Djevojka sa jebom

Radili smo u Čileu već dvije godine kada mi je supruga Gejl predložila da zatražim produženi odmor od tri nedelje. Putovanje u posjetu roditeljima u Sjevernu Karolinu, a zatim malo privatnog odmora. Bilo je to preskupo putovanje na samo dvije sedmice.

Gejl je dobrovoljno došla u Čile i čak se činilo da uživa u mojoj zemlji. Bilo je vrijeme da budem podrška i pritisnuo sam društvo za svoj odmor i to mi je odobreno. Čak mi je odobreno nekoliko dodatnih dana tako što sam pristao da svratim u Pariz da napravim prezentaciju potencijalnom klijentu.

Tako smo otišli na pet dana u Sjevernu Karolinu i šesnaest dana na Azurnu obalu, uz sedmicu u Antibes i ostatak u Monaco. Imali smo našu listu restorana, rasporede brodova do Korzike i naravno zamišljenu, ali zdravu listu fantazija za koje smo se nadali da ćemo ostvariti.

Ako niste pročitali našu prvu objavu, reći ću vam kako izgledamo. Prvo, sve je ovo stvarno. Imam 5’10, tek sam napunio 31, smeđu kosu i oči i prilično dotjeran. Suprugu sam upoznao dok sam bio na fakultetu i u braku smo već sedam godina. Gejl je izuzetno lepa devojka. Visoka je 5’7 inča sa figurom mlade devojke od 29, malih bokova, dugih, veoma zgodnih nogu, malih grudi, savršene slike iza, svetlo smeđe kose koja plavi na suncu i divnih zelenih očiju. Gejl je stidljiva, ponekad moji prijatelji misle da je povučena. Čak i kod mene neke stvari drži za sebe, ali ja to pripisujem njenom vrlo ograničenom odgoju i to me ne muči. Naš seksualni život je pun, maštovit, i iako nikada nije pričala o željama, ona je voljni učesnik u većini onoga što ja iniciram. Kao i moja supruga, ona mi je prijateljica i obožavam je.

Nakon naših pet dana sa Gailinom porodicom, oprostili smo se od njih i započeli naš odmor. Planirali smo prenoćiti u Parizu i, nakon mog sastanka sljedećeg jutra, iste večeri krenuti u Nicu. Nažalost, sljedećeg jutra je nazvala kompanija koju sam planirao posjetiti i odgodila sastanak za kasno poslijepodne.Zamolili smo hotelskog vratara da nam pomogne da rezervišemo kasniji let, ali sve je bilo puno. Bili smo razočarani, ali sam uvjerio Gejl da ode u Nicu i prijavi se u hotel u Antibu. Pridružio bih joj se sljedećeg dana. Mislila je da će vidjeti Pariz na jedan dan biti jednako zanimljivo, ali znala je koliko sam se trudio da dobijem našu rezervaciju u Hotelu du Cap i nismo htjeli ugroziti ostatak našeg odmora. Djevojka sa jebom Dakle, otišli smo u Orly, a ja sam ispratio Gejl u Nicu.

Nakon sastanka nazvao sam Antibes, ali Gejl nije bilo u prostoriji. Domaćin me pozvao na piće i vratio sam se u hotel tek iza ponoći. Nazvao sam Gejl sledećeg jutra i probudio je. Rekla mi je da se srela i popila piće sa američkim parom, a zatim večerala s njima sinoć. Obojica smo ponovo pozvani za večeras. Pričala je o tome kako je hotel lijep i planirala je sjediti oko bazena dok ja ne stignem.

