Dužina crnog penisa

Poglavlje 1

1 ujutro je stvarno rano, pomislila sam u sebi dok sam skakala pod tuš. Moja supruga Leah i ja smo išli u PEI da posjetimo porodicu na dugi vikend. Bilo je oko 10 sati vožnje od naše kuće u New Hampshireu do vrha ostrva gdje je živjela njena porodica, plus sve stanice koje ste trebali ili ste htjeli napraviti.

Uvijek smo voljeli dolaziti kada je još uvijek bilo svjetlo, i nismo mogli opravdati da prenoćimo negdje svaki put kada putujemo tamo, tako da je uvijek bilo super rano ustajanje i izlazak svaki put kada smo krenuli gore.

Izašavši pod tuš, zgrabila sam svoj peškir i osušila se. Vraćajući se u spavaću sobu, probudio sam Leah i brzo obukao trenirku i majicu - udobnu putnu odjeću. Dok je Leah otišla do kupatila, krenula sam dole. Prvo o svemu, pomislio sam i otrčao na prilaz da upalim automobil za iznajmljivanje. Ovog vikenda je trebalo biti hladno. Ne ispod nule gdje bismo morali da brinemo o ledu na putu, ali prokleto blizu. Ne mogu da nosim jakne dok vozim, to Švedska xxx priča izluđuje, tako da je topao auto bio neophodan!

Sve naše torbe su već bile spakovane u autu, tako da je bilo samo 15-ak minuta prije nego što smo se Leah i ja smjestili u auto i pobjegli s prilaza. Leah i ja smo sedeli i uživali u tišini neko vreme, dokono ćaskali i ponovo se povezivali jedno s drugim. Sat vremena kasnije stigli smo do Mainea i stali uz okretnicu da popijemo nekoliko šoljica kafe.

Dok smo se vraćali na okretnicu, Leah se naslonila i zatvorila oči. Nije mi smetalo, ja sam starac u vožnji na velike udaljenosti i nije mi bilo problema da uđem u zonu. Stavio sam slušalice kako bih mogao slušati muziku a da je ne uznemiravam i ona je polako utonula u san.

Nekoliko sati kasnije stigli smo do Bangora, koji je tačka na putu na kojoj smo napustili autoput i krenuli preko Tamilski seks isječci glumice putem "The Airline" koji je povezivao Bangor sa Calais Maineom i kanadskom granicom. Group sex je mnogo moderniji tada kada sam prvi put počeo da putujem sa Leom, a sada sam čak imao i prolazne trake, ali je i dalje bio zasnovan na originalnom putu koji je postao poznat na groblju kućnih ljubimaca. Ako ste ikada gledali film, put na kojem su oni živjeli je isti na kojem smo bili i mi!

Slijedeći tradiciju, zaustavio sam se na stanici Mobil u Bangoru na početku The Airlinea da se napunim i uzmem odličan lokalni brend Beef Jerky koji smo oboje voljeli. Leah se probudila i koristila kupatilo dok sam ja lutao dućanom i uzeo ponešto zalogaja, pepsi i nekoliko flaša vode. Vožnja na duge udaljenosti sigurno donosi zalogaj!

Susrevši se sa Leom na šalteru, uzeli smo 10 pakovanja goveđeg mesa (ne osuđujte, ovo je dobro!) i platili smo benzin i hranu. Uskočivši u auto, krenuli smo nazad na cestu. Sunce je tek počelo da izlazi, ali put je još bio prilično prazan.

Dok smo vijugali uz cestu, Leah se iznenada nagnula na mene i poljubila me u vrat. Prelazeći od držanja volana desnom rukom u lijevu, stavio sam ruku oko njenog ramena, uživajući u njenoj toplini i bliskosti.

"Volim se izvući s tobom." Leah je rekla, a ja sam se morao složiti. Dužina crnog penisa To se jednostavno nije dešavalo dovoljno često, i znala sam da se moramo više potruditi da se češće izvlačimo bez djece.

