Odrasli namiguju za msn

Za kontinuitet možete pročitati Gail priče po datumu u odjeljku Loving Wives. Ako niste pročitali prethodni post, reći ću vam kako izgledamo. Prvo, sve je ovo stvarno. Imam 5’10, tek sam napunio 32 godine, smeđa kosa i oči i prilično dotjeran. Suprugu sam upoznao dok sam bio na fakultetu i u braku smo već osam godina. Gejl je izuzetno lepa i veoma stidljiva, što je u suprotnosti sa njenom inteligencijom i blagim govorom. Visoka je 5’7 inča sa figurom mlade devojke od 30, malih bokova, dugih, veoma zgodnih nogu, malih grudi, savršene slike iza, svetlo smeđe kose koja plavi na suncu i najlepših velikih zelenih očiju.

Ova priča je nastavak našeg odmora i posljednje objave, Gail Dives with Richard.

*****

U Atinu smo stigli u 10.20, zapravo nekoliko minuta prije roka, i krenuli smo direktno na naš let za Rodos. Tokom leta su nam ponuđene novine, a ja biram Nice Matin, glavne novine Nice. Unatoč lošem francuskom razumio sam mnoge izvještaje o zločinima na Azurnoj obali. Bio sam iznenađen jer u godinama koliko smo tamo išli, nikada nismo vidjeli nikakve indikacije zločina. Spomenuo sam to Gejl, a ona je podigla pogled sa svog časopisa. “Nije važno. Francuska je i dalje jedina modna pista na kojoj slavne ličnosti mogu da šepure. Uvijek će biti popularan.” U nekim stvarima, pomislio sam, Gejl je bila tako nadarena za dovođenje stvari u perspektivu.

Gejl je nosila tamnoplave šorc i bijelu Fila polo majicu. Kosa joj je imala obojene kopče, a šminka je bila lagana. Njene ravne cipele na štikle isticale su njene duge noge, a gde god smo šetali aerodromom privlačila je pažnju.

Očistili smo imigraciju i carinu u Grčkoj, i, sa malo vremena za ubijanje, vijugali smo prema našoj izlaznoj kapiji leta na Rodosu. Kada smo se ukrcali, oboje smo bili uzbuđeni što ćemo se sresti sa našim italijanskim prijateljima, Gabriellom i Giancomom čim sletimo.

Rodos je bio tipičan za stare aerodrome, privlačan po tome što se činilo da nudi personalizovaniju uslugu i da radi opuštenim tempom. Dok smo ušli u glavnu dvoranu, Gabriella i Giancomo su bili tamo, mahali čim su nas ugledali, Gabriella je dozivala: "Gejl, Gejl." Giancomo i ja smo se zagrlili, tapšali jedni druge i pričali o tome koliko nam je drago što se vidimo. Gabrijela i Gejl su se grlile, smejale i ćaskale bez prestanka pet minuta, a dve devojke su stajale na putu putnicima koji su pokušavali da prođu pored nas, privlačeći posmatrače, od kojih su većina bili turisti.

Stojeći nekoliko metara dalje, nisam mogao odoljeti da se ne okrenem da pogledam djevojke i da uvidim Gabrijelinu ljepotu. Kako su izgledali privlačno, stajali i razgovarali, nesvjesni svih pogleda. Odrasli namiguju za msn Gabrijela je bila odjevena u svoje uobičajene kaki kratke hlače, sa blijedozelenom košuljom s džepovima na prednjoj strani koja se zakopčavala sprijeda. Primijetio sam tračak tamnih sjenki koji se vidi kroz njenu košulju sa strane nasuprot džepu. Izgledala je tako staloženo i elegantno, njene duge noge sužene na jednostavne smeđe kožne sandale, nokti na nogama obojeni u crveno. Primetio sam da je Gejl ofarbao nokte u istu svetlu boju i pitao se ko je od njih dvoje prvi počeo.