Spakovao sam se, odjavio se i krenuo na prepun aerodrom sa mnogo kašnjenja. Moj pomjereni let je bio u večernjim satima i sletio sam u Nicu dva sata kasnije. Kada sam stigao u hotel bilo je skoro 20 sati. Gejl je sjedila u predvorju i pila piće sa svojim novim prijateljima. Upoznala me je sa Charlene i Andrewom iz Čikaga. Vrlo atraktivan par za koji sam procijenio da je nekoliko godina stariji od nas. Rekao je da je advokat i da već zna sve o meni. Popili smo piće i ćaskali deset minuta kada mi je Andrew predložio da se spremim za večeru. Gejl me je otpratila do naše sobe na drugom spratu. Bilo je divno, visokih plafona, elegantno uređeno, sve što sam očekivao. Veliki uokviren krevet odvojen malim sjedećom garniturom, dobro odabrane slike, vrata sa žaluzinama koja vode u kupaonicu, dvostruka sva prozorska vrata na balkon, plakar s žaluzinama kod ulaza, cvijeće u blizini sjedećeg aranžmana, svaki detalj ga je činio savršenim Mediteranska soba. Bili smo okrenuti prema gradu ili na cesti, ali mi je rečeno da se pogled na more rezervira godinama unaprijed.

Gejl je objasnila da je srela Charlene u hodniku kada je tek stigla. Bili su u susednoj sobi. Kada je čula da je Gejl bila sama te noći, pozvala ju je da im se pridruži. Izašli smo na naš mali, kružno ograđeni balkon sa jednom stolicom, naše komšije Kurac protiv vagine obe strane su imale istu samo nekoliko metara dalje. Ulaz u hotel je bio ispod sa nekoliko automobila parkiranih pod uglom sa obe strane, prostrano uređeno zemljište i zelena planinska pozadina činili su pogled spektakularnim. Držali smo se za ruke i jednostavno smo uživali tamo.

Počeo sam da se raspakujem da se spremim i napravio grešku što sam seo. Skoro sam se onesvijestio. Bio sam iscrpljen. Piće, noć prije, džet lag, sve me je nagrnulo.

Gail je upitala: "Jesi li dobro?"

„Da, samo mi se vrti u glavi.”

„Preumoran si“, rekla je.

"Da", odgovorio sam, "i ja sam sinoć imao kasnu noć."

„Hoćeš li da prođeš za večeras. Oni će razumjeti.”

Ne želim, ali vjerovatno bi bilo pametno za ostale. Da li bi vam smetalo?”

Odmah je odgovorila: "Naravno da ne, otići ću dole i reći im."

Gail je prišla do mene i poljubila me u čelo, a zatim krenula prema vratima.

"Čekaj", rekao sam. “Iscrpljen sam pa ću se vjerovatno jednostavno onesvijestiti. Zašto bi ti sjedio dok ja spavam. Zašto ne pođeš s njima?"

Gejl je stajala i razmišljala nekoliko sekundi, a zatim je rekla: "Mogla bih to da uradim, pretpostavljam." Gladan sam. svršavanje po kosi Incest stories To je dobra ideja. Siguran sam Tinejdžerka saša plavuša je vani nećemo zakasniti, Andy ima iznajmljen auto i izgleda da zna kako se snalazi."

Gejl je osvježila šminku, prebacila šal preko ruke i kratkim poljupcem gledala sam je kako hoda niz hodnik do lifta. Skidao sam odjeću sa sebe i pustio da moj iscrpljeni okvir potone u debeli mekani hladni krevet.

Probudio sam se bez ikakvog razloga i osjećao se dezorijentirano. Nakon nekoliko trenutaka shvatio sam gdje sam i ustao, otišao do balkonskih vrata i otišao na balkon. Mislio sam da svetla koja trepere preko planine i mekana rasveta na terenu stvaraju veoma privlačan pogled. Onda sam shvatio da sam u šortsu.Na balkonu je bio mrak i u našoj sobi su bila ugašena svjetla, ali i dalje sam se osjećala nelagodno. Otišao sam u kupatilo i stavio jedan od tamnoplavih pamučnih ogrtača koji je bio presavijen na pomoćni stočić, i vratio se na balkon.

Pogledala sam na sat na noćnom ormariću. Bilo je 12:15, Gejl će se uskoro vratiti.

Sjeo sam u stolicu i uživao u hladnom zraku, sanjario. Automobil je stao na prilaz i kružio desno od ulaza i parkirao se ispod visoke palme sa donjom rasvjetom. Gledao sam svjetla automobila u prolazu između drveća i miris mora je bio opojan. Nekoliko minuta kasnije shvatio sam da niko nije izašao iz auta koji je ušao. Bio je to veliki Citroen i gledao sam direktno u vozačevu stranu. Svetla na drvetu sijala su kroz prednji prozor, a vozač se delimično okrenuo. Iz svog ugla sam jasno mogao da vidim sa njegove desne strane žensku suknju i njene noge i njenu ruku na njegovom ramenu. Vjerovao sam da se ljube i nasmiješio sam se.

