Oženite fotografije ruske žene

Paddleboat

Nakon našeg dnevnog pješačenja u Državnom parku, svratili smo u lodge na malo paradajz supe u delikatesi. Dok sam bio tamo, primijetio sam reklamu za jednodnevno krstarenje rijekom pedalinom. Kako je bila jesen, lišće je počelo mijenjati boje i krajolik je bio fantastičan. Spomenuo sam da je sutra krstarenje i krenuli ste pravo do hotelskog recepcionara iza pulta.

Pitali ste da li zna nešto o krstarenju, a ona je rekla da je to bilo fantastično putovanje. Također vam je rekla da je sutrašnje krstarenje daleko od toga da bude puno jer je prvobitno bilo rezervirano za poseban događaj koji je otkazan u posljednjem trenutku ostavljajući krstarenje 90% praznim. Ne bi išao da nije bilo nekoliko već prodatih karata. Također je izjavila da ovdje ima karte za vožnju ako smo zainteresovani.

Pogledao si me i rezervisao putovanje. Pošto je brod bio uglavnom prazan, dala nam je popust i kartu za piće. Pošto nismo planirali da ostanemo, rezervisali smo i sobu za noćenje u hotelskom domu.

Večerali smo u velikoj sobi lože u kojoj je bila pečena piletina poslužena u porodičnom stilu. Nakon našeg obroka šetali smo ispred lože držeći se za ruke i gledali u zvijezde. Spomenuli ste da nismo spakovali torbu za noćenje pa smo morali svratiti u malu prodavnicu u kućici. Dok ste kupovali, ja sam lutao po holu hotela. Izašli ste iz prodavnice sa svojim kupovinama, a mi smo otišli u našu sobu i prenoćili.

Sljedećeg jutra morali smo biti na brodu do 7:30 ujutro na doručak. Izašli ste iz sobe obučeni u duksericu Starved Rock sa rajsferšlusom sa laganim krem ​​gornjim dijelom ispod. Kupili ste kratke kratke hlačice sa širokim otvorima za noge. Često ste nosili ovaj tip kratkih hlačica jer imate tako zategnute noge i lijepo oblikovanu zadnjicu.

Odvezli smo se nekoliko milja do pristaništa i zaustavili se na gotovo praznom parkingu. Dok smo se približavali ulazu, proučavao sam majstorstvo pedala.Bila je to reprodukcija iz ere 1800-ih sa modernim sadržajima i u odličnoj fizičkoj Zrela plavuša jebe. Prešli smo mostić i dočekalo nas je nekoliko članova osoblja uključujući i kapetana. Predstavio je nekoliko članova posade, uključujući prvog pomoćnika koji je bio zapanjujuće vitki Latinoamerikanac.

Kapetan nam je poželio dobrodošlicu i rekao da će biti mala gužva, ali obećavaju da će ovo biti sjajno iskustvo za nas. Jedan od stjuarda nas je otpratio do trpezarije i rekao da će nam se kapetan obratiti kao grupa za nekoliko minuta. Izjavio je da će doručak biti na bazi švedskog stola dok nam osoblje puni čaše vode.

Kao što je i obećao, kapetan je ušao u prostoriju i obratio se nas tridesetorici. Oženite fotografije ruske žene Našalio se da je posada skoro bila veća od osoblja na ovom putovanju i izvinio se zbog male gužve, ali je rekao da šou mora da se nastavi. Opet je obećao divno krstarenje, a onda je otišao do bifea i opisao svaki artikal u šaljivim detaljima kao da su kiflice lagane kalorije jer se kuhaju sa helijumom, stvarima koje stavljate u dječje balone.

Naveo je da nije bilo mnogo drugih aktivnosti osim razgledanja rijeke jer je ovo krstarenje za posebne događaje koje je imalo svoju zabavu. Ali uvjeravao nas je da će sve naše potrebe zadovoljiti sposobno osoblje. I uz to nam je rekao da zakopamo u bife i naravno da se provedemo divno. Dok sam gledao okolo, gomila je bila uglavnom starijih osoba za penziju.