Prtljagu smo dobili za petnaest minuta i pratili smo Giancoma ispred terminala gdje nas je čekao taksi da nas odveze do luke Mandraki, a hidrogliser do Symija. Djevojke su stajale dobrih dvadesetak stopa dalje, dok smo se Giancomo i ja mučili s prtljagom uz malu pomoć portira. Ukrcali smo se na hidrogliser i započeli naše četrdesetak i čudnih kilometara putovanje do ovog očaravajućeg ostrva, za ono što je trebalo da bude jedan od najlepših i najrelaksirajućih odmora koje smo imali.

Na prilazu ostrvu imali smo osjećaj da je ovdje vrijeme stalo.Ostrvo sa nekoliko automobila, elegantnim lukama, prelepim plažama i planinskim obronkom punom atraktivnih kuća i malih vijugavih puteva koji su me, iz nekog razloga, naveli na putovanja Pavla učenika. Svi se guraju između gomile kako bi pozdravili prijatelje. Konačno smo identifikovali našeg dočekivača, bilo ih je dvoje, stariji muškarac i tinejdžer koji je preuzeo kompletan prtljag i odbio mi dozvoliti da nosim svoju kompjutersku torbu. Sredili su dva od rijetkih taksija na ostrvu, mi smo se nagomilali u jedan, a oni su nam utovarili prtljag i ušli u drugi.

Kada smo se zavili u brdo, pored drevnih i šarenih kuća, sve dok nismo bili na vrhu ove male planine. Kuća je zapravo bila katakomba tunela, vrtova i dvije kuće, pri čemu je glavna kuća pokrivala tri nivoa. Starac nas je uveo i kroz glavnu kuću počevši od ulaznog sprata gde je bila kuhinja, trpezarija i ogroman trem.

Otišli smo na nivo ispod kojeg je imao atraktivan stan sa punom kupaonicom, terasu sa stolom za jelo i otvorio se na baštu. Popeli smo se na gornji kat i glavnu spavaću sobu, koja se protezala cijelom dužinom kuće. Ovdje možete gledati na more, pa čak i vidjeti Tursku u daljini. Giancomo je predložio: "Vi uzmite ovu sobu."

Gejl je odmah uzviknula: "Ne, više volim. mi više volimo sobu u prizemlju."

"Hajde da bacimo novčić", rekao je Giancomo.

„Ne“, insistirala je Gejl, „spuštamo stan dole.“

Svi smo se predali. Gabrijela me je pogledala i nasmiješila se, zaigrano flertujući rekla je da svi čuju: „Možeš doći gore da pogledaš more kad god želiš.“

Pre nego što je starac otišao, upoznao nas je sa gospođom koja će nam spremati obroke dok smo mi ovde, a onda je rekao: „Još jedan narod ostaje u kući. iz Amerike“.

Smjestili smo se s prtljagom i raspakirali se za nekoliko minuta, zatim smo lutali vrtom, i kroz prozore gledali more s jedne strane i strmu dolinu s druge strane.

Pola sata kasnije svi smo se našli na ulazu gdje nam je kuharica pokazala gdje se čuvaju pića. Giancomo je otvorio škrinju i pronašao Ddd tinejdžerske sise lokalnih brendova. Odabrali smo Ouzo pomiješan sa toplom flaširanom vodom, a kuharica ga je učinila pitkim kada nam je donijela činiju minijaturnih kockica leda. Ranije smo bili obaviješteni da na Symiju nema vode, sve je otpremljeno, a samo flaširana voda je za piće.

Bili smo oduševljeni smještajem, ali Giancomo je prokomentarisao: "Vraća me u prošlost, podsjeća me na moj prvi odmor."

Gabriella je bila manje kritična: "Naći ćemo mjesta za zabavu, a ja imam nekoliko imena koja su mi prijatelji predložili." Ali i dalje sam zadivljena što je on ovdje,” i pogledala je Gaincoma, prilično nježno, pomislio sam.

Đankomo me je pogledao, klimajući glavom: „Da, to je zaista prvi odmor bez posla koji sam ikada uzeo“, zastao je, a zatim dodao: „Mislim.