Gledao sam kako se svjetla gase daleko na planini. Seks strip strip mi je pogled uhvatio pokret u autu i mogao sam vidjeti kako su vozačkine ruke između njenih nogu i suknje podignute. Ovo je postajalo zanimljivo i pokušala sam da koncentrišem pogled. Par se ozbiljno družio. Mogao sam vidjeti kako mu se tijelo savija dok je pružao svoju lijevu ruku između njenih nogu. Primijetio sam druge pokrete, ali s mjesta na kojem sam se nalazio to je više bila sugestija pokreta. I dalje sam bio daleko.

Deset ili petnaest minuta nakon što je automobil stigao upalila su se unutrašnja svjetla i otvorila su se suvozačka vrata. Žena je izašla i činilo se da je ispravljala svoju odjeću. Tada je vozač izašao. Trenutak kasnije sam se iznenadio kada je treća osoba, žena, izašla sa suvozačeve strane. Okupili su se na zadnjem delu automobila i razgovarali. Sada sam bio fokusiran jer sam shvatio da je to Andrew. Mogla sam čak čuti njegov glas iako nisam razaznala riječi. Sedeo sam mirno. Gail je bila treći putnik.Da li je sjedila u sredini. Srce mi je kucalo. Incest stories znoj Nadao sam se da neće podići pogled. Bilo je dovoljno mračno da me sakrije, ali osjećala sam se kao da sjedim na suncu.

Sada su pričali sve glasnije dok su išli prema ulazu. Sada su bili ispod krošnje i nisu me mogli vidjeti. Brzo sam ustala, zatvorila balkonska vrata, skinula ogrtač i legla u krevet. Minut ili dva kasnije čuo sam ih u hodniku kako razgovaraju, a onda je Gejl stavljala ključ u vrata. Glumio sam spavanje. Tiho je zatvorila vrata. Među njima nije bilo dobrih noći. Virio sam. Pogledala me je zatim otišla u kupatilo i zatvorila vrata. Otprilike pet minuta kasnije izašla je. Zatvorila je svjetla u kupaonici prije nego što je otvorila vrata. Svjetionik tinejdžerska serija sam ruku ispred lica tako da mi nije mogla vidjeti oči. Stajala je na vratima kupatila nešto što se činilo kao minut ili dva, iako su možda bile sekunde. Nosila je drugi plavi ogrtač. Zatim je otišla do kreveta i stala pored njega. Zatvorio sam oči. Nekoliko sekundi kasnije čuo sam pokret i zaškiljio sam da provirim. Išla je prema vratima, koja je tiho otvorila, izašla i zatvorila.

Šok ili iznenađenje bi bilo potcenjivanje. Ležao sam u krevetu, srce mi je lupalo. Pokušavao sam da se smirim, srce mi je kucalo. Trebalo je malo truda, ali sam uspio stabilizirati svoje misli. Vjerovatno je bila u posjeti sa svojim prijateljima, rekao sam sebi. Ali, zar ona nije bila ta u sredini, maštala se. Otišao sam do balkonskih vrata i pogledao van. Očigledno i dalje prekrasan pogled, ali ga sada nisam vidio. Šta se toliko promijenilo u posljednjih pola sata. Ponovo sam obukao ogrtač i otvorio vrata da udahnem svež vazduh. Još uvijek mi se u mislima vrti. Izašao sam na balkon. Na balkon s moje desne strane svjetlo je ulazilo kroz vrata. Gail je rekla da je Charlene u susjednoj sobi pa sam pretpostavio da je to njihova svjetla koja sijaju.