Bife je bio dobro opskrbljen hranom, ali u manjim količinama. Raznolikost je bila sve što biste očekivali uključujući pun asortiman svježeg voća. Nakon dva putovanja odlučili smo izaći na palubu jer smo se kretali punom brzinom naprijed. Jedan od osoblja nas je pokazao na gornju palubu kako bismo imali bolji pogled i pobjegli od gomile. Popeli smo se stepenicama koje su vodile do osamljene palube na gornjem nivou iznad trpezarije.

Pogled sa gornje palube bio je vrlo romantičan. Boje stabala su varirale u zavisnosti od vrste.Buka lopatica bila je umirujuća dok su lagano udarali kroz vodu. Jedan od stjuarda nam je ponudio naslonjače na palubi. Postavio je moju stolicu okrenutu naprijed, a tvoju direktno preko puta mene. Donio mi je kafu i napomenuvši da imate kartu za piće pitao je hoćete li nešto iz šanka. Djevica, prokleta Marija, odgovorila si. Oh, dakle, ti si jedan od onih nevinih tipova ljudi. Ponekad su oni najluđi ljudi kojima se šalio dok je odlazio u bar.

Dok se vraćao s vašim pićem, primijetili ste malu količinu poprskane tvari na rubu čaše. Rekao ti je da prvo poližeš to pa onda popiješ piće. Riječ je o morskoj soli koja će privući nepce. Uradio si kako ti je naloženo, ali zapravo nisi osjetio da je jako slan, više gorak okus.

Spomenuo je da brod ima mnogo područja sa kojih se pruža odličan pogled. Rado bih vam ih pokazao. Dok je čamac veslao niz rijeku, primijetili smo da su ostali gosti uglavnom ostali u blagovaonici. Jedan gospodin je svirao klavir i zabavljao malu publiku. Mogli smo se vratiti unutra, ali smo ga mogli Family orgy sa mjesta gdje smo sjedili.

Sunce je zagrejalo vazduh i osećao se zaista dobro. Otkopčali ste duks, skinuli ga i legli na ležaljku. Kombinacija jarke tople sunčeve svjetlosti i tankog materijala na gornjem dijelu jasno je pokazala oblik vaših grudi. Bradavice su ti se zabijale u gornji dio i iz mog ugla sam mislila da mogu razaznati tamniju ružičastu boju tvoje areole. Pitala sam se zašto ne nosiš grudnjak, ali ko sam ja da se žalim.

Dok si sjedio u ležaljci, mogao sam vidjeti tvoje crvene gaćice i malo tvoje mace kroz otvore za noge. Hteo sam nešto da kažem, ali zaista nije bilo nikoga ko bi uživao u pogledu osim mene. Još jedan par je izašao i dobili su istu uslugu koju smo mi učinili od stjuarda palube, sve do ženskog pića.Bili su mlađi par od nas i bili su više obučeni za plažu nego za rano jesensko krstarenje pedalinom. Rekli ste mi da mislite da je upravnik sigurno zaboravio da je vaše piće djevičansko piće bez alkohola jer ste se odjednom osjećali "drugačije". Kamagra za žene Family orgy Rekao sam mu da misli da si djevica i namignuo ti.

Razmišljajući o prskanju vode po licu, rekao si da ćeš se vratiti i sišao niz stepenice do toaleta. Dok si odlazio, mogao sam vidjeti koliko je tanak materijal na tvojoj košulji jer sam skoro mogao prebrojati pjege na tvojim leđima. Mislio sam da će, ako se neko sretne s tobom, dobiti pogled na tvoj front.

