Street Fighter anime hentai

Marta i ja smo bili savršeni jedno za drugo u ranim dvadesetim. Oboje smo bili veoma atletski i oboje smo voleli da se zabavljamo. Upoznali smo se kada je počela da radi u baru koji sam ja čuvao i skoro smo odmah počeli da izlazimo. Jedna stvar koju smo oboje voljeli da radimo je kampovanje, a ja sam je okrenuo kanuima i putovanjima. Moj prijatelj Frank i ja otišli smo na godišnje putovanje u Boundary Waters duž kanadske granice, i jedne godine smo odlučili da ona želi doći, pa je Frank doveo svoju djevojku i svi smo otišli na kratko, prilično lagano putovanje. Marta je to voljela i željela je još; Frankova djevojka je mrzela svaki minut. Marta također nije bila luda za Frankom i njegovim stalnim pokušajima šale o Martinom nikaragvanskom naslijeđu, pa smo Marta i ja počeli ići na vlastita putovanja.

Jedna od stvari koje smo oboje voljeli bio Ili tinejdžerski sudski program skretanja seks na otvorenom, pod zvijezdama. Marta je oduvijek bila ljubitelj vokala, a još više kada smo bili na otvorenom. Imali smo nekoliko omiljenih mesta gde smo voleli da kampujemo na nekoliko noći. Nakon što smo prvu noć proveli opuštajući se, dan bismo proveli u planinarenju i istraživanju okolice. Imali smo čak i nekoliko mjesta duž staza gdje smo se voljeli zezati, jebati se o veliki kamen ili srušeno drvo. Vratili bismo se u kamp i skočili u jezero da se okupamo, a onda bismo ostatak dana proveli u kampu bez ičega ili pored njega. Zaista sam uživao u tom dijelu, gledajući Martu kako hoda okolo gola, zaista je dio prirode. Nakon što bismo jeli, popušili smo džoint i popili malo vina koje smo nosili u bota vrećama i rashlađivali u jezeru, a kako bi padao mrak, počeli bismo se igrati.

Jedne godine smo bili kod našeg uobičajenog servisera i razgovarali s jednim od vodiča, govoreći mu kojom rutom obično idemo. Stariji Indijanac, pitao je da li smo ikada kampovali na određenom ostrvu, Martinom omiljenom mestu, i onom gde je ona obično najluđa i najnapaljenija.Starac se nasmiješio i rekao da ostrvo ima posebnu legendu sa svojim narodom, posebno mjesto gdje smo napravili kamp. Pogledao je Martu, a onda mi se nasmiješio, rekavši nam da imamo zabavan i siguran put. Moja prva pomisao je bila da potcjenjuje Martu, misleći da ću ja morati podnijeti najveći teret. Marta, koliko god Rođendan djevojčice geparda bila sa 5' 3" i možda 115 funti, bila je radni konj. Bivša navijačica i baletska plesačica, bila je jedna od fizički najčvršćih žena koje sam poznavao.

Dok smo izlazili, starac je gledao u kalendar. „Trebalo bi da budeš na ostrvu za pun mesec“, rekao je. Street Fighter anime hentai U početku sam pomislio da li je to mislio kao prijedlog ili je samo ukazao na to. Naš plan je bio da budemo na tački za solsticij punog mjeseca. Martina baka bila je "domaćica" iz malog sela u planini, sa mnogim starim duhovnim vjerovanjima, od kojih je mnoga prenijela na Martu.

"To je bio plan", odgovorila je Marta. Pojeo sam neke čarobne pečurke, a na putu prema gore stali smo na štandu pored puta, tražeći svježe povrće. Štand je vodio drugi, mnogo stariji domorodac koji mi je rekao da ima domaćeg medenog vina pomiješanog s tamnim bobicama. „Ako idete na kampovanje, biće odlično za pun mesec“, rekao nam je. "Pčele su ove godine pronašle neko posebno cvijeće koje će im pomoći da naprave med." To mi ga je prodalo. Išli smo da pijemo starčevo "magično" medeno vino, putujemo goli i jebamo se na punom mesecu.

