Micky James gol

Kada je moja sestra izgubila bitku s rakom, osjetila sam snažnu povezanost sa svojim djeverom. Na kraju krajeva, nas četvoro smo se zamenili i zaista smo bili najbolji prijatelji. Moj zet, Dan, bio je izgubljen bez nje i stvarno je povrijeđen. Scott mi je nakon nekoliko sedmica predložio da odem i oraspoložim Dena tako što ću ga dobro "uvaljati u sijeno". Zato sam nazvao Dana i rekao mu da ću doći da mu pomognem da sredi kuću. Polako sam otključao vrata, tako da je mogao čuti klik. Ušao sam u porodičnu sobu i pogledao okolo prije nego što sam ga vidio kako spava na kauču ispred televizora. Stao sam do njegove glave i pogledao dole u njegovo mirno lice i izvajano telo. Pred mojim očima, 6 stopa, tamnokosi, mišićavi, dlakavi Adonis leži i drijema. Dok ga gledam, moj um Pinky sisa kurac da mašta i počinjem da se zagrijavam. Počinjem kliziti rukama uz noge ispod suknje. Zavalim se u barsku stolicu i ne skidajući pogled s ovog Adonisa, zavlačim prste ispod tangi. Tek što jednim prstom prelazim po mokrom prorezu, zazvoni mi mobilni telefon. Videvši naš kućni broj na ID-u pozivaoca, okrećem prekidač na slobodnim rukama i javljam se.

"Znam da si nestašan", kaže mi Scott. Smijem se i opisujem scenu. Kaže mi da uvučem prst u sebe da ga navlažim, a zatim ga izvučem i zaokružim svoj tvrdi klitoris.

Samo što čujem njegov tihi seksi glas naježim se niz kičmu. Uvlačim srednji prst unutra, osjećam grebene svoje g-tačke i mokre zidove. Skliznuvši iz rupe i zaokružim klitoris, koji je sada tvrd kao kamenčić. Stenjem i tako mi je dobar. Uhvatim drugu ruku i sišem prst tako da je i on mokar. Micky James gol Kružeći po mojim bradavicama i uz povjetarac s otvorenog prozora sobe, postaju tvrde kao kamen.

"Zamisli da te moj prst miluje", prede mi na uho. "Bože da", moj je odgovor. Nastavljam da kružim i štipam bradavicu dok mazim klitoris; prvo u krug, a zatim u bržim pokretima gore-dolje.Kada stignem do dna, gurnem prst u svoju macu, svaki put je sve više vlažem.

"Šta radiš?" pita on dok me čuje kako stenjem.

"Jebem se prstima dok mazim klitoris."

"Sjećaš li se mojih ruku u tvojoj pički?"

"Da."

"Dobro, sada uzmi prst i probaj sebe." Dok ti prst ulazi u usta, pretvaraj se da me hraniš svojom mačkom."

Uzimam prst i polako ga trljam oko usana prije nego što ga stavljam u usta. Osjećam ljutinu svoje uzbuđene vagine i jaučem.

"Dobra djevojka." "Vidim da ti se sviđa koliko Čita 1000 ruskih nevjesta meni."

Čujem kako otkopčava pantalone i zamišljam njegovu ruku kako se miluje u sporijem pa bržem ritmu koji voli. Čujem ga kako stenje. Znam da Bijele žene vole crni kurac o našem posljednjem zajedničkom vremenu jutros.

"Hajde da svršimo zajedno", dahta mi u uho.

Podigao sam pogled i vidio Dan kako me promatra. Raširila sam noge da vidi šta je započeo i nastavila da mi trlja klitoris. Vraćam se na gore-dolje milovanje i ulazim u svoju macu. Počinjem da idem brže zajedno sa Scottovim milovanjem. Čujem ga kako stenje i počinjem da se grčim. Zabacila sam glavu unazad, snažno uštinula bradavicu i prstom se jebala srednjim prstom dok mi je palac trljao klitoris. Došao sam tako snažno da mi je curilo niz ruku. U isto vrijeme, čujem Scotta kako jadikuje moje ime i znam da oboje svršimo zajedno. Kada dođem do daha i otvorim oči, vidim Dana kako se smiješi.

