Seksi kopče za gaćice

Mogao sam čuti Brookeino Za vruću japansku tinejdžersku sluškinju cviljenje dok sam se polako spuštao stepenicama u podrumsku tamnicu našeg doma. Bilo je rano jutro i ostavio sam je tamo da provede noć nekoliko sati ranije. Sumnjao sam da je spavala jer sam upravo proveo predivnu noć pored svog dragog Sammieja. Nasmiješio sam se u sebi kad sam je vidio kako sam je napustio, čvrsto vezanu za krst na gležnjevima i zglobovima. Glava joj je visila dok se činilo da napola drijema. Upalio sam svjetlo kad sam stigao do podnožja stepenica i ona je krotko podigla glavu.

Pete su mi škljocale po tvrdom drvenom podu Moje tamnice dok sam prilazio jadnoj djevojci. "Phmmpph meh Meohh." slabašno je preklinjala u geg koji joj je još uvijek bio čvrsto postavljen u ustima. Nisam sumnjao da joj je vilica u to vrijeme bila prilično neugodna, jer je cijelu noć držala otvorenu bez odlaganja.

Prišao sam joj i uhvatio je za glavu, prisiljavajući je da pogleda u mene. Lanci koji su povezivali prstenove za njene bradavice sa gegom su lepo i čvrsto povukli njene bradavice dok to radim. Glasno cviljenje je djelomično prigušilo geg, ali mogao sam reći da se osjećala prilično neugodno. Nasmiješila sam se na najneviniji način na koji sam mogla i veselo upitala "Da li se lijepa princeza dobro naspavala?"

Počela je da mi odgovori, ali ja sam podigao ruku i nežno je pljusnuo: "Iskreno, baš me nije briga da li jesi. U stvari, bio bih prilično iznenađen da si uspeo da uradiš bilo šta osim da zadremaš. Danas ćeš naučiti da tvoje potrebe i želje nisu bitne. Ovdje si da budeš igračka za mene i mog dragog Sammie. Služi dobro i nesumnjivo ćeš naći zadovoljstvo. Ali ako ne naučiš svoje mjesto." Pustio sam da misao visi dok sam čvrsto povukla lance za stezaljku za bradavicu, izvukla joj glavu i snažno povukla bradavice. Suze su joj se stvorile u kutovima očiju i potekle niz obraze dok je osjetila bol od povlačenja bradavica.

Ispružio sam ruku i uklonio geg s njenih usta, a velika nakupina bala je padala iz njenih usta na njene velike čvrste sise dok sam ga izvlačio. Zacvilila je i duboko udahnula dok je vraćala osjećaj u vilicu. Podigla je pogled prema meni i tihim šapatom rekla: "Molim te, gospodarice, pusti me na slobodu, obećavam da ću se ponašati i biti dobra djevojka za tebe."

Vidio sam u njenim očima da je noć bila teška, ali bilo je još nešto u pogledima koje mi je uputila. Duboka Seksi kopče za gaćice požuda. Seksi kopče za gaćice To što je čitavu noć bila sama na način na koji sam je ostavio omogućila je njenom umu da odluta i da zamisli šta joj je dan spremao. I lutao je zaista. Mogao sam vidjeti uzbuđeni pogled u njenim očima i osjetiti prigušenu požudu koja je čeznula za oslobađanjem.

Začula sam korake iza sebe i okrenula se da vidim Sammieja kako silazi niz stepenice, izgledajući ljupko kao i uvijek u svojoj crnoj suknji i sivim helankama, sa tamnosivim halterom. Nosila je poslužavnik sa kobasicom i jajima na kojima je bio tost namazan puterom. Nasmiješio sam joj se dok je prilazila. Spustila je poslužavnik na pod ispred Brooke i nastavili smo da je oslobađamo s križa. Pokazao sam na hranu kraj njenih nogu i nasmiješio se: "Jedi kao pas, djevojko."