Nismo gubili vrijeme, dogovorili smo se da ćemo vidjeti dio otoka prije nego što padne mrak, zatim naći restoran za večeru i prenoćiti. Kako je Gabrijela obavestila kuvaricu da izlazimo, ne znam, ali snašla se između jezika. Pozvali smo taksi koji je stigao pola sata kasnije. Vozio nas je po gradu, a mi smo tražili prijedloge gdje da večeramo. Govorio je nešto engleski, a tečno je govorio i italijanski, tako da se Giancomo dogovorio i Cornelious je postao naš stalni vozač dok smo bili u Symiju.

Završili smo u restoranu pod nazivom „To Klima“, koji se nalazi u dijelu iznad luke koji se zove Chorio. Odabrali smo Sise uz prozor svi podijele hranu' i na kraju smo jeli raznovrsnu mediteransku hranu, kao i nekoliko vegetarijanskih jela koja jednostavno nisu bila s ovog svijeta. Prve dvije boce vina bile su tipična retsina, ali zaista nisam mario za okus.Gaincomo se složio, pa smo naručili njemačko bijelo vino. Kada smo dobili ček, vino je bilo toliko skupo da smo od te večeri odlučili da idemo na grčki. Vlasnik je izašao i proveo više vremena nego što je bilo potrebno zahvalivši se djevojkama što su došle. Hrana je bila odlična, pogled je bio spektakularan, a mi smo se smijali, pričali viceve.nešto rizično i jednostavno se opuštali tokom večere.

Poslije smo išli ulicom Kalistrata bez pravih planova. Činilo se da je lokal po imenu Harani okupio većinu publike, pa smo ušli unutra da istražimo. Bil Klinton Seducing their sons Unutra je bilo gužve, ljudi su dolazili i odlazili, plesali, treštala je evropska muzika. Gabrijela me je zamolila da plešem i odvela me od šanka. Plesali smo nekoliko minuta kada je pjesma završila i 'prebrz za nas ritam' nas je vratio do šanka. Gejl je nestala. Giancomo je pokazao na plesni podij i vidio sam Gejl kako pleše, a visoki mršavi muškarac s kojim je bila izgledao je kao da je lokalac. Pričali su, ili vikali, koliko i plesali.

Udario sam se laktovima s mladim teškim postavnim muškarcem s moje desne strane i, kada sam se okrenuo da se izvinim; prije nego što sam uspio progovoriti, nasmiješio se i rekao: „Nema problema.“

Gejl se vratila nekoliko minuta kasnije, a Đankomo je preko telefona u baru pozvao Corneliusa da nas pokupi. Popili smo piće i krenuli da idemo, da čekamo napolju Corneliusa. Tek što sam krenuo za Gejl, mladić pored mene me je kucnuo po ruci. Kada sam se okrenuo, pitao je: „Je li to tvoja djevojka?“ i pokazao je na Gejl.

Nasmiješio sam se, “Moja žena”, rekao sam.

Klimnuo je glavom i nasmiješio se: “Taj čovjek s kojim je plesala”, rekao je, “kada ju je zamolio da pleše rekao joj je zaista loše stvari na grčkom. "On je loš."

Klimnula sam, ne smiješeći se više. Muškarac je nekoliko puta klimnuo glavom i napućio usta potvrđujući svoju izjavu. “Hvala. cijenim to,” rekao sam i pružio ruku u rukovanju.

Tek što smo se vratili u kuću, mladi par je izlazio na ulaznu kapiju.Gabrijela im je prišla: “Vi ste sigurno gosti u drugoj kući”, rekla je. Čovjek je otišao do vrata taksija i rekao nešto Corneliousu, a zatim se vratio i stao pored svoje žene.

U polumraku smo se upoznali svuda okolo. Saznali smo da su Vivian i Gregory bili Amerikanci, na svom medenom mjesecu, "Ali u braku smo deset mjeseci", brzo je obavijestila Vivian. Gregory je bio Amerikanac grčkog porijekla, a njegovi roditelji su rođeni u Grčkoj. Bio je otprilike moje visine, tamne kose, sa šarmantnim osmehom sa zuba dostojnog reklame, i iako je njegovo ponašanje bilo ljubazno, delovao je rezervisano. Vivian je s druge strane djelovala tako jako američka, živahna, govorila je malo preglasno i odmah te učinila da izgledaš kao prijatelj. Bila je za glavu manja od Gejl, i pomalo debela, ali njena kratka plava kosa i šarmantan način ponašanja činili su je veoma privlačnom. Svi smo se dogovorili da ćemo se ponovo sresti sutra, a oni su pobegli na veče zabave.

