Vintage western električni telefon

Boravak na otvorenom, posebno u udaljenim područjima divljine, uvijek me seksualno stimulira. Nikada nisam u potpunosti shvatio zašto, ali sam prihvatio taj fenomen. Stoga me nije iznenađujuće što sam prije nekoliko mjeseci postala sve više stimulirana dok smo muž i ja išli na kajak na jedno od udaljenijih jezera u Kaliforniji.

Smješten u udaljenoj, sjeveroistočnoj Kaliforniji, ovaj kompleks jezera i močvarnih područja strogo je ograničen na pristup čamcima. S obzirom na malo lokalno stanovništvo i udaljenosti od urbanih područja države, malo drugih mjesta u Kaliforniji može se pohvaliti tako udaljenim.

Planirali smo da provedemo jednu noć u određenom kampu za čamce na sjevernoj obali jezera. Porinuvši naša dva kajaka u toplo subotnje jutro, krenuli smo preko jezera. Dok smo veslali sve dalje i dalje od rampe za čamac, osjećao sam kako se teret civilizacije spušta iza nas. Na cijelom jezeru postoji samo jedna rampa za čamce, a drugih automobila na parkingu nije bilo. Muž i ja smo bili prilično sigurni da imamo cijelo jezero samo za sebe. Dok nam je sunce grijalo leđa, a ja sam se već napalio svakim zamahom vesla, iznenadila sam muža kada sam nakratko stala i skinula gornji dio. Dok je sunce izlazilo iza nas, moje sise od 36c bile su u nešto hladnijoj sjeni i, uz lagani povjetarac koji je lebdio preko jezera, moje bradavice su se hrabro isticale kao dvije kuke za kapute.

Znala sam da su moje improvizirane radnje dovele muža do erekcije. Međutim, pitao sam se, ako bi se prevrnuo, da li bi ga njegov krut kurac spriječio da se progura kroz kokpit svog kajaka. Ipak, nastavili smo put u potpunoj samoći, ja sam iz minuta u minut postajala sve napaljena, a muž uživao u pogledu na svoju ženu u toplesu u njenom malom kajaku.

Dok smo nastavili put, rekla sam mužu kako se napaljeno osjećam. Rekla sam mu da se osjećam otvorena za bilo šta, sve dok to znači da mogu doživjeti onoliko orgazama koliko moje tijelo može proizvesti.Nasmijao se i nagovijestio da se osjeća jednako napaljeno. Dalje je rekao da bi jednog dana želio da mu dam potpunu i potpunu kontrolu nad svojim tijelom – da ga koristi na bilo koji način koji mu odgovara bez ikakvih ograničenja. Razmišljao sam o njegovoj fantaziji dok smo nečujno klizili jedno pored drugog po staklastim vodama jezera. Nakon dužnog razmatranja, pomislila sam u sebi, kakvu štetu može učiniti da mužu omogući njegovu malu fantaziju. Rekao sam mu da sam do sledećeg jutra bio potpuno na njegovoj komandi, šta god on hteo da radi.

Iako nije rekao ništa, osmijeh na muževom licu je odavao koliko je zadovoljan mojim "poklonom". Međutim, prije nego što smo mogli dalje raspravljati o tome, našu samoću prekinuo je nepogrešiv zvuk električnog trolling motora. Bacivši pogled preko ramena, vidio sam trojicu muškaraca u velikom kanuu kako nas brzo prestižu. Iako su prolazili nekoliko stotina stopa s naše lijeve strane, definitivno su bili dovoljno blizu da vide da sam u toplesu. Vintage western električni telefon Nije bilo šanse da vratim svoju majicu i pokrijem se prije nego što prođu, pa sam samo nastavio veslati. Dok su prolazili, sve oči su očigledno bile prikovane za moje grudi. Oni su veselo odustali i nastavili svojim putem.

„Pretpostavljam da to nisu očekivali“, uzviknula sam mužu koji se nasmejao na moj komentar. "Ne, pretpostavljam da ne", odgovorio je.

