Besplatni prici o plavušama

Napomena: Ova priča je šesta epizoda u seriji pod nazivom "Roxanne and Willie". Ako niste pročitali prethodnih pet epizoda ove serije, preporučujem vam da to učinite prije početka ovog poglavlja.

Ovo je priča o dominantnoj ženi koja ponižava pokornog muža. To je vrsta priče koju pišem. Ako ne uživate u ovakvim pričama, toplo preporučujem da potražite nešto drugo za čitanje.

U ponedeljak sam ustao i otišao na Univerzitet. Predavao sam jutarnji časove ekonomije i radio neke poslove u svojoj kabini.

U 2:00 sam otišao i otišao u Roxannin Youtube traži lijepe ruske žene. Kada sam stigao, bila je obučena i spremna za posao. Dok smo hodali do auta primijetio sam da nosi malu torbu za teretanu.

Bio sam radoznao pa sam pitao: "Šta je u torbi?"

Roxanne se nasmiješila. "Samo malu odjeću u koju ću se presvući nakon što me večeras pokupiš s posla. Nadao sam se da ćeš me možda odvesti kod Sammyja na pivo." Ona se zakikota. "Želim izgledati stvarno seksi." Gledala je u mene. "Mislio sam da bih večeras mogao malo flertovati."

Kad smo ušli u auto, nacerio sam se Roxanne. "Jedva čekam."

Ona se nasmijala. "Ti si perverzan."

Nisam ništa rekao, samo sam klimnuo u znak slaganja.

Ostavio sam Roxanne u hotelu Calvert i vratio se na Univerzitet. Sati su polako prolazili. Jedva sam čekao da dođe vrijeme da je ponovo pokupim. Predavao sam popodnevni čas. Nakon predavanja pokušao sam da se koncentrišem na svoj istraživački projekat. Nisam obavio puno posla. Misli su mi se stalno vraćale na Roxanne.

U 9:30 konačno sam pospremio sto i otišao do auta.

Roxanne je istrčala iz hotela Calvert odmah nakon što sam se zaustavio ispred. Uskočila je u auto i poljubila me. "Zdravo dušo, činilo se da moja smjena nikada neće završiti."

Otvorila je svoju teretanu i izvukla seksi top i teksas mini suknju. Besplatni prici o plavušama Dok je skidala uniformu konobarice, rekla je: "Idemo kod Sammyja; trenutno se osjećam stvarno zločesto."

Ušli smo u Sammy's. Bila je prilično dobra publika. Fudbalska utakmica u ponedeljak uveče upravo se završavala.

Roxanne je našla mjesto u baru. Sammy nas je vidio i povikao: "Hej, Roxie i Willie, dobrodošli kući. Nedostajali ste nam sinoć."

Smijali smo se. Roxanne je uzviknula; "Hvala Sammy, što kažeš na tvoj najbolji vrč."

"Sve za tebe lutko." Sammy nam je donio vrč piva i dvije čaše. Dok ih je spuštao, nasmiješio se obojici i rekao. "Pogledaj dolje u bar."

Oboje smo pogledali. Ted je stajao tamo. Smiješio se Roxanne.

Sammy se nasmijao. "Čini mi se da biste mogli imati priliku da malo ponovite ono od pre neko veče ako to želite."

Roxanne je pogledala Sammyja i podigla obrve. "Nisi li ti ovih dana promatrač."

Roxanne se okrenula prema meni. "Jeste li za malo ponavljanje babydoll?"

Pocrvenio sam Imajte seks u krevetu rekao: "Da."

Roxanne se zahihotala. "Pa, pretpostavljam da bismo mogli imati nešto više od flertovanja na dnevnom redu za večeras."

Sammy se nagnuo preko šanka. "Fudbalska utakmica je skoro gotova. Publika će se prilično brzo razići. Zadnja prostorija će biti vrlo privatno mjesto."

"Sammy!" Roxanne je zvučala šokirano.

Sammy se nasmijao. "Hej dušo, niko te ne poznaje bolje od mene." On se nasmiješio. "Znam koliko voliš da se igraš sa momcima." Klimnuo je prema meni. "Također znam da se Willie ovdje slaže s tim."

"Sam."

