Oznake povezane sa slatkišima mršavi tinejdžer

Što se mene tiče, moja žena je najzanimljivija žena koju sam ikada vidio. Njeno lice samo zrači toplinom i dobrotom. Ima prelep, besprekoran osmeh, koji može biti podmuklo duhovit, ili samo otvoren i prijateljski, u zavisnosti od okolnosti. Njene oči boje lješnjaka blistaju životom i uljepšaju mi ​​dan kad god sam s njom.

Ali onda, moram priznati da sam pristrasan. Pretpostavljam da ako ste stvarno analizirali Carolein izgled objektivnije nego što ću ja ikada, onda je možda njeno čelo malo visoko, nos previše orlov, a vilica samo malo prejaka da bi je opisali kao lijepu naslovnu fotografiju. Ali ako nekoga voliš, onda voliš i način na koji izgleda.

Ono što Carole ima je nevjerovatno tijelo. To nije samo muževljevo mišljenje, već direktna, objektivna činjenica.

Sa četrdeset dvije godine, nakon što je rodila naše dvoje djece, Carole je nekako zadržala istu savršenu figuru koju je imala kada smo se prvi put sreli, iste duge, vitke udove, isti uski struk sa mrtvim ravnim stomakom, prekrasno zakrivljenim bokovima i grudi za umiranje.

Biću iskrena i priznati da sam prvi primetio njene grudi. Bilo bi isto za svakog momka.

Bila je zima, a ona je nosila tartan suknju i sivo bijeli pulover sa rol izrezom, stajala je u redu u našoj univerzitetskoj kafeteriji, a grudi su joj stajale ponosno. Bio sam sljedeći na redu, i vidjela me kako gledam, ali pretpostavljam da je navikla da momci gledaju, a Carole se samo nasmiješila.

Razgovarao sam s njom i na kraju smo zajedno ručali, dogovorili se za večeru sljedeće večeri, a sedmicu kasnije ona je sjedila na krevetu u mojoj sobi na fakultetu, pružajući ruku iza leđa da otkopča grudnjak.

Možda izgleda malo grubo opisati Caroline grudi kao veličinu dinje, ali iako je grubo, to je najtačniji način da ih opišem kojeg se mogu sjetiti, i to ne samo veličine, već i oblika.

Provjerite bilo koju trgovinu i pronađite štand na kojem su izložene sjajno žute sorte medene rose. Odaberite najveći, uzmite ga i osjetite njegovu veličinu. Zamislite da je umjesto tvrda i neoprostiva, napravljena od mesa, zategnute kože, ali mekana i savitljiva, i imat ćete predstavu kakva je samo jedna od Carolinih grudi.

Zatim zamislite dvije ove savršene grudi, jednu pored druge, kako se njišu jer je skinula grudnjak, a vi ste još bliže stvarnosti.

Onda su tu njene bradavice. Nikada je ne bih omalovažio tražeći mjerenje, ali moje oko je prilično dobro, a čepovi su ne manje od pola inča u prečniku. Oni stoje ponosni, čak Porzo više debelih tinejdžerskih priča kada nisu uzbuđeni.

Primijetila sam ih još u onom redu za ručak na fakultetu, čak i kroz njen grudnjak i bijeli pulover. Samo kada obuče kaput istinski su skriveni.

Bez kaputa, pulovera ili grudnjaka, ne samo da se otkrivaju kao ukusni, meki, blago naborani, smeđi čajevi, koji su ukusno osjetljivi na Preko sudskih suđenja za tinejdžere i palčeve, te na usne i jezik, već su okruženi svijetlosmeđim areolama koje su velikodušna dva inča sa strane na stranu.

Setite se šta sam rekao o tim zrelim dinjama. Zamislite one poluinčne bradavice, dva inča široke areole, na kraju čisto bijelih mesnatih grudi u obliku baš poput onih dinja, i imat ćete ideju o tome što je Carole otkrila te noći kada je skinula grudnjak.