Prošli smo kroz ulaz i na kraju sjedili u stanu na spratu, u mraku, gledajući u more. Razgovarali smo tiho, komentirajući različita svjetla, pokušavajući precizirati gdje se nalazi u odnosu na luku, naše jedino znanje o ostrvu.

Kada je Prljava pepeljasta plavuša izašao iz sobe, mi smo ustali da odemo. Gabrijela je ustala i ponudila mi obraz da poljubim laku noć. Usred poljupca je odgovorila na pitanje koje je Gejl ranije postavila o našem odlasku na plažu: „Da, mislim da bi trebalo“, rekla je Gabrijela. “U blizini luke imaju taksi na plaži koji će nas odvesti do bilo koje plaže koju odaberemo.”

Đankomo se Uspavana sestra incest u dnevnu sobu i rekao: „Organizovao sam dobro vino za sutra. Zvao sam Italiju, poslaće malo.”

Nasmijao sam se, komentarišući: „Imaš pravo prioritete,“ i poželjeli smo laku noć.

Otvorio sam prozore sa dve spavaće sobe. Noćni vazduh je bio osvežavajući, a tama doline ispod misteriozne. Naš krevet je bio talasast u koji se utone, a kada je Gejl ušla pored mene bila je gola.Podigao sam noge ispod ćebeta da skinem šorts, nisam bio spreman da propustim da budem što mazniji.

„Ovde je prelepo, zar ne?” rekla je Gail.

„Da“, odgovorio sam. “Teško je povjerovati da mogu isporučiti dovoljno vode svaki dan, za sve ovo.”

“Oh”, uzviknuo sam, “zaboravio sam pitati.” Šta ti je rekao muškarac s kojim si plesala?”

„Samo uobičajeno. Odakle si, moje ime, kad smo stigli. Zašto?”

“Kada te je zamolio da plešeš, šta je rekao?”

„Želiš li da plešeš,“ Gail se nasmiješila gledajući me kao da je to čudno pitanje. Seducing their sons jebanje sa poštarom „I ponudio je ruke“, nastavila je.

„Je li rekao još nešto, na grčkom?

"Oh da. Kada je prišao, zveckao je na grčkom. Nasmiješila sam se i odmahnula glavom, a onda je on prešao na engleski.”

Rekao sam Gejl šta je rekao čovek sa teškom postavom, a ona je zvučala kao "Uhmm", ne reagujući kritički ili uznemireno.

Gejl se pomerila na svoju desnu stranu i raširila noge oko moje leve noge, a njene prepone su se gurnule uz moju stranu. To je bio signal na koji sam navikao i koji sam volio. Moja lijeva ruka je bila ispod njenog vrata i ispružio sam ruku niz njena leđa i počeo joj dodirivati ​​gornji dio leđa. Dotakli smo se i razgovarali, uglavnom o ostrvu, i ponovnom viđenju naših prijatelja. Dvadesetak minuta kasnije Gejl se prevrnula i legla potpuno ispružena na mene. Oboje smo voleli bliskost koju je ovo stvaralo, i često bi ona tako zaspala, a ja bih ostao u tom položaju dokle god sam mogao da izdržim težinu. Večeras mi je kurac bio tvrd i ubrzo je Gail kliznula dolje tako da je moj penis bio zarobljen između njenih bedara. Dok je moj penis zarobljen, podigla je gornji dio tijela tako da su joj grudi bile tik uz moje grudi, i polako se počela pomicati s jedne strane na drugu, lagano četkajući bradavice preko mojih grudi.

Moje ruke su joj istraživale leđa, leđa, a ja sam stavio dva prsta na donju stranu svog penisa pritiskajući ga na usne njene mace.Kada se Gejl konačno pomerila sa mene, čučnula je, stavivši noge sa obe strane mene i izvila leđa da me primi u sebe. Sa jednim ili dva trljanja preko svoje vlažnosti usredsredila je moj kurac i pritisnula prema dolje uguravši me u nju. Njen jedini zvuk bio je produženi izdah u "Oohhh". U prostoriji se reflektovalo dovoljno spoljašnje svetlosti da vidim da je njena glava zabačena unazad, jednom rukom na mojim grudima, dok drugom dodiruje njenu levu dojku.