Primijetila sam da Dan nosi samo par farmerki koje su otkopčane i olabavljene. Osećam pomeranje u stomaku dok je moj pogled nastavio da proučavam. Njegove dobro mišićave noge su blago raširene. Proždirajući ga očima, otkopčala sam haljinu i pustila je da pluta na pod. Otkopčala sam svoj crni, čipkasti grudnjak i pustila ga da prati put moje haljine. Ostala sam na svom čipkanom pojasu sa podvezicama i čarapama zajedno sa svojim štiklama od 5 inča i kleknula na njegovu glavu. Počela sam prolaziti prstima kroz njegovu kosu i poljubila ga u čelo. Nastavila sam da ga ljubim duž obraza i brade, a onda sam ga liznula da mu obrubim usne jezikom.Lagano je razdvojio usne i ja sam ušla u potragu za njegovim jezikom. Kako mi se dopao njegov ukus. Istovremeno sam našla njegov jezik, njegove ruke su pronašle moje Za ruske devojke su sam ples njegovim jezikom, dok je štipao bradavice mojih 34 DD grudi. Osjećao sam kako se njihovi ružičasti vrhovi stvrdnjavaju. Ostavila sam mu usta i polizala središte njegovog vrata do njegove lijeve bradavice, gdje sam je kružila jezikom, a zatim duvala u nju da vidim kako se skupila. Uzeo sam kamenčić u usta i snažno ga zagrizao čime sam dobio šamar od njega. Uz cerekanje, polizala sam mu desnu bradavicu i ponovila radnju. Stvrdnuo je kao i drugi, tako da nisam mogao odoljeti da ne zagrizem jako drugu bradavicu, čime sam zaradio još jedan šamar. Sada je moja maca mokra i svrbi za akciju. Spustila sam se niz njegov stvrdnuti stomak, lizala sam se, ljubila i grickala. Cenforce-D Love mom Moje su grudi doprle do njegovih usta i on je počeo da piruje; lizanje, sisanje i grizenje. Što je on jače sisao, ja sam bila vlažnija. Dok se Dan najedao mojim sisama, ispružila sam ruke u njegove pantalone i pronašla svoju nagradu.

Njegov penis je bio tvrd i pulsirajući. Jednom rukom lagano pumpajući njegovu osovinu, drugom sam otkopčao rajsferšlus i proširio njegove pantalone kako bih omogućio njegovom prekrasnom kurac da slobodno izvire. Izvukla sam desnu dojku iz njegovih usta i klizila dolje dok nisam mogla polizati vrh. Jezikom sam kružila po vrhu, istovremeno sam osjetila njegove ruke na bokovima i privlačeći moju mokru macu na njegove usne. Osjetila sam kako mi liže prorez. Malo je sisao moje usne dok je uvlačio dva prsta u mene u potrazi za mojom g-tačkom. Kad sam osjetila kako mu se prsti pomiču, spustila sam usta na njega. Uzela sam njegov vrh u usta i žvakala i sisala dok sam mu jednom rukom motala jaja, a drugom milovala. Odjednom sam osjetila utisak ekstaze kada je pronašao moj klitoris i snažno je sisao. To me natjeralo da mu napumpam lice i spustim usta sve do njegovog pulsirajućeg penisa do dna.

Zavrtjela sam jezikom, podigla usta i sisala kao da je slamka.Nastavili smo lizati i sisati, a jedini zvuk u prostoriji bilo je naše cuckanje. Uzela sam prst i stavila ga u njegova usta dok je on sisao moj klitoris kako bi ga lijepo i smočio. Zatim ga gurnem niz njegovu osovinu iu njegovo dupe. Dan je skočio, zabio se duboko u moje grlo. Osjetila sam kako vadi jedan od svojih sada natopljenih prstiju iz moje mace i ubacuje ga u moje dupe kao odgovor. Ja sam stenjao. Zatim je uzeo dva prsta i zamenio ih u moju macu. Dan je rukama jebao moju macu i dupe dok mi je snažno sisao klitoris. Sada sam bila bezumna u zadovoljstvu. Glava mi je ljuljala gore-dolje dok sam sisala njegov penis koji je pulsirao, dok sam ga prstom jebao u dupe i masirao mu jaja.

