Savjeti za traženje posla za tinejdžere

Ništa se ne može porediti sa uzbuđenjem kada potajno gledate kako vam žena nije verna!

Ovo je istinita priča koja mi se dogodila prije nekoliko godina.

Pozadina

Moje ime je David i oženjen sam nevjerovatno lijepom, seksi i senzualnom ženom po imenu Abbey. Oženio sam Abbey nakon što sam je dugo poznavao. Naša veza je bila afera. Ja sam jurio i bila je prava borba da je osvojim. Konačno sam Grupa za radno mesto jebao kada je imala 18 godina, na mom 21. rođendanu. Rastali smo se i tek nakon godinu dana ponovo smo počeli da izlazimo. Pošto sam bio dobar njuškal i pažljivo čitajući njene dnevnike, znao sam da ju je u međuvremenu pojebalo pola tuceta momaka. To nije iznenađujuće jer je visoka (oko 5'9"), plava, oblina, sa predivno Koja je najbolja maca D cup sisama. Jedna od mojih omiljenih karakteristika su njene noge, koje su dugačke, a mišići listova su joj lijepog oblika. Abbey ima skandinavsku tipa tena i veoma je lepa.Nepotrebno je reći da joj privlačenje muškaraca nikada nije bio problem!

Verili smo se i morao sam da odem zbog posla. U pozadini mi je vrebala mučna sumnja da neće biti vjerna. Bio je to osjećaj koji je stvorio osjećaj ljubomore, ljutnje i uzbuđenja. Abbey je došla da me vidi nakon otprilike šest mjeseci razmaka, i pregledavajući njenu torbicu, pronašao sam listu sa dvije kolone s mojim imenom na vrhu jedne i drugim tipom na vrhu druge. Bila je to lista koja je sadržavala naše dobre/loše tačke. Suočila sam Abbey sa listom i ona je počela da plače. Priznala je da je došla da raskine naše veridbe, ali kada me je ponovo videla shvatila je da ne može. Također je priznala da je jebala drugog tipa i počela je otprilike mjesec dana nakon što sam otišao. U stvari, imali su čudan seks prethodne noći - goli zajedno na plastičnoj posteljini sa flašicom ulja za bebe. Abbey je uzimala pilule i priznala je da je svršavao u njoj.

Nepotrebno je reći da sam od tog trenutka uvijek bio sumnjičav, ali nikada nisam imao čvrste dokaze da se ona izigrava. Savjeti za traženje posla za tinejdžere Vjenčali smo se i ova priča počinje četvrte godine našeg braka.

The Adventure

Abbey je radila u lokalnoj novinskoj kompaniji, a odjel u kojem je radila sastojao se uglavnom od muškaraca, od kojih je nekoliko bilo nepovezanih. Abbey je prilično društveni leptir i uživa u izlascima, posebno vikendom nakon posla. Do ove faze u našem braku bilo je malo napetosti; iako se nismo svađali, činilo mi se da je Abbey sve nemirna. Konkretno, činilo se da su joj dva momka, Pat i Tim, bili omiljeni i činilo se da uvijek uživa u druženju s njima. Nepotrebno je reći da sam u našim noćnim izlascima kada smo se družili s njima osjećala poprilično seksualne napetosti i obično sam bila ta koja je to htjela provesti i otići kući.

Jednog vikenda neki od Prljavi muškarac jebe tinejdžerku kolega su se dogovorili da odu na kampovanje na obližnju rijeku. Bio je to vikend tipa "doći u subotu, provesti dan skijajući na vodi, pijući, a onda roštiljati i piti noć". Popodne je proteklo dovoljno dobro i mi smo razapeli šator i pridružili se zabavi. Kasnije te noći zabava je još trajala i popilo se dosta piva, burbona i ruma. Abbey je bila u svom elementu, žestoko se zabavljala i uživala u samoj društvenoj atmosferi. Nosila je uske kratke hlače koje su isticale njene duge preplanule noge i poluprovidni bijeli gornji dio koji je jasno pokazivao obrise njenog grudnjaka, koji je bio ispupčen dok se borio da zadrži njene velike sise.

