Bruk Burke dupe

Pritisnuo sam dugme za isključivanje zvuka i zarežao psovke ispod glasa dok je dosadni nazalni glas mog klijenta zujao kroz spikerfon. Oh, kako sam poželio da mogu samo prekinuti poziv i vratiti se poslu koji je zapravo bio važan, umjesto da ga slušam kako neprestano govori o njegovim sitnim željama i potrebama. Misli su mi odlutale na njenu omiljenu temu, Nicole. Oh, kako mi je nedostajala moja devojka. Činilo se kao zauvijek otkako me je poljubila za rastanak. Prisjetio sam se sinoć, kako sam je vezao i zadirkivao dok me nije molila da je natjeram da svrši.

Na kraju je glas s druge strane telefona objavio da je naš sastanak završen i rekao mi da će se javiti sljedećeg dana. Uz uzdah sam spustio slušalicu i prišao svom frižideru uzimajući flašu vode. Dok sam gutao, pokucalo je na moja vrata i ona se zalutala prema unutra. Na moje iznenađenje, Nicole je ušla u kancelariju izgledajući kao da nikada prije nije bila tamo.

Bila je odjevena u usku crnu suknju na pruge sa odgovarajućim sakoom preko bijele bluze. Noge su joj bile obložene tamnosivim čarapama koje su nestajale ispod suknje što me je navelo da se zapitam jesu li visoke do butina. Njene seksi crne potpetice dodale su joj dobrih 3 inča na visinu, dovevši je do oko 5'5". Da ne znam bolje, rekao bih da je obučena za sud ili razgovor za posao. Prije nego što sam je uspio pozdraviti, ona je nasmiješio mi se.

"Zdravo, gospodine Stone," oglasila je samouvjereno, "Dona mi je na recepciji rekla da se odmah vratim. Zovem se Nicole; ovdje sam da se prijavim za poziciju otvorenog sekretara?" Trebao mi je trenutak da shvatim šta namjerava. Odlučivši da se poigram, sjeo sam za svoj sto i pogledao svoj kalendar.

Gledajući je sa osmehom, ljubazno sam rekao: „Žao mi je Nicole, ali bojim se da je došlo do greške. Nema otvorene pozicije i definitivno nemam zakazan intervju za danas. Možete dati tvoj životopis Donni i ona će se pobrinuti da te kontaktira ako se nešto otvori."

Na moje iznenađenje, stidljivo se nasmiješila i sjela u stolicu preko puta mog stola. Zavalila se i polako prekrižila noge, dajući bljesak nečega što je izgledalo kao crno-bijele gaćice ispod suknje. Sada sam mogao da vidim da je zaista nosila dokolenice i video sam kopču podvezice. Progutao sam i nesvjesno obliznuo usne, zahvalan što mi stol blokira pogled na moje pantalone koje su počele da se izboče. Bruk Burke dupe Moje oči su se vratile na njene dok je govorila, a oči su joj vragolasto blistale.

"Zapravo, znala sam to", rekla je tiho. "Ali stvarno sam se nadao da ćete me vidjeti i dati mi šansu. Samo znam da bih bio odličan dodatak vašem timu. Garantujem da vas neću iznevjeriti, gospodine Stone."

Zavalivši se u fotelju, pogledao sam je procjenjujući i djelovao izgubljeno u mislima. Dok sam gledao, raskrstila je noge i ponovo ih prekrižila, a suknja joj je klizila više uz bedra. Oči su mi bile prikovane za taj tračak blijede kože između čarapa i njene suknje. Osjetio sam kako su mi usta postala još suša nego nakon tog glupog razgovora.

Pročistio sam grlo prije nego što sam se povjerio da ću govoriti. Prisilio sam pogled na njene, rekao sam: "Pre nego što odlučim, imam jedno pitanje. Zašto želite da radite ovde. Iako je to definitivno odlično radno okruženje, obično nemamo ljudi koji dolaze da se prijave za pozicije koje ne postoje."

Tada je pocrvenela i rekla malo manje samouvereno: "Pa, ja radim u solarijumu pored tvoje teretane. Gledam te već nekoliko nedelja, i jednog dana me zanima šta radiš pa sam pitala vaš lični trener, koji mi je rekao da radite ovdje. Nadao sam se da biste mi mogli pomoći da uđem u polje u kojem bih se zaista istakao."