Sada sam pokušao da slušam, ali nisam mogao da čujem nikakve zvukove.Otišao sam krajnje desno od našeg balkona i nagnuo se preko ograde. I dalje nema zvuka. Djelomično sam mogao vidjeti u prostoriju, ali samo uza zid. Pogledao sam u daljinu od balkona i pitao se koliko bi bilo ludo dopuzati do susjednog balkona. Sada sam se osjećao potjerano pa mi nije trebalo dugo da tiho primaknem stolicu uz ogradu. Zatim sam stao na stolicu, rukama naslonjen na zid, i bukvalno zakoračio na susjedni balkon. Tiho sam spustio bose noge.

Oprezno sam krenuo prema vratima da me ne uhvati svjetlo. Zavjese su pokrivale samo strane prozora, kao u našoj sobi, jasno sam mogao vidjeti unutra. Njihov krevet je bio na lijevoj strani sobe, a Charlene je sjedila na suprotnoj strani i na dnu kreveta. Sajsi price Nosila je nešto što je ličilo na veliku majicu, a u ruci je imala čašu šampanjca. Gledala je preko sobe i razgovarala. Spustio sam se gotovo puzeći i krenuo prema sredini vrata. Drvena stolica bez ruku sa naslonom od punog drveta i zelenim jastučićem postavljena je ispred vrata i gledao sam ispod stolice i kroz noge. Bio je Gejl u čuvenom plavom ogrtaču okrenut prema meni sa druge strane sobe. Mogao sam joj vidjeti do grudi. Držala je čašu šampanjca i tijelo joj je bilo nagnuto prema Charlene i govorila je, iako nisam mogao razabrati riječi.

Osjećao sam se stvarno čudno. Ovdje sam skoro na stomaku špijunirao svoju ženu. Haljina joj je propisno pokrivala noge, a ona je nevino ćaskala. Mi smo obrazovani, inteligentni ljudi od poverenja. sta sam radio. Šta je sa autom. pitao sam se. Ljubili su se. Je li to mogla biti Charlene. Opet sam odgovorio na svoja razmišljanja, zašto onda sa Gejl u autu. Ne, to je bila Gejl.

Izgubljen u sanjarenju, iznenadio sam se kad sam vidio kako Andrew ulazi u sobu, kako je dolazio iz kupaonice, pretpostavljao sam. Nosio je isti ogrtač u bijeloj boji i imao je flašu šampanjca i čašu.Dolio je Charlene, a zatim je otišao do Gail i napunio joj čašu. Dok su stajali ispred nje razgovarali su o nečemu, a onda su se sve troje zajedno nasmijali. Andrew se okrenuo i krenuo ravno prema balkonskim vratima i meni. Bio sam šokiran i ukočio sam se na mjestu. Kada je stigao do stolice, okrenuo se i sjeo.

Sada sam ležao na stomaku naslonjen na ruke i gledao kroz noge stolice u sobu. Oni su ćaskali. Prvi stav je bio iz Charlene. Ustala je i otišla do vrha kreveta i stavila dva jastuka jedan na drugi, a zatim legla na krevet, oslonjena na jastuke, ispruženih nogu. Morao sam da se pomerim sa strane stolice da je posmatram. Mogao sam vidjeti veći dio njenog tijela. Da bih joj vidio lice, morao sam skoro prisloniti lice na staklena vrata.

Pogled prema Gejl kroz noge stolice bio je dobar, jer je Andrew sigurno imao prekrižene noge i samo jedna noga bila je na podu. Na kraju se pomaknuo i sada su obje noge bile na podu i dobro raširene. Zatim sam pogledao Charlene. autostopiranje Incest stories Na moje iznenađenje imala je desnu ruku između nogu, a lijevu na grudima. Dodirivala se ispred Gail. Razgovor između Andrewa i Gail se nastavio. Želeo sam da pogledam Šarlin, ali sam takođe želeo da vidim Gejlino lice pa sam malo pomerio napred. Sada sam mogao vidjeti stranu Gejlinog lica, posebno kada se okrenula da pogleda Charlene. Dok je nastavljala da razgovara s Andrewom, pogledala bi prema Charlene. Činilo se da joj je to uzbudljivo.