Ostao sam na palubi i čitao svoju knjigu gubeći svaki pojam o vremenu. Otprilike sat vremena kasnije sišao sam niz stepenice do kupatila i nisam te vidio. Pitao sam ženu koja je izlazila ima li još nekoga unutra, a ona je rekla da nema. Prošetao sam cijelim brodom kada sam te našao kako izlaziš iz kabine na donjoj palubi. Rekli ste da vas je piće omamilo i da su vam neki fini članovi posade otvorili kabinu da legnete. Kosa ti je bila u neredu, pa sam pomislio da je to od ležanja i vjetra. Rekli ste da ste sačuvali nešto o čemu ću kasnije razgovarati.

Dok smo se vraćali, jedan od stjuarda nam je rekao da je ručak opet švedski sto i da je spreman kad god smo bili. Dakle, stali smo i brzo jeli jer je rekao da će se brod uskoro okretati i to nismo htjeli propustiti. Ponovo na palubi zauzeli smo svoja mjesta na ležaljci.

Mladi par pored nas sada se oboje sunčao i neko vrijeme je bio na osnovu broja praznih čaša. Momak je bio bez košulje i u kratkim hlačama dok je ona bila u toplesu i nosila je samo ono Teen centar počasti sam mislio da je donji dio bikinija sa odlučnim kameljim prstom. Kasnije si mi rekao da su to bile njene gaćice. Njene grudi su bile savršeno oblikovane za njegovu figuru sa malim bradavicama. Nadam se da ti ne smeta što je rekla. Kako je bilo tako toplo i mirno i sve, upravitelj je rekao da će biti u redu.A kad sam vidio tvoj gornji dio, pomislio sam da ćeš biti u redu sa tim. Dok se zavalila u fotelju, primijetio sam kako je dobro oblikovana i kako se nije stidila svoje golotinje čak i kada je u jednom trenutku stajala pored ograde.

Otprilike pet minuta kasnije, začuo se parni zvižduk, a osoblje je stalo na ogradu oko palube. Par koji se sunčao stajao je kod ograde. I dalje je bila u toplesu i nije se ni najmanje brinula za pokrivanje grudi. Brodski kotač se zaustavio, a mehanički motori su se pokrenuli okrećući čamac u drugom smjeru prema Državnom parku. Kada smo bili okrenuti u pravom smjeru, lopatica se ponovo pokrenula i krenuli smo nazad.

Prvi put sam pogledao prema zadnjem dijelu čamca i primijetio da je kontrolna kancelarija odmah iznad ove palube. Područje je bilo dobro opremljeno za preokret. Sećam se da sam u sebi pomislio da su uvek imali pun pogled na ovu palubu. Možda sam trebao reći svojoj ženi da je imala publiku. Mislim da je druga žena na palubi već znala tu činjenicu i poigravala se.

Prokomentirao sam jednom od stjuarda kakav je čudesan komad metala ovaj brod, a on mi je ponudio obilazak. Ne želeći da propustim priliku, pogledao sam te i rekao si da nastaviš, bićeš dobro. I s tim, stjuard se preselio do drugog stjuarda na palubi. Zamolio je drugog upravitelja da se pobrine da sve vaše potrebe budu zadovoljene jer je ona danas posebna dama. Čuo sam kako stjuard razgovara s vama dok vam je davao još jedno piće. Dok sam odlazio, bacio sam pogled na tebe i primijetio da su tvoje crvene gaćice još uvijek vidljive kroz otvore za noge koji pokrivaju tvoju macu, ili tako nešto.

Ispod odaja za posadu nalazio se potpuno novi nivo dizel motora i generatora. Family orgy mali kurac Tamo je bila mala posada koja je nadgledala operaciju. Šest Cummings motora i dva Caterpillar generatora omogućavaju da se ovaj brod kreće niz rijeku, rekao je.

Razgovarao sam s ekipom i podijelio s njima svoja iskustva.Uz to je jedan od muškaraca pitao mogu li možda pogledati motor koji ne radi. Opet, ne propuštajući priliku, odmah sam zaronio. U roku od sat vremena pokrenuli smo ga i sve se uključilo. Operater je bacio prekidač i on se vratio u rad, povlačeći dio tereta s drugih motora.

