2 oko dilda

NAPOMENA AUTORA:

Ova izmišljena priča duga roman priča o čovjeku koji saznaje koliko život Terrawell energetska grupa biti kompliciran i kako slučajnost i slučajnost - slučajnost, ako želite - mogu taj život pretvoriti u nešto što je Alice iz slave 'Kroz ogledalo' možda razume.

Čitajući ovu priču o ljubavi, prevari i izdaji, oni koji istraju shvatit će da ljubav može sakriti mnoštvo grijeha. Takođe bi mogli shvatiti da percepcija nije stvarnost. Ovo se posebno odnosi na mnoge teme koje treba smatrati tabuom.

Objavio sam svih pet poglavlja ove priče u kategoriji "Žene koje vole" jer je to opšta tema. Međutim, treba napomenuti da postoje reference na teme koje bi neki čitaoci mogli smatrati da bi trebalo objaviti u drugim kategorijama. Ali, molim te, nemoj da se petljaš oko toga. Kao što sam ranije nagovijestio, nije sve onako kako se čini.

Imajte na umu da je pravo Black Jacka Steelea da bude identifikovan kao autor ovog djela - Happenstance - potvrđeno svjetskim zakonima o autorskim pravima. Sva prava su pridržana.

HAPPENSTANCE

Autorska prava © Black Jack Steele 2022

ČETVRTO POGLAVLJE

Otkrića i posljedice

Matt započinje bolno putovanje otkrića.

Rodeo za 2019. bio je Selijevo posljednje planirano putovanje te godine. Kao što je to obično bivalo nakon Mount Ise, vratila se kući iscrpljena. Ali njenu iscrpljenost kompenzirala je nagrada Rodeo Queen, koju je stavila na policu u svojoj matičnoj kancelariji pored onih koje je osvojila za svoja dostignuća u televizijskom novinarstvu. Primetio sam da je svoju novu nagradu stavila pored one koju je dobila za priču na kojoj smo zajedno radili, a blizanka je bila na ponosnom mestu na polici u mojoj kancelariji.

Bez planiranih putovanja do marta naredne godine, navikli smo se na redovnu porodičnu rutinu, kakvu nismo imali otkako je počela da prihvata zadatke van kuće. I Sazrela voli dečake smo u tome.Ethan i Hailey su posebno voljeli imati svoju majku na raspolaganju za sudjelovanje u njihovim sportskim i akademskim aktivnostima. Također mi se dopala ideja da - osim hitnih slučajeva ili prirodnih katastrofa - možemo napraviti planove da zajedno radimo stvari koje su u prošlosti bile ili stavljene na čekanje ili otkazane jer su bile u suprotnosti s njenim rasporedom.

Međutim, planovi su podložni promjenama. Uprkos obećanju perioda neprekidnog rada kod kuće između rodea i njenog martovskog zadatka sljedeće godine, Shelley je dobila neplanirano putovanje na sjever države u posljednjim sedmicama oktobra. Zbog njenog sve većeg interesovanja za političku scenu, od nje je zatraženo da prati putovanje mahanja zastavom premijera Queenslanda. To putovanje je završilo u Cairnsu, gdje je čelnik državne vlade otvorio novo turističko naselje.

Prihvativši ponudu da ostane i proba objekte odmarališta nakon što se premijer vratio u Brizbejn, Šeli i njena ekipa proveli su dodatna dva dana sastavljajući reklamni prilog koji bi se emitovao kao priča o poverenju turističkih kompanija u regionu.

Naravno, niko od nas - uključujući i one koji su ulivali milione dolara na turističko tržište Kernsa - nije znao za oluju koja se spremala u Kini. I niko od nas nije znao kakav će uticaj to imati - i direktno i indirektno - na naše živote.

Dok je pandemija Covid-19 bila katastrofalna na mnogo načina kada je pogodila početkom 2020., bila je dobra za nas. Zatvaranje međunarodnih i državnih granica i ponovna, ponovljena blokada značili su otkazivanje Shelleyevog planiranog putovanja u Papuu Novu Gvineju u martu. U stvari, ako su predviđanja o ozbiljnosti pandemije bila tačna, to je značilo da Shelley neće putovati tokom cijele godine; ako ne i duže.

Međutim, kao reporterka televizijskih vijesti, Shelley je smatrana bitnim službenikom i ubrajana je među one koji nisu bili podvrgnuti zakonima o izolaciji kada su bili na snazi.Ali to je sa sobom donijelo nekoliko komplikacija. Svaki put kada bi napustila dom tokom izolacije, postojala je mogućnost da je više ne vidimo nedelju dana ili više. 2 oko dilda Ako je postojala i najmanja šansa da je došla u kontakt sa zaraženom osobom, ona i članovi njene ekipe - obično samo Harry kada rade na lokalnim pričama - morali bi proći period karantene prije nego što se vrate kući.