"Zabavi se", rekao je ponovo, osmehujući mi se.

"To je plan", odgovorili smo oboje.

Kao i obično, prvu noć smo prespavali na vodi, ujutru se polako i lagano jebajući prije ponovnog udaranja u vodu. Treći dan smo stigli na ostrvo prema planu. Natopio sam bota torbu, za slučaj da nam zatreba, nakon što sam prizemljio kanu i krenuli smo kao i obično.Te prve noći na ostrvu Marta se skinula do gaćica nakon što je sve bilo namješteno, a onda mi je rekla da odem kanuom na jezero, Mia zottoli scena seksa 7 mi je odlično popušila na mjesečini, odbijajući da mi uzvrati, oboje nešto što nikad prije nije kampirala. „Ovo je savršeno, dušo“, rekla je tiho dok smo kasnije ležali pod zvezdama u našoj vreći za spavanje. "Mi, ostrvo, mjesec. Jedva čekam sutra vino i šampinjone!"

"I ja, dušo", rekao sam joj, rukujući je oko nje dok smo oboje zaspali.

Sutradan je ostrvo izgledalo drugačije kada smo se probudili. Marta je bila otvorenija, slobodnija nego inače. Ostrvo je izgledalo življe. Probudila me drugim pušenjem, što je ponekad radila, i nikad nije obukla ništa osim gaćica i cipela kada smo kasnije hodali, nešto što nikada nije radila. Obojica smo popili vino od meda i pojeli malo gljiva prije nego što smo napustili kamp. Ubrzo smo stigli do najviše tačke na ostrvu, što ne govori puno.

Vrh je velika čistina sa velikim, ravnim kamenom u centru gdje smo obično sjedili, pušili džoint, Onesvestio sam se gol onda se jebali prije nego što smo se vratili u kamp. Ovaj put smo seli, popušili džoint i počeli da se ljubimo, ali ovaj put je Marta pitala, prilično skromno dok je klečala ispred mene sisajući moj kurac, da li bi mi smetalo da sačekam do večeras pre nego što "vodimo ljubav", rečenica koju je ona retko se koristi. "Želim da budem što čvršća za tebe večeras, dušo", rekla mi je. Zatim je zadržala kontakt očima dok me je primila duboko u grlo. Samo jednom je bila blizu tome, kada je bila pijana. Sam taj pogled bio je skoro dovoljan da svršim.

Još jedna neobičnost. Marta je rijetko, ako ikad, odbijala seks. Bila je jedna od najnapaljenijih žena koje Kučka na latinskom ikada poznavao. Nisam bio u poziciji da se bunim, s mojim motkom koji je klizio u i iz njenih usta, a ionako ne bih. Marta je bila rijedak ljubavnik u mom životu po tome što me je svaki put mogla razbiti.Složio sam se i zavalio se dok joj nisam bacio svoju drugu količinu dana u usta.

Zadržao sam dah dok je stajala i otkinuo koljena. "Hvala ti, dušo", rekla je dok me je ljubila. Pomislio sam u sebi: 'Ona mi zahvaljuje?' dok sam se vraćao u kamp s njom na drhtavim nogama.

Čim smo se vratili u kamp, ​​Marta mi se požalila da nosim previše odjeće, pa sam se iz srednje škole skinula u teretanu. (To je bilo ranih 80-ih, kada gaćice za teretanu nisu bile mnogo veće od bokserica) Zatim nam je napravila lagani obrok i nakon toga smo pojeli ostatak gljiva, popili ih još jednom čašom medenog vina i odlučivši da ostatak sačuva za noć. jebanje u roditeljskoj sobi Fuck mother Zatim smo skočili u jezero i očistili sebe i jedni druge.