Mogao sam osjetiti kako mi tijelo trne po cijelom tijelu, a bradavice su mi postale još uspravnije nego što su bile. To što su me tako uhvatila tri stranca definitivno je bilo uzbudljivo. Iako to nije rekao, mogla Prljavi plavuša osjetiti da je mužić jednako uzbuđen kao i ja.

Nakon dobra dva sata veslanja stigli smo na odredište. Odabrali smo jedan od tri kampa koji se nalaze u mirnoj maloj laguni i počeli istovarati opremu. Pošto niko drugi u ovoj grupi kampova, odlučio sam da zadržim svoj status u toplesu dok postavljam kamp. Očigledno su muškarci u kanuu ili odabrali drugu grupu kampova, ili su samo išli na jednodnevni izlet.

Naš kamp je bio rustikalan u najboljem slučaju. Sastojao se od ložišta, velikog stola za piknik sa fiksnim klupama i drvenog ormarića za odlaganje na zaključavanje. Na krajnjem kraju logorskog prostora nalazila se pomoćna zgrada s jednom rupom. Naša dosadašnja iskustva u ovom jezerskom kompleksu bila su ograničena na jednodnevne izlete, tako Prava pridržana moja zgodna tinejdžerka bi ovo bilo naše prvo "noćenje" ovdje. Međutim, ranije smo istraživali to područje i znali smo da postoji pešačka staza koja povezuje šest drugih kampova na ovom dijelu jezera. Najbliža druga lokacija bila je udaljena dobrih pola milje.

U nadi da ću malo izmamiti muža, ušla sam u naš mali šator s kupolom i vratila se samo noseći suknju u sarong stilu. Muž je prokomentarisao da sam u svojoj oskudnoj haljini izgledala kao "ostrvo djevojka". Odgovarajući na njegov komentar, razdvojila sam suknju kako bih otkrila da ispod ne nosim ništa. Gotovo odmah sam mogao vidjeti izbočinu koja mu raste na pantalonama. Tako da sam se iznenadio kada mi je predložio da idemo na planinarenje, umjesto da se šetamo u šatoru. Počela sam čak i da se durim, kada me je mužić podsjetio da sam njegova zapovjedništvo tog dana.

"Da gospodaru", rekao sam sa podsmjehom u glasu, "Tvoja volja je moja zapovest."

Kada sam krenula da se vraćam u šator da obučem kratke hlače i košulju, zaustavio me je i rekao da želi da idem na planinarenje obučen kao što sam bio. Počeo sam da se svađam, ali sam bolje razmislio. Na kraju krajeva, nije ništa sigurnije od ovoga kada je u pitanju malo egzibicionizma.

Pitao sam da li mogu ponijeti košulju u svom rancu, ali on je rekao da to neće biti potrebno.

"Neće vam ni trebati pakovanje. I samo da bih iskusio vaš nivo udobnosti, ja ću lično nositi samo kratke hlače." On je rekao.

Što sam više razmišljao o tome, više bih volio da nosi košulju. Na taj način, ako nas uhvate u kompromitujućoj situaciji, uvijek bih mogao nabaciti njegovu majicu. Pa dobro, pomislio sam, bacimo oprez u vjetar.

Činilo se da staza nikada nije odlutala predaleko od ivice vode.Ponekad bi se uronio za nekoliko stotina stopa, a zatim bi se vratio na obalu. Nakon nekog vremena, mogli smo čuti neke glasove u daljini. Bilo je teško reći da li su glasovi dolazili iz vode ili obale, ali su definitivno bili muški. Pretpostavili smo da su to tri muškarca koje smo ranije vidjeli.