Od nas četvorice, Ethan i Hailey su vjerovatno bili najviše pogođeni. Bili su u završnoj godini srednje škole i nisu znali kako će školovanje na daljinu uticati na njihove završne ocjene. Dok to nisu znali, nisu mogli nastaviti svoje planove da Oralni seks nad ženama prijave za pozicije na James Cooku, njihovom omiljenom univerzitetu, gdje je Ethan želio studirati biologiju mora, a Hailey je planirala da se upiše na kurs Bachelor of Business.

Naravno, Hejli je mogla da studira u Brizbejnu, ali njih dvoje su bili nerazdvojni celog života, tako da nisu bili razdvojeni tokom najvažnijeg dela svog obrazovnog puta. Bili su srodne duše i to će ostati do kraja života.

Budući da je bio stariji za petnaestak minuta, Ethan je uvijek preuzimao vodstvo i preuzimao ulogu vodiča i zaštitnika svoje mlađe sestre. Međutim, to ne znači da je Hailey trebala mnogo zaštite. Obojicu smo upisali na časove borilačkih vještina u ranoj dobi, što je svakom od njih dalo mogućnost da se brine o sebi. Kao što smo to radili njihova majka i ja, i oni su provodili vrijeme u bokserskoj dvorani gdje je, kao i njena majka, Hailey vježbala na vrećama, dok je Ethan provodio vrijeme u ringu. I bio Modeli porodičnih tinejdžerskih tangi dobar. Dok su završili srednju školu, oboje su dostigli crni pojas u svojoj disciplini borilačkih vještina, a Ethan je na svojoj polici imao pehar državnog prvaka u boksu za školarce.

Iako su sumnjali da su tako daleko od kuće kada su prvi put počeli razgovarati o odlasku u Townsville na tercijarne studije, ni Shelley ni ja nismo ih pokušali razuvjeriti. Znali smo da će paziti jedno na drugo i da će jedni drugima čuvati leđa.

Ja sam bio jedini član porodice koji je najmanje pogođen pandemijom. Već naviknut da radim od kuće, nastavio sam da stvaram svoje redovne blogove, kolumne i članke iz Op-Ed i radio sam na prevođenju svojih romana za američko tržište. Uz modernu tehnologiju, taj posljednji zadatak nije bio tako težak; samo zamoran.

Međutim, jedini težak posao koji sam imao u tom periodu bio je fokusiranje blizanaca na svoje studije. A to se u velikim količinama isplatilo kada su oboje saznali da su položili ispite za svjedodžbu visoke škole sjajno. Ti rezultati su značili da će sljedeće godine biti primljeni na odabrane kurseve; Covid ograničenja dozvoljavaju.

Dok smo nominalno bili kršćani, niko od nas nije bio vezan ni za jednu religiju. Ali jedini blagoslov za koji smo zahvalili Bogu tokom tog perioda je to što niko od nas nije dobio Covid. To se djelomično svodilo na dobro rukovođenje - svi smo imali svoje vakcinacije kada su postale dostupne i poštovali Vintage razglednice za dan Svetog Patrika maske i pravila distanciranja - i sretno. I vjerujem da je sreća imala velike veze s tim. Bilo je mnogo onih koji su sve uradili kako treba, koji nisu imali te sreće.

---oooBJSooo---

Zajedno sa njihovim ostalim poklonima, Shelley i ja smo blizancima tog Božića poklonili automobil, misleći da će im trebati da se kreću dok su u Taunsvilu i da putuju između dva grada ako avio kompanije - koje su bile teško pogođene pandemijom - ne Nemoj se vratiti u zrak tako brzo kao što su se svi nadali. Ispostavilo se da je to bila mudra odluka jer kada je došlo vrijeme za odlazak u Townsville u februaru 2021., letovi su bili i nepouzdani i skupi.

Budući da bi ovo bilo njihovo prvo dugo putovanje vlastitim automobilom, Shelley i ja smo odlučili uzeti pauzu i s njima se voziti 1500 kilometara. Znajući Hentai priča velikih sisa bi to moglo biti i posljednji put da smo ih vidjeli skoro dvanaest mjeseci, napravili smo odmor od našeg putovanja, svratili smo na nekoliko zabačenih mjesta i uzeli pet dana da pokrijemo putovanje koje se lako može obaviti u dva ili tri. Nakon što smo ih smjestili u njihove smještaje - uzeli smo na dugi zakup dvosobni stan nedaleko od njihovog kampusa - pozdravili smo se i krenuli na povratak.