Mogao sam vidjeti kako mu se jaja stežu i osjetio kako mu kurac nabrekne. Znao sam da se sprema da dune. Odmjerio sam se da čekam, i baš kad je počeo njegov prvi nalet, pustio sam se i čvrsto smo se spojili. Kako su se grčevi smanjili, prestali smo sisati i samo smo se čisto lizali dok smo ležali na sofi. Nikad nismo rekli ni reč. Rekao sam mu da ću nam spremiti nešto za ručak, ali prvo sam htio očistiti naše sokove.

Istuširala sam se vrućim, parnim tušem u glavnom kupatilu osvijetljenom samo sunčevom svjetlošću. Nisam čula da je Dan ušao, jer sam stajao pod tušem i uživao u vrućini i samoći. Osjetila sam njegove ruke na svojim ramenima dok ih je lagano stiskao, a zatim je prstima prešao niz moja leđa i privukao me uz sebe, dajući mi da osjetim njegov tvrdi kurac. "mmmmmm."

Voda je tekla niz prednju stranu mene i kapala sa mojih bradavica. Njegove su ruke pratile vodu, masirajući mi grudi, štipajući bradavice, a zatim raširivši noge. Love mom mlada devojka se jebe Dan je prešao prstima duž moje unutrašnje strane bedara, duž mog proreza i uvukao prst u moju macu dok je drugom rukom milovao moj sada pulsirajući klitoris. Dok me je čuo kako predem, okrenuo me je da me gurne uza zid tuš kabine. Podigao je nogu i stavio je preko ramena, i zamijenio prst jezikom, a zatim je zaokružio i pomilovao moj klitoris.Sve vrijeme me je jebao prstom s mojim rukama u kosi, držeći glavu uz mene. Povećao je brzinu dok nije mogao osjetiti da se približavam, a onda je stao. Dan mi je to uradio nekoliko puta dok nisam vrisnula, "pusti me da svršim."

Zatim je uzeo moj klitoris u svoja usta i snažno sisao, šaljući me spiralno preko litice. Dan mi je spustio nogu i dok sam još pokušavala doći do daha, povukao me je u nišu i povukao na sebe. Snažno me je udario dok nije bio potpuno ukočen. Još uvijek sam osjećao male grčeve. Preuzela sam kontrolu nad njima i stisnula i pustila njegov tvrdi, pulsirajući penis u valovima. Sad je Dan stenjao. Držao se za moje dupe i počeo da me pomera gore-dole, dugim, snažnim potezima savijao je glavu i sisao mi bradavice, prvo jednu pa drugu. To je dovelo do spontanog skupljanja mojih zidova, što je zauzvrat pulsiralo na njemu i natjeralo ga da protrlja moju g-tačku. Nastavili smo tim putem sve dok nismo obojica teško došli. Dozvolili smo vodi da teče na nas dok smo hvatali dah.

Dok je skidao moj vlažni peškir, bacajući ga u stranu, započeo je trag mekih poljubaca uz moju desnu nogu, a zatim niz levu, namerno izbegavajući moju macu. Postajala sam sve vlažnija i vlažnija dok mi je stiskao svaki nožni prst. Željela sam da me dodiruju, ljubim i ližem na najgori način. Raširila sam noge, pozivajući ga ponovo k sebi. Nakon onoga što je izgledalo kao vječnost, trasirao je put do moje mace. Prešao je prstom gore-dolje po njegovoj dužini. Rastavljajući moje usne, prstima Galerije uskih tinejdžera kružio po mom već natečenom klitorisu. Zadirkivajući me, meko je uštipnuo pupoljak i nastavio duboko zabijati prste u i iz moje mace koja je curila. Želeći još, podigao sam kukove prema gore, moleći da me ližu i ljube. Uhvativši moje dupe rukama, podigao me je na svoje usne. Njegov jezik je razdvojio moju macu i nestrpljivo zapljuskivao moje sokove.