Počeo sam da postajem pomalo nervozan kako su se glasovi približavali. Muž mi je rekao da ne brinem, da će nas drveće dovoljno sakriti. Rekao je da ćemo ih očigledno vidjeti mnogo prije nego oni nas. Čuvene poslednje reči, pomislio sam. Jelena Tinska Sexy Kako smo se približavali sljedećoj seriji kampova, mogli smo vidjeti muškarce kako užurbano postavljaju kamp. Staza se zapravo držala dalje od lokaliteta, a lišće nam je omogućilo da ostanemo neopaženi – na moje veliko olakšanje. Zaokružujući stenovitu izbočinu, iznenada smo se susreli sa čovekom od 40 godina koji je vršio nuždu iza stena. Bio je iznenađen isto kao i mi, i nije bilo zataškavanja s moje strane. Dok je fiksirao svoju pažnju na moje sise, nisam mogla a da ne primijetim prilično veliki 7 čarape napaljene koji je nespretno pokušavao ugurati natrag u svoje šorc.

Ništa nam nije preostalo nego malo razgovarati, na slučajni susret smo reagirali kao što to rade planinari kada se sretnu na stazi. Zaustavili smo se i nakratko popričali. Trudila sam se da izgledam smireno i sabrano koliko to žena može, sa svojim grudima izloženim strancu na otvorenom tragu. Predstavivši se kao Glen, rekao nam je da su on i njegovi drugari bili na vikendu od svojih supružnika, radujući se malom pecanju, pivu i lajanju na mjesec. Muž je objasnio da se samo odmaramo od ograničenja društva, pokazujući na moje gole grudi kao da pokazuje o čemu govori.

"Vidim da ste" Glen se nasmijao, "Izgleda da ste vi momci ovdje stvarno opušteni."

Muž je rekao da se trebamo vratiti u kamp, ​​što mi je zvučalo dobro. Mogao sam reći da mi je lice pocrvenjelo od sramote, iako me je cijela situacija izuzetno uzbudila.Na rastanku, mužić je spomenuo da su Glen i njegovi drugari dobrodošli da posjete naš kamp ako kasnije budu vani. Glen je rekao da misli da će momci htjeti ostati u kampu nakon mraka, ali da će im prenijeti poziv.

S tim smo se rastali i vratili u naš mali kamp. Kada smo se vraćali, nismo imali mnogo toga da kažemo jedno drugom, ali mogao sam da kažem da je to što je njegova žena bila izložena strancu bila velika uzbuđenost za njega. Kad smo se vratili u kamp, ​​mužić nije oklijevao da me položi na stol za piknik i da mi izjebe mozak.

Ima nešto u seksu na otvorenom što mi je tako neverovatno uzbudljivo. Ležajući goli na stolu za piknik, toplina sunca koja se probijala kroz djelomičnu sjenu drveća, stvarala je stalnu promjenu od topline do hladnoće dok su se grane iznad pomicale na povjetarcu. Taj isti lagani povjetarac koji je klizio po jezeru izazvao je drhtavicu gore-dolje po mom tijelu dok je mužić održavao ujednačen ritam svojim kurom. Držeći moje noge u njegovim rukama, leđa su mi bila skoro odmaknuta od stola kada je počeo udarati kurac u mene. Osjećala sam kako dolazim jednom, a onda opet drugi put, kao mužić previše ispražnjen u meni. Teen big cock missy kratak trenutak, sve je bilo bez zvuka dok je muž gurnuo što je više mogao u mene. Konačno, bez ičega u njemu, ruši se na mene potpuno iscrpljenog. Pretpostavljam da je dio uzbuđenja svega uključivao pomisao da bi neko, možda ta trojica muškaraca, svakog trenutka mogao zalutati u naš kamp. Ali kako se ispostavilo, ostali smo neometani tokom našeg vođenja ljubavi.

Nakon što smo se malo umočili za čišćenje, obukli smo čistu odjeću i počeli se fokusirati na uobičajene poslove u kampu, kuhanje večere i pospremanje nakon toga. Sa zalaskom sunca, mužić je upalio Azijska bukake priča dva lampiona i objesio ih na obližnje drveće. Iako je noć bila dovoljno topla i bez toga, zapalio je i logorsku vatru u ringu.Svoje stolice na sklapanje uvijek nosimo sa sobom, iako su malo nezgodne u našim kajacima. Ubrzo smo zajedno uživali u prvoj čaši vina pored vatre.