Na kraju, dodaj onome što je za mene zadivljujuće lice, čak i ako je za druge momke samo privlačno, a njenom savršenom tijelu prirodni libido koje voli da se jeba, i shvatit ćeš zašto još od onog prvog puta u mojoj sobi na fakultetu, kada je skinula svoj grudnjak i pustila me da uživam u tim grudima, Carole i ja smo vodili prekrasnu ljubav barem jednom dnevno, osim bolesti, nekoliko solo putovanja dalje, i u sedmicama nakon rođenja svakog od naše dvoje djece.

Od trenutka kada sam prvi put zario kurac u njenu slatku macu, planirao sam da vodim Carole do prolaza.

Što me dovodi do današnjih dana, ili barem do nedavnih događaja, više od dvadeset godina od kada smo se Carole i ja prvi put sreli. Dvoje djece kasnije, oboje odrasli i ako ne baš odletjeli gnijezdo, barem dovoljno stari da odbiju ponudu za odmor sa mamom i tatom sredinom četrdesetih, odlučili smo da krenemo u Španiju, samo nas dvoje, prvi vrijeme kada smo bili na odmoru samo kao par otkako je rođen prvi od nas dvoje.

Prije iznajmljivanja naše vile, provjerili smo je putem interneta. Airbnb je mnogo bolji od hotelskog smještaja. To je bolja vrijednost, a dobivate sve sadržaje apartmana, a ne samo sobu s čajnikom na tacni. Vila je bila izvan grada, sagrađena na padini, jedna od možda stotinu koja je gledala na uvalu ispod. Na web stranici su bile fotografije uvale, snimljene iz daljine, zbog čega nismo shvatili dok nismo prošetali do uvale da je ovaj naturist.

Kada ste u Rimu, radite kao Rimljani, pa kada ste u španskoj uvali, gde niko ne nosi kupaće kostime, radite kao i svi ostali tamo. Oznake povezane sa slatkišima mršavi tinejdžer Ipak smo bili samo nas dvoje. Nema dece o kojoj bi trebalo da brinete. Nema porodice ili prijatelja. Tamo nismo poznavali nikog drugog, tako da nikome nije bilo stalo do još jednog para na odmoru koji se ogoljava na plaži na kojoj su svi radili isto.

Prvog popodneva smo počeli da radimo na preplanulosti. Carole je primala neizbježne poglede, posebno od muškaraca. Imam i ja nekoliko. Oduvijek sam radio na održavanju forme, a jedan dio moje anatomije koji ne možete vježbati u teretani je prilično izdašnih proporcija. Primijetio sam da me više žena provjerava, a nisu gledali u moje lice. To je dobro za ego, pogotovo kada tvoju ženu još očiglednije odjavljuju momci kojima bi očigledno bilo draže da nisi s njom, pa da okušaju sreću.

Bilo je izvanredno opuštajuće, i na vrlo poseban način bilo je divno stimulativno.Lenjanje na pesku, Son mom kupanje da se ohladimo, gledanje ljudi, čitanje, sve nam je to pomoglo da napustimo život u Engleskoj bukvalno stotinama milja daleko.

Onda ima nešto u vezi sunca što ne samo da puni baterije, već i pojačava libido. Iako je naš seksualni život uvijek bio dobar, postao je nevjerovatan, najbolji ikad.

Tu je sav ovaj savjet momcima da se pozabave stvarima polako, da se pobrinu da ona bude spremna uz ljupki govor i nježnu predigru, ali Carole ništa od toga nije trebalo. Sve što sam trebao učiniti je da je dodirnem tamo i bila je mokra i spremna. Bilo da je to bilo da vidiš druge ljude gole, ili da je gola, ili da joj ljudi daju neke prilično očigledne poglede, boravak na naturističkoj plaži očito je učinio isto toliko za Carolin libido kao i za moj.