Gejl je držala svu svoju težinu na meni, držeći me duboko u sebi, praveći povremene pokrete napred. Nakon pet minuta nagnula se naprijed i sa potpuno otvorenim ustima poljubila me. Kada me Gejl ovako poljubila, poželela je da se oseća blisko. Uzvratio sam, moj jezik je tražio, njen jezik je bio spljošten o moja usta. Za mene je ovako ljubljenje Gejl bilo nebesko, ali sam često oklevao da to uradim jer bi moja brada uvek ostavljala njenu bradu i obraze crvene i izgrebane. Progovorio sam joj u usta: "Volim te dušo."

Gejl nije odgovorila, samo je nastavila da se ljubi. Podigla je lice Besplatno urbano poziranje tinejdžera sa jednog inča dalje, govoreći tiho svojim glasom dubokim i požudom ispunjenim: „Dušo, pričaj mi o gđi. H."

"Sad?" pitao sam.

“Molim vas”, rekla je, požuda u njenom glasu bila je očigledna, dok se lagano podigla tako da je moj penis osjetio usis njene mace kao indukciju.

Kada smo Gejl i ja bili u braku, često smo provodili nedelje u krevetu, po ceo dan, vodeći ljubav i razgovarajući. Jedna diskusija dovela je do toga da smo se međusobno pitali o prvim stvarima, ili fantazijama. Ispričao sam Gail o susretu koji sam imao kao tinejdžer, sa gđom. i Gejl su voleli da čuju priču. Obično bi postavljala konkretna pitanja, ali samo dok ja pričam cijelu priču.

Počeo sam da recitujem priču po pedeseti put. Jedne godine su me roditelji odveli na vjersku konferenciju koja se održavala u Sjedinjenim Državama, u sjevernoj državi New York. Ljudi su došli iz cijelog svijeta da čuju govornike na dvonedeljnom skupu.

Trećeg dana tamo, moji roditelji su me dobrovoljno prijavili kao dadilju da nadoknadim neočekivani odlazak jednog pomagača. Na kraju sam pomogao drugoj djevojčici da gleda grupu od tri do pet godina.

Prvog dana, oko pet sati, druga bebisiterka, Beki, odvezla je nekoliko dece nazad do njihovih roditelja. Ostala su tri dječaka, a Freddie, slatki mali trogodišnjak koji se uvijek smije, kotrljao je mali voz po travi, a ja sam pored njega. Niotkuda, jedna žena je stajala pored nas i ne rekavši ništa čučnula gledajući nas kako se igramo. Podigao sam pogled, zatim se vratio prema Freddieju, a onda ponovo pogledao damu. Bila je nisko čučana, koljena su joj bila udaljena dobra dva metra, i mogao sam vidjeti njezine gaćice. Siguran sam da sam glumio, bio sam u šoku i strahopoštovanju, a ona je bila prelepa. To je bila gđa. H., Freddiejeva mama, dođi po njega.

Ista stvar se ponovila sljedeća dva dana, svaki put su joj noge bile malo više raširene, a trećeg dana sam bio toliko blizu da sam zapravo mogao vidjeti dlačice sa strane njenih gaćica. U nedjelju Freddieja nije bilo i ja sam nažalost mislila da je gorivo za moje noćne fantazije zauvijek nestalo. Iako je konferencija trajala još nedelju dana, glavni deo je bio gotov i sada smo bili mnogo manja grupa bez dogovorenog čuvanja dece.

