Seksi žena pušačica

Napomena autora: Sledeći incidenti su verovatno uglavnom izmišljeni. Svi seksualni učesnici su stariji od 18 godina. Izneseni stavovi nisu nužno autorovi, koji ne zna ništa o lemljenju. Vaši konstruktivni komentari su dobrodošli. Ovo je unos u 2014 Summer Lovin' takmičenje. Ako vam se ovo sviđa pridružite se 1%ersima i GLASAJTE!

*BODLJIVI PAROVI*

Kaktus opuncija nema ništa na ovim parovima!

***** (nedjelja navečer) *****

"Stvarno mislite da vaša nova Sequoia može da se nosi sa neravnim putevima. Taj naivac je prokleto velik." Otpio sam još jedan gutljaj svog Stanovog Wicked Ale-a i nastavio.

"Naravno, potreban ti je prostor za noge ispod volana; ti si takav grah. Ali ne znam, Ted; nikada ne bih uzeo tako nešto na stazu za Tursku. Jedva sam stigao do tamo u svojoj stari Land Bruiser, a težak je samo upola manje."

Otrovna kasnopopodnevna sunčeva svjetlost curila je kroz drveće smogberry - samo još jedan dan ranog ljeta u slivu Los Angelesa u prvoj godini dvadeset prvog vijeka.

Zavalio sam se u svoju ležaljku pored Teda. Gledali smo naše žene u bikiniju kako plutaju u Tedovom i Aliceinom bazenu u dvorištu. Jednom se nisu verbalno hvatali kandžama. Smoggy planine nadvijale su se nad našim kvartom Pasadene.

"Hej, rekli su mi da će to otići bilo gdje, i tu ću ga uzeti." Ted je popio svoj Tooth's Sheaf Malt i podrignuo. "Da, spreman sam za Tursku stazu, nije me briga za te horor priče. Više snage!!"

Najgora cesta u državnom parku pustinje Anza-Borrego, između San Diega i Salton Seaja, ima više uspona u obrisima ptičje noge - otuda i naziv, Turska staza. Najbolja od tih strmih ruta iz noćne more sadrži ogromne rupe i strmke spuštanja. Često, puzeći polako prema gore, samo tri točka zapravo dodiruju tlo. Moja oprezna žena odbija da jaše preko tih praznina. Ona izlazi i čeka da skliznem u svoju propast. Nije se dogodilo. Ipak.

„Vidi, Anza-Borrego jednostavno nije dobro mjesto za probnu vožnju.Znam sasvim sigurno da nikad ne bi prošao kroz Fat Man's Misery. Seksi žena pušačica Čak i Suzuki samuraja treba dobro podmazati da bi proklizao kroz taj uski jaz u stijenama." Otpio sam još jedan gutljaj Wicked Alea i nadao se da će barem razmotriti taj grumen logike.

Ted je otkačio svježi Zubov snop i udahnuo gutljaj. "Dobro, pametnjakoviću, gdje misliš da bi trebali ići preko vikenda Dana sjećanja. I nemoj mi reći da možemo da se okrenemo do Angeles Cresta. Samuraji i vojnici."

Tedova supruga Alice, moja cijenjena radnica i pakleni inženjer električnih kola, lijeno je odlutala prema nama. "Ako imaš problema s mačkom, Teddy baby, sama si kriva." Poslala mi je lijep, blijed, pjegav osmijeh, a zatim sugestivno obliznula usne.

Moja prirodno preplanula supruga Carol također je plutala u našem smjeru. "Hej, moraš mu dati odmor, Alice baby; on je muškarac, znaš. Misli da su motori mačo. Čak i oni smiješni poput onoga na čemu vi radite." Okrenula se i zurila u Teda, a zatim se suočila sa mnom. "Pa reci nam, Bobby; koju probnu stazu predlažeš. Neko mjesto koje nije previše dosadno za odmor, zar ne?"

Razmišljao sam malo o tome kako smjestiti Teda.

"Znam samo to mjesto. Istočno od Palm Springsa su neke velike rudničke staze do Chuckwalla planina. Dovoljno su X 10 analnih perli za dobar izazov, ali nas vjerovatno neće ubiti." Popio sam još jedan gutljaj piva. "Mnogo područja je zvanična divljina BLM-a, ali možemo koristiti postojeće puteve i neke od suhih praonica."