Do 11.30 bio sam spreman za noć. Nadao sam se da ću poševiti Abbey u šatoru. Abbey nije Teen masaža osmijeha raspoložena da dođe i rekla je da želi ostati još malo. Nevoljno sam pristao i vratio se u šator. Legao sam i sve sumnje i brige su počele da mi se motaju kroz glavu. Izvadio sam kurac i počeo polako da ga mazim. Zadržao sam vrhunac u slučaju da se Abbey pojavi i da se mogu isprazniti u njoj.Spavanje nije dolazilo u obzir.

Oko 12.30 muzika je ugašena i očekivao sam Abbey svakog trenutka. Nakon deset minuta izašao sam iz šatora i otišao da vidim gdje je. Glavni logor je bio napušten. Ljudi su odlutali u svoje šatore, s izuzetkom Tima koji je spavao u svojoj vreći za pasulj, sa svojom konzervom burbona i kole još uvijek u ruci. Um mi je jurio. Gdje je bila Abbey. S kim je bila. sta su radili?

Otišao sam do ruba logora, odakle sam mogao vidjeti niz obalu rijeke do vode. Mogao sam vidjeti nekoliko figura kako plivaju, od kojih sam pretpostavio da je jedna Abbey. Glavna obala rijeke, na kojoj se nalazio logor, bila je daleko od vode. Dvadesetak stopa ispod glavne obale nalazila se druga obala, koja je zapravo bila prilično široka i ravna. Oko pet stopa ispod njega bila je voda. Postojala je staza koja se spuštala do vode, a čamac i prikolica su bili parkirani na drugoj obali blizu mjesta gdje su bili kupači. Srećom, bio je pun mjesec i vidljivost je bila odlična.

Odlučio sam da posmatram šta se dešava. Vratio sam se nazad do našeg šatora, a zatim sišao glavnom obalom rijeke do druge obale, koja je srećom bila na mirnim travnatim mjestima. u taksiju Mature woman Većina trave je bila vrlo kratka, skoro kao travnjak, ali je bilo nekoliko područja gdje je trava bila visoka oko dva metra.

Kada sam stigao do druge obale, čučnuo sam nisko i šunjao se duž obale bliže mjestu gdje su bili. Našao sam dobar položaj u visokoj travi oko 20 jardi od mjesta gdje su plivali i gdje bi morali izaći iz vode. Iz ove blizine mogao sam ih jasno vidjeti. Bili su to Abbey i Pat. Mjesečina je bila takva da je vodu činila fosforescentnom, i mogao sam vidjeti jasne detalje. Abbey se skinula do grudnjaka i gaćica, a Pat je samo obukao šorc. Bili su u vodi dubokoj do struka i samo su prskali okolo.

Tek nakon dvije minute počeli su da izlaze.Srce mi je jurilo maksimalnim tempom, a disanje je bilo zaglušujuće. Bio sam siguran da će me čuti ili vidjeti. Pritisnuo sam se ravnije na tlo Pat je sjedila na prikolici za čamac, a Abbey se osušila svojom košuljom. Očekivao sam da će ga obući, ali umjesto toga ga je ispustila i otišla do Pat kod prikolice. Više se zavalio i pokazao joj da dođe i nasloni se na njega. Ona jeste. Bila je to napola nagnuta, napola sjedeća poza na koljenima. Bilo bi malo prohladno van vode, jer je duvao lagani povjetarac.

Tiho su razgovarali i nisam mogao da razaberem šta govore. Samo su djelići razgovora odlutali. Do ove faze moja osećanja i emocije su bile prenaglašene. Mogao sam da vidim kuda bi ovo Vagina i jebote da vodi. Moje emocije su bile podijeljene. Htio sam da dojurim i zgrabim Abbey i odvedem je nazad u šator. S druge strane, želio sam svjedočiti njenoj nevjeri. gledati je kako se seksa sa drugim muškarcem. Polako sam otpustio svoj penis koji je pulsirao i započeo spori nepravilan udar, pazeći da ne svršim.

