Tinejdžeri bucmasti tinejdžeri se rano skidaju

Ja sam zanatlija, bavim se kožom, specijalizovan sam za predmete za fetiš i BDSM zajednicu. Nikad nisam krenuo da se bavim kožom, ali moj deda je bio majstor, koji je kreirao ručno rađene cipele za one koji su sebi mogli da priušte ekskluzivne cipele po meri. Želio je da idem njegovim stopama, ali nije bilo tako, a ja sam se tek u kasnim dvadesetim, nakon što je preminuo, vratio radu u kožu.

Siguran sam da sam pokazao interesovanje i sklonost on bi mi mogao pokazati mnoge stvari o radu u koži za koje su mi bile potrebne godine da ponovo otkrijem kroz pokušaje, greške i iskustvo. Međutim, sada sam pronašao svoju tržišnu nišu i veoma sam sretan što je servisiram, ali povremeno se javi neko sa zahtjevom za nečim malo neobičnijim, a tu je ušla Lady Elizabeth M.

Vrata mog, 'radionica dolazi izložbeni prostor', otvorila su se jednog jutra i ušla je visoka, lijepa žena. Imala je dojam samopouzdanja i dok je nonšalantno hodala do pulta, pogledala me pravo u oči.

'Imate li privatnu sobu za savjetovanje?' upitala je, radoznalo razgledavajući razne predmete na policama. 'Očigledno bih više volio diskreciju po ovom pitanju i ne želim da se 24 priče dlakavi crni tinejdžeri ovdje gdje me bilo tko može vidjeti i čuti ako uđe u prostorije.' Nasmiješila se stisnutim osmehom, očigledno nervozna uprkos svojoj samouverenosti, a ja sam je uverio da sam ja duša diskrecije, i zaključavši vrata prodavnice, zamolio sam je da uđe u zadnji deo radnje. Uveo sam je u malu salu za savetovanje koju sam koristio za obavljanje privatnih poslova, kao što su merenja, razgovore o zahtevima sa raznim klijentima itd., a onda kada sam se udobno smestio, pitao sam je kako mogu da joj pomognem.

'Odradili ste neki posao za prijatelja, tačnije, za moje prijatelje', počela je, 'i svi oni nose da si ti čovjek kome treba doći, jako ti se preporučuje.' Klimnuo sam, zahvalio joj se i zamolio je da nastavi.'Razumijete, ovo je vrlo delikatna stvar, mora se tretirati potpuno povjerljivo, nikakav šapat ili glasina ne smije procuriti ili pobjeći od onoga što ću vas pitati.' Mogao sam da vidim da je smrtno ozbiljna i želeo sam da saznam više, zaista me je zaintrigiralo zašto ova prilično aristokratska i lepa dama sedi u sali za savetovanje u mojoj radnji, ali opet, otkrio sam da su stvari seksualnoda ne postoje klasne barijere. Napaljena, mokra maca je napaljena, mokra maca, bez obzira na to koliko je visok ili nisko rođen njen vlasnik. Zamolio sam je da nastavi.

'Imam ideju i nadam se da mi možete pomoći s njom. Pa, zapravo, to je bio moj prijatelj, koji je prije nekoliko sedmica dao neozbiljnu primjedbu i posadio sjeme ideje u moju glavu, i od tada mi se vrti u krug.' Oklevala je na trenutak, izgledala je uznemireno i posramljeno mogu oslanjati se na vaše razumijevanje i potpunu diskreciju, nadam se?' rekla je ponovo, a ja sam je uvjerio da može. Bavio sam se seksualnim potrebama kupaca nekoliko godina, objasnio sam, i znao sam kako biti diskretan; to je ipak bio moj posao, moj život. Klimnula je nakon što je čula moja uvjeravanja.

'Pa, dobro, jednog dana smo bili na jahanju, a ona je primijetila da imam vrlo neobičan stil jahanja. Ukratko, rekla mi je da izgledam kao da jebem sedlo. Očigledno mi karlica klizi naprijed-nazad dok jašem, skoro kao da sjedim jahati i jebam muškarca. Pa, da budem iskren, uvijek sam smatrao da je trenje dok se vozim u tišini predstavljalo zadovoljstvo, ne razumiješ da izaziva orgazam, ali stalno kretanje preko i oko tog određenog područja na neki način liči na seks. E sad, ovo je ono što je neugodno,” i oklevala je trenutak ili dva prije nego što je nastavila.