Nasmejao sam se u sebi. Definitivno je pripremila svoj govor. Čak sam počeo vjerovati da ona zapravo želi posao, a ne samo izgovor da me prekida na poslu. Odlučio sam još malo poboljšati svoju igru.

"Pa Nicole", počela sam. „Želim da vam kažem nešto o svojim sekretaricama.Vidite, po mom mišljenju, dobri rezultati dolaze iz samopouzdanja, a samopouzdanje iz toga što ste sigurni u ono što jeste. Zbog toga zahtijevam od svojih sekretarica da se uvijek profesionalno oblače, a od njih zahtijevam i donje rublje na posao. Ne da mi izgleda seksipilnije ili da impresionira potencijalne klijente, već da se oni osjećaju seksi i moćno. Neki od njih u početku nisu bili sigurni, ali sam vidio rezultate. Da li biste imali problema s ovim zahtjevom. "

Nasmejavši mi se, ustala je i skinula sako sa ramena. Dok su joj ruke polako počele da otkopčavaju bluzu, progovorila je, a njen glas je ponovo pokazao njeno samopouzdanje.

Gledajući me u oči sa seksi buljenjem, rekla je: "Dona me je jučer obavijestila o ovom zahtjevu, gospodine. Došla sam da se raspitam o bilo kakvim otvorenim pozicijama i kako je raditi za vas. Rekla je da je to najbolji posao koji bi ikada imala i kako je zbog toga stekla toliko samopouzdanja. Odlučio sam da dođem spreman danas, za svaki slučaj."

Dok je završila s govorom, skinula je bluzu s ramena, a zatim spustila suknju oko peta, otkrivajući najseksi komplet donjeg rublja koji sam ikad vidjela. Crno-bijeli grudnjak spojio je njene savršeno okrugle grudi, formirajući planine dekoltea. Gaćice su se slagale i Teen dobiva svoju vaginu vruće su pokrivale njen očigledno obrijani nasip. Podvezice su držale čarape. Izgledala je. ukusno. Milica Pavlović Girlfriends Uhvativši se za ruke svoje stolice da ne pređem sobu i ne prožderem je, ponovo sam pročistio grlo i pogledao je u oči, i dalje pokušavajući izgledati kao da kontrolišem.

Pustivši poglede da lutaju po njenom tijelu, rekao sam: "Pa mlada damo, definitivno izgledate kao dio, ali zašto bih otvorio novu poziciju samo za vas. Kakva jamstva imam da možete to podnijeti. Nije lak posao Ovdje sam tražio preporuke i iskustvo od svih mojih drugih sekretarica, a ne samo utvrđivanje njihove podobnosti na osnovu toga kako izgledaju u uniformi."

Nicole se sagnula preko stola, njen dekolte me je zurio u lice i rekla izuzetno seksi glasom, promrmljala: "Uvjeravam vas, gospodine Stone. prilično sam. sposobna."

Način na koji je to rekla, očiju koje su lutale niz moje tijelo dok je to činila, gurnuo je moju erekciju do pune Palci lezbejske najlonke i stopalo, kao da već ne prijeti da se rascijepi kroz moje pantalone. S njenim očima očigledno uprtim u mene, nisam se trudio da sakrijem činjenicu da moji guštaju u njenim očiglednim čarima.

"Možda nemam toliko iskustva kao Donna tamo", nastavila je, "ali imam. talente. I izuzetno sam. žedna da učim pred vašim nogama."

Oči su mi se razrogačile i nakašljao sam se da potisnem jecaj požude. Još jednom pročistivši grlo, pogledao sam je ponovo i odlučio da odigram svoju poslednju kartu, da vidim koliko je ozbiljna po pitanju ovog posla.

„Vidim da nemaš životopis sa sobom“, rekao sam, gledajući je odozgo do dole pre nego što sam nastavio. "Kako ću moći znati da li su ove tvrdnje tačne, a da ne znam za vaša prethodna iskustva?"

