Sazreva i čarape leđa

Sljedećeg petka planirali smo ići na festival kvadratnog plesa na Wallowa Lake, Oregon sa Jimom i Joan. Kampirali bismo u Državnom parku Wallowa Lake, tako da Big booty latina seks priča milf u ponedjeljak navečer Michelle i ja počeli pripremati opremu za kampiranje. Svi smo išli u njihovom kombiju Toyota Sienna tako da smo imali mjesta za opremu za kampiranje, čistu odjeću i odjeću za ples. Nije nam bilo potrebno da uzimamo mnogo hrane jer postoji Safeway u Enterpriseu, samo nekoliko milja dalje.

Imali smo gotovo sve spremno za početak do utorka navečer, pa mi je Michelle rekla da želi provesti srijedu i četvrtak navečer sa Shaunom. Malo mi je bilo sumnjivo da je zato htjela da sve bude spremno tako brzo. Bilo je u redu, međutim, još uvijek uživam u njenom druženju sa Shaunom, čak i cijelu noć.

Ipak je postalo usamljeno. Zvao sam Jaqui u srijedu uveče, i razgovarali smo skoro sat vremena. Rekao sam joj da je Michelle odlučila da želi biti redovna u klubu egzotičnog plesa, što je iznenadilo Jacqui. Govorila je mnogo o svom novom poslu i o tome kako dobro ide. "Ne, još nisam upoznala nikoga", rekla mi je. Bila je na večeri u kući jedne od udanih zaposlenica, Brenda. Brenda ima samohranog brata za kojeg je nagovještavala da će dogovoriti sastanak sa Jacquijem, a on je bio tamo na večeri. Nisam bio siguran kako sam se osjećao zbog toga, tračak ljubomore, ali također želim da ona bude sretna. Rekla je da joj se sviđa, da je dobar momak sa smislom za humor, ali je nije pozvala da izađemo. Zvučala je pomalo razočarano zbog toga.

Konačno smo prekinuli razgovor, a ja sam se popeo u krevet, naizmjence sanjajući o ponovnom vođenju ljubavi sa Jacqui i o tome šta Shaun i Michelle rade. Mislim da se nikada neću umoriti od zamišljanja kako se njih dvoje zabavljaju, vode ljubav - ili jebaju, što god da je slučaj.

Jim, Joan, Michelle i ja smo se svi dogovorili da u petak popodne uzmemo slobodan dan kako bismo mogli otići i stići do Wallowa Lakea i postaviti kamp na vrijeme da idemo na ples te večeri.Jim i Joan su stigli u našu kuću nešto poslije podneva, a mi smo počeli utovarivati ​​svoje stvari u njihov kombi. Sve je bilo napunjeno i bili smo spremni za polazak prije nego što je Michelle stigla kući. To je bio prvi put da sam je vidio od srijede ujutro. Bože, bila je predivna. Mislim da to nikada neću preboljeti.

Mišel je morala da promeni svoju odeću iz kancelarijske opreme u nešto udobnije za putovanje. Sazreva i čarape leđa Mi ostali možemo biti neformalni na poslu, ali Michelle uvijek treba da se lijepo obuče u advokatskoj kancelariji.

Ubrzo nakon što smo otišli, Michelle je rekla da je bacila mobitel ispod sjedišta. Jim je stao kako bih joj pomogao da ga vrati. Nagnuo sam sjedalo naprijed koliko god je moglo i uvukao se uz njega pokušavajući posegnuti ispod zadnjeg sjedišta gdje je Michelle rekla da misli da joj je telefon i odmah se zaglavio. Migoljala sam se i izvijala pokušavajući da izađem dok su se ostala trojica smijala do glave. Nakon što su me izvukli sa sedišta, Mišel, crvenog lica, pokazala mi je svoj telefon - pao je napred, a ne nazad. Upravo je posegnula i podigla ga ispod prednjeg dijela sjedišta dok sam pokušavao da se oslobodim.