'Pitao sam se da li biste mogli promijeniti jedno od mojih sedla da primi dildo.Naravno da bih imao jodhpurice posebno napravljene sa patent zatvaračem ili čičak trakom na odgovarajućem mjestu.' Očigledno je ovo dobro razmislila. 'U danima kada jašem sama, mogla bih. pa, znaš', odvratila je. Kako bih joj pomogao da se opusti i da se manje osramoti, oduševljeno sam se složio s njom i rekao da zvuči kao odlična ideja, i bilo je, vidio sam koliko joj je laknulo. Mislio sam da to mogu učiniti prilično lako, uvjeravao sam je, ali morat će mi donijeti sedlo koje je htjela promijeniti, a morao bih i nju izmjeriti dok je sjedila na njemu da se uvjerim da je smješteno na pravom mjestu za njenu udobnost. Tinejdžeri bucmasti tinejdžeri se rano skidaju Međutim, to ne bi bio problem, jer sam u prostoriji imao par nosača tipa koji se koristi u BDSM svijetu za batinanje i kažnjavanje submisivnih i služile bi za držanje sedla kako sam joj mjerio. Sve što je morala da uradi bilo je da unese sedlo kada sledeći put bude u gradu.

„Pa, ​​zapravo, imam ga u zadnjem delu Land Rovera ako imate vremena. Možda ste trenutno previše zauzeti?' podigla je besprijekornu obrvu. Uvjeravao sam je da imam dovoljno vremena za nju, i da mi je, iskreno, zadavala muke. Bila je visoka, kao što sam već rekao, plavuša i vrlo aristokratskog izgleda, tipičnog engleskog, 'breskva i krem', tena, plavih očiju i usta s bujnim, senzualnim usnama koje su izgledale dizajnirane za sisanje kurca.

Ponekad, u vrlo rijetkim prilikama, sretnete nekoga, i postoji trenutna privlačnost, da, bila je lijepa, i da, postojao je taj neodredivi duh seksualnosti u njoj, ali to je bilo više od toga. Skoro istog trenutka je bila simpatična, i uprkos njenoj samopouzdanju, tu je takođe postojala ranjivost. Sam njen glas bio je dovoljan da muškarcu da 'odlučan', nizak i dobro moduliran i veoma, 'otmen', dajući slušaocu do znanja da je ova dama pripadnica Britanaca, 'viših klasa'.

Izašao sam s njom do Land Rovera i unio sedlo, a onda sam se vratio i zaključao vrata trgovine. Na vratima je pisalo: 'Ako su zatvoreno, nazovite da zakažete sastanak', tako da je bila vrlo mala vjerovatnoća da ćemo biti uznemireni ili da izgubim posao. Postavio sam sedlo na postolje, stremena vise, i pozvao je da sjedne na njega. Upravo se spremala da se popne kada sam joj rekao da će morati da skine suknju kako bih mogao ispravno izmjeriti i postaviti. Pogledala me je, a obrva se upitno izvila više.

"Stvarno, o gnjavi", rekla je s rezignacijom, otkopčavajući suknju i puštajući je da padne na pod. Imala je noge koje su bile vitke i zgodne i činilo se da traju zauvijek, sa onim atraktivnim razmakom na vrhu njenih vitkih bedara. Srce mi je istog trena Zvijezde azijski tinejdžer od uzbuđenja. Kada sam nagovestio da će i ona morati da skine gaćice, nije oklijevala, skliznula ih niz svoje duge noge i skinula. 'S ovakvim stvarima se uči u internatu - tu nema mjesta za lažnu skromnost', objasnila je, ali sam vidio da joj je ipak neugodno, bilo u internatu ili ne. Prebacila je nogu, uzdigavši ​​sedlo i bljeskajući obrijanom macom dok je to radila, i učinilo mi se da sam vidio blještavilo vlage kako reflektira svjetlost. Bila je napaljena; bez sumnje, i ja sam vidio ono što sam vidio, ali njena napaljenost nije imala nikakve veze sa mnom, sve je bilo u njenoj vlastitoj glavi. Mislio sam da mi je povjeravanje njenih seksualnih tajni možda inspirisalo samo malo te mokroće.