Posebnu pažnju obratio je na moj klitoris, ližući ga i ljubeći ga između još dubljeg jebanja jezikom.Kako sam počeo da doživljavam vrhunac, osjetio sam više prstiju zabačenih u moju macu. Osjećaj je previše za mene. Pukao sam kao breskva. Dok je moj vrhunac smanjen, on me je vratio na krevet. Poljubio mi je stomak i grudi. Nežno je sisao svaku bradavicu prije nego što je došao do mog vrata. Jeza mi je prošla tijelom dok mi je ljubio vrat. Sa svakim poljupcem, više vlage se ugradilo u moju macu. Njegov kurac je sada bio pritisnut uz moje bedro. Raširila sam noge, nudeći mjesto za njegov kurac za istraživanje. Shvatio je nagovještaj i njegov penis je bio gurnut između mojih usana mačkice, krećući se unutra i van mekih nabora. Bilo je divno. Moje vlažne želje su progutale njegovu osovinu i nisam više mogla čekati. Željela sam ga duboko u sebi!

Zajedno smo se okrenuli tako da sam ja bio na vrhu. Sada je mogao imati pun pogled na njegov penis koji klizi u moju macu. Podigao sam se i polako spustio, progutavši njegovu osovinu. Dok sam ga jahao gore-dolje, dodirnuo sam svoju macu. SIDA – AIDS price Bilo je neverovatno. Ne znajući koliko još od ovoga oboje možemo podnijeti, pozvao nas je da promijenimo pozicije. Podignula sam njegov kurac i prešla na svoje ruke i koljena. Kleknuo je iza mene i razdvojio moje dupe obraze. Kada sam ga molila da uđe u mene, zabio je kurac u moju macu. Pod ovim uglom je udarao u moju G tačku, izluđivao me od želje. Sa svakim udarcem njegovog kura, osjećala sam da ću eksplodirati. Oboje smo bili na ivici vrhunca, tela su nam se znojila od treninga.

Nismo mogli više izdržati i osjetila sam njegovu spermu kako puca u moju macu, dok je nabijao što je jače mogao. Moja je maca još jednom uhvatila njegov kurac, muzeći ga suhom. Potpuno istrošen, sjahao me je i ja sam mu legla u naručje. Pitajući se da li želi da pokuša još jednu rundu, pogladila sam ga po grudima i uštinula mu bradavice, čineći ih tvrdim. Njegov penis se malo trzao i ja sam to shvatio kao znak. Uvukla sam se između njegovih nogu i uzela njegov sada mlohavi kurac u svoja usta. Toplina mojih usana i jezika bila je dovoljna da ponovo pobudi njegovo interesovanje.Lizao sam gore-dolje po osovini i vrtio sam jezikom preko glave. Stvorile su se kapi pre-comea i ubrzo ih je obliznuo moj željni jezik. Lagano sam mu masirala jaja dok sam sisala. Njegovo disanje je ukazivalo da se bliži vrhuncu.

Dok sam mu pušila kurac, igrala sam se sama sa sobom, jer znam da ga ovo stvarno razbija. Sinkronizirala sam svoje radnje, gurala prste unutra i iz mokre mace i klackala gore-dolje na njegovom tvrdom kurac. Počeo je da dahće, pa da dahće, a onda sam bio nagrađen zalogajem njegovih sjemenki. Stavio sam prste na usta i probao vlastite Donna Reed pornografija se uskoro vratiti kući svom mužu, tako da je vrijeme za još jedno brzo tuširanje. Stajala sam na vratima tek nakon tuširanja, još uvijek mokra s ručnikom u ruci. Pogledala sam Dana i namignula. Gledao me kako se polako sušim. Njegova ruka se spustila i polako počela da miluje njegov stalno rastući penis pri pogledu na moje mokro zategnuto telo. Gledao sam ga kako mazi kurac. Uzela sam peškir i sagnula se prema njemu i počela da sušim noge; dugi, spori potezi prema gore s nogama malo raširenim tako da je mogao vidjeti moje usne između njih. Okrenula sam se prema njemu i provukla ručnik uz prednji dio nogu do svoje mace. Stavio sam peškir između nogu i nekoliko puta ga prešao napred-nazad; malo trljam klitoris; zatim ga povukao naprijed i trčao u krug oko mojih grudi; malo povlačeći bradavice.