"Napolju u Chuckwallasima. To zvuči prilično dobro", rekla je Alice.

"Da, to je prilično spektakularno", složila se Carol.

Šta, dogovor između ove dvojice. Čudo!

Dva para oko bazena: Mi smo Bob i Kerol. Oni su Ted i Alice.

Mi smo prijatelji i komšije ovde u Pasadeni. Alice i ja radimo zajedno. Svi smo zajedno u karavani u našim 4x4.Naša djeca se igraju zajedno, idu zajedno u školu i, ove već spalne nedjelje, svi zajedno lutaju desetak milja daleko u Carolinom domu u Burbanku, da, u dolini. Uzgajamo svježi rod Valley Girls, ValGals. Grody do maksimuma, dewd.

Jesmo li svi "najbolji prijatelji". Ne baš; samo bliski saradnici sa zajedničkim interesima, kao što je njihov skup. Uglavnom smo se dobro slagali zajedno. Dobra stvar, takođe. Ubijanje novih pupoljaka je težak posao. Da barem Carol nije tako šefova, a Ted ne tako ljupki.

U međuvremenu, mi odrasli imali smo ovo popodne i veče za sebe. Nema puno privatnosti u ovom predgrađu. Udruženje vlasnika kuća ne dozvoljava postavljanje visokih ograda. Nema kopanja do mraka -- a čak i tada, moramo uvijek paziti na radoznale susjede. Proklete ljupke.

Tako smo razborito provodili vrijeme, izležavali se i šalili i flertovali, malo se napili, srali, skicirali planove i maštali. Ted i ja smo se gnjavili oko planiranja naše ekskurzije. prevara i preljuba Girlfriends Nisam siguran šta su dame planirale, osim da se voze, izgledaju dobro i pucaju jedna na drugu kad god se ukaže prilika. Samo uobičajeno.

Planirali smo zajedno četiri dana pauze za Dan sjećanja. Da li bi bilo zabavno?

Ted je odbacio svoj 4x4 ForeRunner za tu novu Sequoiu prošle nedelje i bio je VRUĆEN da ga "provede kroz njegove korake", kao da je uopšte znao šta to znači.

Mislim, Ted je bio u redu (ako je lijen) posrednik u nekretninama, ali kao skrembler u pozadini, pati od zabluda o adekvatnosti. Istina je bila da bi Angeles Crest bio najbolja opklada za njega. Ali NIKAKO bi njegov ego dozvolio čak i da se bavi tom mišlju. Barem se još uvijek sjeća svojih stvari iz prve pomoći iz svoje davne vojne službe, tako da nije potpuni dron na našim izletima.

Sa našim alkoholnim interakcijama pored bazena došlo je do malo prepirke. Ko šta i koliko donosi; ko je bio odgovoran za koju hranu i zalihe; i sukobi vječne ličnosti. Ja sam fokusiran, a Ted je opušten i opušten.Carol dominira, a Alice ne prima nikakva sranja.

"Ne primam naređenja od tebe, Carol. Sačuvaj to za svoje peone!" Alice je ljutila. Carol je prirodno preuzela komandu kad god je mogla. To je uzrok, a ne posljedica vođenja vlastite medijske marketinške agencije.

I to je bio rezultat Xxx crni kurac naslijeđa. Carolina Carrillo Ortega je potomak vodeće španske porodice stare loze, u Kaliforniji od prije nego što je bila meksička. Otac Serra je osnovao misije u Kaliforniji kasnih 1700-ih. Carolini caballero preci su bili s njim. Te hidalgo porodice neguju aroganciju.

Ne pomaže, ponizno, to što su Kerolini roditelji bili direktori holivudskog studija, a ona je i sama odgajana kao privilegovana devojka iz doline. Ona nemilosrdno iskorištava svoju čvrstu staru ValGal kliku u svom poslu. Ona sigurno zna kako se igra umrežavanje.