„U redu“, rekao sam, preuzimajući odgovornost, „ubaci noge u stremenove i raskomoti se. Pobrinite se da sjedite točno tamo gdje biste sjedili dok jašete.' Okrenula se nekoliko sekundi i izjavila da je zadovoljna svojim položajem. Gola od struka naniže, videla se njena prelepa maca, a mogu potvrditi da je bila mokra, veoma mokra.Srce mi je kucalo kao iz mitraljeza, jer koliko god da sam se ponašala blazno i ​​'stvarno', ova žena je bila nešto posebno. Da, bio sam uzbuđen, ali svaki muškarac koji je vidio prelijepu lady Elizabeth golu od struka naniže i vidio vlagu koja curi između njenih usana i nije bio uzbuđen, mora biti balzamovan. Pokušao sam da se smirim i koncentrišem na posao. Želeo sam da joj udovoljim, na kraju krajeva, nije bila samo lepa i seksi, ona je bila ono što je predstavljalo važnog novog klijenta, i znao sam da moram da uradim najbolji mogući posao za nju. Uopšte nije bilo razloga da ne uživam u ovome, rekao sam sebi, ali da se držim posla, da završim posao. Tek tada sam mogao da priuštim da se opustim i vidim šta će iz toga proizaći uživanje koje sam ponavljao u svom mozgu, iznova i iznova kao mantru.

Uzeo sam mjernu traku pomalo drhtavom rukom i mjerio od prednjeg dijela sedla do njene mace, prstima neizbježno dodirujući njene usne i klitoris, i razmazujući njihovu vlagu na njima u kupnju. Bilo je oštro udahnuto prilikom našeg prvog kontakta i tiho jecanje njenog gospodstva. Možda je bila aristokrata, ali je bila i veoma napaljena žena. Kako sam radio, postajala je sve više uznemirena, počevši da se gura o moju ruku. Shvativši to kao pozivnicu, uvukao sam dva prsta u njenu rupu za macu, a oni su ušli bez otpora.

'Mislim da vam je potreban dildo ovdje, Lady Elizabeth', rekao sam, pretvarajući se da sam sve u poslu. Kakav je to osjećaj?' Prošaptao sam joj lukavo na uho dok sam pronašao njenu g-tačku.

'Oh, to je jebeno divno', zaklela je, nestala je sva skromnost, brusivši se o moju ruku, 'o da, to je upravo ono što sam imala na umu. jebanje strine Swinger O, jebote, izvini, dolazim, upozorila je, i to je učinila, cvileći i stenjajući od zadovoljstva, jebajući mi prste koliko je vrijedila. Kada je završila, polizao sam njene sokove sa svojih prstiju, dajući joj da vidi da uživam u njenom ukusu.Nasmiješila se na to i zahvalila mi, dodajući: 'jesmo li završili?' Uvjeravao sam je da nismo.

'Kakav dildo želiš - koliko dugo, koji obim, to moramo saznati prije nego što odeš. Također moram razraditi Priča o savjetodavnom odboru za tinejdžere ugao za vašu najbolju i najudobniju penetraciju, iako ću ugraditi određenu fleksibilnost, tako da će vaš dildo prirodno usvojiti najbolji ugao dok vozite. Također ću ga popraviti tako da ćete imati kožni dildo napravljen po mjeri, ili možete koristiti komercijalno dostupan dildo ili vibrator, tako da možete varirati pristajanje ovisno o tome što želite.' Mislila je da je to sjajna ideja, pa sam joj donio nekoliko demonstracijskih dildoa da izabere.

I dalje sedeći na sedlu sa raširenim nogama i sokom od mačkice koji se upijao u kožu, isprobao sam dildo srednje veličine. Lako je skliznuo u nju i ona je zatvorila oči, lagano se ljuljajući naprijed-nazad.

'O da, to je dobro,' dahnula je, počevši ponovo podleći vlastitoj prirodnoj napaljenosti. Kada sam ga povukao, otvorila je oči, protestujući, ali je ušutjela kada sam joj ubacio veći i deblji dildo u prefinjenu macu. Malo sam ga pomicao, navodno da provjerim da li je dobro, ali zapravo sam se samo zabavljao time što sam je još više napalio. Možda će neko od vas pomisliti da sam je iskorištavao, ali to je zaista bilo nešto što se moralo učiniti, činjenica da sam joj to učinio još ugodnijim, a meni je, moram priznati, bio samo bonus. U to vrijeme je stenjala i dahtala od uzbuđenja, jebala dildo, i još jednom me upozorila da dolazi, pa sam pustio palac da trlja po njenom klitorisu, naprijed-nazad, povećavajući njeno uzbuđenje i pomažući joj na putu dok došla je ponovo, ovaj put glasnija, opuštenija i ugodnija u mom prisustvu.