Kako je noć odmicala, otvorili smo drugu bocu Zina. Vino je definitivno djelovalo na mene, jer sam počela razmišljati o drugoj sesiji vođenja ljubavi. Gotovo sam potpuno zaboravila na muževljevu fantaziju, zaokupljena toplinom večeri, pucketavom vatrom i voćnim okusom našeg vina.

Tada mi je muž nabacio svoju ideju. Rekao je da me želi vezati za stol za piknik, učiniti me potpuno bespomoćnom i opustošiti. Sugerirao sam da ga vino čini malo nastranim, s čim se i on složio. Ipak, rekao je da želi da odglumi svoju fantaziju ma koliko to glupo zvučalo. Bilo je već 22 sata, pa sam pretpostavio da trojica muškaraca neće posjetiti naš kamp za veče, a ideja mi je zvučala pomalo privlačno. Sexy Lidija Bačić Nikada ranije nisam bio vezan, ali sam maštao o tome.

Ja sam u ranim 40-im, kao i mužić. Oboje smo imali druge ljubavnike, ali ne otkako smo se našli pre 20 godina. Bez obzira na to, sva moja prethodna iskustva vođenja ljubavi bila su generalno konzervativna. Ali kako smo muž i ja postali stariji, malo smo eksperimentisali sa igranjem uloga i uobičajenim aktivnostima parova naših godina. Imajući to na umu, smatrao sam da je ovo savršena prilika da istražimo još nešto novo u našoj vezi. Uostalom, osvrćući se na naše popodnevno planinarenje, danas je već bio dan za nova iskustva. Kakvu bi nam štetu mogla donijeti još jedna avantura?

Izvukavši se iz odjeće, muž me je natjerao da legnem na stol za piknik. Srećom, veče je i dalje bilo toplo. Koristeći gornje trake za vezivanje automobila za naše kajake, mužić je uzeo jedan remen i zavezao mi gležanj nazad za gornju butinu, pričvrstivši i moj zglob za članak. Ponovio je postupak na drugoj strani.Kliznuvši me na ivicu stola tako da mi je struk bio tačno na ivici stola, zatim je koristio još dva remena, vezajući mi koljena sa svake strane stola. To mi je efikasno držalo koljena razmaknuto i spriječilo me da sklopim noge ili da se kotrljam na ovaj ili onaj način. Za nekoliko minuta, mužić me uspio učiniti potpuno bespomoćnom!

Mislim da sam već bila na pola puta do orgazma prije nego što me je mužić uopće završio s vezanjem. Osjećao sam večernji zrak na svojoj izloženoj mački, vlagu mog plišanog crvenokosog grma kako me hladi svakim dahom zraka. Prije nego što učini bilo šta drugo, muž je napravio našu sajber kameru da snimi trenutak. Mogao sam reći da je bio prilično ponosan na sebe, a s obzirom na veličinu izbočina na njegovim pantalonama, spreman da me opustoši svakog trenutka.

Nakon što je snimio nekoliko fotografija, mužić je podigao kamp stolicu i počeo da sondira moju macu jezikom. Muž nema najveći kurac na svijetu, ali to više nego nadoknađuje svojim jezikom. Moja bespomoćna situacija, u kombinaciji s dvije boce vina koje smo popili i muževim iskusnim jezikom, dovela me je do uspješnih orgazama za nekoliko minuta.

Sišavši od tog drugog orgazma, odjednom sam začula zvuk koraka koji su se približavali našem kampu, i nepogrešiv zvuk muškaraca koji razgovaraju.

"Brzo, odveži me." viknula sam šapatom. Ali mužić je odmahnuo glavom i podsjetio me na moje obećanje. Molila sam ga drugi put, a on se samo nasmiješio i rekao obećanje je obećanje.

