Mame tinejdžerske trudnoće komentari dodaju

Ova priča je napisana za autora Literotice Chanson Bleu. Plaćanje je za prijateljsku opkladu koju smo imali na ishod ovogodišnjeg plej-ofa Stanley kupa, koji je osvojio njen voljeni Colorado Avalanche. CB je dala sinopsis za priču, njenu erotsku fantaziju, prema opkladi. Osim toga, pomogla mi je s informacijama o Denveru, na francuskom jeziku, i pomogla je urediti i imenovati priču. Trebao bih izgubiti više opklada na ovaj način. Hvala CB i uživaj.

* * * * *

"Osvajač trofeja Conn Smythe, po treći put, Patrick Roy!" Glas komesara Nacionalne hokejaške lige odjeknuo je Pepsi centrom Shemale siše sama Denveru. Colorado Avalanche se upravo vratio sa tri utakmice na dva minusa u finalu Stenli kupa da bi pobedio u sedmoj i odlučujućoj utakmici protiv aktuelnog šampiona Stenli kupa, Nju Džersi Devilsa. Serija je bila jedna od brzih promjena, oba tima su jedno vrijeme dominirala. Ali na kraju, Kolorado je osvojio svoj drugi Stenli kup, nagradu koja je simbol profesionalne nadmoći u hokeju.

Trofej Conn Smythe, koji je 1967. godine donirao hokejaški klub Toronto Maple Leafs, nazvan je po originalnom vlasniku Leafsa. Trofej se uručuje najkorisnijem igraču plej-ofa Stenli kupa. Potonji predstavljaju postsezonu hokeja i najvažnije utakmice koje treba odigrati. Pobjednici napreduju pobjedom u četiri utakmice u seriji najboljih četiri od sedam utakmica. Sveukupno postoje četiri iscrpljujuća kola u kojima igrači postaju izubijani i u modricama, povrede se ne otkrivaju, a svi se žrtvuju za slavu osvajanja Kupa.

MVP pobjednik ove godine bio je Patrick Roy, veteran golman Avalanchea. Golmani su čudna vrsta. Igraju cijelu utakmicu i suočavaju se s baražom pakova koji se pokreću brzinom od preko 100 milja na sat. Iako su od glave do pete prekriveni oblogama, golmani su često u modricama zbog same sile pakova koji ih udaraju. Njihov posao je isključivo defanzivni, držati pak van mreže.Roy, kakav obično jeste, bio je briljantan. Prkosnim ledenim pogledom i vještim atletizmom uskratio je strijelce Đavola kada je to bilo najviše, a trofej je opet bio njegov, kao i dva puta ranije.

Igrači Avalanchea često se zabavljaju u restoranu u kojem radim, Denver ChopHouse and Brewery. Kao direktor događanja u restoranu rezerviram, planiram i nadgledam sve posebne funkcije. Mame tinejdžerske trudnoće komentari dodaju Večeras nije bila rezervisana žurka jer niko nije želeo da zeza tim, ali ja namerno nisam rezervisao The Caboose, našu najveću salu za bankete u zadnjem delu restorana. Naravno, bila bi parada, opštinski prijem, možda čak i poziv u Belu kuću. Prije svega toga, igrači bi se zajedno zabavili kao tim. Nasmiješio sam se pri pomisli da će se neki od njih pojaviti u uniformi. Priča se da postoji element praznovjerja u tome da se ne skine osvajanje uniformi najmanje dvadeset četiri sata nakon finalne utakmice. Pitao sam se da li je to istina.

I sam Stenli kup bi bio uz njih. Pehar je prije nekoliko godina donirao lord Stenli od Prestona, tadašnji predstavnik engleske kraljice u Kanadi. Lord je napustio Kanadu ubrzo nakon toga i ni on ni njegovi naslednici nikada nisu videli utakmicu Stenli kupa. Kup putuje sa igračima pobjedničkog tima, a svaki od njih dobija određeni vremenski period. U početku su to uglavnom bili kanadski igrači koji su kup vraćali u svoje rodne gradove na doček koji je podsjećao na one za heroja osvajača. U novije vrijeme, Kup je pronašao svoj put od Time Squarea u New Yorku do Crvenog trga u Moskvi, zajedno sa međunarodnim gradovima širom Evrope kao što su Helsinki, Stockholm i Prag. Kup je imao neke avanture, zaboravljen u vozovima, ostavljen u autobusima ili hotelskim sobama, i u jednom bizarnom incidentu, bez ceremonije bačen u kanal Rideau u Otavi, Kanada.Za čudo, stalno se pojavljuje i izrastao je u jedan od najprepoznatljivijih trofeja u sportu.