'To je bilo jebeno divno', graknula je, još uvijek silazeći Kako nacrtati pravu djevojku orgazma, 'to je ono; savršene veličine, velike, ali ne prevelike.' Imao sam još jedno iznenađenje za njeno gospodstvo, i taman kada je vraćala dah, dok je dildo još uvek bio ugrađen u njenu macu, uključio sam vibrator. Pogledala me je sa iznenađenjem u očima, usta su joj tiho izgovorila: 'Oh', a onda je zadrhtala od uzbuđenja, ponovo zatvorivši oči. Pojačao sam ga, a ona je cvilila i stenjala, uzbuđenje je brzo preraslo u groznicu, bokovi su se gurali naprijed-nazad, iznenada se ponovo javljajući. Činilo se da 'lako dolazi', što je divna stvar kada žena dođe brzo, često i lako. Svakim minutom sve više mi se sviđala.

Kada je povratila dah, predložio sam joj da sjaše, ali joj je bila potrebna pomoć, skoro se srušila, a noge su joj bile tako slabe i klimave nakon aktivnosti. Podigao sam je dok sam je vodio do stolice, a ona mi je zahvaljivala, sedeći tamo, gola od struka naniže.

"Mogu li vam još nešto pomoći u vezi s vašim gospostvom?" Pitao sam. 'Možda još neki artikli iz mojih zaliha koji bi vas mogli zanimati?' Pogledala me je ispod trepavica, izgledajući umorno, ali seksi kao pakao, i slegnula ramenima.

'Lisice za ruke, možda šešir za noge, ili možda veslo za pljeskanje, ili bičevi?' Ja sam predložio. Nasmiješila mi se, pa sam joj pokazao neke artikle iz svog asortimana napaljenih dobrota, a ona je odabrala lagano veslo. Prišao sam i skinuo sedlo sa postolja. Sedela je i gledala u mene, ne znajući šta se dalje dešava, sve dok joj nisam pomogao da ustane i odveo je do stuba.

'Šta ćeš učiniti?' zabrinuto je upitala, pa sam objasnio da joj ne mogu prodati veslo osim ako ga nije probala i našla da je zadovoljna. 'Hoćeš li me udariti tim veslom?' upitala je, zvučajući nesigurno, a ja sam je uvjerio da jesam, ali samo uz njenu dozvolu.Pogledala me je ponovo, a njene Niska cure maca i lagano klimanje glave rekli su mi da nastavim, a ja sam počeo da joj otkopčavam bluzu. Stajala je tamo pasivno i dopuštala mi da je skinem, ne govoreći ništa dok nije ostalo samo nekoliko dugmadi. 'Moram reći, je li ovo zaista potrebno?' pitala je, pa sam joj rekao da jeste, a onda me je pitala, 'zašto?' Rizikovao sam da bi me mogla zaustaviti, ali bilo je vrijeme za istinu. Ovisno o tome kako je reagovala, ovo bi cijelu stvar 'konsultacije i mjerenja' postavilo na drugu osnovu, pa sam objasnio da je to zaista jednostavno, izgledala mi je kao da ima sjajne sise i htio sam ih vidjeti. Nasmiješila se na to, i na sreću pristala na to, otišla do svoje golotinje.

'Pa, zašto ne, pružaš mi najdivnije orgazme zadnjih pola sata, pretpostavljam da nije previše za tražiti.' Pomalo euforičan zbog njenog dogovora, skinuo sam joj bluzu, otkopčao grudnjak i bila je gola kao na dan kada se rodila. Izgledala je zadovoljno kada sam rekao da mi je drago što sam u pravu, imala je zaista sjajne sise, pune, ali ne viseće, male areole i velike bradavice koliko god je moguće. Iskoristio sam još jednu priliku i dao im dobar osjećaj i nježno joj povukao bradavice, a ona je ponovo dahnula od uzbuđenja. Okrenuo sam je i rekao joj da se sagne preko postolja, što je i učinila, pokazujući svoje divno dupe. Okrugla i vrlo čvrsta, a divna maca je bila na vidiku, njene raširene noge nisu ništa skrivale.

Udario sam je po dnu veslom, nanijevši joj prilično ubod i bol. Vikala je sa svakim udarcem, pa sam stao na trenutak da protrljam njenu macu, a vlaga mi je ponovo curila kroz prste, prije nego što sam nastavio. Njeno divno dupe, do tada već jarko crveno, i dok joj je maca slinila, sokovi su konačno pobegli iz granica njene mace i gusto curili niz unutrašnju stranu njenog desnog bedra.Njena maca je izgledala tako primamljivo da sam se otkopčao, spustio pantalone i zakoračio iza nje, polako uvlačeći kurac u ružičastu vlagu. Pogledala me je uokolo, ali nije rekla ništa, i kako sam počeo da se krećem u njoj, ponovo je oživela, gurajući se uz mene, jebajući me zauzvrat, a do sada poznati zvuci njenog zadovoljstva jačali su svakim udarcem.