Leah se iznenada pomaknula prema meni. Oči su mi preletjele na njeno lice i vidjela je kako me gleda sa lukavim osmijehom na licu, prije nego što sam svoj vid prebacio na cestu ispred. Zadahnula sam kao bez upozorenja, Leine ruke su se spustile i počele da mi otkopčavaju pantalone. Kada je počela da ih vuče, lagano sam podigao kukove, a ona mi je povukla pantalone samo nekoliko centimetara - moja erekcija se oslobodila.Spustivši joj glavu u moje krilo, mogao sam osjetiti njen dah na svom kitu dok me je uzela u ruku i polako počela da me miluje. Trepnuo sam, želeći da zatvorim oči, ali nisam mogao pošto sam vozio. Spustio sam pogled, gledajući u stranu Lejinog lica dok je njena glava ležala na mojoj butini, nekoliko centimetara od mog kura, a njena ruka je klizila gore-dole. Videti to, čak i više nego što sam to osetio, uzbudilo me je neverovatno. Oči su mi se vratile na cestu, cijelo tijelo mi je trnulo od uzbuđenja

Odjednom se Leah ponovo pomaknula, klečeći na svom sjedištu. Spustivši joj glavu prema meni, odjednom sam osjetio kako me obuzimaju njena usta. Zastenjala sam dok mi je tijelo preplavio osjećaj. Polako me je uzela duboko u usta, podigli su se nazad do vrha, a zatim se ponovo polako spustili. Povukavši se ponovo, ostavila me je da iskočim iz njenih usta i da me uhvati svojom rukom, prošla jezikom po glavi mog kura prije nego što je otvorila usta i ponovo me primila duboko.

Nevjerovatno napaljen, desnom rukom sam polako posegnuo ispod nje. Skliznuvši rukom prema dolje, zavukao sam prste u njene rastezljive hlače i dahnuo kada sam našao ne gaćice, već Leinu macu, već vlažnu od njenog uzbuđenja. Polako sam joj milovao usne srednjim prstom, prije nego što sam ga polako gurnuo duboko u nju. Mogao sam osjetiti kako stenje oko mog kuraca, a srednjim prstom sam izvukao njene sokove iz njenog vrućeg otvora da joj podmažem klitoris.

Počeo sam nježno trljati prstom oko njezine trtice i mogao sam osjetiti vibracije njenog stenjanja kroz kurac. Samo sam malo povećao brzinu, naizmjenično trljajući njen klitoris i klizeći prstima duboko u nju.

Nastavili smo ovu aktivnost laganim tempom i osjećala sam kako napetost polako raste u meni. Leino tijelo je lagano drhtalo, a mogao sam reći da ste se i vi približili. Pojačao sam intenzitet svog trljanja, a njena glava je prestala da se pomera i mogao sam da osetim kako se njeno telo napeto dok mi je snažno dodirnula prste. To je bilo sve što je trebalo.Završio sam, a Leah je povukla usta s mene i bijesno me pomazila po kitu dok sam eksplodirao, hitno pokušavajući gurnuti kukove na pojas pojasa. Osjećao sam kako pulsiram u njenoj ruci dok me je nježno pumpala, gurajući sve preostale kapi iz mog kura.

Konačno me je pustila i sela. Posegnuvši do zadnjeg sjedišta, Leah je zgrabila mali ručnik i ponovno sela na svoje sjedište, obrisala moju spermu sa svojih prstiju. Ćutala sam, hvatala dah, energija mi se širila od intenzivnog orgazma koji sam upravo doživjela.

Na kraju sam šapnula "Hvala.". Leah se nacerila i pocrvenjela i rekla "Hvala i tebi!"

Stigli smo do kraja zračne linije i stigli do kanadske granice. Bez ičega za prijavu i istorije prelaska granice na raspolaganju, brzo smo krenuli duž zaliva Fundy kroz New Brunswick.

Uživali smo u pogledu, ćaskajući dok smo se kretali duž obale. Odjednom sam zaustavio auto u stranu uz napušteni dio puta. S naše desne strane, dotok vode probijao se kroz obale prekrivene borovima. Oronuli most koji je bio dio prvobitne ceste protezao se do pola vodene površine prije nego što se ugasio kao nedovršena rečenica.