Bio sam uzbuđen zbog predstojeće zabave. Upoznao sam većinu igrača Avalanchea tokom prošle godine i uživao sam u flertovanju s njima. Georgie kako su me zvali, skraćeno od Georgina, pobrinuo se za njih. Hokejaši uvijek idu negdje, bilo da putuju, igraju ili vježbaju, a ja sam se pobrinuo da vrijeme koje su proveli u restoranu bude zabavno i opuštajuće. Možda zato što je Avalanche kao tim prvobitno Američki tinejdžer u Quebec Cityju, koji se nalazi u srcu francuskog govornog područja Kanade, imali su tradiciju da imaju nekoliko igrača koji govore francuski kao njihov prvi jezik. Potonje mi je bilo zanimljivo po tome što sam s njima mogao razgovarati na tečnom francuskom, pošto sam studirao jezik kao moj glavni predmet na koledžu. Bilo im je krajnje neobično da upoznaju Amerikanku koja govori njihov jezik.

U kasnim tridesetim imam lijepo lice, nevinog izgleda, ali suptilno zavodljivo. Ja sam u formi, staložena i seksi. Mlađi igrači su me povremeno nabacivali, grešeći moju primamljivu i dobru narav za zeleno svjetlo. Ponekad sam ih pomišljao na to. Zašto bi se grupe zabavljale. Ja sam na svom seksualnom vrhuncu i jedan od ovih muževnih, atletskih mladića može bukvalno jebati cijelu noć. Iscrpljena, a ponekad i više nego samo malo bolna sljedećeg jutra, obećala bih sebi da to više nikada neću ponoviti. ali nikad nije jako dugo.

Većina veteranskih igrača bili su oženjeni, imali su mlade porodice i bili su uglađeniji i profesionalniji. Shvatili su da je sezona duga, da su putovanja zamorna, i da im noćno jebanje neće biti lakše. Ali bili su sjajni za zabavu. Moj favorit je bio Patrick Roy. Gledao bi me onim svojim nevjerovatnim ledenoplavim očima i osjećala bih kako mi se maca mokra, trnce od uzbuđenja. Bio je izuzetno samopouzdan, strpljiv i imao je spokojnu auru oko sebe.Patrik je bio Quebecois, iz kanadske provincije francuskog govornog područja, a 'Roy' znači kralj. stigmatizacija Seducing their sons Bio je vjeran svom imenu.

S Patrickom sam razgovarao samo jednom, posljednji put kada je bio u restoranu. Slavio je da je postao lider svih vremena u dobijenim utakmicama za golmana, nadmašivši poštovanog Terryja Sawchuka. Malo sam flertovao s njim u prošlosti, kao dio grupe, ali ovaj put sam zapravo imao priliku razgovarati s njim. "Patrick, osvojio si Kup, sve pojedinačne golmanske trofeje, imaš većinu golmanskih rekorda, koji su izazovi ostali?" Pitao sam s određenom ozbiljnošću.

"Georgie, volim igru, volim navijače.naročito one prelijepe", nacerio se i namignuo mi dok je to govorio. Mame tinejdžerske trudnoće komentari dodaju sam ne tako bledu nijansu crvene, na trenutak zatečen. Nastupila je pauza dok sam se oporavljao. Podigao sam pogled i te su oči bile uperene u mene, predugo da bi bile slučajne. Skrenuo sam pogled i počeo da se vrpoljim.

'Nije mogao biti', pomislio sam. Patrick je nastavio zuriti. Mogao je. Patrick je konačno skrenuo pogled. "Ne, nije." Na trenutak sam pomislila da mi prilazi i, kako je trenutak prolazio, žao sam što nisam bio prijemčiviji.

