Mandy može crvenokosa crna

Upravo smo imali stvarno lijepu večeru u jednom od mojih omiljenih restorana. Puni odlične hrane, puno dobrog vina i zanimljivog razgovora, bili smo spremni da uđemo unutra i samo se opustimo. Malo smo se zezali za večerom i na putu kući; međutim, to je uglavnom bilo samo nevino ljubljenje i lagano dodirivanje, ništa previše nestašno. Sa svim vinom u mom sistemu i sada kada smo u privatnosti vlastitog dvorišta, odlučio sam da je vrijeme da malo pojačam igru.

Nakon što sam izašla iz auta, pobrinula sam se da podignem haljinu dok sam išla do ulaznih vrata. Zadržao se malo i samo se divio pogledu. Otkucala sam ga do vrata i nestašno povukla haljinu dok sam se lagano savijala. Moje dupe je obasjalo svetlo na trijemu, nežno sam se pljusnuo pre nego što sam kliznuo rukama na bokove. Zakačivši prste na donji veš, polako sam spustila gaćice, pazeći da mu pokažem da sam raspoložena za zafrkanciju.

Skinuo sam ih, lagano posrćući na jednoj nozi. Bio je u podnožju tri stepenice do vrata Kosti u tijelu odrasle osobe sam natezala gaćice, spremajući se da ih udarim praćkom na njega. Graduation se i podigao ruku da ih uhvati. Popeo se na moj nivo i nježno uzeo moje ruke u svoje i strastveno me poljubio. Stavio mi je gaćice u džep i udario me po guzici prije nego što je zakoračio oko mene i otključao vrata. Posegnuo je iza sebe i nježno me uhvatio za ruku da me uvede unutra.

Kad je ušao, gurnuo me je na vrata i poljubio dok je gasio svjetlo na trijemu. Mora da ga nije okrenuo do kraja, jer je nekoliko puta zatreperio i ostao uključen. Bio sam previše ometen njegovim jezikom u mojim ustima i rukom koja mi je hvatala dupe da bih bilo šta rekla. Povukao se i ponovo me zgrabio za ruku kako bi me odveo gore u spavaću sobu.

Posjeo me na krevet i strastveno me poljubio. Povukao se, "Zatvori oči." Uradila sam kako mi je rečeno uz uzbuđeni smiješak, lice mi je pocrvenjelo od vina i klitoris je lagano pulsirao od iščekivanja.Odjednom osjetim nešto na očima. Dok mi petljaš iza glave, shvatim da je to povez preko očiju. Sad sam malo nervozan, ali i dalje uzbuđen što znam šta ćeš mi učiniti dok sam u ovom bespomoćnom stanju. Kad se vežeš, kažeš mi da se malo povučem i spustim glavu. Mandy može crvenokosa crna Uzbuđen, radim kako mi je naloženo i zavalio sam se, glava mi je malo blizu uzglavlja.

Jeza mi je preplavila kičmu kada je počeo nježno dodirivati ​​moje noge, jedva gurajući moju haljinu uz moja bedra. Lagano zadrhtim dok osjećam kako mi njegove usne ljube gore-dolje po nogama. Previše sam zaokupljena zadirkivanjem da bih primijetila konopce koje mi veže za gležnjeve. Još uvijek opušten, pomiče usne uz moje bedro, ispod moje haljine i pored moje mace pazeći da je ne dodirne. Podiže mi haljinu dok nastavlja da ljubi i nežno gricka moj stomak i moje sise. Navlači mi haljinu i grudnjak preko njih i preko moje glave, dok uzima bradavicu u usta i siše. Stenjem i sada zna da sam ometena. Ne puštajući mi bradavicu, gura mi ruke preko glave i kao da petlja skidajući mi haljinu i grudnjak.

Pomalo sam zbunjena i tjeskobna dok se zaustavlja i penje se s mene. Odjednom osjetim povlačenje na jednom zglobu pa na drugom i na kraju na rukama. Želudac mi tone kad shvatim da me je upravo vezao za krevet. Uz to, u kombinaciji poveza na očima, shvaćam da sam potpuno bespomoćan. Saginje se i nježno mi ljubi usne kako bi me uvjerio, a ja se smirim, a uzbuđenje ponovo počinje rasti.

Osjećam njegove ruke kako nježno, ali čvrsto klize gore-dolje po mom tijelu upijajući sve moje obline. Klizi ih do mojih sisa i malo mi uvrće bradavice u vrhovima prstiju prije nego što ih potpuno opipa, trzajući jezikom po jednoj pa drugoj. Povlačim se protiv svojih ograničenja dok tiho stenjem, moleći za još. Povlači jezik niz moj stomak i zaustavlja se tik iznad mog klitorisa. Izlazi cviljenje. Osjećam kako mi grize butine, nježno ih mazi, i dalje izbjegavajući moju macu.