Volim je do smrti, ali ponekad me izluđuje. Izluđuje i sve ostale, za ili protiv. Momci (i neke devojke) polude za njenim divnim telom. dok ona ne počne da naređuje. NE prelazite preko nje!

Moja loza je skoro isto tako uzvišena. Ja sam Roberto Pico Ortega, i moja porodica je posedovala veći deo današnjeg Los Anđelesa, pre nego što su Gringosi ukrali svu špansku i meksičku imovinu. Oh dobro; to je istorija. Neću biti gušter koji se hvali da mu je deda bio T.Rex.

"U redu, sada je službeno mrak. Skinite odijelo!" Carol je pozvala, uvijek željna da pokaže svoje zategnuto tijelo preplanule boje i uz najmanji izgovor. Alice je malo pogledala, ali su njeni mali komadići kupaćih kostima odmah zatim pali na palubu. Ukrao sam više od pogleda na Aliceine pune pegave grudi, pokrivene velikim, ružičastim bradavicama koje su stajale visoko na večernjem povjetarcu. I njen rumen grm; bila je prirodna crvenokosa.

Moje i Tedove gaćice brzo su slijedile djevojačke bikinije; ponovo smo se odmarali. Alice je sjedila bočno na blijedom krilu svog muža dok je Carol opsjedala moju ležaljku i moje bokove.

Carol je sklopila moje oči sa svojim."Pa Bobby, hoćemo li sada još plivati, ili ćeš samo ubaciti još plivača u mene?"

"Šta, opet?" Našalio sam se i privukao njene usne k sebi. SVE njene usne. Girlfriends Kalemegdan Naše oralne usne su zauzete. Njene donje usne poljubile su moj ukrućeni kurac sa primamljivom lakoćom i senzualnim obećanjem.

"Da, opet. Ali prvo treba da se pokvasi!" Carolin izvršni glas nije podnosio argumente. Skočila je, zgrabila me za ruku i odvukla u bazen. Neugodno smo ušli. Ted se smijao - sve dok ga Alice jiu-jitsu nije potopila u vodu. Sve što joj je trebalo bila je poluga.

Mrak je činio bazen bezbednim za igrice. Bio sam gurnut u stranu dok su Ted i Alice golicali Carol. Vratio sam se unutra i prijateljski opipao Alisinu zadnjicu. Očekivao sam da Ted na sličan način miluje Carol. To je otprilike bilo što se tiče naših transgresivnih interakcija, čak i ako su djevojke pile chardonnay. Pa, možda i malo 'nenamjerno' štipanje bradavica. Ali bez varanja, ne.

Izvukli smo se pokisle iz vode, sušeći se na našim ležaljkama.

Carol je kliznula pravo na mene, sjela i gurnula moju pažljivu erekciju u svoju dobro podmazanu pećinu s iskrenom gracioznošću. Ahhh. Bacio sam pogled i vidio Alice kako se na sličan način nalazi na Tedu. Carol je zastenjala: "Giddyup!" i obje su dame počele kaubojka jahati, tempo se povećavao od hoda, do galopa, do galopa. Yay-hoo!!

Kao konjska trka, Carol je pobijedila, svršavajući i prvo i drugo - ali Alicino treće mjesto izgledalo je da traje skoro zauvijek. Prokletstvo, ta žena bi mogla da stenje. I Grupa će pomoći i ja smo privukli usta naše žene svojima da ugušimo njihovo jaukanje. Ne želimo da plašimo komšije.

Žene su takođe ostvarile četvrto, peto i šesto mesto, skoro jednako glasno i dugo. Nisam pratio gdje smo Ted i ja završili u postupku, ali oboje smo pobijedili, he he.

Malo smo se odmorili. To znači da su se žene srušile na svoje muškarce i svi su šištali. Prokletstvo mogao.

Caroline velike fine sise su mi se jako lijepo stisnule u grudi.Njen jezik je činio divne stvari u mojim ustima. Smekšao sam i iskliznuo iz nje. Zgrčili smo jedno drugo, ljubili se i šaputali.

Bacio sam pogled na obližnju ležaljku. Alice se otkotrljala s Teda i kleknula pored njega, s peškirom ispod koljena, a njena poskočna guza bila je uperena prema nama, užurbano duvajući njegov mokri fitilj.