Nakon toga su misli o Patriku počele redovno izlaziti na površinu. Zatekao bih sebe kako pažljivije slušam sportske izvještaje, za sve vijesti koje bi mogle biti o njemu. Nisam bio opsesivan u vezi s tim, ali u sebi sam imao prizvuk anksioznosti. Pitanje šta me je moglo stalno proganjati. U početku sam želeo da saznam, ali kako je vreme prolazilo, morao sam da saznam. Sljedeći put kad ga vidim obećao sam sebi. I Patrick je sigurno bio ovdje večeras. Jednostavno nisam bio siguran šta ću učiniti po tom pitanju.

Brzi telefonski poziv mog šefa je potvrdio dogovore. "Dobar posao, Georgie, znao sam da ćeš imati nešto spremno za njih", rekao je. "Reci osoblju da ostane što duže može, bit će bonus. Održat ćemo restoran otvoren i nakon redovnog zatvaranja."

Trebalo nam je šestoro da se pripremimo za lavinu.Caboose je imao svoj prostor za bar i trebao bi imati dovoljno mjesta za sve što se prikazuje. Rashladili smo dvije kutije šampanjca i pripremili obilan švedski sto sa našim najboljim jelima. Nakon napetosti u posljednjih nekoliko utakmica, igrači vjerovatno nisu mnogo jeli i sigurno su bili gladni. Dobio sam instrukcije da se postavi mali postolje na sredini sobe gdje bi mogli izložiti pehar iako sam imao osjećaj da neće dugo ostati na jednom mjestu. Kevin, naš glavni pivar, iznenadio me. Pripremio je nešto posebno, Lord Stanley's Ale kako ga je nazvao, samo za tu priliku.

Vijesti brzo putuju i restoran je počeo da se puni posjetiteljima koji su čekali dolazak svojih šampiona Stenli kupa. Raspoloženje je bilo veselo i optimistično, ali se publika, iako burna, dobro ponašala. Parking je bio potpuno ispunjen automobilima. Igrači će, kako nam je rečeno, stići limuzinama, a vozači će se parkirati iza restorana pored željezničke pruge.

Bilo je nešto poslije 23 sata. Seducing their sons Erika Last kada su se pojavili prvi igrači. Ispred restorana je ograđen prostor za ispuštanje kako bi se omogućilo igračima da uđu u restoran. Caboose je već bio napola pun neigrajućim članovima tima, lige i medija. Osjećaj olakšanja je bio očigledan. Plej-of je konačno završen. Neki od ovih muškaraca i žena bili su odsutni od kuće više od dva mjeseca i stalno su putovali. Uskoro bi bilo vrijeme da se ide kući. Ali za sada je bilo vrijeme za zabavu.

Nasmijao sam se kada sam vidio oko pola tuceta igrača koji su još uvijek u dresovima i hokejaškim hlačama. Ostatak jastučića je nestao, ali je ostalo dovoljno uniforme da se pridržava tradicije. 'Ovi hokejaši su sujevjerna grupa', pomislio sam u sebi. Supruge, devojke, bliski rođaci, a u nekoliko slučajeva i roditelji igrača počeli su da se prijavljuju u The Caboose. U sobi je bilo 150, ali sam vidio da ćemo imati više od toga.

Osjećaj uzbuđenja i iščekivanja je narastao dok su svi željno iščekivali dolazak Stenli kupa. Ray Bourque, jedan od brojnih all-star igrača Avalanchea, stigao je s njim, noseći ga trijumfalno preko glave. Kada je došlo vrijeme, činilo se da ga gotovo nerado stavlja na postolje usred sobe. Nisam bio spreman za emocije koje sam vidio na Rejevom licu, kao i na licu njegovih kolega igrača. Palo mi je na pamet da su ovi igrači sanjali, kao mali dječaci koji jedva stoje na klizaljkama, o ovom trenutku slave. Pitao sam se da li bi bilo koja noć slavlja mogla ispuniti osjećaje izazvane tim snovima.