Ljubeći se, ližući, grickajući, istražuje moje cijelo tijelo osim jednog mjesta koje traži pažnju. Uz toplinu između mojih nogu, trebala mi je sekunda da osjetim i njegov dah. Njegove ruke i dalje Stranice za crne shemale moja bedra i zadirkuju me, prolazeći pored mog klitorisa koji sada pulsira. Ne mogu više da trpim zadirkivanje i povičem: "Molim te. trebaš da me okusiš."

Nakon što me je ostavio da čekam nekoliko sekundi, konačno osjećam kako njegov jezik grabi moje sokove koji su se skupljali između mojih usana. Ispustio sam stenjanje od olakšanja i zadovoljstva dok mi počinje pružati ono za čim sam žudjela cijelu noć. Osjećam kako mi hvata ruku ispod dupeta i kuku oko mojih bokova da me drži mirno kao da već nisam vezana. Poljubi mi unutrašnju stranu bedara još nekoliko puta prije nego što osjetim kako mu se usne zakače za klitoris.

Počinje polako i mekano, nježno me napaja i kuša moje sokove dok mi cure iz pičke. Između mojih usana, preko klitorisa, dole u moju macu, istražuje jezikom, ja počinjem tiho stenjati dok se sve više i više naprežem. S jezikom na mom klitorisu, on polako klizi prstom u moju vaginu. Zastenjam dok mi lupka klitorisom i trlja unutrašnjost mojih zidova. Počela sam malo da se migoljim, a on mi gurne stidnu kost da me zadrži. Polako uvlači još jedan prst dok njegov jezik nastavlja raditi na mom klitorisu.

Stenjem sve glasnije dok on gladno ubrzava tempo i vrti jezik unutra i van i okolo. Pokušavam se izvijati od zadovoljstva, ali me njegov stisak čvrsto stisnuo uz njegov jezik. u zatvoru Graduation Počinje da ga prebacuje naprijed-nazad preko mog klitorisa dok ja stenjem od čistog blaženstva, "Jebi ga. nemoj stati. Svršiću!" Taman kad se spremam da se prevrnem preko ivice, on povlači glavu unazad i drži me dole da se ne bih zvijao i prešao. Cvilim od frustracije dok je otkidao to zadovoljstvo koje je stvaralo.

Nakon što mi je dao nekoliko sekundi, hvata me za jedan članak i odvezuje konopac. Pomalo sam razočaran što je ovo kraj noći.Zatim uhvati drugi gležanj i brzo me prevrne na stomak. Povlači mi noge povlačeći tijelo lagano niz krevet tako da mi noge malo vise. Povlači Analne sperme slike gležnjeve i ponovo se uzbuđujem. Kada je završio čvor, pređe prstom po mom prorezu i premaže ga mojim sokom, skoro pa kapne na krevet. Razmaže mi ga po guzici i udari ga jako. Lagano viknem dok on kaže: "Želim da se opustiš i samo uživaš večeras."

Glava mi počinje juriti kroz sve mogućnosti onoga što bi se moglo dogoditi večeras. 'Šta je on mogao učiniti da me treba vezati i vezati oči. Hoće li upotrijebiti novu igračku da me otjera. Ili će me tjerati da svršavam iznova i iznova sve dok više ne budem mogla da svršavam. Hoće li me samo ostaviti ovdje?'

Um mi prekida zvuk otvaranja ulaznih vrata i erupcija klicanja odozdo. Želudac mi pada dok mi nove misli padaju na pamet.

'Koliko su dugo ovdje. Jesu li me čuli kako očajnički stenjem i preklinjam dok me je on uskratio. Da li misle da sam gadna drolja. Ili žele da su ovdje sa mnom?'

Moje misli ponovo prekida otvaranje vrata spavaće sobe. Želudac mi se vrti dok pažljivo slušam pokušavajući da shvatim šta je njegov plan. Tijelo mi se drhti dok osjećam kako mi vrhovi prstiju lagano hvataju bedro, preko kuka, po trbuhu, između sisa, po vratu i skidaju mi ​​bradu. Toliko mi je blizu da mogu osjetiti njegov miris kolonjske vode. Lagano otvaram usta u iščekivanju dok me ljubi u čelo. Njegovo lice se spušta do mog uha i šapuće: "Budi dobra djevojka i pokušaj da ne svršiš večeras." Srce mi lupa dok ga čujem kako odlazi i sjeda u kožnu stolicu u kutu. Čujem kako mu zvoni telefon i kako kuca svoj odgovor. Onda Ezine za strane nevjeste niz koraka koji se penju uz stepenice i kucanje na vratima spavaće sobe.