Tako je uvijek većina naših putovanja sa Jimom i Joan; dogodi se neka glupost koja nas sve histerično smije. Naše putovanje u Spokane prije tri godine na National Square Dance Festival je bilo klasično - cijela priča za sebe.

Do jezera Wallowa je četiri sata vožnje, a kada smo tamo stigli, postavili smo šator. Da, rekao sam 'šator', a ne množina. Jedan šator za spavanje za nas četvoro. Dva queen zračna madraca sa oko dva metra između njih. Nema mnogo mogućnosti za privatnost. Postoje neki ljudi, Michelle, i mogao bih biti s tim da nam nedostatak privatnosti ne bi smetao. Na primjer, da su to bili Shaun i Jacqui ili Trisha, promijenili bismo partnere i divno se proveli. Ali ne Džim i Džoan, oni su prijatelji iz kvadratnog plesa, a ne seksualni. Svi volimo da flertujemo, ali ništa više.Bili bi apsolutno šokirani kada bi znali za naše vannastavne aktivnosti.

Naš flert ponekad ipak predstavlja mali rizik. Jednom smo svi bili u jednoj hotelskoj sobi, prije nego što smo Michelle i ja započeli naše seksualne igre. Jim i Michelle su se svađali oko daljinskog upravljača za TV, ona je bila u krevetu, skrivala daljinski ispod spavaćice, ispod ćebadi. Jim je ušao odmah nakon toga. Nikad nisam bila sigurna odakle ga je tačno izvadio, ali kada sam se popeo s njom, shvatio sam da nema ništa ispod Cipele cipele za tinejdžere, a Michelline bradavice su bile prilično izražene i tvrde.

Jim i ja smo pustili djevojke da se prvo obuku za ples. Petak navečer je bio neformalan, tako da nije bilo suknji. Michelle je nosila par plavih farmerki i bluzu. Već sam spomenuo kako je seksi u plavim farmerkama i ta noć nije bila izuzetak. Mišel je uvek popularna jer je tako lepa. Joan je također privlačna, ali nimalo kao Michelle. Smiješna stvar je da rijetko viđamo bilo kakvu pravu, otvorenu Lauren Conrad gola između Jima i Joan poput Michelle, a ja to obično vidim.

Ples s kvadratom, suprotno popularnom mišljenju, je ples ruku, a ne nogu. Gotovo svakim pokretom dodirujete ruke sa sljedećom osobom dok prolazite kroz pokret, obično suprotnog spola. Vaša stopala jednostavno prate gdje bi vaše ruke trebale biti. Loša strana toga je kada si napaljen kao što sam ja bio Narudžba poštom nevjeste sretno petka; stalno se držite za ruke sa različitim pripadnicima suprotnog pola i trgovinskim partnerima. Oduvijek sam mislio da je ples u kvadratu najbolji u zamjeni žena. Ne mogu a da ne primijetim meke, ženstvene ruke ili njihove strukove dok se ljuljamo - Nije namijenjeno da bude seksualno, ali ponekad je jednostavno neizbježno.

Michelle i ja nismo imali seks od te fantastične nedjelje uveče. Srbija Mom and son Ponedjeljkom i utorkom oboje smo bili prilično bezveze od vikenda, a onda je ona otišla kod Shauna u srijedu nakon posla. U mom svijetu, to je vječnost bez seksa.Stalno dodirivanje i držanje za ruke činilo me sve više napaljenim tokom cijele večeri. Mnoge dame su veoma privlačne i teško je ne zamisliti kako bi moglo izgledati malo intimnije dodirivanje.

Svaki set pojedinačnih setova plesova naziva se 'tip'. Svaki savjet se sastoji od toga da pozivatelj provede plesače kroz prilično nasumičan skup plesnih pokreta u kvadratu ili 'patter' poziva na bilo koju muziku koju on/ona odabere. Druga polovina je pevački poziv, sa pozivima kvadratnog plesa uključenim u country-vestern pesme. Na početku jednog savjeta otprilike na pola plesa, šapnuo sam Michelle na uho: "Napaljen sam, večeras će biti duga noć!" Oboje smo znali da se nećemo moći glupirati s Jimom i Joan koji spavaju samo nekoliko stopa dalje.

