Ostrvo seks slike

Moja supruga i ja smo u srećnom braku više od deset godina, uživamo u seksu, ali sa decom okolo teško je naći vremena ili energije za divlji seks. Ali konačno smo imali dan s nekim u kući da ostanemo s djecom. Mogli bismo imati malo vremena za sebe ako bismo našli gdje da odemo. Nema šanse za noćenje, ali nekoliko sati je bolje nego ništa. Bio je prelijep topao sunčan dan pa sam predložio da odvedem suprugu na pecanje. Vrste najlonskog materijala sam napola ozbiljan, Gurren lagann hentai stripovi je pecanje uvijek ono što želim da radim kad imam vremena.

Na moje iznenađenje pristala je. Od kada smo izlazili moja žena je odustala od pecanja jer kad god dođe mi ne lovimo ribu. Ali mislio sam da sam ja novo jezero koje bi moglo nadići njenu nesreću, a osim toga ne bi bilo tako loše da ribe ne grizu, mogli bismo se malo zabaviti jedno s drugim.

Ukrcao sam čamac i krenuli smo prema jezeru. Usput sam stao radi mamca. Jezero koje sam odabrao imalo je lijepo veliko sjeverno i mislio sam da bismo mogli imati najbolje sreće sa velikim čamcima i bobberima. Na taj način, da riba nije grizla, mogli bismo jednostavno zanemariti naše štapove i na drugi način se omesti.

Jezero je bilo jedno od mojih "tajnih mesta" osamljeno jezero koje je većina ljudi ignorisala jer je bilo teško doći do njega i nije izgledalo dovoljno veliko da ima bilo kakvo severno jezero. Stigli smo do praznog jezera i ja sam porinuo čamac i krenuo na dobro mjesto i spustio sidro. Dao sam joj štap za pecanje i namjestio ga s jednim od velikih sisavaca na udicu. Minovci su bili dugački oko šest inča i kada ih je moja žena vidjela, primijetila je "sigurno su velike."

Odgovorio sam mu: „Moje veće…“ Otrcana rečenica, ali ona me je nagradila klekom umjesto stenjanjem. Barem je razmišljala i o seksu. Nisam bio siguran da li bi joj boravak na otvorenom uz mogućnost Trailer ratova nevjesta budem viđena mogao smetati, ali barem je imala seks na umu. Kad bih mogao izbjeći da Upoznajte prelepe ukrajinske žene prestrašim dok se seksualno ne uzbudi, zaključio sam da bismo se mogli zabaviti na brodu.

Postavio sam njen bobber na pravu dubinu, pustio sam da izbaci svoju strunu i onda sam postavio svoj štap. Zaista, moj gajac je bio veći za centimetar, ali nije bio najveći u kanti za mamac. Kupio sam desetak minnow-a, a najveća je sigurno bila blizu 8 inča. Mnogo veća od idealne veličine, ali čak i mala sjeverna hrpa pokušat će pojesti ribu te veličine. Ostrvo seks slike Samo ih morate pustiti da uhvate mamac dugo vremena. Objasnio sam svojoj ženi da će, kada skakač padne, morati pričekati najmanje pet minuta ili će povući mamac s ribe.

"U redu", složila se, "šta ćemo sada?"

"opustite se i opustite se i nadajte se da su ribe gladne." Rekao sam.

Ona se naslonila na jednu stranu čamca, a ja sam se naslonio na drugu stranu. Bilo nam je udobno i toplo ležeći na suncu. Na sebi je imala suknju koju je obično nosila i koja je bila podignuta preko koljena. Zavalili smo se na sunce i razgovarali bez prekidanja djece. Ali kako je vrijeme odmicalo, počela je biti nestrpljiva za pecanje.

"Umoran sam od držanja ovog štapa, zar ne mogu da ga naslonim na čamac?" ona je pitala.

"Bolje ne", upozorio sam, "velika riba bi je mogla povući brže nego što mislite. Samo je držite na mjestu nogom ili nogom ili tako nešto."