Pogledao sam okolo, ali nisam vidio Patrika. Golman je uvijek bio prvi na ledu i van njega, ali pretpostavljam da su partije bile različite. Većina igrača je bila gladna, služeći se ogromnim porcijama sa švedskog stola. Iznad govora i muzike u pozadini se jedva čulo. Mlađi igrači su imali veći uticaj u muzici, a bendovi kao što su Limp Bizkit, Depeche Mode i Stone Temple Pilots bili su među njihovim izborima. Šampanjac je ostao na ledu, jer smo željeli da svi igrači stignu prije formalnog početka slavlja. Međutim, pivo je teklo; Ale Lorda Stanleya je dobro prolazio, nestajao je brzo kao što su bile karte za večerašnju utakmicu.

Konačno sam ugledao Patrika. Stigao je kroz sporedna vrata Caboosea, a njegova limuzina ga je ostavila zajedno s trofejem Conn Smythe. Kako su drugi primijetili njegov dolazak, počeli su da plješću, a svi prisutni su mu oduševljeno ovacijama. Patrik je ušao u sobu. "Ce n'est fait rien", čuo sam ga kako na francuskom govori jednom od svojih saigrača. Na engleskom bi to značilo, "to nije ništa." Činilo se da je Patrick upijao dodvoravanje i uživao u tome. Razbili smo šampanjac, jer je on bio posljednji koji je stigao. Došlo je vrijeme da zvanično počnemo proslavu.

Kao što je tradicija, šampanjac se sipa pravo u vrh, dio pehara, velikog trofeja.Prvo igrači, pa službenici tima, a onda bi bilo ko drugi mogao piti iz toga. Nikada nisam video Caboose življe dok su prolazili pored čaše među njima, prosipajući, prskajući i gutajući pjenušavi sadržaj. Pozvan sam da pijem i iako je bilo nemoguće izbjeći prolijevanje, nisam namjeravao odbiti priliku. Obožavam šampanjac, suvo slatkog ukusa i šumećeg mirisa, uvek je lagano padao i večeras nije bila izuzetak. Predvidljivo, uz malu pomoć nekoliko igrača, prednji dio moje bluze se potpuno natopio. Na sreću, nosila sam veoma seksi, tri četvrtine, čipkani grudnjak. Bilo je nemoguće Ljubitelji golih lezbijki pokazati to zajedno s velikim dekolteom mojih grudi. Naravno, grdio sam igrače, ali potajno nisam bio nimalo nesrećan zbog toga.

Kada sam se okrenuo od pića iz šolje, primetio sam da me Patrik. pažljivo posmatra. 'Možda se sjeća našeg posljednjeg sastanka', pomislio sam. Atmosfera u prostoriji i efekat šampanjca svladavali su moje inhibicije. Kristijan Golubović price Stalno sam gledao Patrika, dok je razgovarao sa prijateljima, potpisivao čudan autogram. Svako toliko bi pogledao u mom pravcu, te nevjerovatne ledenoplave oči zurile u mene. Osjećala sam se kao da me svlači, bradavice su mi postale tvrde, a dah mi je bio kratak dok sam uzvratila pogled u njega. Bio je tako cool, tako samouvjeren, tako seksi. Uzvratila sam mu pogledom i oči su nam se zakočile za ono što se činilo kao vječnost. U stvarnosti, bilo je to samo nekoliko trenutaka, ali dovoljno dugo da me uvjeri da djelujem. Ovaj put ne bih propustio priliku sa Patrikom.

Tiho sam skliznuo na stranu The Caboosea i izašao na bočni ulaz. Restoran se nalazio iza stare pruge, a parking nije bio dobro osvijetljen; međutim, bila je vedra noć i polumjesec je okupao područje slabim sjajem. Prišao sam maloj liniji limuzina. Većina je bila u mraku, a njihovi vozači u restoranu. Ali neki od vozača nikada ne napuštaju svoja vozila. Prišao sam poslednjem, znajući da će verovatno biti Patrikov.Vozač, mladić, u srednjim dvadesetim, još je sjedio na svom sjedištu i čitao Maxim, mekši i vjerojatno moderniji muški časopis od Playboya ili Penthousea.

