Šteta zbog toga što je vaš maturantski izlazak bio trudan

Odrastao sam blizu Atlantika. Saunders Point je bila zajednica spavaćih soba sa luksuznim jednoporodičnim stanovima, od kojih su najbolji bili na liticama s pogledom na more. Put do Pointa bio je impresivan dio sa dubokom, brdovitom šumom hrasta i brijesta s jedne strane i močvarama koje su se upuštale u okean. Jedna noga je išla do brodogradilišta, teniskih terena i niza ljetnikovaca dok se put račvao. Drugi je trčao još jednu milju do litice. Okružen šumom s obje strane, Quarry Dock Road je bio zeleni tunel ljeti i bogata paleta boja u jesen. Od zime, njegove grane prekrivene ledom svjetlucale su preko snježnih tepiha, kotrljajući se duboko i daleko u tihu Šteta zbog toga što je vaš maturantski izlazak bio trudan. Sedam kuća se nalazilo na litici, a svaka parcela bila je isklesana iz šume, izolovana od susedne parcele stražarom drveća.

Najbolja od njih bila je kuća Jenkinsovih. Nicholas Jenkins je bio rizični kapitalista. Njegova mlađa žena, Kathrine, bila je NCAA skakačica s motkom prije nego što je predavala istoriju u srednjoj školi koju sam pohađao. Bila je visoka, stroga i lijepa. Debela crna pletenica protezala se duž njenih leđa, taman toliko da dodirne gornji deo njene stražnjice. Kukovi su joj se diskretno kotrljali dok je hodala, dugonoga s besprijekornom kočijom i pletenicom koja se ljulja. Svaki dječak je želio da se nagne kako bi provjerila njihov rad kako bi joj se pletenica spustila i dodirnula, a oni mogli uhvatiti dašak njenog buketa ružine vodice. Nosila je krojene haljine, skupe bluze i italijanske ravne cipele.

Od svih učionica u mojoj srednjoj školi, njena je prvenstveno bila tiha. Podrazumijeva se da niste gubili Katrinino vrijeme na nastavi. Čak su i najgori od nas živjeli po tom uvjerenju. I niko se ne usuđuje da nažvrlja bilo kakvu referencu na Kathline na bilo kom toaletu bilo gde u školi. Ulazak u njenu učionicu da pronađe zamjenu bilo je krajnje razočaravajuće, ali naše poštovanje se proširilo i na zamjenicu iz poštovanja prema gđi. Jenkins.

Pred kraj završne godine, dobio sam pismo o prihvatanju sa Princetona.Tog ljeta sam obišao Evropu, pripremajući se za fokus koji će biti potreban da postanem doktor medicine. Šteta zbog toga što je vaš maturantski izlazak bio trudan Po povratku u Point, imao sam malo vremena za bilo šta osim priprema za prvi semestar. Spakovao sam svoje stvari i rekao zbogom - ne bez malo tuge.

Škola je išla dobro, kako se to kaže, ali ja sam bio iscrpljen od stresa i trebao mi je jesenji raspust prije nego kasnije. U oktobru sam se vratio kući uz veliku pompu i izbacio školske misli iz glave. Nedavno sam napunio devetnaestu godinu i, možda po prvi put, imao sam osećaj muškosti. Moja porodica i ja sjedili smo za stolom u blagovaonici, a Slatke gole tinejdžerke sam pričao svoje mnoge priče dok smo dijelili ranu večeru. Povukao sam se u svoju sobu i spavao osamnaest sati. Dva dana kasnije, doručkovao sam pre nego što sam navukao ranac i otišao po skitnicu u šumu. Držao sam dobar tempo, probijao se kroz breze, spuštao se jednom stranom vlažne jaruge, prešao preko uskog potoka, a zatim se popeo na drugu stranu. Izdanci granita su se nalazili na grebenima gde sam se odmarao, a onda sam krenuo dole u blago šumovitu dolinu. Na pola puta preko doline, ogulio sam ranac i sjeo na oboreno drvo. Trenutak kasnije začuo sam kakofoniju ptičjeg cvrkuta. Odjednom su stali. Začuo sam šupalj udarac, frktanje, a zatim udar u šiblje. Jelen je izleteo iz šipražja, snažno trčeći, a zatim se preko ušiju srušio na zemlju, umirući. Sagnuo sam se baš kada je Ketrin Dženkins izašla iz šipražja, odjevena u kamuflažu i noseći složeni luk. Brzo je došetala do svog plena, testirala ga za život, a zatim je započela proces gušenja. Dama nije gubila pokret, do lakata u krvi; imala je umazane obraze. Konačno, stavila je nož u korice i povukla leš preko ramena. Ne usuđujem se pratiti.

Sutradan sam se vratio u dolinu. Skavengeri su očistili krv; ništa nije ostalo osim osušene krvi.Pješačio sam u pravcu u kojem sam vidio Kathrine kako nosi trup jelena. Besplatno bizarno xxx je vodila do litice. Usporio sam korak dok sam se približavao Jenkinom dvorištu. Ležala je u salonu sa svom šumom kao pokrivačem. Njene pantalone su bile na zemlji, a lice njenog muža bilo je zakopano u njenu pičku.

Kraj

7 komentar na “Šteta zbog toga što je vaš maturantski izlazak bio trudan White woman price