Zabila je motku između nogu i držeći je u međunožju naslonila na koljena. Dok smo nastavili da razgovaramo, ona je nastavila da se igra sa štapom, nastavila je da gura u međunožje i pokušava da ga stisne. Njeno nježno migoljenje me je uzbuđivalo, ali sam nastavio s posjećivanjem, kao da nisam primijetio jer me previše zanima ribolov. Moj kurac bi uskoro odao tu šaradu, ali činilo se da me ne primjećuje. Aktivno je trljala dršku štapa gore-dolje po međunožju. Zaustavljanje čak i nekoliko poteza da gurne kraj uz njenu macu.

Sa seksi osmijehom pogledala je prema meni i rekla: "Pretpostavljam da bih mogla zavoljeti pecanje."

Mislio sam da je to možda moj poziv da se uključim, ali baš tada je njen bobber propao.

"Hej, imam nešto", rekla je Ostrvo seks slike da radim?"

Samo podignite vrh i pričekajte, odgovorio sam, pobrinite se da riba može podnijeti dosta špage.

Gledala je i čekala i nakon 30 sekundi rekla "da li da se okrenem sada"

"Ne", rekao sam, "moraš biti strpljiv ili ćemo izgubiti ribu."

Konačno sam joj rekao da počne da se vrti i nakon kratke borbe je spustila lijepu sjevernu štuku od 3-4 funte. Namamio sam joj udicu, nadajući se da će opet početi da se ometa.

Imao sam sreće. Nakon što se divila svojoj ribi, nagnula se da se opusti. Držala je motku i očigledno je bila uzbuđena što je uhvatila nešto što se činilo tako velikim. Ali kako je vrijeme odmicalo i nije mogla natjerati bobbera da se ponovo spusti gledajući, njeno interesovanje za pecanje je opadalo i ponovo je držala motku između nogu. Stiskala je ručicu pa je trljala gore-dolje svoje međunožje, pa opet stiskala. Zabacila je glavu unazad i počela tiho da stenje. Još uvijek je bila potpuno odjevena, ali njeno igranje sa sobom me otežavalo. Nadao sam se da će me uskoro pozvati da učestvujem, ali ako nije bila stvarno uzbuđena, nisam se usuđivala napraviti prvi korak. Čak i na pustom jezeru znao sam da ne voli seks na otvorenom. Ali, možda sam prvi put pomislio.

Priznajem da sam se izvijao samo gledajući je kako se migolji kada me iznenadila i podigla suknju da bi imala bolji pristup svojoj pički. Stavila je motku između nogu, stisnula je i počela se prstima prstima na vrhu svog proreza, nježno trljajući svoj mali klitoris. Mislim da sam zadržao dah gledajući kako moja žena izvodi ovakvu predstavu na otvorenom i prelijepom suncu. Čekao sam da vidim šta će se dalje dogoditi.

Ono što se potom dogodilo je da je njen bobber ponovo propao. Brzo je sela i pustila da joj suknja skromno padne na mesto i narednih 10 minuta sva njena pažnja bila je usmerena na sletanje još jednog severnjaka. Ovaj je čak i malo veći od prethodnog.

"koja je moja granica sjevera", pitala je dok sam odlagao ribu.

"Tri ribe po komadu", odgovorio sam

"Pa bolje da požurite i uhvatite nešto," rekla je likujući. Posebno je uživala u pecanju jer ja nisam ništa ulovio. Opet sam joj zamamio udicu i izbacila je na isto mjesto. Opet joj je trebalo nekoliko minuta da se smiri, a onda se sjetila da je bila usred velike zadirkivanja. na prednjem sedištu Therapist Dobila je taj lukavi seksi osmijeh i rekla: "Pretpostavljam da ću morati biti strpljiva i čekati sljedeću ribu."

Posegnula je u džep i izvukla nešto, zatim podigla suknju i zabila motku među noge i počela prstima da istražuje usne. Njeno uzbuđenje i prekid učinili su je neobično vlažnom. Mogao sam vidjeti prikupljanje vlage na njenim usnama. Nadao sam se da će me uskoro pozvati da radim više od gledanja, ali gledanje je bilo toliko uzbudljivo da nisam htio ništa učiniti da rizikujem da prestane.