Odvojili smo vrijeme na našim putovanjima prema kući, skrećući na mjesta kao što je Airlie Beach, gdje smo se ukrcali na jedrilicu za dvonoćno krstarenje oko Whitsunday Islands. Odvezao nas je na ostrvo Hamilton, gdje smo proveli još nekoliko noći prije nego što smo se vratili u luku da nastavimo putovanje. Uprkos tome što je bilo neplanirano, bilo je to kao drugi medeni mjesec. Dok smo koristili svaku priliku da izrazimo ljubav jedno prema drugome, vrhunac je bilo vođenje ljubavi na jedrilici dok smo bili usidreni u osamljenoj uvali pored jednog od otoka.

Po povratku nakon skoro dvije sedmice na putu, obećali smo da ćemo ponovo napraviti krstarenje. Ali sljedeći put, složili smo se, razmislit ćemo o najmu broda. Teško je dati volju svojim strastima kada je na brodu posada.

S kućom za sebe i s obzirom na to da je naš dom na površini, nismo imali razloga da budemo toliko ograničeni u vođenju ljubavi, a naš dom je odzvanjao njenim vriskom i mojom urlanjem tokom dva dana koja smo imali sami prije nego što se Shelley vratila na posao nakon naše putovanje u Townsville.

Iako nam je nedostajalo da blizanci budu kod kuće, njihovo odsustvo nas je zbližilo više nego što smo bili dugo vremena. Znao sam da šta god da nam se dogodi u životu, uvijek ćemo imati jedno drugo. Proslavljanje velikih događaja u našim životima nekako je postalo važnije. Dan kada se pojavila na mom pragu. Dan kada smo prvi put vodili ljubav.Dan - ili noć - zamolio sam je da se uda za mene. Karmen Karera Sexy Dan našeg venčanja. I dan kada su naša djeca rođena. Svi ti datumi su bili obilježeni. Jedini datum koji nismo obilježili bio je najcrnji dan u našim životima; dan kada ju je njena majka ukrala od mene.

---oooBJSooo---

Počelo je izgledati kao da će 2021. biti dobra godina i za Shelley i za mene. Moj izdavač mi je rekao da je američka kancelarija njegove izdavačke kuće prihvatila moje prepravke i da ih priprema za postepeno puštanje na to unosno tržište.

Također sam dobio vijest od svog američkog agenta da je na vezi imao filmskog producenta koji je zainteresiran da moju prvu knjigu pretvori u film. Loša strana je, kako je rekao, to što će vjerovatno biti usredsređeno na lokaciju u SAD. Međutim, kada bi on mogao da namjesti udicu, to bi značilo da ću biti pozvan da učestvujem u prepisivanju adaptacije.

Ali iako su obje informacije bile uzbudljive, imale su negativnu stranu. I pored želje da vičem o svojim postignućima i podijelim svoju sreću sa Shelley, nisam mogao. Pošto sam doneo odluku da od nje zaklonim uspeh u pisanju romana, nisam mogao da podelim ni jednu ni drugu vest.

'To je problem sa čuvanjem tajni' Tiho sam razmišljao, prepoznajući da sam sebi pucao u nogu. 'Ne možete podijeliti samo negativne stvari. Pozitivne stvari također moraju ostati skrivene. Bugger!'

Međutim, nisam samo ja bio zadovoljan priznanjem koje sam dobio. Shelley je također dobijala priznanje za svoj rad. Njen neposredni šef i još jedan ili dva na višem nivou u lancu ishrane razmatrali su je za veće stvari.

Možda je zbog toga, krajem maja, dok je pandemija još u punom zamahu, zamoljena da odleti na Fidži kako bi pokrila posjetu australskog premijera toj zemlji kako bi učestvovala na izvanrednom skupu lidera nacija pacifičkih ostrva. Taj sastanak je zakazan za drugu sedmicu juna.Ako pristane da prihvati zadatak, rekla je, odletjet će u nedjelju, 6. juna, a vratiti se sljedećeg petka.

Nisam imao pojma zašto, ali mi se sfinkter čvrsto stisnuo kada mi je rekla za ponudu i da ozbiljno razmišlja da je prihvati. Nisam imao pojma šta moja reakcija znači osim da nije slutila na dobro.