Operateri su mi se zahvalili i pokazali kako da se vratim napolje. Prošetali smo odajama za posadu i primetio sam koje rešetke se koriste da se zovu "drvo gaćica". Kasno uveče žene bi gubile gaćice i ko god ih je skinuo, mogao je da ih okači na svetilište da pokaže svoje osvajanje.

Vratio sam se na palubu u strahu da ćeš se uznemiriti. Niste bili u svojoj stolici, pa sam pitao momka koji je sjedio pored nas da li je vidio gdje ste otišli. Rekao je da joj je jedan od stjuarda dao kovertu za koju vjerujete da sadrži fotografije ili možda razglednice. Pogledala ga je i nakon kratkog razgovora, otišli su ispod palube. Nije bio siguran da mu se vjeruje, ali je čuo nešto o sobi 6 na palubi 2.

Dok sam silazio niz stepenice, naišao sam na dva brodska stjuarda i prvu ženu koji su se međusobno šalili. Jedan od redara je brisao čelo, kako sam mislio, crvenom maramicom i kada me je ugledao, brzo ju je stavio u džep. Pitao sam ga gdje da nađem palubu 2 sobu 6 i oni su se samo pogledali. Jedan od njih je pokazao niz Mlada lezbejka na spavanju s lijeve strane dok su se žurno penjali stepenicama.

Nježno sam pokucao kad sam čuo kako tiho kažeš uđi. Kada sam ušao, primetio sam kako je soba bila ispunjena prirodnom svetlošću koja je ulazila kroz zid prozora koji je prikazivao prelepe jesenje boje. Stajala si gola ispred prozora okrenuta leđima. Nikada nisi priznao moj ulazak osim saginjanja, otkrivanja guzice i mace sa malo kreme koja curi. Ušao sam iza tebe i zagrlio te obgrlivši tvoje gole grudi.

Pomicao sam prste kružeći po tvojoj bradavici.Čvrsto sam te pritisnuo u čašu, a tvoje grudi su se čvrsto gurale u hladnu površinu ostavljajući mrlju. Mora da ste to uradili ranije dok ste čekali jer je bilo drugih tragova na staklu pored nas. Stavili ste ruke i šake na staklo iznad glave. Gurnuo sam čvršće u tebe stavljajući ruku između tvojih nogu.

Pogladila sam tvoje nabore između Tinejdžeri koji moraju vidjeti ruski nogu osjećajući tvoju ekstremnu vlagu. Gugutaš od oduševljenja dok se igram tvojim ljubavnim dugmetom. Posegni nazad i reci mi da ti odjebem mozak sada. Lagano se odgurnete od Scena seksa kraljice i sagnete se dalje. Prihvaćam nagovještaj i oslobađam penis koji je bio spreman i čeka. Pomeram svoju osovinu gore-dole po vašim naborima i otkrivam da ste vrlo dobro podmazani otvor. Stavljam vrh u tvoj otvor kada se snažno odgurneš gutajući me jednim udarcem.

Zvukovi usisavanja dok se povlačim i šamar jajima su zvuk velikog vođenja ljubavi. Dok se povlačim, primjećujem da mi je penis prekriven mliječno bijelom tekućinom, pa pretpostavljam da ste već jednom došli. Nastavio sam sa ovim pokretom dok ti cviliš od zadovoljstva. Rekao si "Mislio sam da želiš drugu rupu" dok gubiš snagu u kolenima i padaš na pod. Okrećeš se prema meni i ponašaš se pomalo iznenađeno.

Gugutaš i onda me uvučeš u svoja usta. Ti radiš moju osovinu i tražiš da te obavijestim prije nego što dođem. Kako nastavljate da radite sve više, osjećam da ću uskoro doći. Kažeš da ne mogu završiti i vrati me u svoju pičku da me dokrajčiš. Trčiš tempom u ludom napuštanju muzeći me svojim unutrašnjim kontrakcijama. U godinama u kojima smo bili u braku, nikada nisi ovako nastupao niti si bio ovako mokar.

