raslo. Konačno sam stavio dva prsta na njen otvor i polako ih gurnuo u njenu čvrstu rupu. Gurnuo sam duboko, tjerajući jecanje zadovoljstva s njenih usana dok su se moji prsti uvijali i istraživali u njoj.

Prošlo je nekoliko minuta dok sam gurao prste u nju, iznova i iznova je dovodio do ivice prije nego što sam ustuknuo i nježno zadirkivao njene sada natečene usne. Osjećala je moju tvrdoću pod sobom i pokušala je sjesti kako bi je mogla zaroniti u svoju gladnu pičku, ali moja ruka preko njenih lopatica ju je zadržala u poziciji. "Tata molim te!" zavapila je kad sam se još jednom povukao nekoliko sekundi prije nego što je uspjela doživjeti vrhunac. "Žao mi je što sam zadirkivao. Molim te, pusti me da svršim. Tata, moram tako jako da svršim!"

Moj kurac se trznuo ispod nje s njenim molbama i konačno sam se zabio unutra, prstima rastežući njenu rupu i zabijajući duboko u nju. "FUUUUCK", jecala je Alyss dok je dolazila, stežući me oko prstiju i trzajući se u mom krilu.

"Dobra djevojka," tiho sam prošaptala, nježno je umirujući da se spusti sa svog oblaka, milujući je dok se disanje polako vraćalo u normalu. Polako se izvukla iz mog krila i kleknula na pod pred mojim nogama. Glava joj je bila naslonjena na moje bedro i pogledala me sa mirnim osmijehom na licu. Milovao sam je po kosi i posmatrao lice dok je duboko udahnula.

Polako joj se sjaj vratio u oči i fokusirala se na pulsirajuću osovinu nekoliko centimetara od njenog lica. Njena ruka je klizila uz moje bedro i ispod nogavice mojih šorca tražeći me kurac. Njeni prsti su kružili oko njega i podigla je glavu da me pogleda. "Jesam li ti ikad rekla tata", upitala je uz podmukao osmijeh. "Koliko muževno mirišete dok radite i znojite se?" Odjednom mi je povukla kratke hlače i povukla ih na koljena, oslobađajući moju bijesnu osovinu. "To me čini tako gladnim za tobom."