Prvo popodne kada smo bili tamo, ne samo da smo se navikli da budemo goli, već smo i naučili kako drugi ljudi vole da izlažu delove koje na tekstilnoj plaži nikad ne vidite.

Bilo je nekoliko pirsinga, šipki i prstenova za bradavice, nekoliko prstenova na usnama, pa čak i tip s prstenom koji je izlazio iz oka njegovog penisa i nestao ispod, na njegovom frenumu. Stidne dlake su ili podrezane, ili oblikovane u uredan trokut, ili traka za sletanje, ili potpuno uklonjene.

Bez da mi to unaprijed kaže, Carole je odlučila krenuti s tokom i riješiti se smeđih pubičnih dlačica koje se uvijaju. Obično ga drži podšišanim na njenu bikini liniju i oko pola inča u dužinu, ali je prvo veče izašla iz tuša nakon što je koristila brijanje, sa pubisom glatkom kao bebina stražnjica. To je odgodilo naš odlazak do lokalnog restorana. Jednom kad sam vidio one izbočene usne bez kamuflaže smeđih lokna koje su ih obično prikrivale, jednostavno sam je morao poševiti, a ona se nije bunila.

Ono što je Carole učinila, nakon drugog tuširanja koje nam je oboje bilo potrebno od energičnog vođenja ljubavi na španskoj vrućini, bilo je da obuče haljinu za naše putovanje u restoran, bez ičega ispod.Bio je to onaj sa elastičnim gornjim dijelom koji nije imao naramenice, već joj je išao ispod ruku, a na mjestu ga je držala sama činjenica da nije bilo načina da sklizne preko njenih grudi.

Činilo se da moja žena nije zabrinuta što se njene grudi slobodno kreću ispod tanke tkanine, ili što su joj bradavice još očiglednije nego inače, i što labavi rub nije bio više od tri inča ispod pubisa koji je sada bio bez dlaka. Samo smo sišli do restorana, uživali u obroku, došetali do naše vile i jebali se da spavamo.

Tokom dana, radili smo uobičajene stvari za plažu. Imali smo prostirke za plažu od rafije ispod peškira, imali knjige i slušalice, pa čak i kupili palice i lopticu da igramo tenis na plaži, a Carole se samo smejala svom invaliditetu da kontroliše na koji način su joj grudi zamahnule dok smo pokušavali da zadržimo loptu u igrici. zrak za što više uzastopnih pogodaka.

Za zapisnik, napravili smo sedamdeset jedan osmog dana praznika, miting prekida samo momak ne gleda kuda ide, a stane nam na put.

Sama uvala je bila dovoljno velika da ima bar na plaži, koji smo koristili za povremeno rashlađeno piće, ali smo se vratili u apartman na ručak, koji smo kupili u malom supermarketu koji je služio za izgradnju.

Koristio Gola baka priča šorc i majicu sa kratkim rukavima da bih došao do i od stana i plaže. Carole je samo koristila omot, koji je stavila na vrata stana, i skinula čim smo se vratili, ostavljajući ga čak i dok smo jeli na otvorenom balkonu. Pretpostavljam da je sloboda da nema djece s nama, i naturistička plaža ispod, samo učinila da se osjeća slobodnije nego ikada prije.

Balkon je bio odličan noću za večeru uz svijeće ili za piće ako smo otišli u neki od restorana na večeru. Pogled na zaljev bio je predivan.

Carole je bila ta koja je predložila da ugasimo sva svjetla, i umjesto da odemo na spavanje, uživamo u pogledu sa balkona, gola u toplini kasne večeri.

Pogled je zaista bio nevjerojatan, ali teško je u njemu u potpunosti uživati ​​kada se vaša žena upravo spustila na Zreli seksi kurac i koristi svoja usta da dovede vaš penis do pune erekcije.

Kada je bila spremna, Carole je došla na red da cijeni noćnu panoramu, jantarna svjetla stanova ispod našeg, a nasuprot, raznobojne nizove sijalica oko beach bara, udaljenija svjetla drugih imanja duž obale, a s Solo masturbacija brineta desne strane, bijela svjetla brodova daleko u moru, i naravno treperenje zvijezda na nebu iznad.

