Prava pridržana invisalign teen

Ovo je priča o jednoj od naših nedavnih avantura ovog ljeta, ja sam Brian, a žena Amy. Ja imam 48, a ona 49. Amy je visoka samo 5'1" s manjim B peharima, ali odličnom guzicom.

Pa nakon proljeća i većeg dijela ljeta zaključanog. Stvari su se ovdje konačno počele otvarati sredinom ljeta. Nakon što smo cijelu godinu ludovali, supruga i ja smo odlučili da želimo izaći i učiniti nešto, a jedino što je bilo dostupno je kampovanje, pa smo provjerili stranice za rezervacije i pronašli mjesto za vikend izlet na rijeci. Došao je petak, utovarili smo auto, poslali djecu baki i djedu i krenuli.

Kada smo stigli do kampa i pronašli svoje mjesto, posrećilo nam se, bilo je na rijeci i imali smo lijepo veliko drvo sa dosta hlada od užarenog ljetnog sunca. Planirali smo da nam se pridruže još neki prijatelji, još jedan par i jedan njihov prijatelj. Prije puta, drugoj ženi je pozlilo pa nisu mogli doći, ali se njihov prijatelj na kraju pojavio i upoznao. Ovo je bio prvi put da smo ga moja žena i ja sreli, zove se Shane. Svi smo se spremili i spremili za opuštajući vikend.

Kao što sam spomenuo, ovo je bio naš prvi put da sretnemo Shanea, zapravo smo pretpostavili da on neće doći jer naši zajednički prijatelji to nisu mogli. Nisam znala da dolazi sve dok nismo bili na putu kada mi je prijatelj poslao poruku i javio mi da će se Shane ipak pojaviti. On je mlađi momak, kasnih 20-ih i u prilično dobroj formi jer je pejzažista. Svi smo se Milf seks zrele tgp uz par piva i razgovarali o odlasku niz stazu do rijeke da provedemo neko vrijeme na plaži i u vodi. Prije nego što smo krenuli dolje, prošetao sam do malog dućana na ulazu u kamp da uzmem još leda i pivo za hladnjak.Dok sam išao do radnje, dobio sam poruku od Ejmi u kojoj je objasnila da pošto je mislila da će to biti samo ona i ja, ona je samo spakovala svoj mali bikini sa kanapom/tangama.na šta sam ja naravno odgovorila: "To je super, Siguran sam da Shaneu neće smetati!

Vratio sam se na našu lokaciju s ledom i pivom, Shane i Amy su se već spustili do rijeke, pa sam napunio mali hladnjak pivom i krenuo niz stazu. Bila je to lijepa mala plaža, tamo je bilo samo nekoliko drugih, porodica sa djecom, stariji par i samo neki drugi nasumični ljudi. Tad sam spazio dolje na drugom kraju plaže, nekako u skrovitom malom mjestu između kamenja i drveća. Dok sam išao do njih, oboje su ustali i otišli prema vodi, tako da sam se nekako odmaknuo i uzeo nju u njenom bikiniju, ona je sigurno preboljela svaku stidljivost u vezi malenog. Provjerio sam scenu njenog jedva pokrivenog dupeta. Zakoračili su u vodu nekoliko stopa i samo su razgovarali, Shane je očigledno imao odličan pogled. Krenuo sam da im se pridružim i narednih nekoliko sati smo proveli samo pijući i sunčajući se.

Kako je dan odmicao i pivo je teklo, Shane i Amy su postajali prilično koketirani jedno s drugim. Prava pridržana invisalign teen Ona obično postane veliki flert kada popije, a pored toga što se nosi sa ničim napravljenim je tako zgodno za gledati, u jednom trenutku sam čak morala da siđem do vode da sakrijem svoju žestinu. Na kraju smo otpuhali pivo u hladnjak i Shane je otrčao nazad do naše stranice da ga ponovo napuni. Dok ga nije bilo, Zemlje u razvoju u Latinskoj Americi sam Amy da izgleda kao da se dobro zabavlja, a ona se samo nasmijala i rekla "da, sladak je, osim toga mi se samo dobro zabavljamo ovog vikenda." pristao sam.

Nakon još nekoliko piva svi smo bili prilično uzbuđeni i odlučili smo da je vjerovatno dobra ideja da nešto pojedemo pa sam se dobrovoljno javio da se vratim na našu stranicu da zapalimo vatru kako bismo mogli nešto ispeći na roštilju.Nakon što smo pokrenuli stvari, još uvijek se nisu vratili pa sam odlučio da zavirim dole na plažu, većina drugih ljudi je već otišla dok je Seks priča Vanesse Hudgens odmicao, vidio sam ih u vodi kako se zajedno prskaju, lijepe dodirljiv osjećaj. Imao sam dobro mesto da zavirim odakle me najverovatnije neće videti. U jednom trenutku Amy je izgledala kao da se okliznula i on ju je zgrabio, u suštini pretvorio se u veliki zagrljaj.i mislila sam da će se poljubiti. izašli su iz vode i na kraju počeli skupljati svoje stvari, imala je puno pijeska na guzici i Shane je počeo da ga briše s nje trljajući rukom cijelo njeno golo dupe. Bio sam tako tvrd i napaljen gledajući ovo da sam skoro rekao da drkam baš tamo. Ali dok su se vraćali, odjurio sam nazad do lokacije. Došli su hodajući stazom u osnovi ruku pod ruku, a ona se nije ni potrudila da se pokrije samo hodajući u svom malom bikiniju. Prokletstvo kakav sajt.