Jednostavno mi se nasmiješila dok je pozivalac započeo svoj obrazac. Uživali smo u izazovu poziva i interakciji sa ostalim plesačicama, a ja sam posebno uživao u dodiru sa ostalim plesačicama. U kratkoj pauzi između klepetanja i pevanja dok je pozivalac tražio muziku za pevački poziv, Mišel mi je šapnula: "Dobro je da sam tada ponela svoje flanelske džemije, zar ne?" Tada su njene oči napustile moje, a lice joj je bilo bezizražajno kao da me nije tek tako ponovo podsetila šta se kasnije neće dogoditi.

Nakon što smo sjeli i gledali okrugle igrače (slično plesnom plesu, sa koracima koje je režirao cuer), Michelle mi je šapnula: "Vidiš slatkog, mladog momka u crvenoj košulji tamo?" Diskretno mi ga je ukazala. "Zamolit ću ga da mi bude partner sljedeći savjet i ako nestanemo neko vrijeme nakon toga, nemoj se vraćati tražiti me, moglo bi biti gadno."

Pogledao sam je kao da sam znao da se šali. Nikada nismo radili tako nešto na kvadratu. Malo zadirkivanja i flertovanja, ali ništa slično. Kad se kolo skoro završilo, iznenadio sam se što je ustala i razgovarala s njim.Kada su plesači formirali kvadrate na podu, on je prišao njoj i uzeo je za ruku, odvodeći je do trga, sa velikim osmehom na licu.

Dok su čekali na svom trgu, držeći se za ruke, ona mu je nešto šapnula na uho. Njegov osmeh je postao još širi, i on je stavio ruku oko njenog ramena, privlačeći je k sebi na trenutak. Sedeo sam tamo potpuno zapanjen. Nameravala je da uradi ono što je rekla. Nisam mogao vjerovati koliko mi je kurac odjednom postao tvrd. Možda sam zamišljao stvari, ali sam bio siguran da je njegovo zamahivanje njom bilo mnogo intimnije od normalnog, i sigurno joj nije puštao ruku osim kada je to bilo potrebno.

Ples je završio, a on je otpratio Michelle do mjesta gdje sam ja sjedila. Rekao mi je: "Hvala ti što si mi pozajmio svoju ženu na neko vrijeme, bilo je zabavno." Nasmiješila sam mu se i rekla da mi je drago što je uživao u njoj nekoliko minuta. Ona je sjela, a on se vratio do mjesta gdje je prije sjedio.

Pogledao sam Michelle, pitajući je: "Pa, hoćeš li nestati na nekoliko minuta?"

"Želiš li da?" - upitala me zanosno.

"Zar nisi to ono što si mu rekao?"

"Upravo sam mu rekla da mi je muž predložio da plešem s njim i da možda malo flertujem."

Uzeo sam je za ruku i stisnuo je. Bilo je očigledno da me pokušava izluditi. Kad se ples završio u deset i trideset, bio sam kao mrlja hormona. Želio sam da odvedem Michelle nazad u naš šator i vodim ludu, strastvenu ljubav s njom. Nažalost, kao što sam ranije spomenuo, nismo imali privatnost i to se jednostavno neće dogoditi.

Bilo je kasno kada smo se vratili u naš kamp. Jim i ja pustili smo dame prvo koriste šator da se popnu u krevet. Glamour cvjetna kuhinja su nam vikali da su u krevetu, mi smo krenuli za njim. Obojica su bili u torbi navučeni do brade, gledajući prema vanjskoj strani šatora kada smo se Jim i ja svukli i popeli unutra sa svojim suprugama. Čak mi je i Michelleina flanelska pidžama bila seksi, pa sam očekivao dugu, frustrirajuću noć.I dalje je bila okrenuta od mene, pa sam priskočio da je žličicom izvučem sa zadnje strane. O Bože, nisam osjetio flanel koji sam očekivao. Umjesto toga, nosila je mekanu, svilenkastu haljinu koja je bila tako prijatna uz njenu kožu. Nisam se usudila ništa reći jer nije bilo načina da šapućem dovoljno tiho da naši prijatelji ne čuju. Mom and son jebanje iz ljubavi Umjesto toga, moji su prsti obuhvatili njenu bradavicu i počeli nježno da je stežu i kotrljaju izvan njene haljine. Dvoje bi moglo igrati u ovoj igrici 'muči svog supružnika'. Znao sam da je po načinu na koji je glumila na plesu i ona napaljena!