Hiper-konkurentna Carol je to također vidjela. "Možemo bolje," objavila je i prešla u 69 na meni. Okusio sam svoju spermu pomiješanu lascivno s njenim sokovima i našim znojem. Veoma oštar, da, bogat organski ukus -- nektar bogova!

Alice je očigledno oživjela Teda dovoljno za više akcije. Čak i sa Kerolinim butinama pritisnutim uz moje uši, čuo sam kako se prebacuju i prelaze u misionarski položaj. Zamislio sam Alice kako obavija svoje duge blijede noge oko Tedovih leđa i uvlači ga u sebe. Znao sam da se zabija u nju.

Ali nisam dozvolio da mi vizualizacija odvrati pažnju od onoga što smo Kerol i ja uradili jedno drugom. Moj kurac se ponovo ukrutio, a klitoris joj je već virio poput teflonske gumice; Pažljivo sam je gutnuo. Osjetio sam kako moja žena stenje dok me je sisala.

Ted i ja više nismo bili djeca. Bez trenutnog podmlađivanja, samo dug, odlučan napor prije nego što smo momci mogli ponovo svršiti. Nije da ženama smeta, naravno. Što smo duži naši napori, duži su i njihovi orgazami.

Zazvonilo je zvono za uzbunu. Bilo je vrijeme da se obučem i odem po djecu. Prokletstvo.

***** (Ponedjeljak ujutro) *****

Počela je još jedna radna sedmica. Alice i ja dijelili smo naše kratko, ali zamorno putovanje do LunaDyne, male zrakoplovne kompanije nedaleko od CalTecha i NASA-JPL. neželjena trudnoća price Moj Bimer je brujao duž autoputa I-210 brzinom od deset milja na sat, sa rafalima od petnaest u brzim delovima. Jebote, mrzim ponedjeljak ujutro.

Ja sam vješt Hot Guy u LunaDyneu -- dizajniram izduvne cijevi za mlaznice i rakete. Alice je super-duper Gizmo Gal, koji dizajnira i izrađuje prototipove elektronskog upravljačkog sistema.Ona je briljantna tehničarka, Ime devojke Roller zakrivljena crvenokosa i odlična kamperka, ali njena vruća narav i skraćene društvene vještine ostavljaju da se požele. Nije dovoljno pametna da bude menadžer.

[Imamo tehničku istinu:

Oni koji mogu, inženjer.

Oni koji ne znaju inženjering, upravljaju.

Oni koji ne mogu da upravljaju, upravljaju inženjerima.

Čujem da je to istina iu drugim tehničkim oblastima.]

Alice i ja smo komšije. Radimo zajedno. Ručamo zajedno. Putujemo zajedno. Zajedno se kupamo i igramo se sa drugovima. Ne zajebavamo se - nema veze. Ne pričamo o seksu pored bazena. Mislim, oboje smo bili tamo, pa zašto se mučiti?

Naši razgovori o putovanju na posao pokrivali su posao, šta rade naši timovi; uobičajeno političko-religijsko-socijalno-ekonomsko-kulturno sranje, kako se čovječanstvo zajebava; i naša putovanja na četiri točka, prošlost i budućnost. Lepi sigurni predmeti.

"Jeste li spremni za početak ljeta?" Alice je pijuckala mokraću i bijesno zurila u ćorsokak. "I da li stvarno mislite da je Ted spreman za tešku vožnju?"

"U Anza-Borrochou. Nema šanse." (U šali smo nazvali park Anza-Borrego Anza-Borrocho. Borracho je na španskom 'pijani'.) „Ali vani u Chuckwallasima. Da, putevi na koje razmišljam izgledaju grubo, ali su u mnogo boljem stanju. Trebalo bi da mogu da preuzme težinu Sequoie."

"Ted je već mjesecima brbljao o nadogradnji sa našeg starog Forerunnera na novu igračku. Indeks porno filmova sada ima onu veliku Sequoiu, kupio ju je MOJIM novcem, i jednostavno je lud da je isproba -- da, isprobaj i probaj sam Napolju. Kao da je vožnja van zemlje važna za njegovu muškost, kao da ga potvrđuje. Ali on jednostavno nije na otvorenom, ne baš." Otpila je još jedan gutljaj urina.