Primijetio sam kretanje, a onda sam shvatio da Gejl ide prema vratima, prema Andrewu. Kada je stigla do njega, kleknula je ispred njega. Prve reči koje sam zapravo mogao da čujem bile su "Endi, ovo je veličanstveno." Bilo je pokreta, nema više riječi. Srce mi je lupalo u grudima, vjerovao sam da Gail dodiruje ili sisa njegov kurac, ali nisam mogao vidjeti oko bočne strane stolice. Andrewsova glava sada je bila naslonjena na stolicu.

Kada Djevojka sa jebom Gejl prekinula sve što je radila, rekla je: „Gledati kako drkaš je najzgodnija stvar koju sam ikada videla.

On je odgovorio: "Gledati te bilo je mnogo zgodnije."

Dakle, on je drkao dok je tamo sjedio. Sada sam To je svijet nestao zapitao kada ju je vidio ".da to radi."

Takođe sam primetio da sam težak. Vrlo teško. Charlene je gledala kako se Gejl igra sa Andrewom dok je nastavila da se igra sama sa sobom.

Gejl je ustala ispred Andrewa i otišla do kreveta. Sjela je na ivicu gledajući Andrewa i nasmiješila se. Prošao je trenutak kada sam pomislio da me je vidjela. Zatim je ustala i polako skinula svoj ogrtač i ponovo sjela. Bila je potpuno gola. Izgubio sam dah i mogao sam osjetiti kako mi srce kuca u ušima. Bradavice su joj bile tvrde i stršale. Grudi su joj savršene, male i čvrste, a bradavice osjetljive na najmanji dodir. Znao sam da je veoma uzbuđena i da šta god da namerava da uradi, sada ne prestaje. Osjetio sam kako mi se kurac trzao. Da nisam vidio kretanje da mi skrene pažnju, mogao sam doći. Andrew je ustao i otišao do Gejl, stao pred nju i poljubili su se.

Charlene je ustala iz kreveta i nestala u kupaonicu. Moja žena je nastavila da ljubi Andrewa. Nekoliko trenutaka kasnije Charlene se vratila, također potpuno gola, i noseći nešto što je moralo biti metar dugačak crni gumeni dildo i ručnik. Grudi su joj bile velike sa ogromnim oreolom i bila je uredno obrijana osim male mrlje neposredno iznad vagine. Imala je prelepo, veoma žensko telo sa figurom u obliku peščanog sata. Stavila je peškir na krevet i ponovo legla, stavljajući vaginu preko peškira. Bila je koncentrisana, ne obraćajući pažnju na Andrewa i Gail. Posegnula je do noćnog ormarića i vratila se sa tubom i nastavila da namaže žele na dildo. Kada je bila spremna, spustila je pogled na sebe u, kako sam mislio, najerotičnijim prizorom, i polako stavila glavu dilda u svoju vaginu. Zatim je pogledala Endrua i Gejl i počela da to polako gura u sebe.

Moja žena je još uvijek sjedila gola na krevetu i strastveno ljubila Andrewa. Mogao sam reći da je njena ruka na njegovom kurac, ali nisam to mogao vidjeti, on je još uvijek nosio svoj ogrtač. Povremeno bi se spuštala niže i znao sam da je posezala za njegovim jajima i sve vreme su nastavili da se duboko ljube. Masirao joj je grudi i trljao oko trbuha, ali nije posegnuo da joj dotakne vaginu. Sada sam shvatio da sam na ivici da dođem, a nisam se ni dotaknuo. Ovdje sam gledao svoju ženu kako vodi ljubav s drugim muškarcem i bio sam dovoljno uzbuđen što sam došao. I ono što sam vidio bilo je vođenje ljubavi. Činilo se da se nisu namjeravali jebati zbog vrućeg seksa. Vodili su ljubav polako, strastveno.

Charlene je sada imala dildo duboko u sebi i naizmjenično bi zabacivala glavu unazad i uvlačila je u i iz vagine, zatim bi gledala prema Gail i Andrewu i trljala klitoris dok je dildo još uvijek bio unutra.