Prišao sam krevetu i osušio glavu. Dok sam stigla do kreveta, bacila sam peškir na njega i nasmešila se. Polako je stao ispred mene i provukao mi prste kroz kosu, dok sam ja naginjala glavu prema njegovim grudima i gurala ga naprijed. Lily Stevanović Love mom Zadrhtao je kada sam mu hladnim usnama dodirnula grudi. Dan nije mogao vjerovati da ga je žena mogla tako okrenuti. Njegovo cijelo tijelo zadrhtalo je od svijesti i trebalo je da se izbori sa porivom da me jednostavno Micky James gol dole i uzme. Natjerao me da priznam da sam divlja za njegov kurac kao i on za mene. Zagledala sam se u njegove oči dok me je ljubio duboko i nježno.Njegov poljubac je tražio; ugodan i potpuno nesebičan. Nisam ništa rekla dok je spustio glavu da me poljubi u vrat; prateći krivine moje kičme svojim prstima, a zatim usnama. Pao je na koljena i poljubio moje lijepo zaobljeno dupe, a zatim me uhvatio za kukove i okrenuo me.

Prsti su mi se zapleli u njegovu kosu dok me je širio palčevima i hranio se iz mene. Glava mi je pala unatrag, a ruke su mi se uhvatile za njegovu glavu dok mi je cijelo tijelo drhtalo i treslo se. Nastavio je da jede dok me gurao unazad sve dok moje noge nisu udarile u krevet, a ja sam se srušila na njega sa nogama preko strane. Dan ih je gurnuo šire i zakopao dublje; stalno me gurao; jedući me; želeći da me može progutati. Sve mu je napustilo misli osim mene; moj ukus; moj miris; zvukove koje sam ispuštao dok me je gurao izvan izdržljivosti. Tada sam vrisnula njegovo ime i zabila njegovo lice u sebe tako duboko da je jedva mogao disati dok je mazio moje sokove. Odjednom sam ga odgurnula. Gledajući ga gladno, uzjahao sam ga. Dok sam se kretala, moje grudi su poskakivale ispred njegovog lica, a on je uhvatio jednu u ustima i sisao. Mogao je reći da mi se sviđaju njegova usta, pa ih je nastavio koristiti dok nisam ponovo zaplakala; grčevito oko njega dok je sipao svoju spermu u mene.

slatki poljupci; "Hvala Dene, ali stvarno moram da se vratim kući Scottu!" Bio sam nezasitan tog dana. Dan i ja smo dolazili najmanje četiri puta, prije nego što je završio sa mnom. Zatim smo poželeli laku noć, a Dan me je otpratio do kamiona na svom prilazu i poljubio me za laku noć. I dalje sam bila potpuno gola, moja golotinja je sijala na uličnom svjetlu; sperma mi se slijeva iz proreza i spušta niz unutrašnju stranu bedara. Obožava kad stojim na Milfs vole veliki prici gola s njegovom spermom koja mi se Hard cock porn niz noge. Rekao mi je da mu je vruće od pomisli da njegove komšije možda gledaju moju macu i sise. Polako će me pogledati odozgo do dolje, namignuti i reći "Bože, ti si slatka žena!" Morate priznati mom mužu, da je Dan uvijek vrlo poštovan prema vama.Uvijek ti se zahvaljuje i govori kako si sretan što imaš tako lijepu i seksi ženu. Ovo je bio jedan od mnogih incidenata u kojima sam pomogao Danu u njegovim muškim potrebama.