Alice i ja smo oboje imali skautsko iskustvo kada smo bili mladi. Posjedovali smo vještine preživljavanja i stvaranja. Bili smo inženjeri, dođavola; gradili smo stvari. Carol i Ted su doživotno bili privilegirani urbani stanovnici. Činilo se da dijele moto: Neka to uradi neko drugi.Zato su vodili svoje kancelarije i delegirali usrane poslove.

"Nisam baš kauboj, upravo sam kupio šešir", pevao sam. "Ted trči po grubim putevima da dokaže da je grub momak. Da bi to uradio, potreban mu je grub kamion, tako da to kupuje. Ali to nije dovoljno." Opet sam otpevao, sasvim drugačiju pesmu: "Ali on nema kaubojske usne."

Alice se nasmijala. "Da, pa imaš te caballero usne, ista stvar, ali vidi gdje su te doveli?" Nadurila se na mene.

„Tamo gde su me uhvatili je život sa mojom Karolinom, devojkom mojih snova“, nasmejao sam se. "Nije loše, ha?"

Sada je Alice uzdahnula. "Opusti me. Goga Sekulić Girlfriends Znam da ima sjajno tijelo, ali kako možeš podnijeti tu šefsku kučku. Misli da je glavni komandant veće jebene Pasadene. Stalno mi govori."

"Smiri se. Duboko udahni. Zadrži. Izdahni. Zadrži. Udahni. Zadrži. Da, samo tako."

"Oh, jebi se, druže", mrko je rekla. "Moram da je trpim samo s vremena na vreme. Imaš je SVE vreme!"

"Ne žalim se." Podigao sam klima uređaj za stepen; dan je bio vruć. "Hej, da li da te jašem o tvom dosadnom mužu koji ne radi ništa?"

Tedovo ime je bilo u njegovoj agenciji za nekretnine, ali on je tu radio malo, ako ikakvog vidljivog posla. Zvanično je bio 'broker', ali je njegovo osoblje održavalo kancelariju dok je igrao golf ili skvoš sa klijentima (stvarnim ili potencijalnim) ili na drugi način obavljao "važne upravljačke dužnosti". U redu.

"Da, pa", priznala je Alice, "Ted ima prilično lagodan životni stil. ali on je stvarno dobar sa decom, ima dovoljno vremena za njih i zadatke. A možda je malo nesiguran pošto sam ja u osnovnoj školi hranitelj. Vi muškarci imate tako krhki ego."

"Da, pa, dobro", rekao sam. "Ja zovem primirje. Kako ide taj projekt XJ-9E?"

Vratili smo se u sigurnu teritoriju razgovora o dućanu.

***** (Sedmica) *****

Sumnjam da je iko od nas obavio mnogo stvarnog posla nalik na posao te rane ljetne sedmice prije Dana sjećanja 2001. Naravno, naporno smo radili, ali uglavnom na smišljanju i implementaciji logistike našeg putovanja.Alice i ja smo sastavili spiskove opreme i poslali svoje drugove da kupe potrepštine. Vjerovatnije je da su poslali svoje radnike da izvrše stvarnu nabavku. Tome služe drogije, zar ne?

Naša djeca su pokušavala da nas ignorišu, kao i obično, ali smo i njih stavili na posao.

"Još jednom ću proći kroz kontrolnu listu, Dolly. Počni od."

"Zašto *ja* moram ovo učiniti?" moja mlađa ćerka Dolores je cvilila. "Moram da uradim domaći."

"Tako je, a do toga ćeš doći odmah nakon što ovdje završimo." Ponekad mislim da su moje ćerke socijalno retardirane. Još nisu naučili kako da manipulišu svojim roditeljima. Šta nije u redu sa decom danas?

"Ali ti me uvijek tjeraš da radim sve", hrkala je moja mala kraljica drame. "Zašto Rosy to ne može učiniti?"

"Zato što je Rosalita zauzeta pomaganjem tvojoj mami oko kontrolne liste. Mi smo tlačitelji jednakih mogućnosti, znaš. Prestani se žaliti i počni s kampskom opremom. Šator."