Gail i Andrew prekinuli su poljubac. Gejl je odmah počela Seksi crvenokosa priča legne, a Endru je skinuo ogrtač. Još uvijek stojeći pomaknuo se prema prednjem dijelu kreveta i Gejl je posegnula da ga drži za kurac, savijajući glavu naprijed. Sada se Andrew okrenuo u stranu i mogao sam vidjeti predmet Gejline pažnje. Ako je Charlenein dildo bio dugačak metar, Andrewsov penis Julia Roberts seks snimka bio solidna konkurencija. Bio je to najduži penis koji sam ikada vidio. Prosječne debljine, ali vrlo duge, krive i neobrezane. Gejl ga je držala, s ljubavlju trljala po licu, dok ga je neprestano ljubila. Andrew se zauzvrat igrao njezinim bradavicama lijevom rukom i njenom vaginom desnom rukom. Gail je stavila dio njegovog kurca u usta, a zatim ga izvadila i protrljala po licu i obrazu. Pridržala ga je uz lice i povukla kožu, a zatim stavila izloženu glavu u usta. Još više je otvorila noge, očigledno uživajući u njegovom dodiru. Charlene je bila koncentrirana na to da ih promatra i energično se zajebavala sa dildom.

Htjela sam izvaditi kurac i natjerati se da dođem, ali sam se još uvijek odmarala na rukama.Prošlo je dobrih dvadeset do trideset minuta dok sam bio tamo na balkonu i postajao sam ukočen.

Gejl je počela ozbiljno da sisa i vuče Andrewsov ogroman kurac i činilo se da postaje sve veći i izgledao je spreman da dođe. Nakon nekih pet minuta kako je voljela njegov kurac, Andrew joj je stavio ruku na glavu i zadržao je. Zatim se popeo na krevet i krenuo između Gejlinih nogu. Očarano je zurila u njegov kurac dok ga je držao u desnoj ruci i stavljao na njenu vaginu. Pogledao ju je, a ja sam gledala njegove usne dok sam ga jasno čula kako govori: “Dušo, hoćeš li da te jebem ili da te volim?”

Gejl je odgovorila glasom punim strasti: "Voli me Andy, a onda me jebi."

Charlene je pomaknula glavu na donji kraj kreveta. Bila je postavljena da gleda Andrewa i da vidi Gejlinu vaginu. Nikad nije rekla ni reč. Samo sam zurio u njih i gurnuo dildo unutra i van. Mogao sam vidjeti njezine usne kako se otvaraju i omotavaju dildo dok se kretao unutra i van. Izgledala je tako lijepo i okrenula se njihovom vođenju ljubavi da je bilo teško odvratiti pogled od nje.

Andrew je trljao kurac gore-dolje po Gailinom prorezu. I dalje je gledala u njihovu spremnost da se pridruže. Kada je Andrew gurnuo svoj kurac u Gejl, ona je zabacila glavu i otvorila usta u tihom kriku. Nastavio je da ulazi, a zatim se zaustavio i osjetio Gejlinu spremnost, ponovo ušao. Nisam mogao vjerovati da će Gejl biti u stanju da cijelom dužinom njegovog kurca unese u svoje tijelo. Već je gurnuo dublje u nju kutom nego što je ona vjerovatno ikada imala, a još uvijek je samo Sexy wemon ima seks bila unutra. U jednom trenutku sam primijetio da se Gejline prsti uvijaju. Još trenutak i stavila je ruku na njegova prsa da ga zaustavi. Ostao je miran. Nakon minut ili više, Gejl je posegnula iza njega i stavila mu obe ruke na zadnjicu da ga uvuče dalje. Ovaj put se kretao brže i zakopao se još dublje.

Noge su joj bile podignute i raširene u nastojanju da ga u potpunosti primi. Gejl je gledala u njegovo lice, oči su joj zasjakle od strasti.Bila je blizu dolaska. Pokretom poput snova ponovo je posegnula za njim da uđe dublje i on se potpuno zabio u nju. Zatvorio je oči u potpunom zadovoljstvu što je pun u Ebanovina žestoka jebanja, a Gail je ispustila tiho grleno stenjanje Ahggg.ohhh, ahgg.i počela da doživljava nasilan orgazam. Nikada je nisam vidio da se trza i uvija u orgazmu i odmah sam došao u šortsu.