Ono što je pogled činilo nevjerovatnim je sunce koje je blistalo s vode, obasjavajući čitavo područje blistavom aurom.

Iako slika nikada ne može uhvatiti ovakve trenutke, bio sam odlučan da pokušam. Zaustavio sam se i skrenuo s puta u odsjeku i iskočio iz auta. Leah je izašla iz auta i pratila me niz stazu dok sam tražio dobar vidikovac. Stigli smo do ruba drveća i pred nama se otvorio zaljev. Meril Strip Group sex Malo sam hodao okolo, pokušavajući da dobijem pravi ugao da uhvatim magiju. Verovatno sam snimio 100 slika, prokletstvo digitalne fotografije.

Okrenuo sam se i kratko stao. Leah me je posmatrala, sedeći na steni blizu drvoreda.Ono što me šokiralo je činjenica da je bila potpuno gola. Sjedila je na svojoj odjeći, a dah joj je parao zrak. Bradavice su joj bile tvrde, virile su u oštar zrak, naježile su joj se kože.

Nacerivši se, prišao sam joj, nagnuo se i poljubio je. Uhvatila me je u zagrljaj i uzvratila mi poljubac. Prešao sam rukama gore-dolje po njezinim leđima, zatim ih polako pomicao naprijed i nježno joj obuhvatio grudi. Prstima sam prešao po dnu, a zatim podigao ruke i osjetio kako joj bradavice otiču između mojih prstiju.

Odvojivši se od njenih usta, polako sam poljubio ljubeći joj bradu, zatim niz vrat, duž ramena, pa dole do njenih grudi. Prešao sam jezikom po njezinim hladnim bradavicama, a ona me uhvatila za potiljak i nježno povukla moja topla usta uz svoja grudi.

Spustio sam ruku na njenu nogu i postepeno milovao njenu macu. Noge joj se lagano rašire. Klizim prstima duž njenih usana i osjetio sam kako se polako otvara da mi poželi dobrodošlicu.

Leah me je oslobodila iz svog stiska, a onda je, naslonjena, počela da mi otkopčava pantalone. Povukao sam ruke unazad i pustio je da mi povuče pantalone i oslobodio me iz zatočeništva. Naslonila se, otvorila je noge u znak dobrodošlice. Spustio sam se na koljena i nježno joj poljubio unutrašnje strane. Leah je zabacila glavu unazad i izdahnula, dok sam se grickao bliže njenom loncu meda. Osjećao sam njeno uzbuđenje dok sam se ljubio sve bliže i bliže. Došavši do njene mace, jezikom sam polako prešao uz njenu pukotinu odozdo prema gore.

Leah me uhvatila za potiljak i polako me privila bliže sebi. Polako sam prelazio jezikom gore-dolje po njenom otvoru, osjećajući kako joj se usne polako odvajaju. Pritisnuo sam vrh jezika i ispružio ga u njezinu dubinu, a zatim ga pokrenuo prema njenom klitorisu i polako ga kružio prije nego što sam ga pomicao naprijed-nazad.

Leah je zastenjala, a ja sam nastavio da ližem i grickam još nekoliko minuta. Zatim sam se polako povukao i uspravio.Nagnuvši se naprijed, uhvatio sam svoj penis i polako ga pritisnuo uz nju, osjećajući kako se rasteže oko mene dok sam polako ulazio u nju. Leah je zabacila glavu unazad. "Ohhh gooddddd. to je dobar osjećaj."

Polako sam klizio sve dublje i dublje u nju, a onda se povukao. Polako sam počeo da se vozim unutra i van, postepeno povećavajući brzinu. Nagnuvši se naprijed, poljubio sam je dok sam osjetio kako me njena svilenkast miluje. Pumpao sam i izlazio, a Leah je zastenjala, glave zagnute unazad, lagano otvorenih usta, a disanje joj je postajalo malo brže.