Odstupim, a ti zavučeš dva prsta duboko u sebe i naneseš mlečno bijelu tečnost na usne. Sviđa mi se tvoj ukus, kažeš. Gurneš me nazad na ivicu kreveta i opkoračiš moju osovinu prema meni. Kliziš preko mene i staviš lijevu dojku na moje usne.Pokazujete na neku spermu koja vam je kapala na grudi i navodite da planirate nositi ovaj trofej na grudima da ga svi vide dok se ljuljate gore-dolje.

Prevrćeš se raširivši noge gurajući ogromnu lokvicu sperme na tepih. Raširio si noge i rekao mi da završim posao, ali u guzici. svršavanje po pički price Ovo je nešto što smo radili nekoliko puta ranije, ali ste zaista morali biti uključeni da to uradite. Prevrnuo sam te i zauzeo svoje mjesto između tvojih nogu, mažem svoj penis spermom koja curi iz tvoje mace i poravnavam je sa tvojim ulazom. Nisam siguran šta te je obuzelo, ali ti je trebalo vrlo malo vremena da se prilagodiš mojoj veličini i za kratko vrijeme si me uhvatio do kraja. Ljuljao si me naprijed-nazad dok sam ti ovaj put tovario u dupe.

Vaša natečena maca je u potpunosti angažovana od aktivnosti i vaš otvor je otvoren. Lagano sam gurnuo dva prsta u tebe izvlačeći gomilu sperme i zadirkivao te iznutra dok se igram tvojim ljubavnim dugmetom. Jedva mogu vjerovati da sam te tako napunio. Koljena vam počinju da se tresu dok zabacujete glavu unazad i doživite poslednji put.

Potpuno iscrpljeni, obukli smo se i vratili se do naših ležaljki hodajući ruku pod ruku. Vaše grudi, maca i dupe su vas pomalo bole, a bradavice su vam i dalje Cura dobiti batina potpuno uspravne i gurale su vam se kroz bluzu.

Kako se čamac bližio kraju putovanja, osoblje se ponovo pojavljivalo na palubi jedno po jedno. Nagnuli ste se i rekli paru pored nas da ste bili na cijelom brodu i toplo ga preporučujemo za višednevno krstarenje koje se također nudi. Kabine su bile prostrane sa udobnim bračnim krevetima. Većina soba ima prozore koji gledaju na rijeku koju ste primijetili. A osoblje je bilo jako dobro u onome što je uradilo. Par do nas je stao i obukao se, a žena je stavila grudnjak u torbicu. Nagnula se i rekla mojoj ženi da izgleda kao da Dlakava filipinska maca osoblje dobro poslužilo na osnovu mrlja na tvom gornjem dijelu. I dragi, rekla je, tvoja duga svjetla su ti bila upaljena i to ti je dobro.

Zvižduk je začuo dok su nas polako vodili na optuženičku klupu. Kada smo se približili mostu, posada je bila sva tu da vidi kako napuštamo čamac. Prepoznali ste mnoga lica i primijetili da je druga drugarica pogrešno zakopčala bluzu i otkrila dojku kroz otvor na bluzi. Dok ste prolazili pored nje, nagnula se i zagrlila vas i poljubila u obraz.

Kapetan nas je dočekao i povukao u stranu. Rekao je da bi posada željela da se oboje vratimo na besplatno noćno krstarenje za moju pomoć oko njihovog problema s motorom, a da ste vi tako "dobro društvo" za osoblje. Ispričao se zbog pomalo neorganiziranih aktivnosti, ali mi smo drugačiji brod kada imamo punu posadu.

Takođe se izvinio što nije mogao da provedem više vremena i da vas zaista vidim više. Rekao je da vas njegovo osoblje veoma poštuje. Uz to mi je uručio vaučere i poželio nam laku plovidbu. Kad smo izašli iz čamca, okrenuli ste se i odustali od nekoliko članova osoblja. To je prijateljska grupa koju sam naveo kojoj ste se okrenuli prema posadi. Da, oni su rekli ste, da, jesu. Oni su zaista bili grupa pune usluge koja se brine za sve potrebe svojih kupaca.