"Baš me briga za tvoju glupost."

"TENT!" rekao sam odlučno. "Provjerite šator. Što Girlfriends završimo ovdje, prije ćete moći raditi domaći i gledati TV, igrati igrice i zvati svoje prijatelje - naravno, možete im kukati koliko vas zlostavljamo. Ali prvo prvo. ŠATOR !"

"Dobro, dobro. da, to je stvar Sierra Designs, ona koja miriše na pljesnivi najlonski ši. Mislim, grubo."

"Jezik. Dobro, a šta kažeš na motke, kolce, kišnu muvu i mljevenu tkaninu?"

"Da, da, svi su tu, sva ta prljavština. u redu, ima desetak metalnih kočića, i nijedan od motki ne izgleda savijen, i."

I dalje i dalje, stavku po stavku. Provjerili smo kamp opremu, alate, rezervne dijelove i potrepštine za Land Cruiser. Carol i Rosy su vjerovatno radile isto sa opremom za kuhanje, medicinskim priborom, odjećom i potrošnim materijalom. Lično sam još jednom provjerio karte i elektroniku.

Alice je bila pedantna kao i ja i bez sumnje je imala svoju djecu, Susannu i Keri, koja su vodila istu rutinu, osim što tata Ted nije bio od velike pomoći.Naravno, pretvarao bi se da pregleda sve karakteristike svog novog 4x4, ali je izbjegavao stvarni rad ili brigu. Neka to uradi neko drugi.

Neke odluke su bile lake. Deca bi ponovo ostala kod Kerolinih roditelja, vodeći kućne ljubimce sa sobom - bez pasa, mačaka, tvorova ili iguana na ovom putovanju. Svaki par je uzeo opremu za šatore i spavanje, sklopivi sto i stolice, hranu i dosta vode i dodatnog plina, razne alate i ručne VHF radio uređaje kao rezervu za mobilne telefone. Ćelija i GPS bi bili mrljavi u strmim, uskim arojoima, a vrijeme za radio je bilo besplatno, dok vrijeme ćelije nije.

Nekvarljive stvari su popisane i utovarene kada smo završili sa odjavom. Pažljiva organizacija, inženjerski - to je način da avanturu učinite opstojnom. Obratite pažnju na stvarnost.

Ah, stvarnost. Šta je samo stvarnost?

STVARNOST JE ŠTAK - stara definicija hipija. Kome treba stvarnost kada imate dobru fantaziju?

STVARNOST JE KVAČILO -- Prijatelj ima prastari kamionet sa kvarnim menjačem; ova poruka je istaknuta na njegovoj kontrolnoj tabli.

STVARNOST JE ONO ŠTO OSTAJE NAKON DA PRESTANETE DA VERUJETE U TO - To bi trebalo da bude prilično očigledno. Da li gravitacija nestaje ako ne vjerujete u gravitaciju?

STVARNOST JE ONO ŠTO VAS GREZI ZA DUGU -- Ako utiče na vas, to je stvarno. Inače, zašto se brinuti o tome?

Uvijek se pridržavam definicije BITES YOUR ASS kada planiram off-road izlete, isto kao i kada pravim turbine i izduvne sisteme. Povreda i smrt sigurno grizu guzicu.

Provjera i pakovanje išli su sporo i lako tokom nekoliko dana i večeri. Bili smo utovareni, napunjeni gorivom i spremni do četvrtka uveče.

***** (petak) *****

Svi smo dogovoreni za pola dana (ili manje) u petak, da bismo ranije počeli. Uđite u naše kancelarije; promiješaj naše papire; uzmite brzi ručak; napusti. To je bilo super lako za Kerol i Teda, koji su morali samo da izdaju naredbe da bi to bilo tako. Alice i ja smo bile zvijezde u LunaDyneu, tako da ni nismo imali problema. Lako smo otvorili svoja vrata u ljeto.

Naš mali karavan krenuo je na put nešto iza podneva, nakon uobičajenih banalnih međukućnih prepucavanja. Ted i Carol zaslužuju da im se PITA istetovira na čelo. Pain-In-The-Ass-r-Us, sigurno.