Usporivši, povukao sam se od nje. Leah je zastenjala zbog praznine koju sam Laura Harring gola u njoj. Nežno sam je uhvatio za ruku i poveo je na noge. Uzeo sam svoju odjeću i dodao je na hrpu na stijeni, a zatim je polako okrenuo i nježno je savio tako da se nagnula naprijed na nju, grudima ugnjezdenih u naš veš.

Ušao sam iza nje, a onda sam postepeno ponovo ušao u nju. Mogao sam da osetim kako se stisne na mene, i lijeno sam se gurao unutra i van, osećajući kako me njene usne stežu. Group sex Anđela Đuričić Postepeno sam povećavao brzinu i mogao sam da čujem kako je Lea počela da peva ispod glasa. "uh. o moj bože. o moj bože. tako je dobar osećaj. oh Bože moj, svršiću. oh sranje. o sranje."

Njena maca se stisnula na mene i mogao sam osjetiti kako se njeno tijelo napeto i odguruje uz mene. Nastavio sam gurati unutra i van, i osjećao sam kako se njeno tijelo postepeno opušta. Pojačao sam tempo, pomjerajući kukove i lagano mijenjajući ugao tako da bi mi jaja pri svakom potezu udarala o njen klitoris. Nagnuo sam glavu unazad i pokušao da se suzdržim dok sam uživao u senzacijama koje su mi preplavile telo. Tri udarca, četiri udarca, pet i ona je ponovo došla. Njena maca je bila kao porok, hvatala me je za kurac. Osjetio sam kako mi jaja trnu i iznenadnim udarcem ušao sam duboko u nju. Držao sam se Besplatna manga incest u njoj i osjećao sam kako pulsiram sa svakim naletom sperme, a moja glava pognuta unazad, cijelo moje biće fokusirano na moj orgazam.

Polako smo silazili sa naše visine, a kako je moj kurac omekšao polako se povukao iz njenog tijela. Lea je zastenjala i polako se okrenula u sjedeći položaj na stijeni. Nagnuo sam se i poljubio je, a onda kada smo shvatili da drhtimo, brzo sam se sagnuo i pokupio odjeću.

U tišini smo se obukli i odjurili nazad do auta. Ušli smo bez riječi, oboje izgubljeni u našim sjećanjima na ono što se upravo dogodilo. Pojačali smo grijanje, uključili grijače sedišta i vezali pojaseve. Upalio sam auto, izvukao se na cestu i nastavio svojim putem, a obojica su nam se lica trzala uz jedva primjetan osmijeh dok je vrućina ponovo ulazila u nas.

Biće to odličan vikend!

Poglavlje 2

U hotel smo stigli rano te večeri, udaljen tridesetak minuta od rodnog grada moje žene. Budući da je jesen, nije bilo mnogo otvoreno bliže kući, a nismo željeli izbacivati ​​rođake tako što ćemo ostati u njihovoj kući (da ne spominjemo da bi to bio lijep odmor daleko od djece koji bi nam dao vremena da se ponovo povežemo.

Ušavši u predvorje, dočekala nas je lijepa mlada dama na recepciji. Predstavila se kao Sarah, poželila nam dobrodošlicu i objasnila da su zbog niske stope rezervacija u ovo doba godine zatvorili mnoga krila radi uštede energije i da će naša soba biti na 2. katu u krilu odmah pored predvorjasa pogledom na zatvoreni bazen. Iako su ostala krila zatvorena, svi sadržaji su ostali otvoreni, uključujući restoran i bar.

Odnijeli smo svoje stvari u našu sobu i sklonili ih. Otvorivši zavjese, pogledali smo dolje na napušteni bazen. Mogao sam vidjeti đakuzi sa druge strane, i privukla me ideja da se kasnije umočim u njega kako bih izbacio hladnoću koja ti prodire u kosti u ovom skoro arktičkom okruženju.

Nakon duge vožnje, Leah i ja smo odlučili da se samo spustimo do restorana na brzi zalogaj i onda se povučemo preko noći.Posjeta porodice mogla bi sačekati do sljedećeg dana. Spuštajući se, brzo smo sjeli jer nije bilo nikoga u blizini i imali smo finu večeru odrezaka uz ugodnu flašu Merlota.