Šta se zaista dogodilo dok ste bili u toaletu.

Kasnije ste mi priznali da je ekipa drogirala vaše piće dok se sećate da ste se teturali niz stepenice. Nekako si završio u kolibi gdje misliš da si se onesvijestio na krevetu. Snimili su te i fotografisali dok su ti skidali sandale, a zatim i gornji dio. Bili ste bez grudnjaka i bradavice su vam isplivale u oči već prvim dodirom. Iako ste rekli da se ne sjećate mnogo toga, kasnije su vam pokazali video u kojem ste djelovali vrlo omamljeno, ali pomalo svjesno onoga što se događa.

Na snimci se čulo da je jedan od članova ekipe rekao "ona je stvarno van toga, ali vrlo kooperativna". abortus Family orgy Rekli ste da je aktivnost bila mekana pornografija bez snošaja.Očigledno si popušila jednom od momaka, dok ti je jedan povukao gaćice da pojede tvoju macu i igrao se tvojim usnama. Završio je ubacivanjem par prstiju u tebe. U videu vam se gaćice i gaćice sa širokim otvaranjem nikada nisu skidale, Odjeća za tinejdžere vruća tinejdžerska odjeća se sećate koliko su vam bile mokre gaćice kada su završile sa vama. Jedan od momaka je napravio mnogo slika na svom telefonu. Ostavili su te da odspavaš, pazeći da te nije bilo dovoljno dugo da bih se zabrinuo.

Kasnije, kada sam otišao do strojarnice, mora da su ti opet drogirali hranu ili piće jer si se osjećao jako vrtoglavo. Jedan od stjuarda je počeo da vam pokazuje slike i pitao je da li želite da se objave na internetu. Ako ste došli s njima, dozvolili bi vam da zadržite fotografije i dali bi vam da izbrišete traku.

Osjećajući da nema opcija, vratili ste se s njima u istu kabinu. Sjećate se kako ste teturali niz stepenice dok je droga ponovo počela da djeluje i osjećali ste se kao da gledate na zabavu, a ne na život zabave.

Opet ste bili magloviti detaljima, samo ste znali da je to dovelo do snošaja s više muških članova posade, a čak je i jedna žena bila uključena u akciju s vama. Kada sam vas pitao da li prepoznajete nekog od njih, rekli ste da niste sigurni. Spomenuli ste da je žena, kada ste ušli u sobu, stala iza vas i skinula vam gornji dio i sandale. Stisnula je i povukla tvoje bradavice uzrokujući ti mali bol.

Volim kad nosiš tange jer imaš savršenu malu zadnjicu za njih. Današnji dan nije bio izuzetak i soba je dobro reagovala na Žičane slike maca činjenicu kada vam je prvi kolega skinuo gaće. Spomenula je kako lijepo dupe imaš dok ga je nekoliko puta udarila ostavljajući crven trag na tvojim guzicima.

Dok ti je skidala crvene tange, spotakao si se i pao unazad na krevet. Prokomentarisala je koliko su mokri i divan miris. Nisi je već pojebao pitala je stjuarda pored sebe dok mu je dodavala tvoje tange.Ne, odgovorio je, znamo pravila.

Dvojica muškaraca su već bila gola i stavili su svoje penise sa obe strane vašeg lica. Nevoljno ste naizmjenično sisali jednu dok ste mazili drugu. Rekli ste da vam se uvijek činilo da penis raznih oblika i veličina čeka na vaša usta.

Do tog vremena, vaše bradavice su bile potpuno uspravne i nikada se nisu vratile na svoju normalnu veličinu tokom ostatka putovanja. Imali ste dotjerano i zategnuto malo tijelo sa ugodnim čvrstim grudima, ali većim uspravnim bradavicama. Nekoliko u prostoriji komentiralo je njihovu veličinu i činilo se da uživaju u milovanju. Morali ste priznati, bili su pomalo bolni nakon svekolike pažnje.