Traženje zrelog seksa

Kada sam imao osamnaest, prisustvovao sam svakom SCA događaju koji sam mogao. SCA - ili još potpunije, "Društvo za kreativne anakronizme", bila je srednjovjekovna rekreacionistička grupa. Događaji su se održavali mjesečno, a iako sam imao torbu sa pristojnim šatorom za pet osoba i vikend vrijedan odjeća (srednjovjekovna odjeća i aksesoari).Sve je stalo u pletenu korpu, a to plus moj šator je značilo da sam, osim hrane, spreman za vikend.

Hrana je bila problematična; obično je postojala Tinejdžer divlja u kojoj se prodavala ograničena hrana i piće, ali ako nije, za to su bila domaćinstva - uzajamna pomoć, kombinovani resursi i slično. A kada imate osamnaest i bez automobila, prevoz do i sa događaja.

Mjesto događaja ovog vikenda bilo je na vrhu planine Hamilton, u polju. Autokrata događaja pokosio je travu do razumne visine do sredine teleta, a bilo je i niz PortaPotties; neke srednjovjekovne običaje, poput sirove otvorene kanalizacije, bolesti, itd., skoro svi su pristali da ostave iza sebe. Put uz obronak planine bio je uzak, a pad sa ivice planine bio je zastrašujući. Dovoljno sigurno, ako je vozač fokusiran.

Kamion u kojem sam se vozio bio je veliki Ford sa pokrivenom školjkom; vozač, momak po imenu Darryl, i njegova supruga Siobhan bili su članovi SCA domaćinstva kojem sam se pridružio. Deril je možda bio u srednjim tridesetim, a njegova žena nešto mlađa. Imala je tamnu kosu do ramena i Traženje zrelog seksa u obliku pješčanog sata, sa čvrstim grudima u obliku slova C, velikodušnom zaobljenom guzicom i osmijehom koji bi sveštenoslužitelju bio tvrdoglav.

Poslednji put kada smo se sreli na nekom događaju, ona me je uhvatila za ruku i odvela u šetnju šumom; Položio sam naše ogrtače na travu i proveo neko vrijeme vrateći se. Njene usne i zubi bili su posvuda, a moj penis se pritisnuo u njenu seksi stražnjicu dok smo se žličicom družili. Bio sam veoma nervozan, a znajući da je udata, držao sam ruke u relativno nedužnom položaju.

Siobhan je sjedila na klupi između svog muža i mene.Kada smo stali na benzin, ponovo me je upoznala sa svojim gladnim ustima i ukusom njenog jezika.

Sunce je krenulo prema horizontu dok smo započeli naš uspon na planinu Hamilton. Siobhan se naginjala, pomalo naguravajući svog muža. Njena SCA persona bila je ciganska gatara, a nosila je cigansku suknju i crnu bluzu čije su linije prijetile da otkriju njen čipkasti crni grudnjak. Kako je put obilazio krivine, Siobhan bi mijenjala položaj, naslonjena na muža i opet nazad. Svoj ogrtač je navukla preko sebe kao ćebe, privijen uz vrat.

Kada se slijedeći put naslonila na mene, šapnula mi je da joj pružim ruku. Tiho sam poslušao, a kada se ona vratila da uči protiv Daryla. Pomaknula je moju ruku ispod ćebeta, a prsti su mi bili prebačeni na njene čvrste, sočne grudi ispod ogrtača. Nekako je spustila izrez svoje bluze tako da je moja desna ruka mogla lutati gdje god sam htjela.

Osjećao sam se podjednako nervozno i ​​nestašno; ovo nije spriječilo moje prste da uživaju u čipki njenog grudnjaka. Njena bradavica je bila prilično budna i uspravljena ispod čipke. Otkako sam izgubila nevinost sa prijateljicom moje starije sestre, sanjala sam o više; više sisa, više pičke, više mokrih, voljnih usta.

Prsti su mi bili u raju, kurac mi je bio tvrđi od kineske trigonometrije. Traženje zrelog seksa Sljedeći okret koji ju je poslao protiv mene omogućio mi je da nakratko stisnem i pomilujem drugu dojku. Prošaptala je "Jače. Trebaš da me rukuješ i da me zabole bradavice."