Prije nego što sam shvatio, Glen i druga dva muškarca bili su u našem kampu. Kada su se približili i ugledali me, oklevali su, gledajući u muža tražeći znak za povlačenje. Ali umjesto toga muž ih je pozvao u kamp.

"Nadam se da vas nismo uhvatili u lošem trenutku?" Jedan od muškaraca je rekao, ali muž je rekao da, ako oni nemaju ništa protiv, nema ništa protiv.

Posramljena, ponižena i neverovatno uzbuđena situacijom, nisam znala šta da radim, pa sam samo ostala mirna i slušala muškarce kako pričaju.Tiho sam povukla svoje vezice da vidim mogu li se osloboditi, ali muž mi je onemogućio da pobjegnem.

Dok su muškarci stajali iznad mene, vidio sam da su i oni pili. Ponudili su mužu čašicu viskija, što je Žene porno slike prihvatio. Muškarci su svi zurili u mene, zureći u moju otkrivenu macu i trljajući svoja međunožja dok su odbacivali udarac. Nisam mogao vjerovati da sam postavljen onako kako sam bio, potpuno izložen. Mogao sam osjetiti kako sokovi od mog posljednjeg orgazma kaplju između obraza mog dupeta.

"Pa, momci, šta biste rekli da se ponašate onako kako je moja žena?" rekao je mužić, na moj užas. Nisam mogao ništa reći. Samo sam zurila u muža sa potpunom nevericom.

"Šta vaša žena ima da kaže na sve ovo?" upitao je Glen, kojem je mužić objasnio obećanje koje sam mu dala ranije tog dana.

Ponašajući se pomalo ljutnje na muževe postupke, i uzimajući u obzir vino koje sam popio, rekao sam "Ako želi da me imate večeras, neka bude. Obećanje je obećanje!" Razmišljajući o toj izjavi, mislim da je taj dio mene mislio da će mužić odustati kada shvati da ga zovem blefom. Ali blef nije bio na umu muža, jer se umjesto toga naklonio, pružio ruku u mom smjeru i rekao: "Izvolite momci. Da li vam smeta da napravim nekoliko slika?" Muškarci su se svi složili sa fotografijama, a muž je dao pregršt kondoma. "Sve što tražim je da nosiš ovo." On je rekao.

Prije nego što sam uspjela izgovoriti još jednu riječ, dvojica muškaraca su mi sisali sise, dražili bradavice jezikom i malo čupali zubima. Glen i jedan od ostalih očito su bili u kasnim četrdesetima, dok je treći izgledao nešto starije. Glen je odmah zauzeo isti položaj u kojem je bio i mužić, sjedeći između mojih nogu Debeli tip na biciklu zabijajući lice u moju macu.

Prošlo je samo nekoliko trenutaka prije nego što su se svo poniženje, ljutnja i strah istopili, ustupivši mjesto nivou zadovoljstva koji se riječima ne može opisati.Dva muškarca sisaju moje sise, prelaze rukama po cijelom tijelu, treći se gladno prepušta mojoj pički, lica ukopanog u masu mojih stidnih dlačica.

Najduže sam držao oči zatvorene, a kada sam ih ponovo otvorio, muškarci su uspjeli skinuti svu odjeću. Krajičkom oka sam mogao vidjeti bliceve muževe kamere kako osvjetljavaju kamp.

Na trenutak mi se vratilo malo poniženja, dok sam pokušavao da se suzdržim da ne dođem u ruke ovih potpunih stranaca. Ali priroda će krenuti svojim tokom, a ja sam se prepustila nevjerovatnom orgazmu od kojeg je tijelo drhtalo. Činilo se da me nakon toga proždire požuda. Kada je jedan od muškaraca ustao i položio svoj kurac preko mojih usana, nestrpljivo sam ga uzeo u usta. Nije bio izuzetno velik, pa ga je bilo lako odvesti do kraja.