Nakon večere, odlučili smo se za noćnu čašicu u baru prije spavanja – tek toliko da opustimo mišiće nakon cijelog dana u autu. Čak je i đakuzi mogao da sačeka, odlučio sam, iako bih uživao u tome da mi je pomisao da se presvučem, spustim, potopim, a zatim se vratim i spremim za spavanje, izgledala kao preveliki napor.

Ušavši u bar, odabrali smo sto sa strane. Dovoljno blizu šanka da bi konobarica mogla lako doći do nas, ali ne i do samog šanka jer je Lea niska i mrzi barske stolice - noge joj zaspiju. U baru je bio mladi gospodin u nekoj uniformi koji je pio pivo i sa dosadnim pogledom gledao neku bezimenu emisiju na TV-u.

Konobarica je prišla i predstavila se. Leah Privatne voajerske slike ja smo se pozdravili, a ona je naručila prljavi martini dok sam ja naručio votku i kolu. Dok smo čekali piće, opravdao sam se da odem u toalet jer mi je vino bilo u bešici.

Vraćajući se iz kupatila, shvatio sam da mladić iz bara sjedi za našim stolom i ćaska sa Leom. Prišavši, ustao je i ispružio ruku. "Bok, ja sam Jay." on je rekao. "Vaša žena me je pozvala da vam se pridružim, nadam se da nemate ništa protiv!"

"Ne bih očekivao ništa manje od nje!" Našalio sam se, namigujući Liji. "Ja sam Tim, drago mi je što smo se upoznali."

Nas troje smo sjedili i ćaskali sljedećih pola sata. Jay je bio u kanadskoj obalskoj straži i bio je poslan na ovaj način da obavi neko licu mjesta nadziranje luka odakle su brodovi s jastozima porinuli. Prvobitno je bio stacioniran u Halifaxu, ali je nekako izabran za ovaj posao, ali nije bio siguran da li je to dobar ili loš znak što mu je dodijeljen!

Predviđeno je da će ovdje biti samo nedelju dana, a ne poznavajući nikoga u tom području bilo mu je prilično dosadno u neradnim satima.S obzirom na Lijinu sklonost ćaskanju, nije bilo iznenađujuće što je započela razgovor s njim i željela da mu pravi društvo. Nije škodilo što voli muškarca u uniformi, a čak sam i ja morao priznati da je bio zgodan klinac.

Kada smo završili piće, Leah i ja smo se ispričali za veče. Duga vožnja uz nekoliko pića nas je iscrpila i ništa nam nije trebalo više od toga da se popnemo u krevet i podmladimo. Gvinet Paltrou price Sljedećih nekoliko dana će vjerovatno biti vrtlog posjećivanja rođaka (svi na tom kraju otoka su bili povezani na neki način, oblik ili formu) pa su se ova putovanja obično sastojala od skakanja od kuće do kuće i nade da ćemo naletjeti na svakoga morali smo posjetiti negdje duž linije.

Smjestivši se u našu sobu, Leah se popela u krevet i za trenutak zaspala. Obično ožednem preko noći, pa sam odlučio da uzmem kantu leda iz mašine na kraju hodnika pre nego što se vratim. Napunio sam kantu i vratio se u našu sobu. Iznenadila sam se kad sam vidjela Jaya kako stoji na vratima moje sobe i petlja po kvaci!

Kad sam se približio, shvatio sam da on nije na mojim vratima, već kod susjeda. Pretpostavljam da nije bilo iznenađujuće što je bio na našem spratu, s obzirom da je u kompleksu bio otvoren samo mali broj prostorija. Pogledao je prema meni i nasmiješio se, šaleći se "Hej, mali svijete!" Nasmijala sam se i odgovorila kako ću morati paziti ovog vikenda da ga ne uznemiravam našim kasnonoćnim ludorijama. Malo je pocrvenio i rekao mi da sam srećan čovjek i da bih mu mogao dati nešto materijala za njegove kasnonoćne aktivnosti.