Pogledala me je na trenutak i pomislio sam da bi mi mogla prkositi, sve dok se polako nije spustila na tlo i dopuzala do hrane. Mogao sam reći da je gladovala dok je spustila glavu na poslužavnik i počela jesti bez upotrebe ruku. Kosa joj je ušla u hranu i izgledala je kao u neredu, koliko god se trudila da je zadrži van. Podigao sam svoju nogu i pritisnuo joj je na potiljak, gurajući joj usta i lice u hranu dok joj se Sammie smijao.

Odmaknuo sam nogu, a ona je podigla Svaka djevojka sa Lil Wayneom prema meni, žumanca joj je prekrila lice i spojila Haljine za zrele žene, a mali komad kobasice visio je s jednog od njenih prljavoplavih pramenova. Izgledala je sažaljivo dok je srela moj pogled u ovom stanju, ali i neverovatno uzbuđena.Ispružio sam nogu za nju i sa značenjem pogledao dole. Instinktivno je shvatila šta se od nje očekuje i ispuzala je da dođe i pokorno poljubi Moje stopalo. Možda je izgledala kao totalni haos, ali pogled njenih očiju, taj pokorni pogled željne predaje učinio je da u tom trenutku izgleda ljepše nego ikada od kada sam je prvi put vidio prethodne noći.

Sammie je iskoristila priliku da posegne između njenih nogu i pomiluje njen spol. Čuo sam kako je Brooke tiho zastenjala dok je to činila i više izvijala leđa, nudeći svoju macu Sammieju. Mogla sam doslovno osjetiti trenutak kada je Sammiejev indeks ušao u nju po reakciji njenog jezika na Moje stopalo i oštrog udaha. Njen jezik je čvrsto pritisnuo moje lukove, a dah joj je postao uznemireniji i otrcaniji. Snažno sam pritisnuo palac na njene lepe usne, a devojka je otvorila usta da pozdravi moje stopalo unutra, nestrpljivo ga sišući.

Osjetio sam njenu nervozu po nefokusiranim pokretima njenog jezika, ali sam mogao osjetiti i njenu želju da mi ugodi. Sammie je nastavila gurati prste u plavušinu željnu macu. Što ih je više radila u sebi, činilo se da je voljnija i brže je njen jezik prelazio preko mojih nožnih prstiju dok ih je sisala sa sve većim žarom.

Gurnuo sam joj stopalo dublje u usta i gledao kako joj oči suze i začepi usta. Pljuvak joj se izlio sa strane i potekao prema dolje mazući joj obraz i bradu prije nego što sam pokrio moje stopalo prelazeći preko meke kože prije nego što je pao na tlo ispod. Oči su joj lagano izbuljile na ovaj tretman i ispustila je prigušene jauke uzbuđenja.

Odmaknuo sam nogu od njenih usta Ruskinje id 1153544 kharkov začuo tiho razočarano cviljenje. Dahtala je za vazduh dok sam podigao svoje stopalo da joj razmažem vlastitu slinu kroz njenu dugu plavu kosu. Izgledala je zaista jadan prizor s kosom koja joj je sa strane glave bila spuštena od sline i žumanceta dok su se mali komadi njenog doručka i dalje držali za njene debele pramenove.Njene masivne grudi okrznule su drveni pod i mogao sam reći da se borila s porivom da puzi naprijed i još jednom siše moje nožne prste. Bila je daleko od prelepe princeze koju smo sreli na zabavi prethodne noći.

Sagnuo sam se i zgrabio joj šaku kose i grubo je povukao na koljena. Slabo je zacvilila dok sam je povukao i spustio pogled. "Pa, dobro, zar nisi sad patetična mala drolja."

Sammie se smijala dok je izvlačila prste iz Brookeine pičke i prinosila ih ustima. "Okusi sebe!" Naručio sam joj i gledao kako pohlepno liže i isisava sokove iz prstiju mog ljubimca, stenjajući od zadovoljstva dok je to radila.

Odmaknuvši se od nje, otišao sam do velikog drvenog ormara u krajnjem uglu sobe. Otvorio sam ga i nasmiješio se kada sam vidio mnoštvo igračaka i alata za BDSM. Posegnuo sam i odabrao malu crnu kragnu sa par ružičastih ruža na njoj, kao i moj pouzdani jahački usjev koji me prati godinama, mnogo prije nego što sam uopće čuo ili pomislio da sam dominatrix. Oduvijek sam bio strastveni jahač i koristio sam ga cijeli život.