Nekoliko sati kasnije, dok su pečurke radile svoju magiju na nama, sunce je zalazilo i drugačija vibra sa ostrva koju sam primetio tog jutra delovala je još jače kako je izlazio pun mesec. Počeli smo da pijemo ostatak vina, i počeli smo da pričamo o ostrvu.

"Zamislite koliko je domorodaca kampovalo ovdje, možda na ovom ostrvu za vrijeme punog mjeseca", rekla je Marta u jednom trenutku. Popričali smo još malo o tome i o tome šta nam je starac kod opremnika rekao o ostrvu.

Marta je ubrzo počela da se ponaša još zaljubljenije nego ranije. Sjedili smo na ćebetu na zemlji, naslonjeni na cjepanicu dok smo zurili u vatru. Upravo smo završili s pušenjem džointa kada je Marta sjela i popila ostatak vina. Počela je polako da pleše oko vatre, polako kružeći oko vatre, naizgled u ritmu prirode.

Gledao sam i osjećao kako se dižem do njenog nastupa. Kad se vratila kod mene, osjećao sam se teže nego ikada. Marta je stajala ispred mene, još samo u par starih, pohabanih gaćica, i pokazala mi da ustanem.Oči su joj se uperile u šator u mojim šortsama dok je polako klečala ispred Fuck mother, a zatim je posegnula i povukla ih dolje, oslobađajući me iz mog poliestera.

Pogledao sam dole u Martu, njene kose zavezane u pramenove, dok je obavijala ruku oko moje debele osovine i imao sam brzu viziju nje kao domorodce, pre nekoliko stotina godina. 'Vau!' pomislila sam lagano odmahujući glavom. Imala je pogled koji je bio kombinacija bezobzirne požude i nevinosti.

Podigla je pogled prema meni dok se naginjala, obavijajući usne oko moje glave. Njene meke, pune usne čvrsto su stisnule dok je polako klizila niz moju motku, održavajući kontakt očima što je duže mogla.

"O moj Bože", zastenjala sam glasno. Marta je uvijek davala sjajnu glavu, ali to je bilo iznad njenog normalnog. Koristila je strast, intenzitet i talenat za koji nisam znao da ima. Bio sam zaprepašten što sam se toga dana mogao suzdržati od svršavanja treći put u njena usta.

Nakon nekoliko minuta ovog rajskog tretmana, polako me je zanijela duboko. Odvela me dublje nego ikada prije, a zatim polako kliznula unazad, klizeći jezikom po dnu moje osovine dok me konačno nije pustila na hladan noćni zrak. Zatim je ustala, podigla se na prste i poljubila me.

Osjećao sam njene čvrste bradavice kako mi pritišću grudi i njene bokove kako se guraju u mene dok smo se ljubili. Sagnuo sam se i zgrabio njeno čvrsto malo dupe, stisnuvši ga. Imam velike ruke, a njeni obrazi se savršeno uklapaju u njih. Marta je stenjala i čvršće me držala, počevši omotati nogu oko moje.

Izašao sam iz šortsa i sa gotovo životinjskim porivom podigao sam je i bacio preko ramena. Marta je povikala od iznenađenja i pokušala se boriti sa mnom dok sam je nosio do naših vreća za spavanje, a moj ukočeni kurac je poskakivao na povjetarcu. Udarila mi je leđa i zagunđala, izvijajući tijelo kao da pokušava pobjeći od mene. Čudno, primijetio sam da ništa ne govori.

Čvrsto sam je držao i Ždrijelo usne šupljine se da je spustim kada mi je skoro pomakla s ramena.Brzo sam je udario po guzici, natjeravši je da vikne od iznenađenja. Položio sam je na vreće za spavanje i ona je nastavila pokušavati da mi pobjegne, ali ne baš jako. Bio sam iznenađen kada sam je pogledao u oči dok je ležala. Imala je drugačiji izgled u njima, kakav ranije nisam vidio. Žestoko, sirovo, strastveno. i gotovo nevin strah. Opet sam imao kratku viziju, skoro kao flešbek, gde je Marta bila rođena devojka i spremao sam se da je odvedem. Borila se jer je smatrala da mora, za svoju "čast", ali nije uložila srce, niti mnogo truda u to.