Odjednom je prestala sa tim što je radila, podigla štap i pokupila ono što je imala u džepu. Bio je to kondom kao i onaj koji sam ponio za slučaj da mi se posreći. Dakle, bila je raspoložena cijelo vrijeme. Već sam posegnuo Joe Rogan seks otkopčam pantalone kada sam shvatio da to nije za mene. Prevlačila je kondom preko kraja štapa za pecanje. Nisam mogao vjerovati šta radi. Moj kurac se spremao pokidati materijal na prednjem dijelu mojih farmerki, ali sam sjedio opčinjen i gledao je kako počinje da se sondira ručkom štapa za pecanje. Gurnula je podmazanu šipku prekrivenu kondomom duž svog proreza stišćući motku, a zatim je gurnula kraj na svoje usne. Spustivši se lijevom rukom, raširila je usne i zavukla šipku u pičku.

Mogao sam ejakulirati samo gledajući je. Gurala je štap unutra i van stenjajući i stežući. Nisam mogao da verujem šta gledam, bilo je tako erotično. Zadržala je štap da pumpa unutra i van i počela prstima da radi svoj klitoris. Oči su mi bile prikovane za predstavu. Svašta se tada moglo dogoditi, a ja to ne bih primijetio.Moja žena se spremala na vrhunac s mojim štapom za pecanje koji je jebe. Bila je to najbolja emisija koju sam mogao zamisliti. Odjednom je stala i oboje smo shvatili da se konopac već neko vrijeme skida sa koluta. Riba je prošla nezapaženo u vrućini trenutka.

Ne želeći da se spusti sa ivice, nikada nije vadila ručku iz svoje mace, već je počela da se vrti gde je bila. Trebalo je samo nekoliko trenutaka da se namota i odjednom je osjetila kako riba vuče štap za pecanje. I sviđa joj se osjećaj. Zakačila se za štap oko metar iznad kotura i samo pustila ribu da se bori. Bacio se na oprugu štapa izazivajući jauke koje je moja žena brzo pretvarala u vriskove. Naslonio bi se dahćući, a onda bi riba ponovo skočila. Vibracija motke koja se tresla Lozinka vruća tinejdžerska priča bi je poslala na ivicu.

Oko trećeg ili četvrtog iskora došla je. Visoko je izvila leđa cijelim tijelom tresući se, a zatim je iscrpljena legla na leđa. Riba je i dalje vukla motku dok se vraćala razumu. Posegnuo sam da uzmem motku misleći da ću morati da je namotam.

"Nema šanse", rekla je, "Morat ćete sami loviti ribu."

I time je namotala već izlizanu ribu u čamac. Nije bila ogromna ali je bila dobra riba.

Nakon što sam ga spustio, moj kurac je još uvijek stajao ukočen. Therapist We-Vibe Još uvek sam jedva mogao da verujem šta sam video. Ali bila je puna koliko je ribe ulovila. I jedva je čekala da ga utrlja. "Pa koliko riba je ograničenje?" i "Koliko ste ih uhvatili?"

"Ako ćeš mi zadati teškoće, pustiću te samo da zamamiš svoju udicu", rekao sam.

"Dobra je stvar što više ne moram da hvatam ribu, jer ne diram tu govedicu."

"Zašto ne?"

Jer tamo je mokro i ljigavo."

„A ti ne voliš da diraš ništa mokro i ljigavo, zar ne?“, upitala sam sa podignutom obrvom. "Kladim se da si samo uplašen."

"Ne nisam."

"Onda pokupi svoju lisicu." Ne znam zašto sam se svađao osim što sam bio frustriran i pošto je doživjela orgazam nisam mislio da će se vratiti u raspoloženje. Samo sam morao da čekam. I želeo sam neku vrstu osvete. Ignorirao sam njenu udicu bez mamca i ponašao se kao da to stvarno neću učiniti.

Neko vrijeme je sjedila i gledala u pile. Na kraju je smogla hrabrosti da ga uhvati. Lakše je reći nego učiniti da su gavice razbacane dok je rukom pecala u kanti. Konačno je bila zarobljena uz bok kante, podigla ju je iz kante i ona je počela da se klati pa joj je ispala iz ruke.

Bio sam ponosan na nju što je pokušala pa sam joj ponudio mamac za udicu. "Ne hvala", uzvratila je "Odlučila sam da volim mokre ljigave stvari."