Činilo se da njihova rasprava postaje sve ozbiljnija i Abbey se privila bliže. Nekoliko riječi mi je odjeknulo. Čuo sam Pat kako govori ".te posebne noći." i onda ju je obgrlio rukom. Zaustavio sam maženje na trenutak da izbjegnem svršavanje. Zatim se Pat nagnula i Abbey je okrenula glavu prema gore. Poljubili su se. Nije to bilo kljukanje u obraz, već pun poljubac i po njemu sam vidio da će im se jezici preplitati i pipati jedno drugome u usta. Raskinuli su se i mogao sam čuti kako se Abbey hihota. Pat je sada pomaknuo ruku koju je držao oko nje i obujmio joj desnu dojku.

Nisam sumnjao šta će se dogoditi. Mature woman Samanta Foks Bilo je vrijeme odluke. Nisam mogao da se pomerim.

Onda čujem Abbey kako govori, "Ne mogu." Zatim su se ponovo poljubili i razmijenili su još riječi. Obojica su ustali, sagnuli se i pokupili svoju odjeću. Tiho sam uzdahnula s olakšanjem. Bilo je gotovo. Ali pogrešio sam!

Pat je uzeo Abbey za ruku i oni su krenuli ravno prema meni.Smrznuo sam se. Bio sam siguran da ću biti otkriven. Pripremila sam se da skočim i glumim ljutog muža i krenem u napad. Zatim su se zaustavili na dijelu trave od dva inča i bacili odjeću. Nisam bio udaljen više od deset metara!

Pat i Abbey su se okrenule, suočile jedno s drugim i ponovo se poljubile. Nije to bio delikatan i nežan poljubac, već pun požude, strasti i uzbuđenja. Mogao sam vidjeti Abbeyin jezik kako grozničavo radi. Patine ruke su se spustile i stisnule Abbeyno dupe, povlačeći je prema sebi, tako da se ona pritisnula uz njega.

Shvativši da sam bezbedna, ponovo sam počela da masturbiram. Moj nivo uzbuđenja odgovara njihovom. Abbey se odmaknula, posegnula i otkopčala prednju kopču svog grudnjaka. Njene prelepe sise su se oslobodile. Pat se spustio i uzeo bradavicu u usta. Bio sam toliko blizu da sam mogao čuti kako Abbey stenje od zadovoljstva. Znao sam da će Abbeyna maca biti mokra od uzbuđenja i biti divno klizava. Abbey je tada sagnula dolje i otkopčala prednji dio Patovih šortsa i povukla čičak traku. Pat je posegnuo i spustio gaće. Njegov penis se oslobodio. Izgledalo je kao oko sedam inča, prilično debela i bila je tri četvrtine tvrda. Abbey je sagnula dolje, zaokružila njegov kurac kojeg je počela polako maziti. Bilo je samo nekoliko poteza i bilo je potpuno uspravno. Abbey se sagnula i skinula gaćice.

"Hoćeš li ovdje?" rekao je Pat.

"Da", rekla je Abbey. "Pomozi mi da posložim odjeću. Možda nećemo imati puno vremena." Sagnuli su se i položili odjeću da prekriju travu.

Abbey je sjela, a zatim legla, raširenih nogu. Pat je kleknuo između njenih nogu i jasno sam mogao da vidim njegovu ruku kako se kreće prema njenoj mački. Pogled mi je djelomično blokirala njena podignuta noga, ali mogao sam reći da su njegovi prsti ušli u njenu macu. Mogao sam zamisliti vrućinu i klizavu vlagu koja ga je dočekala. Davao sam sve od sebe da ne svršim i znam da sam želio vidjeti Abbey sjebanu. Hteo sam da Savjeti za traženje posla za tinejdžere vidim kako postaje seksi preljubnica za koju sam znao da je oduvek bila.

Pat je krenuo naprijed i sisao jednu od njenih bradavica.Opet sam čuo kako Abbey stenje. Posegnula je naprijed, iza Patove glave i privukla njegova usta svojima. Noge su joj se dalje razmaknule. Pat je sada klečao između njenih nogu, sa rukama sa obe strane nje. U tom trenutku su prekinuli poljubac i Abbey je posegnula objema rukama i pronašla njegov kurac. Znao sam da će to uvesti u svoju pičku. Pat se spustio i mogao sam reći da je ušao u nju. Zatim se nekoliko puta pomerio gore-dole da bi se potpuno umetnuo. pijano jebanje price Nisam sumnjao da je Abbey bila i klizava od iščekivanja i ulazak za Patov kurac nije bio težak. Također sam znao iz prethodnog iskustva mnogih jebenih sesija, da je Abbeyina pička bila predivno zategnuta i da će njena izvrsna kontrola mišića uskoro pomuziti Patov kurac od svog sjemena.