Michelleini kukovi su se počeli pomicati, potiskivajući moju erekciju, zbog čega sam samo udvostručio napore. Uhvatio sam njenu dojku u ruku, nežno je milujući. Michelle je počela pomalo stenjati, a ja sam na trenutak stao, da je podsjetim da mora biti tiha. Nadao sam se da će naši prijatelji brzo zaspati, što su inače i učinili. Čak sam i tada znao da nećemo moći završiti, a da ih vjerovatno ne probudimo.

Kada je Michelle ponovo utihnula, nastavio sam maziti njeno tijelo rukom i ljubiti joj potiljak. Htjela sam svoju ruku ispod njene haljine, ali bila je duga i nije imala dugmad koje bih mogla otkopčati. Morao sam se zadovoljiti milovanjem kroz svilenkasti materijal, nije tako loše. Dok sam milovao Michelleine bokove, približavajući svoje ruke sve bliže njenom spolu, ona je posegnula iza sebe i kroz muhu mojih bokserica uhvatila moj kurac u svojoj ruci. Gotovo nehotice sam ispustio jecaj od uživanja/frustracije prije nego što sam se uhvatio.

Michelle se prevrnula na leđa, a njene usne su se srele s mojima u tihom poljupcu. Bar smo se oboje trudili da to prešutimo, ali naša strast jedno prema drugom je počela da nadjača našu brigu za skromnost. Malo je raširila noge, a ja sam uspio gurnuti materijal dolje u njenu macu, trljajući gore-dolje duž proreza između njenih nogu.Moj razumni mozak je znao da moramo zaustaviti ovo, ali moje usne su se spuštale do njenog ramena i preko bradavice, nježno grizući njenu spavaćicu.

Ruka moje supruge nastavila je da se kreće gore-dolje po mojoj potpuno uspravnoj osovini, a ja sam osjetio da je curila mala količina pred-sperme što je samo dodatno pojačalo moje mučenje dok ju je Michelle pronašla i svojom rukom raširila klizavost. Progutao sam njezinu dojku u ustima, pokušavajući prigušiti jauk od zadovoljstva. Kada sam ponovo osjetio malo više kontrole nad sobom, posegnuo sam i povukao remen s njenog ramena kako bih mogao gurnuti materijal dolje i sisati bez krpice između usta i njene bradavice.

Michelle je povukla jastuk preko usta pokušavajući prigušiti svoje stenjanje. Moja slobodna ruka posegnula je do dna njene haljine, a ona se malo podigla s dušeka da bih mogao da je gurnem preko njenog struka. Srećom, počeo sam da čujem hrkanje s druge strane šatora, ali to mi više nije bilo važno. Da su Jim ili Joan bili budni i čuli nas, neka bude tako. Jednostavno više nisam mogao da se kontrolišem.

Odgurnuo sam Michelle na bok od sebe, a ona je dosegla svoju gornju nogu preko mog struka, a moj penis se našao u njenoj vlažnoj, zalizanoj pički. Samo sam malo gurnuo i bio sam zakopan skroz u njoj. Michelle je čvrsto držala jastuk uz usta, ali i dalje sam čuo njezino prigušeno stenjanje, a znam da je čula i moje, iako sam davao sve od sebe da joj se prigušim u potiljak.

Ispružio sam ruku do kraja ispod njene spavaćice, držeći bradavicu u prstima dok je moj penis ulazio i izlazio iz Michelleine pičke. Njeni kukovi su se kretali gore-dolje u kombinaciji s mojim udarima u nju. Jedna stvar na kojoj bismo mogli biti zahvalni je što zračni madraci ne škripe.