Uhvativši sve to, Carole se samo naslonila na ogradu balkona, savijajući se naprijed, obješenih grudi, ispravljenih i blago rastavljenih nogu.

Naravno, kretao sam se iza nje. Moj penis je još uvijek bio ukočen od načina na koji je Carole koristila svoja usta na njemu. Možda ne daje duboko grlo, ali i dalje me može napaliti, i ne boji se spustiti ispod mog kuraca, pa čak ni ispod mojih jaja, i koristiti usne i jezik na mjestima gdje sunce nikad ne sija, čak ni na naturistička plaža poput one daleko ispod. Carole me je ukočila od želje, a ja sam gurnuo svoj kruti kurac odostraga, u njenu mokru pičku bez dlake.

Tamo nas niko nije poznavao, a najbliže vile su bile udaljene, tako da je Kerol malo učinila da obuzda plač i jauke Vestern čizma sa stremenom lude djevojke su uvek pratili naše vođenje ljubavi. Baš kao što čujete za vukove koji zavijaju na mjesec, moja žena je stenjala, dahtala, pa čak i vrištala na zvijezde, i na bilo koga ispod, ili nasuprot, ili na moru na tim brodovima s njihovim kolebljivim svjetlima. Kunem se da sam čak vidio čovjeka na mjesecu kako nam namiguje.

Ali da se vratimo na opisivanje događaja na plaži, gdje ste mogli gledati kako jedriličari klize, pletu i nestaju oko stijena do sljedeće uvale, ili dalje, i gdje su na jednom kraju uvale, u blizini bara, bile daske za jedrenje za iznajmljivanje, i mogli ste gledati kako početnici padaju, strpljivo obučeni nazad i uspravni, sve dok se ne okliznu ili preteraju u ravnoteži i pljusnu natrag u vodu, iznova i iznova.

Prošlo je nekoliko dana kada me Carole iznenadila rekavši da bi htjela probati. Provjerio sam na šta misli, a ona je potvrdila da je riječ o jedriličarstvu. Lično sam bio zadovoljan ljenčarenjem i povremenim kupanjem ili malo tenisa na pijesku, ali ako žena koju volite pokaže interesovanje, dajte joj podršku i ohrabrenje.

Rekao sam da to uvijek možemo provjeriti, a nešto kasnije tog popodneva smo sišli do kabine gdje su se mogle iznajmiti daske za jedrenje.

Momak je bio druželjubiv sa širokim osmehom, ali to je onda bio njegov posao, pa bi očigledno bio prijateljski nastrojen prema potencijalnim kupcima. Zvao se Raphael i pretpostavio sam da je iz jedne od kolonija, po boji njegove kože i divlje ispletene kose, i crne kovrdžave bradice i brkova, ali Cameron Diaz gola scena prilično dobro govorio engleski, kao i španskiholandski i njemački. Nataša Maza Son mom Ako radite u turističkom području u Španjolskoj, isplati se biti višejezičan. Rekao nam je troškove najma i školarine. Činilo se razumnim i zakazali smo uvodnu sesiju za Carole sljedećeg dana.

Sljedeće jutro je stiglo i Carole je djelovala prikladno nervozno. Došli smo do kabine, a tip je počeo tako što je natjerao Carole da stane na dasku za vježbanje koja je bila postavljena na pijesku, držeći motku bez jedra usmjerenu kako bi se dobro oslonila, i nauči kako da izbalansira svoju težinu sa motkom

Čak je i to zahtijevalo vježbu, ali pasti je značilo samo zakoračiti na meki pijesak. Zatim, nakon dvadesetak minuta na dasci za vježbanje na pijesku, Masivan orgazam djevojke ju je odveo u vodu i postavio je da stoji na dasci bez jedra, dok je on držao dasku stabilno koliko su mu svjetlosni valovi dopuštali. Posmatrao sam sa ivice vode, zabavljajući se ženinom nesigurnošću, ali impresioniran njenom željom da pokuša.