Lice joj je prešlo u trijumfalni osmeh i zakoračila je oko mog stola gledajući me. Njene oči su spustile pogled na moju izbočinu, a zatim se vratile na moje oči dok sam ustajao da se suočim s njom. Prišla mi je i oblizala usne dok se naginjala blizu i šapnula: "Pa gospodine Stone, nadala sam se da ću dobiti priliku da. lično dokažem svoje vještine." Držeći oči na mojima, polako se spustila na koljena, rukama posegnuvši za mojim pojasom.

Bacila sam pogled na vrata svoje kancelarije, pomalo iznenađena njenom iskrenošću i pomalo nervozna zbog nekog ulaska. "Uh. Nicole?" Rekao sam tiho, "Šta si ti.?"

Nije mi dozvolila da završim pitanje. Podigla je pogled prema meni i izjavila: „Molim vas, gospodine Stone. Samo mi dajte šansu. Dozvolite Vruće gole djevojke pokazuju svoje sise da vam pokažem koliko jako želim da radim s vama. Hteli ste da vidite da li mogu da se nosim sa ovim poslom.Dokazat ću ti da mogu podnijeti sve što mi daš." Zastala je i oči joj se vratile niz moje tijelo prije nego što je nastavila, "čak i ovaj debeli kurac koji sam vidjela kako rastežeš šorc u teretani."

Bio sam previše zapanjen i okrenuo se da bih čak i odgovorio, samo sam spustio ruke na bok dok mi je otvorila kaiš i pantalone, puštajući ih da mi padaju oko stopala. Dok joj je pogled pao na impresivnu izbočinu mojih gaćica, neka sam proklet ako nije zadovoljno prednjala. Nagnula se naprijed i počela četkati lice po mom paketu, zadirkujući ga kroz gaćice.

Konačno je povukla moje gaćice do mojih gležnjeva otpustivši moju željeznu dršku, koja joj se zahvalila udarivši je pravo u lice.

Nicole je zacvilila od oduševljenja, natjeravši me da ponovo pogledam prema vratima, a zatim je rekla: "Oh gospodine, čak je Lijepa žena bhm nego što sam zamišljala."

Sljedeće za što sam znao da su njena usta bila na meni, kako je lizala moje tijelo dok mi je zurila u oči. Instinktivno sam zgrabio njenu dugu crvenu kosu kao ohrabrenje. Ona je odgovorila stenjanjem i nastavila da mi popuši najnevjerovatnije koje sam ikada doživio. Sisala me je nestrpljivo, obrazi su joj se izdubili dok je zatvorila usta oko vrha i primijenila nevjerovatno usisavanje, prije nego što me primila što je dublje mogla. Njen jezik nije prestajao da se kreće po mom stablu, milujući ga, zadirkivajući.

Više puta je gurnula glavu dublje na nju, vodeći moj kurac u njeno grlo. Njena pljuvačka ga je ubrzo obložila i počela je jebati lice na moj kurac. Zastenjao sam i zgrabio je za kosu, hrabrivši je, vodeći joj usta naprijed-nazad na mojoj osovini.

Tada je pogledala prema meni i ja sam joj pustio glavu, puštajući joj da dokaže svoje vještine. Nikol nije razočarala, bila je nevjerovatna u iskušenju do točke erupcije prije nego što se povukla, naizmenično s ustima i rukom da mi ugodi. Definitivno sam bio impresioniran jer su se njena mala usta protezala oko mog obima. Girlfriends Sandra Meduza Jauci su ispunili ured, i moj i njen.Osjetio sam pokret moje noge i pogledao dolje da vidim da joj je ruka zakopana u gaćice, a prsti su joj mahnito pomicali.

Posegnuvši za njenom rukom, povukao sam je sa svoje osovine i ustao na noge. Kao odgovor na njeno tiho pitanje, naveo sam je da sjedne na moj stol.

Kontrolišući disanje rekao sam: "Definitivno imaš potrebne oralne vještine Nicole, ali me zanima koliko dobro primaš naređenja od mene"

Sa zlobnim osmehom me je pogledala i nastavila da se igra sama sa sobom dok je govorila: "O, gospodine Stone, uradiću sve što kažete. Biću savršena sekretarica, i rado ću učiniti sve što tražite od mene."