"To je tako dobar osjećaj", čuo sam ga kako govori, a onda se počeo kretati dok je počeo jebati Vruća ruska tinejdžerka giola ženu.

Pat je počeo pumpati ujednačenim ritmom i mogao sam čuti tiho gunđanje i jauke zadovoljstva koje je njihovo jebanje proizvodilo. Nakon dvadesetak udaraca Pat je stao, sagnuo se i uzeo jednu od Abbeynih bradavica u svoja usta, a zatim se pomaknuo i poljubio je. Zatim je nastavio sa pumpanjem.

Abbey je tada ispravila noge tako da su stršile ravno, a glava joj je okrenuta na stranu i mogao sam vidjeti da grize donju usnu. Očigledno je uživala u pažnji. Povremeno sam davao svoj penis laganim udarcima - sve više bi me gurnulo preko ivice. Glava mog kurca je bila dvostruko osjetljiva i energizirana, a svaki zamah odašiljao je trnce zadovoljstva kroz moje tijelo.

Tada je Pat počeo lagano da se ubrzava i mogao sam reći da se približava orgazmu. Moj um je ponovo počeo da juri. Da li bi ga Abbey zamolila da se povuče, da li bi on to učinio sam ili bi mu ona dozvolila da svrši u njoj?

Na moje pitanje je brzo odgovoreno. Pat je zastenjao, izvio leđa i udario u nju. Mogao sam reći da je ejakulirao. Njegovo tijelo je bilo ukočeno i bio je potpuno naboden.Mogao sam da zamislim guste mlazove sperme koje je brizgao u Abbeyinu klizavi, ali stežuću macu. Kao da želi dokazati koliko želi njegovo potomstvo, Abbey je pomjerila noge oko njegovog dupeta i zaključala ga u poziciju, još uvijek nabodenog na kolac.

Moj nivo uzbuđenja je do sada bio izvan skale i trebalo je samo nekoliko brzih poteza i počeo sam svoj vlastiti vrhunac. Osjećaj je bio intenzivan kao što sam ikada doživio i čvrsto sam stegao svoj penis dok se trzao i izbacivao nekoliko debelih potoka sperme na tlo ispred mene. To je bilo sve što sam mogao učiniti da prestanem da stenjam.

"To je bilo dobro", čuo sam Pat kako promrmlja nakon nekoliko sekundi i brzo sam se vratio u pažnju. "Uh," odgovorila je Abbey. Pat se zatim sagnuo i šapnuo joj nešto na uho i čuo sam je kako se kikoće.

Ustali su i Abbey je zgrabila ručnik i na brzinu omasnula svoju macu, vjerojatno je Patova sperma curila, i počela joj navlačiti gaćice. Mislio sam da je pametno da se pomerim i počeo sam polako da se povlačim, puzeći na stomaku.

Vratio sam se do šatora, legao i pretvarao se da spavam, ali misli su mi jurile. Šta bi se dalje dogodilo?

Otprilike dvije minute kasnije krećem prema Abbey koja se približava, a onda se preklop odvojio i ona je ušla. "Gdje si bio", rekao sam, sjedajući. "Oh, u glavnom kampu, ali onda nas je nekoliko otišlo na kupanje", odgovorila je nonšalantno. Bila je dobra glumica.

"Dušo, sada bih se stvarno volio zabaviti s tobom", rekao sam posežući za njom i povukavši je na vreću za spavanje.

"Možemo sutra dušo", rekla je. "Sada sam malo preumoran."

Nagnuo sam se nad nju i zavukao ruku ispod njenog gornjeg dela i obuhvatio joj grudi kroz grudnjak.

"Ili voliš samo jedan kurac noću?" Rekao sam, glas mi je hrapav od želje.