Nismo vodili ljubav jedno s drugim od nedjelje uveče, a njeno tijelo uz moje se osjećalo tako nevjerovatno dobro. Znam da je vodila ljubav sa Shaunom, vjerovatno čak i tog jutra prije posla, zbog čega je moja potreba za njom još više bila akutna. Što sam se više približavala orgazmu, to je bilo teže šutjeti. Michelle je imala jastuk preko lica koji je prigušivao zvukove koji su joj izlazili iz usta, ali sam se morao prigušiti. Mislim da je orgazam bio još jači zbog potrebe da ostanem tih. Hteo sam da vrisnem od zadovoljstva, ali sam proširio svoju energiju u intenzitetu svog vrhunca.

Kada sam ponovo uspio da dišem, a srce mi se nekako usporilo na normalu, laknulo mi je kad sam čuo tiho hrkanje s druge strane šatora. Očigledno nismo probudili naše prijatelje. Prošaptao sam Michelle na uho: "Mislio sam da si rekao da večeras nosiš flanel?"

Otkotrljala se prema meni i tiho odgovorila: "Hunha, samo sam ti rekla da sam ga donijela, nisam rekla da ću ga nositi."

"Mmm, to je bilo prljavo. Ali drago mi je da nisi. Ovaj mi se sviđa."

"Mislio sam da hoćeš; to je onaj koji sam kupio da zavedem Shauna odmah nakon što smo se počeli jebati. I njemu se sviđa."

Prigušio sam još jedan mali jecaj i mirno smo ležali nekoliko minuta dok nisam skoro zaspao kada mi je Michelle šapnula na uho: "Ali još uvijek želim tipa u crvenoj košulji!" Zatim se prevrnula, ostavljajući me iznenada potpuno budnog i ponovo napaljenog. Prokletstvo, ona zna kako da me napali!

Sledećeg jutra sam skoro očekivao da će neko od naših prijatelja nagovestiti da su sinoć čuli neke čudne zvukove. Srećom, niko od njih nije rekao da su nešto čuli.

Započeli smo tradiciju velikog doručka sa palačinkama od kiselog tijesta u subotu ujutro za plesačice na trgu prije nekoliko godina. Jim i Joan su otišli u branje bobica prije mjesec dana, tako da smo imali palačinke od kiselog tijesta, prava poslastica. Uz moj domaći javorov sirup i pljeskavice od kobasica.Imali smo dvadeset i osam ljudi koji su došli na doručak, ali sam bio malo razočaran što Michellein novi dečko od sinoć nije bio tamo.

Nakon što smo jeli, odvezli smo se do Josepha da lutamo kroz umjetničke radnje. Joseph je mali grad, oko hiljadu stanovnika, u podnožju 'Male Švicarske', planinskog raja sa jezerom Wallowa, isklesanim glečerom prije eona, kao svojim draguljem. Umjetnici - vajari i slikari pretvorili su grad u raj za ljubitelje umjetnosti. Postoje dvije tvornice bronze koje privlače vajare iz cijele zemlje i toliko umjetničkih galerija da je potreban jedan dan da se sve obiđu. jebanje na stolu price Naš problem je što je sve to originalna umjetnost, izuzetno skupa, obično na hiljade dolara, a ponekad i desetine hiljada. Gledamo, ali ne kupujemo!

Te Linda Oneil gola slavna forum smo se spremali za ples s početkom u osam. Kao i obično, pustili smo Michelle i Joan da koriste šator da se Sazreva i čarape leđa obuku. Onda kada su završili sa šminkom i stvarima u javnim toaletima, Jim i ja smo se obukli u šatoru.