Bili su na samo nekoliko stopa vode, tako da je Carolein pad značio skočiti nazad, ili naprijed, u vodu.Svaki put bi joj Raphael pomogao da se vrati, držeći je rukom na nozi, visoko gore, blizu njene gole zadnjice.

Da je moja supruga nosila kupaći kostim, ovo bi izgledalo kao jednostavna profesionalna pomoć. Dok su oboje goli, drugi tip ju je dodirivao, a tu privilegiju mu je dopustila moja žena. Ali u datim okolnostima, sve što sam radio bilo je da gledam.

Kada je osjetio da je Carole spremna, Raphael je gurnuo jedrilicu malo dublje, dok je ona još uvijek pokušavala održati ravnotežu. Dogodilo se neizbežno i ona je ušla sa jakim pljuskom, a nekoliko trenutaka kasnije se pojavila sa kosom zalepljenom na lice. Bilo je dovoljno duboko da je Carole morala plivati, tako da je sljedeća lekcija bila kako se popeti natrag bez pijeska pod nogama, a zatim kako ponovo stajati uspravno.

Za to je trebalo malo pomoći. Ovaj put Raphaelova ruka bila je ispod zadnjice moje žene, njegovi prsti su bili nekoliko centimetara od njene mace, dok ju je podigao na dasku.

Nije bilo grubo, ali talasi su bili dovoljni da zaljuljaju jedrilicu, pa kada je tip pustio, Carole je ponovo postala nesigurna i po drugi put udarila u vodu. Ovaj put je uspjela montirati dasku bez Raphaelove pomoći, i osjećao sam se lakše. Gledanje drugog tipa kako miluje vašu ženu, čak i ako to radi profesionalno, budi čudna osjećanja.

Carole je polako ustala, raširivši stopala na način koji joj je Raphael pokazao dok su bile na tabli za vježbanje na pijesku. Postigla je ravnotežu. Raphael je gledao u nju, očito je ohrabrujući. Jednako je očigledna bila i činjenica da je gledao u macu moje žene, koja mu je bila otvorena kako zbog brijanja, tako i iz njenog stava na dasci, a gledao je i u njene grudi, njišući se dok je balansirala na pokretna ploča.

Na moje iznenađenje, a pretpostavljam i ponos, Carole je zadržala ravnotežu možda pet minuta. Raphael je čak pustio dasku i samo doplivao dovoljno blizu da bude tamo ako ona padne.Onda ju je vratio, a ona je došla do mene kapljujući se vodom i cerekajući se, pitajući me kako je.

Rekao sam joj istinu, dok su joj kapljice vode slijevale niz tijelo iz kose, neke su kapale s donjih oblina njenih grudi, neke iz uspravnih bradavica, a neke su tekle između grudi do otvorenih usana. Bio sam impresioniran.

Tada sam pogledao Raphaela, koji je vukao nekoliko jedrilica u plitku vodu. Nisam se sećao da mu je penis bio toliko dugačak, ili tako debeo, kada je započeo lekciju. Osećao sam blagi osećaj nelagodnosti. Mogao sam razumjeti njegov penis kako reagira na Carolinu golotinju. Postoje stvari koje ni profesionalni trener ne može prikriti. Ali to nije značilo da mi Soft porno recenzija mora svidjeti.

Gledao sam još sat vremena kako njih dvoje izlaze, a on joj je pokazao kako da podigne i drži jedro, kako da se sagne i drži ga na drugu stranu, i sve ostale dijelove tehnike koje je trebala znati prije malo su vježbali jedriličarstvo. Dobro je prošla. Padala je dovoljno puta da bi potvrdila da je definitivno novajlija, ali svaki put se ponovo popela. Vratila se nasmijana, rekavši da je bilo zabavno.