Klečao sam uspravno između njenih nogu, gledajući dole u lepotu koja je ležala preda mnom. Pogledala me je širom otvorenih očiju, stenjajući dok sam pomicao kukove, klizeći glavom svog kura gore-dolje kroz vlagu koja joj je prekrivala prorez. Fuck mother dozvola za svršavanje Konačno, moja glava je našla put do svog vrućeg otvora. Oboje smo dahtali i glasno stenjali dok sam se naginjao, polako klizeći svojom dužinom u njenu srž. Održavali smo kontakt očima dok sam izlazio, njene ruke su se spuštale i hvatale me za dupe.

Mislim da smo oboje znali da osjećamo nešto posebno čim smo počeli. Ovo je bilo drugačije nego svaki drugi put kada smo bili zajedno, skoro kao da su nas vodili vanjski izvori. Bilo je to kao da je ostrvo, pun mjesec, pečurke i starčevo čarobno medeno vino radili zajedno kako bi pružili magičnu energiju.

Marta me je pogledala širom otvorenih očiju i polako se nasmiješila. Klimnula je glavom i počela da pomera kukove prema meni, ohrabrujući me da je poševim. Osjetio sam kako se njene snažne, vitke noge obavijaju oko mojih leđa i uvlače me unutra dok sam počeo pomicati kukove, klizeći svojom osovinom unutra i van njenog vrućeg tunela.

Jebali smo se neko vrijeme, znojeći se jer je postala glasnija nego inače. Ako je neko kampirao u krugu od nekoliko milja od nas, siguran sam da ju je čuo. Njene grudi, male i čvrste sa bradavicama Hersheyjevog poljupca, blistale su i tresle su se dok smo se kretali.Naslonio sam se, povukao je sa sobom i stavio je u svoje krilo, natjeravši je da glasno zastenje u moje rame dok sam ulazio dublje u nju. Marta me je čvrsto držala dok je počela pomicati kukove, udarajući o mene.

Nekoliko minuta kasnije držao sam se za njene dupe obraze i ramena dok sam stajao i nosio je do najvećeg dijela debla na koji smo bili naslonjeni, odskačući je na svom još tvrdom stupu pri svakom koraku. Mogao sam vidjeti Martine oči kako se cakle i osjetio kako mi se nokti zabijaju u leđa dok sam je spuštao na balvan. Nakon što sam nekoliko puta klizio unutra i iz nje, izvukao sam je i prevrnuo, savijajući je preko drveta.

Ovo je bila jedna od Martinih omiljenih pozicija i ona je to pokazala te večeri. Počela je da mi uzvrati guranje dok je ispuštala glasno, grleno stenjanje. Čvrsto sam se držao za njene bokove dok sam počeo da uzimam duge, spore poteze unutra i iz njene mokre pičke. Osjećala se zategnutije nego što sam se ikad mogao sjetiti, a njeno životinjsko gunđanje dok mi je uzvratila jebanje bilo je uzbudljivo.

Oboje smo bili trenirani sportisti, Marta i ja smo oduvek mogli da vodimo maratonski seks, ali to je bilo iznad normalnog čak i za nas. Oboje smo bili obliveni znojem dok smo nastavili da se jebamo. Zacvilila je kroz orgazam i dok sam gledao dole u nju, video sam njen uglađeni šupak kako mi namiguje. Jebao sam je brže, a njeno dupe, i njena mala nabora, pružali su mi neverovatan prizor.

Spustio sam ruku i kliznuo palcem preko njenog pupoljka ruže, a ona je glasno dahnula i podigla glavu. "Uh ha!" progunđala je dok je gurala svoje dupe natrag prema meni. Počeo sam da pritiskam i trljam malo jače i činilo se da je njeno dupe usisalo moj palac. Marta je vrisnula i počela da trese guzicom.