Sammy je podigao ruku i zaustavio Roxanne usred riječi. "Hej dušo, razmišljala sam mnogo o ovome od prošle sedmice. Ovo je možda jedini način na koji možeš imati ozbiljnu vezu sa momkom." Nasmiješio nam se. „Roksi dušo, volim te. Želim da budeš srećna. Nikad te nisam videla srećniju nego što jesi trenutno. Ja sam ti prijatelj. Učiniću sve što mogu da ovo funkcioniše između tebe i Vilija. "

Roxanne je najduže gledala u Sammyja. Na kraju je rekla, "Sammy, ti si divan."

Nije se smejao. "Hvala dušo." Okrenuo se prema meni. retro i vintage Mom son "Willie, jesi li siguran da se još uvijek slažeš s ovim?"

Klimnuo sam glavom. "Da Sammy. Vrlo sam siguran."

Roxanne me pogledala i ponovila Sammyjevo pitanje. "Willie, jesi li siguran?"

Pogledao sam obojicu."Ne mogu objasniti zašto, ali da, vrlo sam siguran."

Roxanne se nagnula prema Sammyju. "Sammy, volio bih da upoznaš Peewee."

Sammy me pogledao. "Willie je ono što želiš da se zoveš."

Polako sam klimnuo glavom. "Da gospodine."

Sammy se nasmiješio. "U redu, ja ću igrati vašu igru ​​s vama." On me je pogledao. "Willie u ovom baru sada si poznat kao Peewee."

Odjednom se začuo glas iza nas. "Hej Roxie izgledaš zgodno i seksi večeras."

Obojica smo se okrenuli. Bio je to Ted.

Roxanne mu se nasmiješila. "Nadao sam se da ćeš večeras biti ovdje."

Ted me pogledao i nacerio se. Zapravo, to nije bio toliko smiješak koliko podsmijeh. Nasmejao se na trenutak, a zatim se vratio Roxanne. "Nadao sam se da ću te vidjeti."

Roxanne se okrenula prema meni. "Peewee zgrabi vrč piva i treću čašu za Teda. U stražnjem kutu bara je otvoren separe. Hajdemo sjesti."

Roxanne je zgrabila Tedovu ruku i stavila je oko struka. "Hajde dušo, idemo malo popričati."

Dok su išli prema separeu, Ted je pustio da mu ruka sklizne do Roxanneinog dupeta. Poslušno sam uzeo pivo i tri čaše i krenuo za njima kao malo štene.

Kada smo stigli do separea, Roxanne je ušla i potapšala mjesto pored nje. "Dođi sedi pored mene Ted." Pogledala me je dok sam stavljao pivo na sto. "Peewee natoči čašu piva mom prijatelju i sedi na drugoj strani separea."

Dok je Ted sjeo pored Roxanne, pogledao me i podigao obrve. "Peewee?"

Roxanne se nasmijala. "Mislim da mu je to prikladno ime, zar ne?"

Ted me pogledao. Ovog puta nije bilo sumnje da je njegov izraz lica bio podsmeh. "Da, mislim da mu ime jako dobro pristaje."

Nalio sam čašu piva za Teda. Dok sam sjeo, on se okrenuo prema Roxanne. "Dušo, večeras si još ljepša nego prošle sedmice."

Roxanne se zahihotala. "Ako mi nastaviš tako laskati, možda ćemo morati ponovo izaći i pogledati tvoj auto."

"Roxie, to zvuči kao divna ideja."

Odjednom je publika u baru počela da vrišti i viče. Buka je bila mješavina klicanja i stenjanja. Mom son tipa loži da mu neko jebe ženu (cuckold priče) Pogledao sam u jedan od televizora. Čifsi su upravo pobijedili Chargerse golom iz igre u posljednjoj sekundi.

Ted i Roxanne nisu ni podigli pogled. Bili su potpuno apsorbirani jedno u drugo.

Ted je pričao Roxanne o svojim danima kao fudbaler na fakultetu. Dok sam sjedio u separeu i slušao ga, osjećao sam se kao poslovični treći točak.

Roxanne se privila uz Teda i zagledala ga u oči. Njene ruke su bile svuda po njemu. Razdvojili su me napadi ljubomore dok sam gledao kako se moja djevojka mami nad ovim zgodnim muškarcem. Njeni vrhovi prstiju iscrtali su meke krugove oko njegovih masivnih bicepsa dok ga je slušala kako se hvali svojom atletičarskom snagom. Zavist je zamijenila ljubomoru dok sam gledao kako Roxanneina lijeva ruka nestaje ispod stola. Tačno sam znao šta radi

Dok su Ted i Roxanne razgovarali, shvatio sam da je bar sada tih. Publika je otišla čim se utakmica završila. Bila je sedmična noć i bilo je kasno. Svi su hteli da se vrate kući.