Vratio sam se do Brooke koja je klečala i rekao joj da lagano podigne glavu. higijena Seduces Držao sam robovsku ogrlicu na njenom licu i nasmiješio joj se "Znaš li šta je ovo kućni ljubimac?" Pitao sam sa osmehom dok je podigla pogled i odmahnula glavom. Očigledno je imala vrlo malo iskustva, ali je bila prirodna kao pokorna. Uputio sam joj nježan osmijeh i nasmijao se.

Ispružio sam ga i pustio da joj miluje kožu "Ovaj ljubimac je robovska ogrlica i označava da je rob koji ga nosi vlasništvo Domme koji joj ga je stavio oko vrata." Mogao sam vidjeti kako joj se oči rašire, mješavina straha i uzbuđenja prisutna u njenim dubokim plavim očima dok je gledala u Mene. Mogao sam vidjeti toliko toga u njima, želju za bijegom, želju za otporom, predajom, obožavanjem!

Ispružio sam joj svoju bradu za jahanje i podigao joj glavu, natjeravši je da se okrene prvo udesno, a zatim ulijevo dok sam je pažljivo pregledao. Mogao sam vidjeti kako joj tijelo drhti od uzbuđenja dok sam ovo radio. Natjerao sam je da zadrži glavu i preda žetvu Sammieju. Držao sam ogrlicu objema rukama i prinio je njenim prekrasnim usnama "Poljubi je draga i prihvati mi se predaje."

Oklevala je trenutak prije nego što je prinijela usne ovratniku i nježno ga poljubila. Njene oči su se uklopile u moje i mogao sam da osetim njeno prihvatanje, čak i želju za ovom situacijom. Brooke je podigla glavu dok sam joj pričvršćivao prekrasnu kragnu za vrat. Tamna koža i krvavo crvene ruže zaista su se isticale na mliječno bijeloj koži.

Sammie je ušla i pričvrstila dugi crveni povodac za ogrlicu i kleknula da mi je pruži. Ljubazno sam to prihvatio i okrenuo leđa djevojci koja je klečala. Počeo sam da se udaljavam i osetio lagano povlačenje dok sam to činio pre nego što je povodac olabavio kada je počela da puzi iza mene. Odveo sam je do svoje crveno-crne Iz tinejdžerskih snova model ulya za udaranje i natjerao je da se popne, prije nego što sam joj i ruke i noge čvrsto pričvrstio za nju kožnim držačima. Pobrinuo sam se da budu lijepe i udobne jer jednostavno ne bi valjalo da se nešto povuče kada je prvi put bila vezana.

Gledao sam je kako testira svoje veze sa oduševljenim osmijehom i prelazio noktima preko njenog otkrivenog i nečuvanog dupeta. Osjetio sam drhtaj koji sam puštao kroz nju dok sam je milovao na ovaj način i čuo je kako tiho jeca. Nasmiješio sam se dok sam podigao krop za jahanje i pustio da je nježno udari po lijevom guzicu. Zadrhtala je i zastenjala još glasnije pod blagim udarom. Udario sam je odgovarajućim udarcem u drugi obraz i tiho se nasmijao dok sam se udaljavao od nje.

Vratio sam žetvu u orman i uzeo dobro korišćenu kožnu traku. Glasno sam udario njome o dlan dok sam joj polako prilazio. Mogao sam vidjeti njenu potrebu pomiješanu sa strahom u očima.Djevojka je ovo željela, ali nije znala šta da očekuje dok sam se polako približavao.

Pustio sam da koža polako pleše po njenoj koži, kao i uvek, dozvoljavajući instrumentu koji sam nameravao da koristim za bol da joj donese nežno milovanje užitka pre nego što ga pretvorim u sadističkiju upotrebu. Gledao sam je kako drhti dok je tawse polako prelazio po njenoj koži, podigao sam ga i spustio nazad na njeno dupe, gledajući je kako se trza dok je očekivala čvrst udarac od njega. Nasmiješio sam se Sammieju koji je klečao pored klupe za batine i nasmijao se.