Noć je odmicala, pili smo, šalili se, pričali o seksu itd. Zvuči kao da je Shane bio pravi ženski muškarac. Na kraju smo svi otišli u svoje šatore, a Amy i ja smo se jebale kao lude dok se nismo onesvijestile. Sljedećeg jutra kada smo ustali da otklonimo mamurluk, Shane je komentirao kako je to zvučalo kao da smo proveli laku noć, Amy se našalila da je trebao pokucati na naš šator.svi smo se smijali, ali sam mogao reći da je radoznao ako je bila ozbiljna.

Doručkovali smo i odlučili da iznajmimo kajake i veslamo oko rijeke nekoliko sati. Ovog puta Ejmi Prava pridržana invisalign teen nije ni zamarala sa bikinijem, samo je obukla neku oskudnu haljinu za sunčanje. Shane je to čak komentirao, mogao je reći da ispod nema ničega. Kada smo se na kraju vratili na našu lokaciju, tamo je bio stariji momak u nekom hipi kombiju koji je bio parkiran na lokaciji pored naše. Svi smo počeli da razgovaramo, on je spomenuo da je u prolazu i samo prenoćio. Do sada je bilo rano popodne i otrčao sam nazad u radnju da uzmem još piva, naravno. Kada sam se vratio na lokaciju, svi smo sjedili i pili.Stariji je čak izvukao neke zglobove i oni su prošli.

Pogledao sam u nju, sjedila je u ovoj stolici prekrštenih nogu, haljina joj se digla i jasno sam snimio njenu ćelavu macu, naravno da nisam jedini koji je mogao vidjeti, primijetio sam i drugi momci su stalno virili. Iako nakon mnogo piva i trave, niko nije bio lukav u tome. Vidjela me kako gledam i samo mi se lukavo nasmiješila. dovraga, opet sam postao težak. Žena je ustala i rekla da će se vratiti na plažu, uzela Velika guza slika peškir i piće i oteturala dole u pijanom i kamenovanom stanju, nije se ni potrudila da obuče bikini, samo je još uvek bila gola ispod sebe sunčana haljina. Shane je ustao da ode u kupaonicu, a ja ću sigurno ići drkati jer ga nije bilo neko vrijeme. Dok je bio odsutan, telefon mu je zujao i stajao je tik do mene, vidio sam da mu je žena poslala poruku da siđe na plažu.

Onda je telefon ponovo zazujao i video sam da mu je poslala selfi gde je ležala gola. Shane se vratio, uzeo pivo, sjeo i na kraju pogledao u svoj telefon. Mogao sam vidjeti iznenađeni izraz na njegovom licu, nije znao da sam vidjela poruke koje dolaze. Otkucao je nešto, pretpostavljam da je odgovorio, jer je nakon nekih 5 minuta rekao da će sići do vode i otišao. Družio sam se ćaskajući sa hipijem i popušili smo još jedan džoint. Promrmljao je nešto o tome da ide prošetati kampom, ustao je i otišao.

Znajući da je prošlo oko pola sata otkako je Amy otišla i možda 20 minuta otkako je Shane otišao. Ar Keli Tits Kada je hipi otišao u šetnju, odlučio sam da zavirim i otišao do plaže. Ovaj put dolje nije bilo nikoga osim njih na drugom kraju, bili su u vodi, a ja sam znao da je gola. Sakrio sam se iza jednog žbuna i gledao kako su počeli da se ljube baš tamo u Bdsm filmski isječak, nakon što je izgledalo kao dugo vremena su izašli i prešli iza kamenja, obojica su bili goli, a on tvrd kao kamen.Pokušao sam da se primaknem malo bliže, ali nisam mogao doći do tačke u kojoj bih mogao vidjeti i da me ne uhvate, pa sam samo čekao i mazio se, trebalo mi je otprilike minut da svršim tamo u pijesku. Odlučio sam da se vratim do kampa prije nego što me uhvate.

Do sada se hipi vratio a on i ja smo samo pili i pušili, na kraju su se vratili sa plaže ovaj put držeći se za ruke. Hipi mi je rekao nešto kao "zar ona nije tvoja žena?", a ja sam rekao da, samo je dobio ovaj izraz na licu kao Ohh!.shvatio je. Pitao sam ih kako je voda, oboje se nasmejao i rekao da je dobro. Posle malo, ona je ustala i rekla da ide pod tuš i pitala Šejna da li treba i on da se istušira, naravno da je skočio i otišli su. hipi je poceo da postavlja pitanja a ja sam mu objasnio kako smo ona i ja otvoreni i igramo se ponekad sa drugima. Poceo mi je pricati o nekim svojim podvizima iz prošlosti, za starog momka je imao i dobre priče. Ispostavilo se da jeste Ni ja ne živim daleko od nas, pa smo razmijenili brojeve da ostanemo u kontaktu.

Kako je noć odmicala, svi smo se na kraju onesvijestili. Sljedećeg jutra sam se probudio i Amy nije bilo, izašao sam iz šatora i čuo nju i Shanea kako opet idu na to, hipi se već otkotrljao. Na kraju smo se svi spakovali i ponovo krenuli nazad u stvarni svijet. Na putu kući Amy je bila toliko napaljena i uzbuđena da mi je nekoliko puta popušila tokom vožnje. Bio je to odličan način za početak ljeta.