"Izvinite, je li ovo limuzina gospodina Roya?" pitao sam. Nagnuo sam se prema prozoru i primijetio kako pomiče časopis prema dolje da prekrije znatnu izbočinu u međunožju.

„Da, gospođo“, ljubazno je rekao vozač sa blagim južnjačkim izvlačenjem.

"Zašto nisi u restoranu. zabavljaš?"

"Nemojte da pijete, gospođo, i pretpostavljam da nemam mnogo ljubitelja hokeja. Tamo odakle dolazim jedini led koji vidimo je iz mašine." Oboje smo se smejali.

"Ja sam Georgie, radim u restoranu, kako se zoveš?"

"Jay, gospođo."

"Pa Jay, moram te zamoliti za uslugu." Zamolio sam ga da premjesti limuzinu bliže području pored stare željezničke pruge, gdje će biti dalje od ostalih, a zatim me nađe u Kabuzu i da mi da ključeve.

"Žao mi je gospođo, ne mogu to učiniti. Moj šef bi me otpustio da sazna."

"Jay, neću ukrasti tvoju limuzinu, samo želim ući u nju. i imati malo privatnosti. Niko to neće saznati." Jay je odmahivao glavom kada sam hrabro posegnuo i podigao časopis iz njegovog krila. Njegovo uzbuđenje je i dalje bilo veoma očigledno. „Šta ako ti pomognem da se oslobodiš toga. Sigurna sam da Maxim djevojke neće zamjeriti.“ rekao sam primamljivo.

Kockao sam se da je Jay napaljen. Njegove oči su već bile uprte u moje grudi dok sam se naginjala naprijed. Razmislio je na trenutak. "Sve dok obećate da nećete napuštati parking."

„Obećavam Džeju, sada.otkopčaj mi rajsferšlus“, dala sam instrukcije dok sam otvarala vrata limuzine i klečala na ivici plišanog tepiha. Džej je brzo otpustio kaiš i olabavio pantalone, spustivši ih do sredine butina. Njegov penis je bio gotovo potpuno uspravan i bio je zgodan komad muškosti sa gomoljastom glavom koja je bila potpuno zauzeta od njegovog milovanja. Dahnula sam kada sam to vidjela, lako je imao najveći kurac koji sam ikada vidio. Jecaj se oteo s njegovih usana dok sam prvi put dodirnuo glavu, lagano udario po osjetljivoj donjoj strani. Zapanjujuće je postajao sve tvrđi i duži.Znao sam da ga ne mogu uzeti sve, ali bih mu sigurno mogao dati glavu varalice.

Zgrabila sam podnožje njegovog kura i pustila da mi se ruka vozi gore-dolje po osovini dok Azijski porno korejski sisala glavu. Potonji je u potpunosti ispunio jednu stranu mog obraza dok sam vrtjela jezikom oko njega. Pamela Anderson Seducing their sons Već mu je curila precum i nije baš daleko od toga da dođe. Nežno mi je stavio ruku na potiljak, kao da je zabrinut da ću se iznenada povući. Radio sam ga vješto povećavajući tempo dok je njegovo disanje pokazivalo da se približava. Odjednom sam osjetila kako mu se tijelo trzalo, a zatim niz grčeva koji su projicirali debele valove vruće sperme u moja usta. Progunđao je i nehotice izvukao glavu svog kurca iz mojih usta baš na vrijeme da mi se posljednji teret sperme prelije preko usana i brade. Duboko je uzdahnuo i pogledao me. Mora da sam bio priličan, sperma mi je bila razmazana oko usta i curila mi je s brade. Brzo se oporavio, dao mi je kutiju maramica.

"Sada ću vam premjestiti limuzinu, gospođo. i gospođo, to je bilo sjajno!" rekao je Jay tiho, smiješeći se.

"Zovi me Georgie, Jay.i Jay, sa onim čime si blagosloven, možeš učiniti mnogo bolje nego voziti limuzinu." rekao sam uzvrativši mu osmijehom.

"Da mama. Georgie!" zahvalno je odgovorio. Jay je bio sladak mladić.