WOW da li je to pokrenulo moje brzine. Zamišljati ovog Besplatni crni porno blog pastuva koga je moja žena napalila bilo je neobično uzbudljivo, a ja sam osjetio da postajem bucmast samo pomislivši na to. Ušavši u svoju sobu, pogledao sam Leu zamotanu ispod ćebadi. Okrenuvši se, postavio sam kantu za led na komodu. Odjednom sam začuo tiho škljocanje.U čudu, okrenuo sam se i shvatio da naša soba ima vrata koja povezuju sobu u kojoj je bio Jay. Naša strana je bila sigurno zabravljena, ali sve što sam mogao pomisliti je da sam možda i ja imao njegove misli, a on je otvorio svoja vrata u nadi da će bolje čuti da se nešto događa s naše strane?

Nacerivši se, legla sam u krevet i navukla pokrivače preko sebe. Bili smo toliko iscrpljeni da on sigurno neće dobiti nastup večeras, iako su sutra sve opklade poništene!

Ujutro sam se probudila sa malo boli. Iskliznuo sam iz kreveta da ne bih uzbudio Leah i krenuo da se istuširam. Pustivši da mi topla voda pada preko ramena, počela sam se osjećati pomalo podmlađeno. Odjednom sam osjetio promaju hladnog zraka kada je Leah zakoračila pod tuš iza mene.

"Ohhh ovo je dobar osjećaj." zastenjala je. "Smrzavam se!"

Okrenuo sam se i pustio je da prođe pored mene kako bi i ona uživala u direktnom kontaktu tople vode. Zatvorila je oči, zaronila je glavu pod vodu i pustila da joj se upije u kosu, a zatim joj se spustila preko ramena. Oduvijek sam volio njezine grudi, koje su se nabijale pravo na mene. Posegnuvši dole, uzeo sam malo šampona da zapjenim ruke, a onda sam polako počeo da milujem njene grudi. Bradavice su joj se ukočile i nježno sam ih stisnuo između prstiju prije nego što sam rukama prešao po stranama, a zatim ispod njenih grudi.

Leah je prednjala, a ja sam to shvatio kao znak da treba da nastavim. Zgrabivši ručnik za ruke sa stalka, lijepo sam ga smočio, a onda sam se spustio i počeo je nježno trljati između njenih nogu. Usta su joj se lagano otvorila i čuo sam lagani izdah. Nastavio sam polako trljati i spustio 8 godina gole devojke na njenu bradavicu i nježno je sisao.

Leah je počela da cvili, a onda je odgurnula moju ruku.

"Ne sada. Moramo se obući, zgrabiti brzinski zalogaj i otići posjetiti porodicu. Pobrinut ćemo se za ovo kasnije!"

Frustriran, ali znajući da je u pravu, izašao sam iz tuša ostavljajući je da završi čišćenje.Obukao sam se i sjeo na krevet čitajući knjigu dok sam čekao da Leah završi. Izašla je pod tušem i brzo nabacila nešto odjeće.

"Spremni kad ste!" ona je rekla.

Izašli smo iz naše sobe i krenuli dole da doručkujemo. Kada smo stigli u predvorje, oboje smo stali, shvativši da su vanjska vrata potpuno bijela, prekrivena snijegom. Prišavši, provirili smo kroz vrata i sve što smo mogli vidjeti je kovitlajući snijeg i oko 2 metra već na tlu.

Došavši do recepcije, primijetili smo da je Sarah, ista ona dama koja nas je prijavila, još uvijek tamo.

"Je li se ovo očekivalo. Nisam mislio da bi trebao padati snijeg!"

"Nažalost, to je neka vrsta snega sa efektom jezera. transseksualnost Group sex Nije trebalo, ali dva fronta su se sudarila tačno iznad zaliva i stvorila ogromnu snežnu oluju. Sinoć sam se zaglavio ovde pošto su putevi neprohodni, i izgleda da sam Vjerovatno će biti na dužnosti do sutra ujutro nakon što ovo prođe i kada su imali priliku da raščiste puteve!"

10 komentar na “Dužina crnog penisa Group sex price

1. tvoj seronja je sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, lijepa moja curo