Ponovo je uhvatila čamca i čvrsto ga držala, ali ga je tako snažno mlatila da ga je ponovo ispustila. Ležao je na trenutak na podu čamca divlje se migoljio i moja žena je posegnula da zgrabi svoj štap za pecanje, ali umjesto da posegne za udicom, zgrabila je ručku i skinula kondom s nje.

Posegnuvši prema dolje, uzela je mačku i ugurala je u kondom. Zgrabila je praznu limenku u blizini umočila malo vode iz jezera i sipala je u kondom. Minnow je mlatio od oduševljenja što se vratio u vodu. Moja žena je zavezala kraj kondoma i držala svoju kreaciju radi boljeg pregleda. Svidjelo joj se ono što je vidjela. Minolo bi mirno ležalo, ali kad god bi ga se dodirnulo, divlje bi se bacilo okolo.

Nekoliko trenutaka je držala svoj novi dildo u rukama, a zatim je na moje oduševljenje ponovo podigla suknju. Položila je ribu duž svog proreza i osjetila kako se migolji, a po pokretima sam mogao vidjeti da se ponovo zagrijava. Nepotrebno je reći da sam u trenucima opet bio tvrd. Protrljala se oko međunožja i onda je došlo vrijeme da riba zaroni. Držala se otvoreno i počela prvo da uvlači kondom u svoju mačku.Polako ga je spuštala sve dublje i dublje dok samo rep nije i dalje izlazio mlatarajući naprijed-nazad.

Riba nije bila toliko aktivna sve dok moja žena prvi put nije stisnula svoju macu. Riba je zamalo eksplodirala pokušavajući da se otrgne, a moja žena je zacvilila, a i ja.

Moj ignorirani bobber je pao pod vodu i jurio je dalje od čamca. Znao sam da mora biti velika riba da bi vukao ovako jako. Opet je moja žena zastenjala i moja pažnja se vratila na nju. Mlatila se otprilike koliko i riba u njoj. Jedva sam mogao odvojiti pogled, ali mi je uže uhvaćeno i morao sam ga brzo raspetljati. Riba je jako povukla i ja sam namjestio udicu koja je bila velika po načinu na koji je skidala konopac sa kotura.

Moja žena je vrisnula, a ja sam se osvrnuo na nju i vidio njene noge stisnute jedna uz drugu. Riba je snažno povukla i zaronila ispod čamca pokušavajući prekinuti konopac. Držao sam vrh visoko i pokušao ga povući.

Moja supruga je zastenjala i vidio sam da je raskopčala bluzu da bi se uhvatila za grudi, jednom rukom je vukla bradavicu, jednom joj je dodirivala klitoris, a riba je i dalje pokušavala zaplivati ​​dublje u njenu macu. Riba je probila površinu vode i zaplivala prema korovu u blizini kojeg smo pecali. Pogled mi je rekao da će težiti najmanje 20 funti. Da ga pustim, zaronio bi u korov i izgubio bih ga. Snažno sam se vrtio pokušavajući da ga približim čamcu kada je moja žena potpuno vrisnula.

Dolazila je nasilnije nego što sam ikada vidio da joj je tijelo bilo ukočeno i drhtalo. Grčevi njene mace su izazivali ribu da se migolji produžavajući orgazam.

Konopac je konačno snažno povukao i štap je mlohao. Riba je prekinula uže. Moja žena je ležala zadihana, a ja sam sedeo napola želeći da plačem, a napola želeći da vičem. Otvorila je oči i rekla: "O, jesi li izgubio ribu."

Ostao sam bez teksta, ona mi se i dalje rugala. Izvukla je macu iz svoje mace, ustala je i došla do mjesta gdje sam stajao.

Kleknula je i posegnula da mi otkopča pantalone. "Možda te mogu utješiti."

Držala je moj zaručeni kurac u rukama i dala mu veliki poljubac, a zatim usnama polako kliznula niz moj kurac. jebanje sa nepoznatim likom price Koliko god sam bio uzbuđen, nisam dugo izdržao. Drugo putovanje koje su njene usne napravile niz moju osovinu je bilo to. Počeo sam da cumming ona je povukla usta s mog penis puštajući spermu da kaplje iz mog penis i iz njenih usta. Podigla je pogled i nasmiješila se. "Šteta za ribu, nadam se da nije bila velika. Idemo kući, dosta mi je pecanja. Osim toga, već imam svoj limit."