Bez upozorenja sam povukao taws nazad i brutalno udario njenu stražnju stranu butine. Glava joj je skočila pravo uvis koliko su joj vezici dopuštali i ona je ispustila iskonski urlik bola koji je niz Moju kičmu tjerao drhtaje sadističkog oduševljenja. Moja maca je postala prilično vlažna dok je vrištala utihnula, a Ruska maca olga sam podigao taws da još jednom udarim, ovaj put po njenom lepom dupetu. Ovaj put nije vrisnula, već se napela u povezima i tako snažno zagrizla usnu da joj je niz bradu potekla jedina mlaz krvi.

Podigao sam ruku i snažno spustio tawse na njeno dupe, još jednom, i još jednom, smestivši se u ritam dok sam snažno kišio šmrac po njenom dupetu, ona je hrabro suzbila želju da vrišti za prva dva šmoca, ali do trećeg je zavijala kao banshee dok sam joj iznova i iznova nanosio tvrdu kožu na njeno dupe. Pisala je i izvijala se o kožne poveze bezuspješno dok se cijela klupa za udaranje tresla od silovitosti njenog mlataranja.

Dao sam tawse Sammieju koji je nastavio da udara dok sam se okrenuo i vratio do ormara i izvukao mali hitachi štapić. Okrenuo sam se i polako joj prišao, odvojio vrijeme da se divim Sammieju dok je iznova i iznova tresla Brukino sada crveno dupe. Djevojka je prestala da vrišti i njeno tijelo je sada bilo preplavljeno jecajima dok je iznova i iznova osjećala ubod u svojoj lijepoj guzi.

Nasmiješio sam se kad se Sammie odmaknuo od nje i dozvolio mi da stanem iza mlade žene. Podigao sam ruku i nežno pomilovao kožu njenog dupeta. Osjetio sam kako se migolji i migolji u ropstvu dok sam to činio, čak i nježan dodir bolan na njenom sirovom i prebijenom dupetu.

Zavukao sam ruku ispod njenih kukova i nežno je podigao za pola inča, koliko joj držači za gležnjeve to dozvoljavaju. Seduces Tea Tairović Gurnuo sam hitachi štapić ispod nje i snažno ga pritisnuo na njen klitoris dok sam ga uključivao. Njeno cviljenje od bola postupno je nestalo jer je zamijenjeno uzbuđenim stenjanjem.

Uzimam tawse od Sammie i podižem ga, udarajući ga po njenom dupetu iznova i iznova. Do ovog trenutka ona se migoljila, uvijala i povijala na klupi za batine koliko joj je ropstvo dozvoljavalo. Njeni krici smjenjivali su se između bolnog urlika i požudnog blaženstva. Mogao sam vidjeti kako sokovi iz njezine gole mace teku niz kožu klupe za batine čineći je blistavom dok je njeno tijelo isključivo reagiralo na podražaje koje sam mu pružao.

Zarežao sam između stisnutih zuba dok sam je mlatio po guzici "Svrši za mene ti mala kurvo. Pusti sve i pokaži mi koliko voliš zadovoljstvo i slatki bol koji sam ti zadao, Pokaži Gospodarici koliko cijeniš moju pažnju."

Nije joj bilo potrebno mnogo ohrabrenja i došla je teško uz glasan vrisak strasti. Orgazam je bio dug i izvučen kontinuiranom stimulacijom štapića na njen klitoris. Njeno tijelo se treslo od intenziteta osjeta koje su joj taws i vibrator slali. Njeni vriskovi i migoljenje Konačno su utihnuli i ležala je iscrpljena na klupi za batinanje, dok joj se dupe sjajilo u divnoj nijansi crvene dok joj se disanje polako vraćalo u normalu. Zadao sam joj posljednji udarac, razigrani udarcem tawse i privukao Sammieja blizu da je poljubi.

Spustio sam pogled na svog novog ljubimca, čvrsto vezanog na klupi za batine, i nasmiješio se. Ispostavilo se da je ovo bilo vrlo zanimljivo jutro i jedva sam čekao da vidim šta će donijeti ostatak dana.