Osjetio sam kako se napeta, a onda je, nakon par sekundi, odgovorila: "O čemu pričaš. Kasno je, idemo na spavanje."

Moja ruka se pomerila do njenog grudnjaka i otkopčala ga veštim potezom, pre nego što je Abbey stigla da protestuje.Grudnjak je otpao, a ja sam obgrlio jednu od njenih velikih mekanih, tek isisanih sisa i počeo da trljam bradavicu. Abbey se silovito okrenula kako bih prekinula držanje, ali ja sam se čvrsto držao i pozicionirao se na nju, sa nogama na obje strane, efektivno je prikovavši za pod.

„Stani“, prosiktala je i mogao sam da primetim da se naljutila.

Znao sam da je vrijeme da odigram svoj adut.

"Ne, neću stati", rekao sam. "Nisam spavao ovdje u šatoru. Bio sam dolje pored rijeke i gledao te." Ukočila se.

"Vidjela sam tebe i Pat kraj prikolice za čamac."

"O," bilo je sve što je mogla reći, a onda je zavladala tišina.

"Samo smo razgovarali", rekla je Abbey, ali prkos je nestao iz njenog glasa.

"Ljubio si se. Mogao sam da te vidim", rekao sam jače i osetio kako mi bes raste. i moj nivo uzbuđenja. Moj kurac je sada bio bolno ukočen i neugodno zarobljen mojim šorcovima. Rajan Rejnolds Mature woman Bio sam siguran da je Abbey osjećala kako je pritiska.

"Nije bilo ništa puno. samo malo zezanja", šapnula je Abbey i mogao sam reći da joj je glas počeo pucati.

Pomaknuo sam se kako bih mogao osloboditi kurac iz šorca i stavio jednu od Abbeynih ruku na njega.

"Samo se zezam, ha?" Rekao sam. Moja ruka se spustila do njenih nogu. "Šta ću pronaći ovdje dolje?"

Abbey je spojila noge, Žena voli veliki penis su moji prsti uspjeli djelomično da joj se zavuku ispod gaćica.

"Gledao sam cijelu stvar. Jebao si ga. Gledao sam te kako ga ljubiš i gledao sam kako ga jebeš. Čak sam gledao kako trpaš svoju macu peškirom nakon što je svršio u tebi", rekao sam, s malo otrova. "A ti kažeš da imaš hrabrosti reći 'Ne večeras, umoran sam'!"

To je slomilo svaki otpor i jecaji su počeli da teče. "Žao mi je dušo. Nisam to namjeravala učiniti. Jednostavno se dogodilo", rekla je Abbey između jecaja.

Nagnuo sam se naprijed i duboko je poljubio. Srela je moj jezik sa svojim i grozničavo smo se poljubili. Prekinula sam poljubac. "Moraš biti iskren prema meni. To nije prvi put, zar ne?"

"Ne", rekla je. "Koliko puta?" Pitao sam."Samo dva", rekla je ona i jecaji su ponovo počeli. "Razumijem ako me mrziš."

Ponovo sam spustio ruku do njenih šortsa i počeo da otkopčavam dugme i patentni zatvarač.

"Šta je s Timom. Jesi li i ti imala seks s njim?"

Ona klimnu glavom.

"Oboje u isto vrijeme?" Pitao sam.

"Ne, odvojeno", rekla je. Njena ruka je počela lagano da miluje moj kurac. Kao da je konačno shvatila moj pojačan osjećaj uzbuđenja i da sam vjerovatno više uzbuđen nego ljut.

Otkopčao sam joj gornji dio i grudi su joj bile potpuno otkrivene. Moja usta su otišla do njene bradavice. Osjećali su se natečenim od Patovog sisanja. Abbey je zastenjala.

"Želim vidjeti tvoju macu", rekao sam i pomaknuo se i kleknuo između njenih nogu. Uhvatio sam je za kratke hlače i pomaknuo ih niz njezine noge i potpuno ih spustio. Došle su i njene gaćice. Opipao sam unutrašnju međunožnu oblast gaćica. Bili su mokri i ljigavi. Lizala sam ih kušajući mješavinu soka od pičke i sjemena.

Posegnuo sam, podigao baklju i upalio je. "Ne, isključite", reče Abbey. "Ljudi će vidjeti."