Očistio sam najbolje što sam mogao i vratio se u The Caboose. Znala sam da će Jay biti nekoliko minuta pa sam posjetila ženski toalet da sredim šminku. Pojavio se prema planu, a ja sam osigurao ključeve limuzine. Rekao sam Jayu da sačeka u restoranu i da ću se vratiti kasnije sa ključevima i da podignem njegov račun.

Partija je postajala jaka. Bio sam zaprepašten da će ovi igrači, koji su se borili sa iscrpljujućim serijama za serijom u protekla dva i po mjeseca, imali išta za zabavu. Patrick je sudio sa grupom medija kada me je primijetio. Namerno sam izbegavao da idem direktno do njega, hteo sam da mi priđe. Nakon nekoliko pažljivih pogleda Patrik je ustao, rukovao se sa grupom i izišao iz njihovog društva.Nonšalantno je krenuo u mom pravcu. Prostrujao me je doza adrenalina. 'To je to', pomislio sam.

"Georgie, izgledaš prekrasno večeras", rekao je Patrick dok je prilazio.

„Svaka čast, monsieur.što ste primetili,” odgovorila sam stidljivo. Patrick se nagnuo i poljubio me, nježno u usne, i zagrlio me, privlačeći me u svoje tijelo. Bilo gdje drugdje bi se primijetilo da nije na mjestu, ali zabava je bila u punom jeku.

"Ova zabava je fantastična.kako ste imali vremena da se pripremite?" Pitao.

"Uvijek vodim računa o svom omiljenom timu", nasmiješila sam mu se, zastajkujući radi efekta. "Ali imam nešto posebno u planu za svog omiljenog igrača."

"Georgie, jesam li ja tvoj favorit?" Oči su mu se razvedrile, pažljivo sam ga pogledala.

"Patrick, znaš da si." odgovorila sam očima na pitanje. Nasmiješio se, njegove oči su se susrele s mojima i zaključale, nagnula sam se naprijed prema njemu, šapćući mu na uho. Patrick se lagano pomaknuo kada me je čuo, i mislim da je pocrvenio, iako je to bilo teško razaznati na prigušenom svjetlu Caboosea.

Zurio je u mene i konačno rekao: "Stvarno?" Klimnula sam, smiješeći mu se.

"Nađimo se ispred sporednih vrata, pet minuta", brzo sam rekla. Zatim, nakon što sam mu uputio najzavodljiviji pogled koji sam mogao, nestao sam u gomili. Otišla sam na trenutak u ženski toalet da izgubim gaćice; samo bi stali na put. Dok sam se probijao kroz gomilu, grupa igrača me je pozvala. 'O sranje' pomislio sam, 'loš tajming momci'. "Ne sada, momci. da se brinemo o poslu", viknula sam preko buke. "Vidimo se kasnije." Mahnuo sam dok sam prolazio pored njih, ne prestajući da pričam, i nastavio prema vratima.

Zastao sam čim sam izašao na parking, hvatajući dah. Srce mi je kucalo milju u minuti. Sad, samo da se pojavi Patrik, nisam bio sasvim siguran da bi se pojavio. Zadržao sam se u sjeni nekoliko minuta, činilo mi se kao vječnost. Tada se konačno na bočnom Lacie heart gangbang pojavila silueta čovjeka koji je pogledao u oba smjera. Zakoračio sam prema njemu.

"Georgie?" Patrickov glas bio je šapat.

"Da, Patrick, prati me", rekao sam samouvjereno. Ako sam se trebao zabavljati s Patrikom, to će biti pod mojim uslovima, ne nužno njegovim. Zgrabio sam ga za ruku i povukao, preko zasjenjenog parkinga do usamljene limuzine, koja je sjedila pored željezničke pruge. Kretali smo se u tišini, samo je šljunak ispod ispuštao hrskanje dok smo gazili po njemu. Stigavši ​​do limuzine, otključao sam bočna vrata, otvorio ih i pokazao Patricku da uđe.

5 komentar na “Mame tinejdžerske trudnoće komentari dodaju Seducing their sons price