'Nikad nisam rekla da me možeš poševiti', dahnula je, pa sam se nagnuo preko njezinih leđa i uzeo veliki šaku plave kose, zlobno je čupajući.

'Pa, zašto me ne pitate, vaša gospođo?' Ja sam predložio. Swinger cumswap 'Reci mi da želiš moj kurac,' i sve vrijeme sam je nastavio jebati. Ako sam bio u pravu, otišla je predaleko, već na pola puta do orgazma. Prestao sam da se krećem u njoj, ali njeno dupe je nastavilo da se gura napred-nazad, ne ostavljajući sumnju da to želi. 'Reci mi da to želiš, gospođo', zahtijevao sam, ponovo je lupkajući po guzici, 'reci mi da želiš da te jebaju.'

'Da, o Bože da, jebi me ti prljavo kopile, jebi me.' Insistirao sam da mi kaže ponovo, ali ovaj Swinger neka bude glasno i iskreno, pa je viknula da želi da bude jebana, dodajući da želi moj kurac.

'To je bolje, mnogo bolje. Možda imate odgoj i dobre manire iz svoje klase, gospođo, prefinjene i aristokratske, ali imate pičku kurve, prljave kurve koja voli penis“, rugao sam se, testirajući njen odgovor, znajući da neke žene vole nazivati ​​ponižavajućim imenima dok su drugi to mrzeli, pa sam je uvrijedio da bih dobio odgovor. Podivljala je od uzbuđenja, svaka uvreda dodavala joj je poniženje i uživanje, sve dok konačno nije došla ponovo, moleći da je pojebaju i udare. Nastavio sam da preoram njenu nestrpljivu brazdu, odbijajući da stanem dok se nije ponovo pojavila, a onda, ne suzdržavajući se više, dao sam joj sve što sam imao, gađajući vrelo seme u njenu macu. Preuzimanje erotske tinejdžerske pozadine sam se, gotovo nevoljko, povukao i ostavio je tamo, prebačenu preko postolja, njenu divnu macu, bljujući moj dolazak. Bio je to dobro obavljen posao i vrlo zadovoljavajući.

Pomogao sam joj da siđe sa stuba okrećući je prema sebi, izgledala je umorno, ali se svejedno smiješila. Došla mi je u zagrljaj, a ja sam je samo držao duge, divne trenutke. Osjećala se tako dobro u mom naručju, a onda je podigla pogled nasmijana, poljubila me i obilato mi zahvalila dok je vraćala svoju odjeću i oblačila se, nasmijana se cijelo vrijeme.

Radio sam na njenom sedlu u narednih nekoliko dana, dodajući dodatak na koji je mogla da stane dildo. Bilo je dovoljno jednostavno, a kada se vratila da ga uzme, predložio sam joj da obuče jahaće pantalone koje će nositi kako bi mogla biti pravilno postavljena. Postavila je sedlo na postolje, dildo je već bio postavljen na utičnicu koju sam ugradio u njeno sedlo, i otkopčavši otvor, petljala je između nogu, i postepeno je dildo nestao u njenim džezpurima. Ponovo je dahnula, krećući se naprijed-nazad uz moje ohrabrenje da, 'uvjeri se', bilo je upravo onako kako je htjela. Pod izgovorom da provjeravam montažu, provukao sam ruku kroz otvor njenih hlačica za jahanje, opipavajući sve oko njenih usana i klitorisa. Dok sam završio sa 'prilagođavanjem', bila je na tački bez povratka. Istini za volju, upozorila me je da dolazi bez sumnje, i stenjala je i dahtala na putu do još jednog potresnog vrhunca.

Otprilike tjedan dana kasnije vratila se u radnju, navodno da mi zahvali na vrhunskoj izradi njenog sedla, ali znao sam da je to samo izgovor. U roku od deset minuta od njenog dolaska u radnju, bila je gola prebačena preko stalka u mojoj sobi za merenje, cvileći i stenjajući, moleći za još, dok sam je jebao i udarao. Voli da čuje kako joj govorim da je prefinjena i aristokratska, ali sa klizavom macom kurve. Ona skoro uvek dođe u tom trenutku. Sviđa joj se i to što sam ja uvijek vrlo formalan i poštovan, zovem je, vaša gospođo, ili Lady Elizabeth, ili gospođo, dok je jebem besmisleno, što je za nju veliki preokret.Dakle, znam da sve što mi treba je da kažem, 'Dobro jutro Lady Elizabeth', kada ona uđe u moju radnju da još jednom dobije tu potrebu.