To je bila istina; svako ko je gledao imao bi jasnu detaljnu siluetu onoga što se dešavalo unutar šatora. "Ne, svi oni spavaju", rekao sam, "i namjeravam vidjeti tvoju pičku."

Raširio sam Abbeyine noge dalje i uperio svjetlo u njenu macu. Druga mi je ruka milovala usne, a onda sam ih nježno razdvojila i dozvolila srednjem prstu da proba. Moj prst je dočekala nevjerovatno mokra maca. Bilo je klizavo nego inače i na svjetlu baklje sam mogao vidjeti blistave ostatke Patove sperme. Do ove faze je već postalo jasno, ali bilo ga je dosta, oblažući Abbeyinu macu i matirajući pramenove okolnih stidnih dlaka. Uvukao sam prstom u njen tunel i povukao svoj obloženi prst, koji sam sisao uživajući u ljutkastom ukusu njihove preljube. Abbey je ponovo zastenjala dok sam joj radio klitoris, dobro podmazan od Patove ejakulacije.

"Želim da te poližem", rekla sam promuklo i spustila glavu na Abbeynu pičku.Nije se potrudila da me zaustavi i lagano mi je stavila obje ruke na potiljak kao da želi da odobri taj potez.

Moj jezik je počeo da istražuje njenu vlažnost i mogao sam da udahnem oštru aromu sekreta i sperme. Moj vlastiti kurac je pulsirao i molio za oslobađanje. Pomaknuo sam se i poljubio Abbey, dopuštajući joj da podijeli ukus svog seksa sa Pat.

Stavio sam se iznad nje i polako se gurnuo u nju. Vrućina i baršunasta glatkoća koji su me dočekali bili su gotovo neodoljivi i morao sam da zastanem da sprečim vrhunac. Ovo su bile moje prve aljkave sekunde, ali Abbeyna pička je bila sve samo ne aljkava. Znao sam da će uskoro pomuzti moj kurac kao što je pomuzela Patov samo nekoliko minuta ranije.

"To je nevjerovatan osjećaj", zastenjala sam.

"Žao mi je dušo", rekla je Abbey dok smo se kretali. "U redu je. Nisam baš ljut", rekao sam. "Drugi put kada si ih jebao, da li su i oni ušli u tebe ili su koristili kondome?"

"Ušli su u mene. Tim se ponudio da nosi kondom, ali ja sam mu rekla da pijem pilule", rekla je Abbey hrapavog glasa.

"To je uzbudljivo", prošaptala sam. "Jeste li uživali u seksu s njima?"

"Da, bilo je uzbudljivo. Uživao sam u zavođenju i zato što je bilo pogrešno."

"Jesi li svršio s njima?"

"Da", šapnula je Abbey, a zatim nakon nekoliko trenutaka rekla: "Uživaš u ovome, zar ne?"

"Da," rekao sam, "veoma je uzbudljivo. Tvoja maca je nevjerovatna. Uvijek sam smatrala da je izuzetno erotično saznati o momcima koje si pojebala."

U tom trenutku vlast je ponovo promenila ruke. Abbey, koja je prije samo nekoliko minuta nekontrolirano jecala, sada je bila akutno svjesna mog uzbuđenja zbog njene nevjere.

"Jebi me dušo", rekla je Abbey i počela se snažnije kretati. "Svrši u meni kao što je Pat učinio."

Nisam se više mogao suzdržati i osjetio sam kako me talasi izuzetnog zadovoljstva gutaju dok sam jurio, preplavljujući njenu macu sjemenkama da ih dodam Patinom.

Pao sam na nju i nježno smo se milovali. Konačno sam podigao pogled.

"Uvijek sam znala, prije nego što smo se vjenčali, da mi nećeš biti vjeran. To me je zapravo uzbuđivalo, tako da nisam baš ljuta. Upravo sam doživjela najerotičnije seksualno iskustvo u životu. samo ne volim da ne znam šta se dešava", rekao sam.

"Tako sam srećna što te imam. Zaista te ne zaslužujem", rekla je.

„Ja sam srećnik“, odgovorio sam. "Sve što želim je da budeš ti."