Raphael se nacerio, pitajući je da li želi još jednu lekciju sledećeg dana. Carole me je pogledala i onda pristala. Ponovo se nacerio. Osim ako nisam pogriješio, njegov penis je bio još deblji nego prije.

Naravno da sam znao da se to nikada neće dogoditi, ali sam ipak razmišljao o tome. Mislim, viđala sam momke kako izgledaju Carole ranije, a bili smo na plažama i prije, kao par prije nego što su djeca stigla, i kao porodica sa djecom, kada bi Carole obično nosila bikini, ali ponekad bi mogla otići u toplesu, a njene grudi su uvek privlačile pažnju.

Ali to je bio prvi put da sam vidjela kako muški kurac reagira, zapravo se približava veličini i čvrstoći koja bi mu omogućila da uđe u nju i iskaže joj pravdu. Son mom svršavanje po licu Tehnički, i dalje je bio mlohav, ali je razvio dužinu i obim koji će zadovoljiti svaku ženu.Tako da priznajem da sam o tome razmišljao, zamislio, zamišljao da se to dešava.

Nije da sam išta rekao. Nisam pitao Carole da li je primijetila. Pretpostavljao sam da jeste, ali nisam hteo da skrećem pažnju na kurac drugog tipa.

Više sam razmišljao o tome dok smo te noći vodili ljubav, ili da budem precizniji, jebali jedno drugo. Te noći vođenje ljubavi bilo je mnogo intenzivnije. Lupao sam Carolinu macu, i ona je voljela svaki minut toga, vrisnula svaki put kada bi došla, i čvrsto me držala kada sam izbacio svoje spermu duboko u nju.

Carole je bila ta koja je prokomentirala da je to bio nevjerovatan seks, da me nešto moralo stvarno napaliti. Nisam rekao ništa o tome šta mi je prolazilo kroz glavu, Raphael joj je dodirivao gornji dio butine, njezinu zadnjicu, tik uz njezinu macu, gledajući u nju, njegov penis raste. Samo sam rekao da me je njeno tijelo tako napalilo, a ona mi se zahvalila i rekla mi koliko voli to što još Cum shot pix tako da vodimo ljubav nakon što smo zajedno skoro dvadeset godina.

Sutradan smo se vratili u kabinu za jedrenje, a Raphael nas je vidio kako dolazimo, mahnuo nam je i povukao dvije daske za jedrenje pravo u vodu spremne za naš dolazak.

Nije bilo potrebe ponavljati rane faze prakse. Mogli su ići pravo na jedrenje pored nekoliko uvala i nazad, tako da je mogla uvježbati ozbiljno jedrenje i okretanje da putuje protiv vjetra. Zvučalo je dobro, ali nisam mogao a da ne primijetim da je ovaj put, prije nego što su i počeli, Raphaelov penis bio debeo.

Naravno da uporedite. Pitate se da li bi, kada bi bio uspravljen, bio duži ili deblji od vašeg. Nije da je moja manja. Već sam spomenuo da dobijam izgled. Moj kurac je dobro, nema čega da se stidim. I njegov.

Bio je obrezan, ali tada mnoge zemlje Sjeverne Afrike praktikuju obrezivanje. Glava je bila crna, poput osovine i jaja, kao svaki centimetar njegovog blistavog tijela.Drška je imala vene, ne tako debela kao moja, ali glava je bila gomoljasta, koža zategnuta, obod je centimetar širi od osovine, skroz okolo. Ovan za udaranje od krvi i mesa i crne kože.

Odsustvovali su oko dva sata, koliko je trajala lekcija kao i dan ranije. Čekao sam, čitajući i pijuckajući ledenu koka-kolu u obližnjem baru na plaži. Mogao sam i sa čvrstim viskijem, ali ne volim da pijem po danu, niti na suncu. To me jednostavno briše. Tako sam ostao priseban, bez ičega da izbrišem misli koje su mi divljale u glavi.