Roxanne je također primijetila da je bar skoro prazan. Okrenula se svom ljubavniku i rekla: "Ted je u baru sada vrlo tih. Zašto ne vidimo u kakve nestašluke možemo upasti u stražnjoj prostoriji." Okrenula se prema meni. "Siguran sam da će Peewee čuvati vrata za nas, zar ne Peewee."

Bila je to više naredba nego pitanje, ali sam ipak odgovorio. "Da Roxanne, ja ću čuvati vrata za tebe."

Ted se nasmijao dok je Roxanne posegnula preko stola i potapšala me po glavi. "Ti si tako dobar mali dječak."

Ted je ustao. Nasmejao sam se u sebi. Njegova masivna erekcija stvarala je ogroman šator u njegovim pantalonama.

Roxanne je to primijetila. Pertect shemale story moj, mislim da je bolje da požurimo. Izgleda da nekome treba ozbiljna pažnja."

Želudac mi se vrtjelo dok sam gledala kako Ted uzima moju djevojku za ruku i vodi je u Sammyjevu stražnju sobu.

Pokorno sam pratio Roxanne i Teda na diskretnoj udaljenosti.

Čim su ušli na vrata, Roxanne se okrenula i poljubila Teda u usne.Dok joj je Ted uzvratio poljubac, zavukao je ruku ispod njenog gornjeg dela i počeo da se igra njenim grudima.

Dok sam ih gledao sjetio sam se Roxannenog komentara od sinoć. "Moji klinci vole da se igraju mojim telom. Ja sam njihova jebena igračka."

U ovom trenutku bilo je jasno da je Roxanne na dobrom putu da postane Tedova jebena igračka.

Odjednom je Roxanne prekinula Američki tinejdžeri su naše poljubac i pogledala me. "Šta, jebote, radiš ovdje glupane?"

Ted se počeo smijati.

Roxanne je zurila u mene. "Ova soba je samo za muškarce. Pičkice poput tebe moraju stajati na vratima. Sada idi radi svoj posao Peewee. Nazvat ću te kad moj pastuh završi sa mnom."

Stidljivo sam pognuo glavu i izišao iz sobe. Stajao sam u baru na trenutak prije nego što sam smogao hrabrosti da zavirim i vidim šta rade.

Roxanne je skinula gornji dio. Ljubili su se. Dok sam ih gledao, Ted je prekinuo poljubac i uhvatio Visoka plava drolja od Roxanneinih grudi.

Roxanne je ustala i skinula suknju. Položila ga je preko naslona stolice i počela da otkopčava Tedovu košulju. Dok ga je skidala s njega, rekla je: "Dušo, želim popušiti tvoj veliki lijepi kurac."

Ted je otkopčao pantalone i pustio ih da padnu na pod. Dok je svlačio donji veš, njegov kurac je skrenuo pažnju ispred sebe. Mogao sam vidjeti zašto je Roxanne žudjela za ovim čovjekom. Njegov kurac je bio mnogo veći od mog.

Roxanne se spustila na koljena i obavila desnom rukom oko Tedove erekcije. Pogledala je i vidjela me kako stojim na vratima. Roxanne mi je namignula kad je počela lizati Tedovu glavu.

Zatvorila je oči i nekoliko minuta lizala erekciju svog ljubavnika. Bilo mi je očigledno da Roxanne voli pušenje. Polizala je penis ovog čovjeka kao da je veliki štapić slatkiša.

Nakon nekoliko minuta Roxanne je podigla Tedovu erekciju i skrenula pažnju na njegova ogromna jaja. oralni seks price Pogledala me je i bljesnula lascivnim osmijehom dok je stavljala usne oko njegovih testisa i počela ih sisati.

Roxanne se okrenula i nasmiješila mi se još jednom, a zatim se okrenula i zadala poljubac u Tedovu glavu. Dok ga je ljubila, zatvorila je oči i stavila njegov masivni organ u svoja usta.

Nasmiješila sam se kad sam odjednom shvatila da je sve do sada bila predigra. Roxanne je sada sisala Tedov kurac. Ovo je bilo pravo pušenje. I Roxanne i Ted imali su zatvorene oči. Bili su potpuno zaokupljeni užitkom trenutka.