Osjetila sam kako se Glen odvaja od moje mace i pogledala dolje da ga vidim kako stoji između mojih nogu. Taj veliki paket koji sam Hinzugef gt pussy teen gaćice uočio sada je bio potpuno uspravan. Morao je biti duplo veći od mog muža. obilno svršavanje price Počeo je da me masturbira glavom svog kurca. Naizmjenično trljajući svoj alat gore-dolje po mojoj mački i zadirkujući moj klitoris. Treći tip se stalno izmjenjivao između mojih sisa, sišući ustima dok je rukom povlačio i štipao drugu bradavicu.

Nakon što me odveo do još jednog orgazma, Glen je konačno uvukao svoj veliki kurac duboko u mene. Iako nisam bio naviknut na penis te veličine, bez problema sam Glenovog odveo do balčaka pri njegovom prvom udaru. Odmah je započeo brzi, udarni ritam, zbog čega sam bukvalno cvilio od ekstaze. Što je brže lupao, to sam jače sisao zaručeni kurac u ustima.

Jedan momak je došao prilično brzo, gađajući vatom u kondom, poštedivši me brige da ću progutati spermu stranca. Dok mi je zadnji put gurao kurac u usta, držala sam cijeli njegov kurac u sebi dok se nije potrošio. Tajming je bio savršen jer sam osjetila da postižem grozničavo intenzivan orgazam s Glenom.Činilo mi se kao da je izmakao kontroli, dok je uranjao u mene i izlazio iz mene sa životinjskom svirepom. Moj orgazam je puknuo gotovo u isto vrijeme kada se on oslobodio. Držao se duboko u meni, a tijelo mu se grčilo pri svakom uspješnom oslobađanju sperme.

Nakon samo kratkog trenutka uživanja u oslobađanju, Glen se odmaknuo i pokazao trećem momku da dođe na red. Skoro sam bio u delirijumu od zadovoljstva dok mi je ovaj stranac stao između nogu. Upotreba kondoma me je malo osušila i požalila sam se mužu da nam je potrebno podmazivanje. Na trenutak je nestao u šatoru, vraćajući se sa našom bocom (ne izlazite od kuće bez nje!) maziva.

Trljajući veliku količinu maziva na svoj kurac, ispustio je još više u svoju ruku. Ovaj tip je imao penis standardne veličine, ništa za porediti sa Glenom, pa sam mislio da će biti manje stimulativan od Glena. Brzo Vintage western električni telefon shvatio koliko sam pogrešio. Stranac je uzeo tu šaku maziva i počeo mi masirati šupak, zabijajući podmazani prst u moj djevičanski anus. Prije nego što sam se mogao požaliti, mogao sam osjetiti kako mi glava njegovog kurca prvo probija dupe, a zatim brzo ulazi. Bio je dovoljno nježan, a novi osjećaj me izluđivao od zadovoljstva. Dok je klizio svojim kitom u i iz mog dupeta, Glenn je počeo sisati moje sise i prstima mi pičkati macu. Doživjela sam jedan vrlo nevjerovatan orgazam kao rezultat, grčeći se na stolu dok je stranac također ušao u mene.

Odjednom sam ostao sam na stolu. Muškarci su se povukli i uživali u još jednoj čaši viskija. Nakon nekoliko trenutaka razgovora, muškarci su se rastali jednako brzo kao što su i stigli. Muž, koji više nije bio u stanju da se obuzda, odveo me do konačnog orgazma za noć dok me zadnji put pojebao na tom divnom stolu za piknik.

Oboje smo dobro spavali te noći. Kada smo se sutradan probudili da razbijemo kamp, ​​složili smo se da iskustvo od prethodne večeri ne bi trebalo da bude posljednja takva avantura.Iako možda nije nešto što bismo trebali raditi svaki dan, iskustvo je definitivno bilo ono koje se na neki način ponavlja. To je značilo da smo se vratili u jezero u našim kajacima i vratili se ograničenjima uobičajenog društva. Na izlasku, taj isti kanu je opet prošao pored nas, muškarci su se smiješili i mahali kao i dan ranije.