Gledanje dolje u nju, njezinih prstiju zakopanih u pičku, moj kurac koji je pulsirao preda mnom, još uvijek natopljen njenom pljuvačkom, bilo je možda nešto najseksipilnije što sam ikada vidio.

"OK Nicole", rekao sam, "onda ćeš uraditi tačno kako ti kažem. Prvo povuci te seksi gaćice u stranu da mogu dobro pogledati tvoju malu macu"

Uz drhtavicu je učinila što sam tražio, otkrivajući goli glatki nasip, a usne su joj bile natečene od uzbuđenja. Prsti su joj raširili rupicu, a sokovi su joj se razlili po usnama.

Tiho režući, rekao sam: "Zato što će ovo biti nova pozicija, doći će sa novim zahtjevima. Ako prođete ostatak ovog intervjua, biće vam rečeno o tim zahtjevima tokom vaše orijentacije. Da li razumijete?"

Pogledao sam je u oči i vidio je kako proguta prije nego što je odgovorila: "Da, gospodine. Kao što sam prije rekao, učinit ću sve što tražite od mene. Bit ću vaša, potpuno."

Jebote, znala je moju slabost. Kurac mi je zakucao i zatvorio sam oči dok su njene riječi potonule. Konačno sam je ponovo pogledao i rekao: "Dobro, sad imam pitanje za tebe. Hoćeš da te jebem?"

Nastavljajući sa svojim prethodnim podneskom, rekla je: "Ne gospodine. Ne želim da me jednostavno jebeš. Želim da me povedeš, želim da od mene napraviš svoju djevojčicu, svoju jebenu igračku, svoju kurvu, sve što želiš da budem, želim da me prihvatiš kao svog i pusti me da radim na tome da ti ugodim.Želim da budem tvoja u svakom pogledu i neću te Vruće latinske orgije je to previše za mene. Uz divljačko režanje od potrebe zgrabio sam je za noge i raširio ih još dalje. Stupajući između njih vodio sam svoju osovinu do njene mace i gurnuo što je dublje mogla da me primi, natjeravši je da vrisne od ekstaze, dok joj je maca potpuno ispunjena do pucanja.

Moja ruka se podigla do njenog vrata i uhvatio sam je, gurajući je unazad dok nije bila ravno na stolu, a ja sam je bijesno jebao. Osjećao sam kako postaje sve vlažnija dok sam je udarao.

Boreći se da ne viknem, nagnuo sam se i žestoko zarežao: "NEĆEŠ SVRŠITI BEZ DOZVOLE. RAZUMIJEŠ?" Svaka riječ dolazila Girlfriends između udaraca. Klimnula je glavom i borila se da se kontroliše, jednom rukom je mazila svoje grudi, a drugom je posegnula iza da se uhvati za ivicu stola. Sagnuo sam dole i gurnuo palac preko njenog klitorisa i odmah se ukočila, zabacila glavu unazad, a leđa su joj se izvila. Ali nije svršila. Jedva, ali poslušala je. To je ipak nije spriječilo da Leslie 40 nešto mag gospodine!" Glasno je zastenjala, "molim te pusti me da sperem. Molim te, dozvoli mi da ti dam svoju spermu po tvom kurac. Molim te, tata, tako mi je potrebno!"

Zvuk mog imena, njenog imena za mene, preplavio me i pogledao sam dole da vidim svoju Nikol, svoju devojčicu, svoj sub, svoj svet. To joj je bilo da svrši, a ne lik koji je odabrala da igra. Dok sam prepoznao ljubav i požudu u njenim očima, moj vlastiti vrhunac je preplavio mene i zastenjao "SADA" Dok sam pumpao mlaz za mlazom sperme u nju.

Vrištala je i vrištala dok je dolazila. Osjetio sam tok vruće ljepljive sperme, njezina se miješa s mojom, kako šiklja pored mog kura i uz moja jaja i bedra. Svršnjavala je i svršavala kao da nikada neće prestati, vijugajući se oko stola, držeći se rukom za dojku kao za drago.

Nagnuvši se nad nju poljubio sam je i osmehnuo joj se pre nego što sam Ruski besplatni rezultati za djevojke "Počinj u ponedeljak, nemoj da kasniš."