Roxanne je bila dobra. Imala je ruke omotane oko Tedovog penisa. Usta su joj progutala masivnu glavu. Ruke i usta su joj radili u tandemu dok je sisala i mazila svog ljubavnika u gotovo muzičkom ritmu. Ona je menjala tempo dok je Pirati xxx prici erotske prici. Počela je tako što se kretala vrlo sporo, a zatim je postepeno povećavala tempo sve dok Ted nije bio opasno blizu svršavanja. Kad je tek trebao da ejakulira, ona bi stala i pustila ga da se pribere prije nego što bi ponovo počela.

Tri puta je Roxanne dovela Teda do ivice orgazma. Tri puta ga je povukla nazad baš u trenutku kada je trebao izgubiti kontrolu i početi ejakulirati.

Roxanne se okrenula i namignula mi kada je počela da dovodi svog ljubavnika do ivice orgazma po četvrti put. Gledao sam kako se njen tempo postepeno povećava. Vidjela sam Teda kako zatvara oči dok je zadovoljstvo koje je neprestano osjećao postajalo sve intenzivnije.

Nije prošlo mnogo vremena pre nego što je Ted ponovo bio na ivici ejakulacije, samo što ovaj put Roxanne nije stala. Umjesto toga, izvukla je kurac svog ljubavnika iz usta i počela ga milovati objema rukama.

Tedovo cijelo tijelo postalo je zategnuto i on je duboko udahnuo. Odjednom je ogroman mlaz sperme pucao iz vrha njegovog penisa i pogodio Roxanneine usne.

Roxanne je pustila Tedov kurac. Zgrabio ga Seksi vruća plavuša i nastavio se milovati dok je nastavio ejakulirati velike mlaznice sjemena na Roxanneina usta i bradu.

Postepeno je intenzitet njegove ejakulacije počeo da se smanjuje, a penis mu se spustio.

Roxanne se okrenula prema meni i nacerila se. Tedova sperma joj je curila s lica."Peewee dođi ovamo."

Ušao sam u sobu.

Roxanne je ustala. "Poljubi me."

Dok sam ljubio Roxanne rekla je: "Poliži Tedovu spermu. Poliži sve, dušo. Očisti svježu spermu mog ljubavnika s mog lica."

Dok sam čistio Roxanneino lice, čuo sam Teda kako govori: "Sranje, sad sam sve vidio."

Kada sam završio s čišćenjem Roxanneinog lica, ona je podigla Tedovu košulju. Dok mu ga je predavala rekla je: "To je bilo zabavno dušo. Nadam se da ćemo se moći ponovo naći zajedno u budućnosti."

Ted ju je pogledao i odmahnuo glavom. "Ne dušo, sve si pogriješila. Nismo još gotovi. Tek počinjem."

Roxanne je zurila u njega. "Ne, završili smo." Zastala je. "Ted, lijepo sam ti popušio. Sada je vrijeme da ideš kući svojoj ženi."

Tedovo lice je postalo ružno. Oštro je pogledao Roxanne. Seksi Saveta Mom son "Ne kučko, ovo nije gotovo dok ne kažem. Sada lezi na bilijar. Daću ti jebeni život."

Nisam tvrd čovjek. Nisam čak ni hrabar čovjek, ali sam volio Roxanne. Niko joj ništa nije hteo bez njene dozvole. Zurio sam u Teda. "Rekla je da si gotov, idi kući."

Ted se okrenuo i bijesno me pogledao. Nakon nekog trenutka počeo je da se smeje. "Šta ćeš učiniti u vezi s tim wimpboy. Mogu te razbiti s jednom rukom vezanom iza leđa."

Ostao sam pri svom. "To bi moglo biti istina, ali morat ćete to učiniti." Zastala sam i uzvratila pogledom Tedu. "A kada završiš s premlaćivanjem, bit ćeš širom otvoren za optužbu za silovanje ako dotakneš Roxanne."

Ted je podigao šake i zakoračio prema meni. Nastavio sam da stojim na svom mjestu. "Samo naprijed, ja ću biti tvoja žena i voljet će te izbaviti iz zatvora večeras."

Ted mi se podsmjehnuo. "Blefiraš Peewee."

"Ne, ne blefiram, i želim da budeš siguran u jednu stvar. Možeš me povrijediti koliko god želiš, ali ako digneš ruku na Roxanne bez njene dozvole, potrošit ćeš ostatak svog život se registruje kao seksualni prestupnik."