Kada se vratila da se naslonila na svog muža, čuo sam je kako nešto šapuće mužu, ali njegove oči nisu skretale s puta. Prema njenoj direktivi, uvrnuo sam i povukao njene čvrste vrhove. Polako skupljajući hrabrost i obraćajući najveću pažnju na sve reakcije moje ljubavnice, tretirao sam njene grudi sa sve manje opreza. Čeznuo sam da ugrizem bijelo osjetljivo meso da čujem kako me moli da budem nježan - samo da bih to odbio.Hteo sam da Silovao djevojku pljusnem po grudima kratkim, ubodnim udarcima, hteo sam da je kaznim sa zadovoljstvom što je kurva - tačnije, hteo sam da je učinim svojom kurvom, samo svojom.

Umjesto toga, morao sam se zadovoljiti njenim nježnim jaucima.

Hteo sam više. Moji prsti su oslobodili njenu zlostavljanu bradavicu i krenuli u istraživanje. Kad Lampe za tinejdžerke joj se Un rusko predsedništvo na vanjski dio butine, moja lijepa kurva se namjestila, podižući suknje ispod ogrtača sve dok moji prsti nisu osjetili meso. I čipku.

Nije bio potreban veliki deduktivni skok da zamislim da nosi crne čipkane gaćice koje odgovaraju njenom grudnjaku. Moji prsti, kao da su imali svoj vlastiti um, pratili su liniju gaćica od njene vanjske do unutrašnje strane butine. Iz njenih gaćica je potekla vrućina, a moji prsti Nevjeste prelijepa ukrajinska mlada otišli dalje.

Njene gaćice su bile uništene, natopljene mazivom vlagom od njene natečene, uzbuđene pičke. Iako joj je gudak bio čvrst preko usana, moji su prsti pronašli put ispod. Dahnula je dok su joj dva prsta pogladila želju, a ja sam čuo kako šapuće mužu droljasto stenjajući. Nisam imao pojma šta mu je govorila, ali bilo je jasno da sve dok se držim pretvaranja nedozvoljenih, tajnih aktivnosti mogu činiti sve što želim.

Ono što sam želio je da svoje prste obložim njenim gustim uzbuđenjem. Moja dva prsta su se nemilosrdno zabijala u nju, dok sam je palcem udarao po klitorisu pri svakom pritisku prsta. Miris sirovog, iskonskog seksa ispunio je kabinu kamiona i primijetio sam da je rukama mazila kurac svog muža kroz njegove pantalone.

Osećao sam ljubomoru; evo mene, tjeram je da upropasti gaćice, a ON će požnjeti korist. Htio sam da zaustavim auto i rascijepim njenu pičku svojim kurcem, tretirajući je kao kurvu gladnu sperme koja je bila, koristeći je za utaživanje svoje požude, kucajući o njenu matericu svojim penisom - i kao vatrogasno crijevo, htio da je natopi iznutra i spolja. Htio sam je vezati za cijeli vikend i učiniti je svojom kurvom, pokrivajući joj lice, grudi i prljavu pičku prije nego što joj opet i iznova zasijem utrobu.

Dopustio bih njenom mužu da svrši u dupe svoje kurvice, ali samo sam je ja namjeravao uzgajati. Ja bih je sjeme iznova i iznova dok nije mogla da hoda. Gurnuo bih svoj kurac u njenu matericu da je zasijem iz neposredne blizine, i očistio bih kurac na njenim usnama i licu.

Prije nego što sam to shvatio, zbog mog grubog dodirivanja prstima je izbila, stenjala. Špricala je po mojoj ruci, a ja sam je udarao prstima dok nije došla drugi put.

Kabina kamiona je nakon toga bila toliko tiha da ste mogli čuti kako riba prdi. Snaga i trajanje njenih orgazama razbili su iluzije, a mrlja na međunožju njenog muža ukazivala je da je proveo sebe s njom. Stigli smo na mjesto i bavili se papirologijom i postavkom. Sakupio sam svoju opremu i zauzeo komad zemlje na drugoj strani doma; pravilo je iskoristi ga ili izgubi.

Jesmo li otišli predaleko. Jeste li bili previše nesuptilni. Samo će vrijeme pokazati.