Jedini drugi put kada sam doživeo takav osećaj bilo je deset ili više godina ranije. Sjedio sam iza auta punog ljudi na ozloglašenoj raskrsnici autoputa kada sam vidio da se kreće naprijed na stazu poluprikolice koja vuče cisternu. Kao da vozač nije ni vidio kamion. Vozio se tačno ispod prikolice, koja je eksplodirala u plamenu loptu.

Nikada neću saznati da li se moje stezanje sfinktera dogodilo jer sam znala da ne mogu učiniti ništa da zaustavim katastrofu koja se odvija ispred mene ili kao reakcija na ono što sam vidjela. Pretpostavljam da je, kao i ovom prilikom, bio prvi.

Izraz uzbuđenja u Shelleyinim očima rekao mi je da je dio njenih vijesti 'razmišljanje o tome' odavno prošao i da je već prihvatila ponudu. Noga joj je bila na papučici gasa, i ona auto se već kotrljao. Iako sam znao da će sve što kažem da će imati male šanse da se predomisli, morao sam pokušati.

Nevolja je bila u tome što sam sumnjao da će to što joj kažem o svojoj reakciji na njene vijesti imati bilo kakvu težinu. Uprkos tome što sam je tokom godina mnogo puta savetovao da uvek treba da sluša svoje instinkte, bila je potpuni skeptik kada su u pitanju stvari kao što su osećanja.

Počeo sam svoj argument priznavanjem prednosti za njenu karijeru koje bi mogla imati od takvog putovanja, ali sam nastavio ističući da bi troškovi prihvatanja ponude mogli nadmašiti sve koristi koje bi ona mogla dobiti od toga.

„Shvataš li, zar ne“, istakao sam, „da ćeš morati da provedeš dve nedelje u karantinu kada se vratiš.Da li je petodnevno putovanje u raj vrijedno četrnaestodnevnog boravka u čistilištu. Osim toga, bit ćete toliko zauzeti dok ste tamo da vjerovatno nećete imati vremena ni za razgledanje. Čini mi se da je to visoka cijena koju treba platiti da biste unaprijedili svoju karijeru."

Bez obzira na to što sam ubacio u raspravu, ona me nije poslušala. Na kraju sam prestao da pokušavam kada je počela da me optužuje da ne želim da dobije priznanje koje treba i da sam ljubomoran na njen uspeh.

Nisam ni znao koliko je bila moja reakcija dok sam gledao njen auto kako nestaje niz naš prilaz onog jutra kada je otišla da se nađe sa svojom posadom prije nego što je odletjela na Fidži.

---oooBJSooo---

Pošto je Shelley otišla, a naša djeca na fakultetu, bacila sam se na svoj posao. Bio sam vani i vodio intervju za priču na kojoj sam radio i stigao kući kasnije nego inače i zagrejao sam činiju ostatka čilija da jedem dok sam sustizao događaje tog dana. Pošto sam propustio vesti na Šelijevoj mreži, prešao sam na nacionalnu radiodifuziju. Sexy sisanje jezika Bio je to spor dan, a glavna priča je bila o Forumu lidera pacifičkih ostrva koji je Shelley pokrivao.

Vizija je pokazala kako novinar razgovara sa premijerom naše zemlje u, očigledno, intervjuu jedan na jedan nakon sastanka koji je vođen o zakonima mjesta sastanka. Kao što sam i zamišljao da bi to bio slučaj sa mnogim gledaocima, Lonac sa svinjskim guzom, nije intervju privukao moju pažnju. Ono što mi je privuklo oko su dvoje ljudi zaključanih u strastvenom zagrljaju u pozadini.

Trebalo mi je nekoliko sekundi da shvatim da gledam svoju ženu od devetnaest godina kako se hrva sa opušteno odjevenim muškarcem. A to je bilo vidljivo iz načina na koji su se držali - ona sa rukama oko njegovog vrata, rukama privlačeći njegovu glavu prema svojoj, a on sa svojim rukama obuhvativši njeno telo, sa svojim rukama čvrsto stežući njenu i dalje veoma čvrstu zadnjicu, povlačeći njene prepone u njegove - da to što su radili nije novo ni za jednog od njih.Dok su otključali usne, oboje su bacili pogled na kameru, a usta su im se otvorila.

Shvativši da su ih uhvatila iskrena kamera, Shelley je zgrabila svog ljubavnika za ruku i - kako bi rekli moji prijatelji iz reda - pobjegli su. Ali bilo je prekasno. Prepoznao sam njenog partnera u požudi kao Geoffa Lyonsa.