Kasno te prošle nedjelje ujutru igrao sam se sa preostalom djecom u malom prostoru za igru ​​kada sam pogledao u zvuk sirene automobila. Nekih 200 stopa dalje, gđo. je mahala, podržavajući me da dođem do njenog auta. Mahnuo sam joj i otišao do njenog auta. Stao sam pored njenog prozora i pozdravio je, iznenađen i nervozan od uzbuđenja što je blizu. ljudska prava price Nasmejao sam se i pozdravio malog Fredija na zadnjem sedištu kada mi je predložila: „Dođi na drugu stranu. uđi.“

„Moram da tražim uslugu od vas“, gđa. je počela i okrenula se na svom sjedištu, ostavljajući lijevo stopalo na podu, desnu nogu savijenu u kolenu i ležeći ravno preko sjedišta i centra mjenjača.Tamo sam opet mogao vidjeti kako joj rasterete bedra i donji dio gaćica. I, koliko god se trudila da to ne učinim, sigurna sam da sam većinu vremena provela gledajući njenu haljinu.

gđa. je počeo: „Hadriane, sada kada je sastanak u kampu završen, nema aranžmana za brigu o djeci. Pošto moj muž govori čitavu sledeću nedelju, a pošto i ti ostaješ, pitala sam se da li mogu da te nateram da gledaš Fredija.”

Bio sam spreman da skačem od sreće, da joj ljubim stopala ili bilo šta drugo, samo da nastavim svoju fantaziju o njoj kada sam masturbirao svake noći. gđa. je mislio da oklevam i dodao: „Pitao sam te majko i ona je rekla da hoćeš, ali sam mislio da ću i tebe pitati. Mogao bih da ti platim.”

Otplovio sam nazad na zemlju i pronašao svoj jezik. „Oh, ne morate mi platiti gospođo. H., bilo bi mi drago da ostanem sa Freddiejem.”

“Hvala Hadriane, to je tako lijepo od tebe i svaki dan je samo do jedan sat.” Dogovorili smo se za sljedeće jutro u 9:30 i ona je dodala: „Ostajemo u dijelu za prikolice, u bijeloj i zelenoj prikolici. I reci svojoj mami da ću te nahraniti ručkom kad se vratim da nahranim Fredija.”

Sljedećeg dana sam igrao sa Freddiejem, u i van trejlera, do 12:15. kada je gđa. se vratio. Sedeli smo u prikolici dok je ona pripremala sendvič za mene i nešto za Fredija. Sjedio sam za stolom, leđima okrenut zidu, okrenut prema unutrašnjosti prikolice. gđa. je stavio Freddieja u stolicu za niski dječji sto na kojem smo se igrali. Kada je njegova hrana bila pred njim, gđa. je čučnula, kao što je to učinila u parku, a njena cijela maca obučena u gaćice bila je prikazana, u Seducing their sons svom sjaju, samo pet stopa dalje. Kao refleks, pomjerio sam ruku da dodirnem svoj kurac. gđa. je bila zauzeta hranjenjem Freddieja, ponekad se pomicala, šireći joj noge, zatim ih zatvarajući, pa ih opet polako otvarajući. Preobrazila sam se, zaljubljena, teška, bila sam u ekstazi. Protrljao sam svoj kurac te noći.

Nisam mogao čekati ručak sutradan. Bio sam opsjednut. gđa. je bio sve o čemu sam mogao razmišljati. I desilo se na isti način.Jedan treći dan gđa. se vratio pola sata ranije. pišanje u čmar Seducing their sons Otišla je do zadnjeg dijela prikolice i pobrinula se za neke stvari, a zatim je izašla i pripremila ručak. Nakon što je stavila moj sendvič ispred mene, čučnula je da prikloni Freddieju, ali je imala uglavnom zatvorene noge. Mogao sam joj vidjeti nešto dalje od koljena, ništa više. Glumio sam razočaran jer je obično odmah otvorila noge. Tada su joj na moje olakšanje noge počele da se otvaraju, najprije kolebljivo, a onda više, dok nisam mogao jasno vidjeti njenoj mački, bila je gola ispod, a kosa joj se mučno širila od butine do butine. Glasno sam dahtao, ako me je čula nije priznala da jeste.

Kada sam išao kući bio sam ukočen, srce mi je lupalo, a disao sam kratkim otežanim udisajima. Nikada neću moći da objasnim uzbuđenje koje sam osećao, strepnju da je sutra neće biti, i seksualno osvajanje, iako sam mislio da ona ne zna da to pokazuje, a ja sam gledao.