Michelle je nosila svoju smeđu suknju sa svijetlosmeđim, opuštenim satenskim gornjim dijelom i zlatnim kvadratnim topićem za ples. Suknja je imala lijepe ukrase u obliku leptira, a bluza je imala niski izrez na V-izrezu koji je pokazivao dobar dio njenog dekoltea sa volanima oko dekoltea i niz prednji dio s tri četvrtine rukava. Izgledala je i osjećala se vruće i seksi. Plesanje s njom u tom satenskom topu poprima potpuno drugačiju auru seksualnosti. Jedva sam čekao da vidim reakciju momka u crvenoj majici od sinoć. Nosio sam odgovarajuću smeđu košulju i zlatnu kravatu, plave farmerke i kaubojske čizme.

Hteo sam da pomenem malo o kvadratnoj plesnoj dvorani na jezeru Wallowa. To je drvena zgrada stara više od jednog stoljeća Brutalno kao jebeno dupe tinejdžera je još uvijek u izvornom stanju, osim polumodernih instalacija i vodovoda. Stari pod je malo valovit, ali to samo čini ples na njemu zabavnijim izazovom. To je savršena zgrada za ples na trgu. Mislim da se koristi samo povremeno za posebne događaje.Jedini put kada sam ga ikada vidio da se koristi je za ove godišnje plesove na kvadratu.

Mišel i ja smo zajedno otplesali prva tri tipa. Bio sam malo sumnjičav u vezi s njenim gornjim dijelom, pa sam kada sam je prvi put zamahnuo gurnuo ruku malo više na njena leđa nego inače, ne osjećajući nikakav remen za grudnjak. Mislio sam da ću primijetiti kako joj se grudi ljuljaju malo slobodnije nego inače i očito nije nosila grudnjak. To me je učinilo još željnijim da ona pleše sa crvenokošuljašom. Konačno ju je pitao na 4. savjetu. Gledajući je kako pleše s njim, mogao sam malo više vidjeti i ono što je imala ispod svog navlake. Njene najlonke nisu bile najlonke; bile su to čarape sa čipkastim gornjim delom koji se završavao odmah ispod njenih oskudnih gaćica (gaćice sa volanima dizajnirane da ljudi vide kada devojka zavrti suknju).

Crvenkošuljaš je nosio mnogo ljepšu svijetloplavu western košulju i tamnoplavu kravatu. Na pločici mu je pisalo da se zove Brian, iz velikog grada Halfwaya, Oregon (na pola puta između negdje i nigdje!). On je za mene još uvijek bio 'crvenokošuljaš'. On i Michelle su otplesali dva savjeta dok sam pitao jednu damu iz Baker Cityja - Katie; zatim udata žena čiji je muž želio da sedi da igra sa mnom. Nije neuobičajeno da supružnik pleše sa drugim momkom ili devojkom, tako da niko nije obraćao pažnju na Mišel i Brajana. Mogli bi da su čuli šta mi je Michelle rekla usred noći: "Želim tipa u crvenoj košulji." Znao sam šta je mislila pod 'želenjem njega'.

Odmah je otkrio da ona ne nosi grudnjak jer mu je ruka bila visoko na njenim leđima za ljuljanje umjesto na struku, gdje je to uobičajenije. Znam da sam bio pomalo kriv što sam palcem opipao rub njene sise i pitao se da li je i on to radio.

Otplesala je dva tipa sa njim, zatim još jednu sa mnom, a kada je došla pauza za okrugle plesačice, rekla je da treba da ide u toalet. Nikada nisam razmišljao o tome sve dok se nije vratila na sljedeći savjet.Zamolio sam Kejti iz Halfwaya za još jedan ples i pogledao okolo, ne videvši nigde ni Michelle ni crvenokošuljaša. Tada sam poželio da nisam pitao Katie za ples kako bih mogao prošetati iza hodnika i vidjeti mogu li je pronaći i šta radi.

Avaj, nije trebalo biti. Iako je Katie bila privlačna i zabavna za ples sa mojim mozgom nisam baš volio ples, a ja sam dva ili tri puta zabrljao kvadrat, potpuno ga razbijajući greškom. Pred kraj pjevanja, vidio sam crvenokošuljaša kako sjedi, ali još uvijek nisam mogao pronaći Michelle. savitljiva jebačica Mom and son Da li je to bila moja mašta ili je on imao zadovoljan osmeh na licu?