Zalupio sam kukovima naprijed, zabio se u nju, a zatim se polako izvukao. Marta je zastenjala od osjećaja praznine, a zatim dahnula dok sam joj razdvojio dupe obraze i udario je po rupi svojim mokrim drškom, a zatim protrljao glavu o nju prije nego što sam ponovo zaronio u nju.Ispustila je visok dah kada sam se udario o nju, a zatim se uspravio, gurnuvši me nazad.

Odmaknuo sam se i gledao kako se okreće. Gledali smo se nekoliko sekundi, a ja sam nakratko ponovo ugledao mladu domorodku kako je krenula prema meni.

Marta me uhvatila za ruku i odvela do vreća za spavanje, nekoliko stopa od sve manje vatre. Ona je legla i povukla me sa sobom. Legao sam na nju i počeo kliziti kurac natrag prema njenoj pički, ali me je zaustavila. Zbunjen, pogledao sam joj lice i gledao kako je podigla noge više, podižući dupe. Zatim je spustila ruku i uhvatila moj kurac i gurnula ga do svog djevičanskog šupa.

Pogledao sam je u oči, zapanjen dok je trljala glavu mog sada tvrdog kura o svoja stražnja vrata. Uputila mi je mali, požudan osmijeh i klimnula glavom. Kao da to nije bilo dovoljno, i ona je još malo podigla dupe.

Klimnuo sam joj, kao da je pitam da li je sigurna. Oduvijek je voljela kada sam se igrao s njenim dupetom, obično je svršavao jako i glasno kada bih gurnuo prst ili dva dok sam se spuštao na nju, a jednom je snažno pala kada sam je jebao u dupe palcem dok smo bili jebote, ali mi je više puta rekla da sam prevelik da bih dozvolio da joj uzmem guzicu, a sada je htjela da to uradim. Pogledala me je i jače klimnula.

Duboko sam udahnuo i polako počeo da guram glavu o njen pupoljak ruže. Marta je oduvijek bila mokar, sočan kreten i te noći je djelovala "neurednije" nego inače, što je bila sreća jer su joj sokovi curili i nakupljali se u njenom malom naboru. Moj kurac se marinirao u njoj i obložen njenim nektarom. Glasno je stenjala i držala me za bokove, vukući me prema sebi.

Gledajući dole u nju, duboko sam udahnuo. Gledala me je i kopirala, a kako je izdahnula ja sam gurnuo sve jače. Marta je viknula kad sam probio njen vanjski prsten i onda sam čekao. Nekoliko sekundi kasnije tiho je zagunđala i počela da pomiče kukove.Njene skoro oči imale su izraz požude, odlučnosti i šoka dok sam se držao za njene bokove i počeo polako da guram unutra.

Marta je spustila ruku između nogu i počela da trlja klitoris dok sam ja malo gurnuo, a zatim se povukao. Malo sam je zadirkivao držeći samo glavu u njoj i dajući joj mikro poteze, nešto što je volela kada sam to uradio njenoj pički. Kada sam se u jednom trenutku počeo povlačiti, ona je glasno zagunđala, gotovo tiho zavijanje, a njeno dupe me izguralo dok je špricala po mom kurac.

Nikada nisam čuo za špricanje u tom trenutku i bio sam šokiran onim što se dogodilo kada je Marta imala sjaj u očima i ispružila ruke, ispruživši ruku da me drži za dupe. Uz režanje, povukla me natrag k sebi i činilo se da joj je dupe gotovo progutalo moju debelu osovinu. prvo lezbejsko iskustvo price Bio sam oko tri četvrtine kada mi je stavila ruke na grudi i zaustavila me.

Ponovo sam čekao nekoliko sekundi i kada je opušteno pogledala u lice počeo sam polako jebati njeno čvrsto dupe. Marta je glasno stenjala, jauk koji sam dobro poznavao. Uživala je u ovome koliko i ja.