Lyons je bio član ekipe koja je pratila Shelley na svim njenim putovanjima i to je činila otkako je preuzeo dužnost od Dana Smitha, njenog prethodnog producenta, nešto više od dvije godine ranije. Bio je zgodan tip koji je bio visok oko sto sedamdeset pet centimetara, atletske građe i bio je otprilike Shelleyjevih godina.

'Oni su privlačan par' Mislio sam dok sam pritiskao dugme za uključivanje na daljinskom. 'Nadam se da imaju emotivnu vezu, a to je više od 'samo seksa'. Pitam se da li Gole fotografije Jodie Foster on ženidbeni tip. Nadam se. Jer izgleda da je njen brak sa mnom prošao svojim tokom.'

Znao sam da je Lyons dostupan jer se uvijek pojavljivao na mrežnim funkcijama s drugom ženom na ruci. U stvari, sjedio je za našim stolom nekoliko puta prije nego što je imenovan za Shelleyjevog producenta; on i njegov partner sede na mestima koja su Dan i Čarli prethodno zauzimali pre nego što su se odlučili da sede negde drugde nakon fijaska 2015. Njegovo prisustvo za našim stolom postalo je stalni dogovor nakon što je preuzeo ulogu Šelijevog producenta.

Nisam znao koliko dugo traje njihova afera, ali ni on ni Shelley nisu dali nikakve naznake da su bili u bilo čemu osim u radnom odnosu dok su bili na tim funkcijama. To me je navelo da se zapitam da li je njena nevjera ograničena na njenog trenutnog producenta.

'Da li se i ona zabavljala s Danom Smithom?' Pitao sam se dok sam sedeo, pokušavajući da shvatim kako je mogla da počne njena afera sa Lyonsom i koliko je dugo bila u igri.Takođe sam se pitao da li je to bilo ono zbog čega je moje predosećajno stezanje sfinktera bilo kada mi je pričala o ovom putovanju ili je bilo još goreg.

Te noći sam proveo sate u agoniji oko toga šta ću učiniti u vezi sa situacijom sa kojom sam se sada suočio. Začudo, nisam bio toliko ljut na Shelleynu izdaju koliko sam bio shrvan tugom. Znao sam da će ljutnja doći kasnije, ali u međuvremenu sam se mučila da shvatim zašto bi tako nešto uradila. Takođe nisam mogao da shvatim zašto nisam video nikakve znake njene nevere.

'Šta sam propustio?' pitao sam se. 'I koliko dugo mi to nedostaje?'

Dok sam podgrijavao čili i točio si ekstra veliku čašu osamnaestogodišnje Glenfiddich, pregledao sam njeno ponašanje, tražeći bilo šta što bi mi moglo reći o njenoj aferi. Ali ispao sam prazan. Nije bilo ni jedne stvari na koju bih mogao da stavim prstom a da bi mi alarmi upozorenja trebali zvoniti. Ništa!

Koliko sam mogao da vidim, jedina pukotina u furniru naše Sexy bila je šest godina ranije; još 2015. I, prema Shelleyju, Dan Smith je proveo rodeo zajedno sa Charliejem, dogovor koji se nastavio sve dok nije prebačen u Sydney. Ali to je bilo prema Shelleyju. Njene laži tada i njeno dvolično ponašanje sada su me naveli da preispitam sve što je rekla tokom godina.

Najviše me nerviralo to što bih i dalje bio u mraku da nije bilo slučajno.

Oboje smo radili po neparnim satima i mnogo putovali da bismo ispunili svoje radne obaveze. A učestalost ili obim njenih putovanja nisu se značajno promijenili. U stvari, postojale su ograničenja Covida br vanjske zadatke u proteklih osamnaest mjeseci ili tako nešto. Jedini put kada je ostajala van kuće u tom periodu je bila kada je bila u karantinu kako bi izbjegla da se Covid infekcija vrati u kuću koja bi mogla zaraziti blizance ili mene. Ili, još jednom, tako je rekla.

'Je li koristila ta odsustva kao izgovor da provede vrijeme sa svojim ljubavnikom?' pitao sam.

Sljedeće o čemu sam razmišljao bio je naš kućni život. Ali, još jednom, nije bilo ništa neobično. Kada je bila kod kuće, bila je potpuno kod kuće. Bila je posvećena svom porodičnom životu kao i ikada. Nije bilo iznenadnih provala besa. Nije bilo slučajeva da je nestala da bi primila ili telefonirala. Nijedna od njenih uobičajenih obaveza nije zanemarena. I uvijek je bila pažljiva prema djeci i meni kao i uvijek.