"A ako dodirnete mog drugara Willija, osjetit ćete puni utjecaj mog Louisville Sluggera."

Svi smo okrenuti. Sammy je bio odmah iza mene. Držao je staru drvenu bejzbol palicu.

Ted je pogledao nas troje i shvatio da neće moći da nas maltretira. Obukao je košulju i izjurio. Dok je odlazio, povikao je: "Jebite se svi seronje."

viknuo je Sammy. "Ne želim te više nikada vidjeti u ovom baru, kučkin sine."

Nakon što smo čuli kako se ulazna vrata bara zatvaraju, svi smo se pogledali.

Duboko sam udahnula i rekla: "Hvala Sammy."

Nije se smejao. "Ne spominji to mali. Kao što sam ranije rekao, stvarno mi se sviđate."

Okrenuli smo se Roxanne. Plakala je. Sammy i ja smo otišli do nje i zagrlili je.

Prošaputala sam "U redu je dušo, otišao je. Nikad te neće povrijediti."

Roxanne je šmrcnula i rekla: "Niko se prije nije zauzeo za mene. Vas dvoje ste divni."

Nasmiješio sam se Roxanne. "Ti si moja beba. Niko te nikada neće povrijediti."

Roxanne me je poljubila u čelo. "Willie, toliko te Mom son je iznenada shvatio da mu je obraz pritisnut uz Roxanneinu golu grudi. Unervozio se i brzo je ustao. Crvenio je dok je rekao: "Izvini dušo, nisam mislio da budem bez slobode."

Roxanne se nasmijala. "Sammy, možeš uzeti sve slobode koje želiš." Ona se zakikota. "Upravo si uskočio i podržao moju bebu. Dušo, ako želiš, možeš igrati do mile volje."

Sammy je pocrveneo. "Hvala na ponudi Roxie, ali gospođa Sammy je jedina s kojom sam slobodna."

Roxanne se nasmijala. "Gospođa Sammy je veoma srećna žena."

Sammy se nasmiješio. "Da i ona to zna."

Roxanne je ponovo obukla odjeću i nas troje smo otišli u bar. Sammy je svakom od nas natočio čašu piva. Adrenalin nam je bijesno tekao. Svima nam je trebalo nekoliko trenutaka da se smirimo.

Tiho smo razgovarali zajedno. Sada smo bili veoma bliski prijatelji. Fizički sukobi imaju tendenciju stvaranja čvrstih veza.

Kada smo popili naše pivo, Roxanne je pogledala Sammyja. "Vrijeme je da ideš kući gospođi Sammy i vrijeme je da moja beba i ja odemo u naš stan."

Dok je ustajala, Roxanne je pogledala Sammyja. Uzela ga je za ruku i rekla: "Sammy, ti i Willie ste prva dva muškarca koja su se zauzela za mene. Nikad to neću zaboraviti."

Sammy se nasmiješio. "Ovdašnji klinac je bio taj koji se zauzeo za tebe. Samo sam se pojavio da ga podržim."

Roxanne je klimnula. "Pa hvala što ste bili tu za nas." Nagnula se i poljubila Sammyjevo čelo. "Uvek će biti toplo mesto u mom srcu za tebe."

Sammy nam se naceri. "Hvala Roxie."

Roxanne me zgrabila za ruku. "Hajde dušo, idemo kući." Dok smo hodali do vrata, ona se osvrnula i rekla: "Laku noć Sammy."

Sammy se nasmijao. "Laku noć prijatelji. Nadam se da ću se uskoro vidjeti."

Otvorio sam vrata Roxanne. Dok je izlazila, osvrnuo sam se i rekao: "Hoćeš Sammy; vjeruj mi, hoćeš."

Kada smo ušli u moj auto, Roxanne se privila uz mene. U tišini smo krenuli kući. Nismo trebali razgovarati.

Kad smo stigli u Roxannin stan, pogledala me je. "Willie da li ti smeta ako večeras ne igramo Crtani seks stripovi igru ​​dominacije."

Nasmejao sam se. "Ne sve."

Počeo sam da kažem još nešto, ali Roxanne me zaustavila. "Willie samo želim da te volim večeras."

Ozarila sam se u Roxanne. "To zvuči kao prilično lijep način da završite veče."

Ušli smo u krevet i vodili vrlo tihu ljubav. Kada smo završili, mazili smo se i otišli na spavanje.