Počeo sam da uzimam duže udarce, pokušavajući da uvučem više svog kurac u nju malo po malo. Marta je otvorila oči i pogledala u moje i počela klimati glavom. "Još!" prizemljila se. "Sve!"

Širom sam otvorio oči, gledajući u nju, a ona je klimnula, ponovo spuštajući ruke do mog dupeta. Smiješeći se, polako sam se povukao do kraja, ostavljajući samo glavu u njoj. Posegnuo sam i uzeo joj jednu ruku, ponovo je stavio na njenu macu. Nasmiješila mi se, a ja sam polako gurnuo svoju čeličnu šipku u njeno dupe.

Njeno dupe se otvorilo i odnijelo me duboko, sve dok mi jaja nisu legla na njene dupe obraze. Martine oči su se zakolutale unatrag i savijala vrat, ispuštajući glasan urlik koji sam čuo odjek od jezera. Djevojka sere u vrućoj cijevi sam dole u nju i video domorodac kako mi uzvrati pogled, oči su joj blistale i glava joj klimala. Progunđala je i počela micati dupe.

Počeo sam kliziti moj penis natrag, a zatim počeo jebati njeno čvrsto dupe.Marta je glasno zastenjala i počela me jebati, hvatajući se za vreću za spavanje i moju ruku. "OHHHHH!" duboko je zastenjala. Počeo sam brže jebati njenu guzicu, kao što bih joj jebao pičku. Počela je da se trese i mlatara, vratila je ruku između nogu i stenjala sve glasnije.

Odjednom su joj se oči širom otvorile i zagledala se u moje. Jednom rukom mi je čvrsto uhvatila ruku dok je drugom rukom brže trljala klitoris. "Oh. Ohhhhh. OHHHH!" uzviknula je dok je kliznula rukom prema dolje i uvukla dva prsta u svoju macu. Pritiskala je petu ruke na klitoris dok su joj prsti radili iznutra. Nekoliko sekundi kasnije ispustila je dug, glasan, životinjski urlik dok joj se tijelo napelo. Još jedan mlaz sokova eksplodirao je iz nje, prskajući oko njenih prstiju dok se njeno dupe čvrsto stezalo oko moje osovine.

Njeno dupe se grčilo oko mene, skoro muzeći moj kurac. Stigao sam do dna i ubrzo sam osjetio kako mi jaja počinju da se vrte. "O sranje!" Prizemljio sam se dok sam krenuo naprijed.

Marta je odgovorila glasnije zagunđajući i omotavši me nogama. Osjetio sam njene ruke na mom dupetu, kako me uvlači dublje, a njeno dupe je pomuzelo moje stablo. "Oh PROKLETA!" Uzviknuo sam glasno kada sam osetio kako moj teret eksplodira u njena creva. Marta je vrisnula kao odgovor, ponovo svršivši i još jače stisnuvši moj kurac.

"O moj Bože", dahnula sam, pokušavajući da dođem do daha dok je Marta stenjala i grčila se na mom polako venućem kitu. "Sranje!"

Njeno dupe se i dalje osećalo kao da me pokušava da izmuze dok sam se srušio na spavajuća leđa, dok sam ruku čvrsto držao Martu dok sam na kraju skliznuo sa njenog više nedevičanskog dupeta. Stenjala je i gugutala dok mi je okretala leđa i klizila bliže meni. Dok smo oboje utonuli u san, pogledao sam je i još jednom ugledao mladu domorodku.

Probudio sam se sljedećeg jutra s rukom omotanom oko nje i svojim jutarnjim drvetom pritisnutim između njenih guzica. Sajsi Fuck mother Marta je stenjala dok sam se kretao, okrećući glavu da me poljubi. "O moj Bože. Dobro jutro!" zastenjala je, okrećući tijelo prema meni."Sinoć je bilo neverovatno. Kunem se, osećao sam se kao da sam neko drugi!"